Klopt, dat heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Vannacht was ie toch uren niet te zien? Of ben ik nu gek? Ik dacht dat ie naar de febo was geweest.
of het is een acteur of een inbewaringstelling is op zijn plaats.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:35 schreef eeff het volgende:
Jaap pakt een schaar en kijkt naar z'n pols???????????
Nou idd, het lijkt nu wel erg op dikke nepquote:Op zondag 1 juli 2007 16:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of het is een acteur of een inbewaringstelling is op zijn plaats.
Dat mag niet.... maar ik denk dat ze soms wel eens wat mogen lezen..quote:Op zondag 1 juli 2007 16:36 schreef JohnFoK het volgende:
zal die niet soms mee lezen in dit topic? of is dat verboden?
Is strikt verbodenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:36 schreef JohnFoK het volgende:
zal die niet soms mee lezen in dit topic? of is dat verboden?
offtopic: Ik doe volgende week zondag ook een sjaaltje aanquote:
Blowen bij the bulldog... gekkenhuis...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Toen stond ik achter het CS te wachten op Nena
Jquote:Op zondag 1 juli 2007 16:36 schreef eeff het volgende:
[..]
Nou idd, het lijkt nu wel erg op dikke nep
goed gespot BQ hartelijk dank voor de moeitequote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Met dank aan VOL, het bewuste Jaapfragment.
http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/
Maak je geen zorgen hij is al aangemeld voor mijn kliniek en moet nog even wachten tot er een plaatsje vrijkomtquote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
J
Jaap moet zich realiseren dat hij gezien wordt ..............met die gekke borderlinetrekjes.
Dit zou amusement moeten zijn en anders gaat hij lekker naar huis
Ik heb nu 2 minuten gezien, maar komt heel erg gespeeld over.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Hij zei: "iedereen heeft er gedronken of gesnoven"quote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef pony_pak het volgende:
Huub: 'gedronken en gesnoven, iedereen komt op je af'
Of iets in die richting zei ie
ach Huub is gewoon een showmannetje dat moet je allemaal niet te letterlijk nemen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:42 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij zei: "iedereen heeft er gedronken of gesnoven"Niet dat het niet zou kunnen dat hij hetzelfde had gedaan hoor
ben je ook helemaal van de pot gerukt, hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
Heel veel Surinamers kwamen op Huub af, om zich te verontschuldigen voor Natasia.![]()
off topic:quote:Op zondag 1 juli 2007 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
offtopic: Ik doe volgende week zondag ook een sjaaltje aan
Huub stond achter het centraal station van Amsterdam te wachten op Nena, in die week dat hij de kooi uit was.
Houd dit vast, Huub.![]()
Het is leuker buiten DGK dan erin.![]()
Vreemder is: Cora breekt, mooi. En dat 3 of 4 maal. Waar slaat dat nou op?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Opvallende zin: ""Hoe kan die dat nou denken, Fucking Hell!""
Of zal hij met 'die' gewoon Cora bedoelen?
Zou het niet zo zijn dat ook Cora een vrijgezellenparty had, en dat dáár iets is gebeurd?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Opvallende zin: ""Hoe kan die dat nou denken, Fucking Hell!""
Of zal hij met 'die' gewoon Cora bedoelen?
Heel goed gevondenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ja, mij ook. Dank, BQ.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 minuten gezien, maar komt heel erg gespeeld over.
Dat geschreeuw op het eind klinkt toch behoorlijk heftig, maar goed, het blijft Jaap.quote:
Het komt echt allemaal erg nep op me over. Allemaal onlogische reacties wat mij betreft. Ook dat huilen op het eind (buiten beeld) klonk erg nep.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemder is: Cora breekt, mooi. En dat 3 of 4 maal. Waar slaat dat nou op?
Dat was ook wat Bart zo kwaad maakte destikjds. Dat ze zijn verdriet willen uitbuiten. Misschien wilden ze dat ook met Cora doen. Het klinkt echt alsof Cora de bruiloft heeft afgeblazen. We zullen het wel snel horen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:46 schreef Houtspeer het volgende:
Volgens mij heeft Jaap het over de redactie. Met klootzakken dus.
"Hoe kunnen ze haar nou zo gebruiken"
Toch zo duidelijk dat hij het over De Gouden Kooi heeft?
It's anyone's guess.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien is ze buiten het huis in elkaar geslagen door "fans"?
Ja ik snap het echt niet
Beequeen bedankt voor de link!
Ze weten het wel... want het is zeker dat Natasia, Huub, Lieke en later Brian in de keuken bij Jaap waren. Later kwamen ook favoriet en polo erbij.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef BarryK het volgende:
Hebben Lieke en Huub er al iets over gezegd? of weten ze het niet?
Daar zat ik ook aan te denken, en dat de redactie het probeert te sussen . . . en dat hij ook daardoor weer boos is op de redactie (in combinatie met dat van die vriend / financiele kwestie).quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien is ze buiten het huis in elkaar geslagen door "fans"?
Ja ik snap het echt niet
Beequeen bedankt voor de link!
Natasia maakte vanmorgen duidelijk dat ze ook geen idee heeft.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze weten het wel... want het is zeker dat Natasia, Huub, Lieke en later Brian in de keuken bij Jaap waren. Later kwamen ook favoriet en polo erbij.
Ik schrok me helemaal kapot van die regen... Leek wel een schietpartijquote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij roept steeds 'Cora breekt' . Dat houdt dus zoiets in als dat ze het niet meer aankan. Daarom denk ik dat ze de bruiloftheeft gecancelled. That's it.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:53 schreef BarryK het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, en dat de redactie het probeert te sussen . . . en dat hij ook daardoor weer boos is op de redactie (in combinatie met dat van die vriend / financiele kwestie).
Ik weet niet hoor.. Hij klinkt anders overstuur dan hij eerder heeft laten horen/blijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:53 schreef Triptamine het volgende:
volgens mij acteert ie dit, het komt niet echt over iig
Mee eens! Maar dan trouwt half Nederland al dus dan heb je niet genoeg streamkijkers..... Maar joh heel die bruiloft gaat toch niet door!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Maar Jaap trouwt dus op 6 juli? (was althans de bedoeling).
7 juli was een leukere datum geweest7-7-7
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik schrok me helemaal kapot van die regen... Leek wel een schietpartij![]()
7 Juli is Ground Zero, dus het was een goede beslissing om het de 6de te doen zodat ik kan kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
thanks... dit lijkt mij niet gespeeld... arme jaapquote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Je bent volgens mij de eerste die het niet gespeeld lijkt.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks... dit lijkt mij niet gespeeld... arme jaap![]()
Jaap heeft sowieso last van stemmingswisselingen en depressies.. Maar dat is bij sommige andere bewoners ook wel te zien hoor.. Bij Huub bijvoorbeeld hoeft er maar weinig te gebeurenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:56 schreef BarryK het volgende:
Jaap ziet er echt als een psychopaat uit op dit moment, hele vreemde emotiewisselingen... freaky
komt op mij ook niet gespeeld over..quote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
thanks... dit lijkt mij niet gespeeld... arme jaap![]()
Ik geloof ook dat het echt is...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de eerste die het niet gespeeld lijkt.
Na het lezen van de SV van VOL en de COS hier, kwam de productie binnen, na het schreeuwen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het echt is...
Naast hoe het klinkt, WAAROM zou hij zoiets bedenken, dat eerste gedeelte leek idd fake, maar wat daarna gebeurde, waarom een streamlock? Waarom zo hard schreeuwen/janken?
Plus dat de redactiequote:Op zondag 1 juli 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij roept steeds 'Cora breekt' . Dat houdt dus zoiets in als dat ze het niet meer aankan. Daarom denk ik dat ze de bruiloftheeft gecancelled. That's it.
Kan niet: finale WD dames en dan gaan Peter en ik trouwenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
jaap is diep geraaktquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hier nog eentje die het niet gespeeld vindquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jaap is diep geraaktdoor het vernomen nieuws
![]()
Wie weet komt er iemand op het idee om Cora te ontvoeren voor losgeld als we horen dat Jaap zegt dat ze een rijke familie heeft.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef CoT het volgende:
Waarom mogen we dat niet horen
Of ze soundlocken het niet en een of andere mongool besluit Cora te gaan ontvoeren vlak voor de trouwerij??quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef jakester het volgende:
godverdomme.. net bij de onthulling een fucking streamlock.. teringlijers
ik denk na zijn vrijgezellenfeest..... daarna is Japie heel lang niet in beeld geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?
dat schoot ook gelijk in mijn gedachten....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze soundlocken het niet en een of andere mongool besluit Cora te gaan ontvoeren vlak voor de trouwerij??
Haar relatie met Jaap als "reden" en de centjes van de familie als losgeld...
Jaap heeft vannacht lang bij de FEBO gezeten, vandaar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?
Na de striptease van Lieke was hij weg.... Rond 04.00u was ikquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zegt MOOI na elke zin volgens mijquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef rooie3 het volgende:
Maar waarom zegt hij steeds cora breekt mooi mooi.
Ja, dat zou kunnen. Ik ben rond enen afgehaakt dacht ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk na zijn vrijgezellenfeest..... daarna is Japie heel lang niet in beeld geweest
wel hoor kijk maarquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef daWeasel het volgende:
GVD HIER BETAAL IK NIET VOOR!!! Al die streamlocks
Zou dus ook kunnen dat hij iets van zijn vrienden heeft gehoord waarover hij later wou praten.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft vannacht lang bij de FEBO gezeten, vandaar.
Dat is absoluut een optie, vandaar de opmerking: Cora breekt. Alleen begrijp ik dan niet dat hij daarna zegt......moooooi.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet komt er iemand op het idee om Cora te ontvoeren voor losgeld als we horen dat Jaap zegt dat ze een rijke familie heeft.
Dat "mooooi" is zo ongeveer zijn stopwoordje geworden, volgens mij schiet het er gewoon uit, zeker bij stress.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is absoluut een optie, vandaar de opmerking: Cora breekt. Alleen begrijp ik dan niet dat hij daarna zegt......moooooi.
die vriend is de poort uitgelopen en heeft zn zender in de vijver gegooidquote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Starlie het volgende:
Zullen we met z'n allen bij de Recherche gaan?!!!
Maar wat ik me dan nog afvraag... wat had die vriend van Jaap ermee te maken?? Want daar is toch ook iets mee gebeurd? En hij heeft toch ook het e.e.a. gezegd...
ja.. dat is ook te gek voor woorden....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Prospera het volgende:
Als je al na gaat dat het gezin van een Voller wordt bedreigd na wat filmpjes op youtube en wat Jaap voor filmpjes heeft staan op zijn site, dan kan ik me voorstellen dat het bij Cora ernstiger tekeer gaat, mn. omdat haar adres ook genoemd werd op de streams.
Ik krijg een hele vreemde gedachte. Zou het zo kunnen zijn dat het Jaap of een van zijn vrienden CORA chanteert, en vandaar de opmerking....CORA breekt, moooooi.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dus ook kunnen dat hij iets van zijn vrienden heeft gehoord waarover hij later wou praten.
Goed idee van jouquote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet komt er iemand op het idee om Cora te ontvoeren voor losgeld als we horen dat Jaap zegt dat ze een rijke familie heeft.
Er zijn een hoop idioten op de wereld. . .quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Prospera het volgende:
Als je al na gaat dat het gezin van een Voller wordt bedreigd na wat filmpjes op youtube en wat Jaap voor filmpjes heeft staan op zijn site, dan kan ik me voorstellen dat het bij Cora ernstiger tekeer gaat, mn. omdat haar adres ook genoemd werd op de streams.
Het eerste lijkt me in ieder geval erg onwaarschijnlijk!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg een hele vreemde gedachte. Zou het zo kunnen zijn dat het Jaap of een van zijn vrienden CORA chanteert, en vandaar de opmerking....CORA breekt, moooooi.
Of heb ik nu een kronkel.![]()
Iemand?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:01 schreef BarryK het volgende:
Ik hoorde trouwens van iemand dat Natasia misschien in de Kooi zit ivm d'r ex (rechtzaak), iemand die hetzelfde verhaal heeft gehoord?
Daar lijkt Jaap me niet 'slecht' genoeg voor. Wel kun je je natuurlijk afvragen of het chagrijn van die vriend gisteren er iets mee te maken heeft; die was al pissig bij binnenkomst en niet van plan ook maar ergens leuk aan mee te doen. Misschien weet die wel meer, of heeft hij Jaap iets verteld.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg een hele vreemde gedachte. Zou het zo kunnen zijn dat het Jaap of een van zijn vrienden CORA chanteert, en vandaar de opmerking....CORA breekt, moooooi.
Of heb ik nu een kronkel.![]()
Gescript !!!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
onzin, iedereen weet waar dat bungalowpark de hoefstal is, dus dat heeft niets met brian te maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:09 schreef wolferl het volgende:
Dus iemand heeft het adres gehoord toen Brain het na schreeuwde, en kwam op 1 of ander gruwelijk idee om haar te gaan ontvoeren.
Ja, wat is er mis met 3 en 4? En dan 1 en 2 op dezelfde personen...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe dan stream 3 en 4 op Huub en Nadia.... pffff
1&2 mogen ook wel. Daar is op dit moment ook geen fluit aanquote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe dan stream 3 en 4 op Huub en Nadia.... pffff
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien dat Cora breekt omdat haar idee van bomauto's in Engeland en Schotland zijn mislukt
Wat doe je toch neerbuigend, is dat echt nodig?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef demins het volgende:
[..]
Het eerste lijkt me in ieder geval erg onwaarschijnlijk!!!![]()
Brain noemde het huisadres van Cora in Harderwijkquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef blomst het volgende:
[..]
onzin, iedereen weet waar dat bungalowpark de hoefslag is, dus dat heeft niets met brian te maken.
Zit ik hier Brian te verdedigen![]()
Dat lijkt me te makkelijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef CoT het volgende:
Cora wil gewoon niks meer met DGK te maken hebben nu denk ik
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Starlie het volgende:
Zullen we met z'n allen bij de Recherche gaan?!!!
Joh, heeft iemand een achternaam van cora?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:15 schreef CoT het volgende:
[..]
Brain noemde het huisadres van Cora in Harderwijk
jaap met nog groter tietenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:16 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Joh, heeft iemand een achternaam van cora?
![]()
Hoe ziet cora er uberhaupt uit?
Ja waar is hij en zijn glazen bol nu we hem nodig hebbenquote:
ja, door een zekere brian.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Prospera het volgende:
Ja dikke mensen kunnen een grotere lading bolletjes vervoeren...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:18 schreef BarryK het volgende:
Misschien heeft Cora standaard al last van de onderwereld oid. Daarom werd er ook zo extreem gereageerd op het noemen van het adres, dat dat echt geheim gehouden moest worden ofzo.
dan was ze zowiezo niet met haar hoofd op tv geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 17:18 schreef BarryK het volgende:
Misschien heeft Cora standaard al last van de onderwereld oid. Daarom werd er ook zo extreem gereageerd op het noemen van het adres, dat dat echt geheim gehouden moest worden ofzo.
Het geluid staat al uit!!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian gaat ons afleiden met zijn gitaar spel.
Jaap vroeg aan Natas of zij ooit erover heeft nagedacht om voor Wilgo de kooi uit te gaan omdat het te gevaarlijk werd. Kortom, Jaap weet niet of hij voor Cora's veiligheid de kooi moet verlaten.quote:
Misschien was degene op tv niet de echte Coraquote:Op zondag 1 juli 2007 17:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
dan was ze zowiezo niet met haar hoofd op tv geweest
De hoefstal is ook in harderwijkquote:Op zondag 1 juli 2007 17:15 schreef CoT het volgende:
[..]
Brain noemde het huisadres van Cora in Harderwijk
Ik wilde je alleen maar beschermen. Je dreigde door te draaien...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je toch neerbuigend, is dat echt nodig?
De gesprekken gisteravond met Sjoerd waren puur cryptisch, maar het ging duidelijk over geld, dus zo vreemd is dat niet.
Doe maar niet schat, is al erg genoeg dat streamers mensen buiten de kooi gaan lastig vallen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:16 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Joh, heeft iemand een achternaam van cora?
![]()
Hoe ziet cora er uberhaupt uit?
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Brian geen sjaal om zijn nek?
Is dat die patient die zo goed werd opgevangen door buddy Eric ?quote:
Met extra zware beveiliging... spannend.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat die patient die zo goed werd opgevangen door buddy Eric ?
Nou. Gelukkig schijnt de zon.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoe bedoel je saaie streams..
Dat is dan weer lief .quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar beschermen. Je dreigde door te draaien...![]()
Spannend, maar vooral NOSTALGIEquote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met extra zware beveiliging... spannend.
Hahaha watje 1e klasse zeg ik dan maar!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Op zich, respect voor Dennis, dat hij uberhaupt epileert, unibrow mannen zijn echt...iew.
Met alle respect maar daar lijkt het me geen type voor...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Zou Cora misschien een zelfmoordpoging hebben ondernomen?
Ja ze is van 1 van de Bungalows afgesprongen in haar park. Resultaat een verstuikte enkel, zeer vervelend allemaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Dat lijkt me niet.... dan stap je toch meteen op? Het is z'n aanstaande....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Misschien heeft ze besloten toch te willen wachten met trouwen tot Jaap uit DGK is, zodat ze eerst een jaartje kunnen samenwonen alvorens te trouwen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Het gaat ook over nix.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze praten echt veel tegen elkaar die Nix en Amanda
Niet spannend, wel realistischquote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze besloten toch te willen wachten met trouwen tot Jaap uit DGK is, zodat ze eerst een jaartje kunnen samenwonen alvorens te trouwen.
Of is dit een te saaie posting.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze besloten toch te willen wachten met trouwen tot Jaap uit DGK is, zodat ze eerst een jaartje kunnen samenwonen alvorens te trouwen.
Ik zeg eerst de feiten dan misschien meejanken... het betreft Jaap... welke Jaap weten we nog niet.... Emo, Terror, RTL etc etc.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef MissSomebody het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Jaap, hij is echt de weg kwijt....![]()
Nou eindelijk een nuchtere kijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef CoT het volgende:
Cora wil gewoon niks meer met DGK te maken hebben nu denk ik
Ik ben bang van wel. De bruiloft zou het huwelijk van het jaar worden, dat laat RLT echt niet aan zich voorbijgaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel een bruid nodig...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. De bruiloft zou het huwelijk van het jaar worden, dat laat RLT echt niet aan zich voorbijgaan.![]()
Ik had het nog niet gelezen. Dankquote:Op zondag 1 juli 2007 17:35 schreef MissSomebody het volgende:
Misschien dat het hier al gepost is (sorry dan...)maar dit stond gisteren in het AD over Jaap:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1473471.ece
Nee helemaal niet en zeer begrijpelijk... maar dan begrijp ik niet waarom we een streamlock voor de kiezen krijgen, Favo en Polo op bezoek en er in alle talen gezwegen dient te worden. Als DGK dit soort wapens gebruikt om kijkers te trekken verliezen ze alleen nog maar meer geloofwaardigheid want deze Redactie sucksquote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 1 juli 2007 17:35 schreef MissSomebody het volgende:
Misschien dat het hier al gepost is (sorry dan...)maar dit stond gisteren in het AD over Jaap:
idd die van natas ging al niet door, ach misschien willen dennis en de tafel wel trouwen, passen beft bij elkaarquote:Op zondag 1 juli 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. De bruiloft zou het huwelijk van het jaar worden, dat laat RLT echt niet aan zich voorbijgaan.![]()
Niet als het gelukt is natuurlijk, dat heeft weinig zin!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.... dan stap je toch meteen op? Het is z'n aanstaande....
Het zijn geeneens acteurs meer maar marionetten...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:39 schreef Mika25 het volgende:
Als dit zo door gaat kunnen ze alle 8 de bewoners wel gaan toneelhaken...
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Deze suggestie nomineer ik als de meest reële so far!!!![]()
Nog niet gelezen bedanktquote:Op zondag 1 juli 2007 17:35 schreef MissSomebody het volgende:
edit: (stond er dus vrijdag al in...pfff jullie waren al lang op de hoogte dan....)
Ik stel me voor dat ze een DGK gesimulleert hebben in SIMS 2 , en vandaar uit scripts het huis in werpen. Ik mis alleen nog die icoontjes boven de DGK bewoners. Misschien ook mooi voor een fotofuck? :pquote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn geeneens acteurs meer maar marionetten...
Herman Brood antwoordde op de vraag van de ambtenaar 'En neemt gij, Hermanus Brood, Xandra tot uw wettige echtgenote?' met de woorden: 'Daar overvalt u me wel een beetje mee!'quote:Op zondag 1 juli 2007 17:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
Jaap moet volgens het script "nee" zeggen op hun trouwdag en vandaar dat Cora dan 'breekt'
![]()
Owwwwww dat is wat ie dus hele tijd doet? Hij is gewoon een echte zakkenwasser... Dank je voor deze verheldering.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:47 schreef MissSomebody het volgende:
Duo Pimp(gitaar) en Del(zang)
[afbeelding]
Er mist alleen nog iemand die met de pet rond gaat![]()
Denniks? (keer wat anders dan zakkenwassen![]()
Naast zijn mooie_jongen_zijn drentel/dribbel gedrag doet hij af en toe ook aan zakkenwasserij...valt bijna niet op..quote:Op zondag 1 juli 2007 17:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Owwwwww dat is wat ie dus hele tijd doet? Hij is gewoon een echte zakkenwasser... Dank je voor deze verheldering.![]()
Zo ging het ook vaak tussen de maandelijkese ontslagrondes in... dat was even weg met die twee wekelijkse.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef farceman het volgende:
Durf het bijna niet teve rtellen, maar ik trek Natasia veel beter zo met Lieke en volgens mij is dat bij hun ook echt wederzijds
Typisch een figuur die alles laat opstapelen... Die komt zichzelf wel tegen... rustig afwachten. Hij lijkt me net als Brian: Huub en Lieke....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat die Dennis echt moeilijk teraken is..hij lacht echt alles weg.
En heeft tot nu toe alles makkelijk doorstaan
Dat mag hij niet. Dat hoort tenminste niet te mogen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef Marrije het volgende:
Waarom belt Jaap Cora niet even of heeft ie dat gisteren achter al gedaan?
Ik denk dat hij een potje honing over zijn hoofdje niet zomaar weg lacht. Als ze er dan ook wat wespen bij loslaten zou het feest compleet zijn, voor mij danquote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat die Dennis echt moeilijk teraken is..hij lacht echt alles weg.
En heeft tot nu toe alles makkelijk doorstaan
Waarom niet?? Hij heeft volgens mij nog wel CP'squote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat mag hij niet. Dat hoort tenminste niet te mogen.
Ja ok, maar dat vind ik. Ze moeten gewoon helemaal van de buitenwereld afgesloten worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom niet?? Hij heeft volgens mij nog wel CP's
En de kinderen hadden een Nintendo DS, draagbare dvd speler en nog wat mee....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
het klinkt alsof Natasia niet arm is... 1e klas reis naar eurodisney, beste hotel en alles.. nou
Hiermee ben ik het helemaal eens accepteer de consequentie van jouw keuze en handel ernaarquote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef riri het volgende:
maar wat maakt het uit...ze waren toch van plan de bruiloft echt over te doen na de kooi....in de kooi was alleen maar voor het plaatje...de vriend van jaap had het er giste ook over....
jaap wil natuurlijk zelf in de gouden kooi...hij moet hierin ook zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en niet alles afschuiven op anderen.
Hij zit er gewoon voor het GELD...en als hij van plan is daar zijn relatie door kapot te laten gaan dan moet hij er ook niet over zeuren.
Als cora belangrijker is voor hem kan hij nu meteen de kooi uitstappen...dus jaap...neem je eigen verantwoordelijkheid en leg het niet bij anderen neer
zzz crimineeltjes geldquote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
het klinkt alsof Natasia niet arm is... 1e klas reis naar eurodisney, beste hotel en alles.. nou
ze is ook niet arm, denk dat ze vette alimentatie krijgt en straks van john de mol een aardig bedragquote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
Langzaam maar zeker zal dit puzzeltje ook wel opgelost worden.quote:
Hahaha, aan jou de eerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |