jaap is diep geraaktquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de eerste die het niet gespeeld lijkt.
hier nog eentje die het niet gespeeld vindquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de eerste die het niet gespeeld lijkt.
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jaap is diep geraaktdoor het vernomen nieuws
![]()
Wie weet komt er iemand op het idee om Cora te ontvoeren voor losgeld als we horen dat Jaap zegt dat ze een rijke familie heeft.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef CoT het volgende:
Waarom mogen we dat niet horen
Of ze soundlocken het niet en een of andere mongool besluit Cora te gaan ontvoeren vlak voor de trouwerij??quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef jakester het volgende:
godverdomme.. net bij de onthulling een fucking streamlock.. teringlijers
ik denk na zijn vrijgezellenfeest..... daarna is Japie heel lang niet in beeld geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?
dat schoot ook gelijk in mijn gedachten....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze soundlocken het niet en een of andere mongool besluit Cora te gaan ontvoeren vlak voor de trouwerij??
Haar relatie met Jaap als "reden" en de centjes van de familie als losgeld...
Jaap heeft vannacht lang bij de FEBO gezeten, vandaar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat nieuws dan in vredesnaam vernomen... toch niet midden in de nacht?
Na de striptease van Lieke was hij weg.... Rond 04.00u was ikquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zegt MOOI na elke zin volgens mijquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef rooie3 het volgende:
Maar waarom zegt hij steeds cora breekt mooi mooi.
Ja, dat zou kunnen. Ik ben rond enen afgehaakt dacht ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk na zijn vrijgezellenfeest..... daarna is Japie heel lang niet in beeld geweest
wel hoor kijk maarquote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef daWeasel het volgende:
GVD HIER BETAAL IK NIET VOOR!!! Al die streamlocks
Zou dus ook kunnen dat hij iets van zijn vrienden heeft gehoord waarover hij later wou praten.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft vannacht lang bij de FEBO gezeten, vandaar.
Dat is absoluut een optie, vandaar de opmerking: Cora breekt. Alleen begrijp ik dan niet dat hij daarna zegt......moooooi.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet komt er iemand op het idee om Cora te ontvoeren voor losgeld als we horen dat Jaap zegt dat ze een rijke familie heeft.
Dat "mooooi" is zo ongeveer zijn stopwoordje geworden, volgens mij schiet het er gewoon uit, zeker bij stress.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is absoluut een optie, vandaar de opmerking: Cora breekt. Alleen begrijp ik dan niet dat hij daarna zegt......moooooi.
die vriend is de poort uitgelopen en heeft zn zender in de vijver gegooidquote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Starlie het volgende:
Zullen we met z'n allen bij de Recherche gaan?!!!
Maar wat ik me dan nog afvraag... wat had die vriend van Jaap ermee te maken?? Want daar is toch ook iets mee gebeurd? En hij heeft toch ook het e.e.a. gezegd...
ja.. dat is ook te gek voor woorden....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Prospera het volgende:
Als je al na gaat dat het gezin van een Voller wordt bedreigd na wat filmpjes op youtube en wat Jaap voor filmpjes heeft staan op zijn site, dan kan ik me voorstellen dat het bij Cora ernstiger tekeer gaat, mn. omdat haar adres ook genoemd werd op de streams.
Ik krijg een hele vreemde gedachte. Zou het zo kunnen zijn dat het Jaap of een van zijn vrienden CORA chanteert, en vandaar de opmerking....CORA breekt, moooooi.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dus ook kunnen dat hij iets van zijn vrienden heeft gehoord waarover hij later wou praten.
Goed idee van jouquote:Op zondag 1 juli 2007 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet komt er iemand op het idee om Cora te ontvoeren voor losgeld als we horen dat Jaap zegt dat ze een rijke familie heeft.
Er zijn een hoop idioten op de wereld. . .quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Prospera het volgende:
Als je al na gaat dat het gezin van een Voller wordt bedreigd na wat filmpjes op youtube en wat Jaap voor filmpjes heeft staan op zijn site, dan kan ik me voorstellen dat het bij Cora ernstiger tekeer gaat, mn. omdat haar adres ook genoemd werd op de streams.
Het eerste lijkt me in ieder geval erg onwaarschijnlijk!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg een hele vreemde gedachte. Zou het zo kunnen zijn dat het Jaap of een van zijn vrienden CORA chanteert, en vandaar de opmerking....CORA breekt, moooooi.
Of heb ik nu een kronkel.![]()
Iemand?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:01 schreef BarryK het volgende:
Ik hoorde trouwens van iemand dat Natasia misschien in de Kooi zit ivm d'r ex (rechtzaak), iemand die hetzelfde verhaal heeft gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |