quote:Op zondag 1 juli 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat die patient die zo goed werd opgevangen door buddy Eric ?
Nou. Gelukkig schijnt de zon.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoe bedoel je saaie streams..
Dat is dan weer lief .quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar beschermen. Je dreigde door te draaien...![]()
Spannend, maar vooral NOSTALGIEquote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met extra zware beveiliging... spannend.
Hahaha watje 1e klasse zeg ik dan maar!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
Op zich, respect voor Dennis, dat hij uberhaupt epileert, unibrow mannen zijn echt...iew.
Met alle respect maar daar lijkt het me geen type voor...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Zou Cora misschien een zelfmoordpoging hebben ondernomen?
Ja ze is van 1 van de Bungalows afgesprongen in haar park. Resultaat een verstuikte enkel, zeer vervelend allemaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Dat lijkt me niet.... dan stap je toch meteen op? Het is z'n aanstaande....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Misschien heeft ze besloten toch te willen wachten met trouwen tot Jaap uit DGK is, zodat ze eerst een jaartje kunnen samenwonen alvorens te trouwen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef itsme het volgende:
Het gaat ook over nix.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze praten echt veel tegen elkaar die Nix en Amanda
Niet spannend, wel realistischquote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze besloten toch te willen wachten met trouwen tot Jaap uit DGK is, zodat ze eerst een jaartje kunnen samenwonen alvorens te trouwen.
Of is dit een te saaie posting.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze besloten toch te willen wachten met trouwen tot Jaap uit DGK is, zodat ze eerst een jaartje kunnen samenwonen alvorens te trouwen.
Ik zeg eerst de feiten dan misschien meejanken... het betreft Jaap... welke Jaap weten we nog niet.... Emo, Terror, RTL etc etc.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef MissSomebody het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Jaap, hij is echt de weg kwijt....![]()
Nou eindelijk een nuchtere kijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef CoT het volgende:
Cora wil gewoon niks meer met DGK te maken hebben nu denk ik
Ik ben bang van wel. De bruiloft zou het huwelijk van het jaar worden, dat laat RLT echt niet aan zich voorbijgaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel een bruid nodig...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. De bruiloft zou het huwelijk van het jaar worden, dat laat RLT echt niet aan zich voorbijgaan.![]()
Ik had het nog niet gelezen. Dankquote:Op zondag 1 juli 2007 17:35 schreef MissSomebody het volgende:
Misschien dat het hier al gepost is (sorry dan...)maar dit stond gisteren in het AD over Jaap:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1473471.ece
Nee helemaal niet en zeer begrijpelijk... maar dan begrijp ik niet waarom we een streamlock voor de kiezen krijgen, Favo en Polo op bezoek en er in alle talen gezwegen dient te worden. Als DGK dit soort wapens gebruikt om kijkers te trekken verliezen ze alleen nog maar meer geloofwaardigheid want deze Redactie sucksquote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 1 juli 2007 17:35 schreef MissSomebody het volgende:
Misschien dat het hier al gepost is (sorry dan...)maar dit stond gisteren in het AD over Jaap:
idd die van natas ging al niet door, ach misschien willen dennis en de tafel wel trouwen, passen beft bij elkaarquote:Op zondag 1 juli 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. De bruiloft zou het huwelijk van het jaar worden, dat laat RLT echt niet aan zich voorbijgaan.![]()
Niet als het gelukt is natuurlijk, dat heeft weinig zin!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.... dan stap je toch meteen op? Het is z'n aanstaande....
Het zijn geeneens acteurs meer maar marionetten...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:39 schreef Mika25 het volgende:
Als dit zo door gaat kunnen ze alle 8 de bewoners wel gaan toneelhaken...
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Deze suggestie nomineer ik als de meest reële so far!!!![]()
Nog niet gelezen bedanktquote:Op zondag 1 juli 2007 17:35 schreef MissSomebody het volgende:
edit: (stond er dus vrijdag al in...pfff jullie waren al lang op de hoogte dan....)
Ik stel me voor dat ze een DGK gesimulleert hebben in SIMS 2 , en vandaar uit scripts het huis in werpen. Ik mis alleen nog die icoontjes boven de DGK bewoners. Misschien ook mooi voor een fotofuck? :pquote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn geeneens acteurs meer maar marionetten...
Herman Brood antwoordde op de vraag van de ambtenaar 'En neemt gij, Hermanus Brood, Xandra tot uw wettige echtgenote?' met de woorden: 'Daar overvalt u me wel een beetje mee!'quote:Op zondag 1 juli 2007 17:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
Jaap moet volgens het script "nee" zeggen op hun trouwdag en vandaar dat Cora dan 'breekt'
![]()
Owwwwww dat is wat ie dus hele tijd doet? Hij is gewoon een echte zakkenwasser... Dank je voor deze verheldering.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:47 schreef MissSomebody het volgende:
Duo Pimp(gitaar) en Del(zang)
[afbeelding]
Er mist alleen nog iemand die met de pet rond gaat![]()
Denniks? (keer wat anders dan zakkenwassen![]()
Naast zijn mooie_jongen_zijn drentel/dribbel gedrag doet hij af en toe ook aan zakkenwasserij...valt bijna niet op..quote:Op zondag 1 juli 2007 17:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Owwwwww dat is wat ie dus hele tijd doet? Hij is gewoon een echte zakkenwasser... Dank je voor deze verheldering.![]()
Zo ging het ook vaak tussen de maandelijkese ontslagrondes in... dat was even weg met die twee wekelijkse.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef farceman het volgende:
Durf het bijna niet teve rtellen, maar ik trek Natasia veel beter zo met Lieke en volgens mij is dat bij hun ook echt wederzijds
Typisch een figuur die alles laat opstapelen... Die komt zichzelf wel tegen... rustig afwachten. Hij lijkt me net als Brian: Huub en Lieke....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat die Dennis echt moeilijk teraken is..hij lacht echt alles weg.
En heeft tot nu toe alles makkelijk doorstaan
Dat mag hij niet. Dat hoort tenminste niet te mogen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef Marrije het volgende:
Waarom belt Jaap Cora niet even of heeft ie dat gisteren achter al gedaan?
Ik denk dat hij een potje honing over zijn hoofdje niet zomaar weg lacht. Als ze er dan ook wat wespen bij loslaten zou het feest compleet zijn, voor mij danquote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat die Dennis echt moeilijk teraken is..hij lacht echt alles weg.
En heeft tot nu toe alles makkelijk doorstaan
Waarom niet?? Hij heeft volgens mij nog wel CP'squote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat mag hij niet. Dat hoort tenminste niet te mogen.
Ja ok, maar dat vind ik. Ze moeten gewoon helemaal van de buitenwereld afgesloten worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom niet?? Hij heeft volgens mij nog wel CP's
En de kinderen hadden een Nintendo DS, draagbare dvd speler en nog wat mee....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
het klinkt alsof Natasia niet arm is... 1e klas reis naar eurodisney, beste hotel en alles.. nou
Hiermee ben ik het helemaal eens accepteer de consequentie van jouw keuze en handel ernaarquote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef riri het volgende:
maar wat maakt het uit...ze waren toch van plan de bruiloft echt over te doen na de kooi....in de kooi was alleen maar voor het plaatje...de vriend van jaap had het er giste ook over....
jaap wil natuurlijk zelf in de gouden kooi...hij moet hierin ook zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en niet alles afschuiven op anderen.
Hij zit er gewoon voor het GELD...en als hij van plan is daar zijn relatie door kapot te laten gaan dan moet hij er ook niet over zeuren.
Als cora belangrijker is voor hem kan hij nu meteen de kooi uitstappen...dus jaap...neem je eigen verantwoordelijkheid en leg het niet bij anderen neer
zzz crimineeltjes geldquote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
het klinkt alsof Natasia niet arm is... 1e klas reis naar eurodisney, beste hotel en alles.. nou
ze is ook niet arm, denk dat ze vette alimentatie krijgt en straks van john de mol een aardig bedragquote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
Langzaam maar zeker zal dit puzzeltje ook wel opgelost worden.quote:
Hahaha, aan jou de eerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |