Ik stel me voor dat ze een DGK gesimulleert hebben in SIMS 2 , en vandaar uit scripts het huis in werpen. Ik mis alleen nog die icoontjes boven de DGK bewoners. Misschien ook mooi voor een fotofuck? :pquote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn geeneens acteurs meer maar marionetten...
Herman Brood antwoordde op de vraag van de ambtenaar 'En neemt gij, Hermanus Brood, Xandra tot uw wettige echtgenote?' met de woorden: 'Daar overvalt u me wel een beetje mee!'quote:Op zondag 1 juli 2007 17:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
Jaap moet volgens het script "nee" zeggen op hun trouwdag en vandaar dat Cora dan 'breekt'
![]()
Owwwwww dat is wat ie dus hele tijd doet? Hij is gewoon een echte zakkenwasser... Dank je voor deze verheldering.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:47 schreef MissSomebody het volgende:
Duo Pimp(gitaar) en Del(zang)
[afbeelding]
Er mist alleen nog iemand die met de pet rond gaat![]()
Denniks? (keer wat anders dan zakkenwassen![]()
Naast zijn mooie_jongen_zijn drentel/dribbel gedrag doet hij af en toe ook aan zakkenwasserij...valt bijna niet op..quote:Op zondag 1 juli 2007 17:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Owwwwww dat is wat ie dus hele tijd doet? Hij is gewoon een echte zakkenwasser... Dank je voor deze verheldering.![]()
Zo ging het ook vaak tussen de maandelijkese ontslagrondes in... dat was even weg met die twee wekelijkse.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef farceman het volgende:
Durf het bijna niet teve rtellen, maar ik trek Natasia veel beter zo met Lieke en volgens mij is dat bij hun ook echt wederzijds
Typisch een figuur die alles laat opstapelen... Die komt zichzelf wel tegen... rustig afwachten. Hij lijkt me net als Brian: Huub en Lieke....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat die Dennis echt moeilijk teraken is..hij lacht echt alles weg.
En heeft tot nu toe alles makkelijk doorstaan
Dat mag hij niet. Dat hoort tenminste niet te mogen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef Marrije het volgende:
Waarom belt Jaap Cora niet even of heeft ie dat gisteren achter al gedaan?
Ik denk dat hij een potje honing over zijn hoofdje niet zomaar weg lacht. Als ze er dan ook wat wespen bij loslaten zou het feest compleet zijn, voor mij danquote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef farceman het volgende:
Denk wel dat die Dennis echt moeilijk teraken is..hij lacht echt alles weg.
En heeft tot nu toe alles makkelijk doorstaan
Waarom niet?? Hij heeft volgens mij nog wel CP'squote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat mag hij niet. Dat hoort tenminste niet te mogen.
Ja ok, maar dat vind ik. Ze moeten gewoon helemaal van de buitenwereld afgesloten worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom niet?? Hij heeft volgens mij nog wel CP's
En de kinderen hadden een Nintendo DS, draagbare dvd speler en nog wat mee....quote:Op zondag 1 juli 2007 17:55 schreef Kinga het volgende:
het klinkt alsof Natasia niet arm is... 1e klas reis naar eurodisney, beste hotel en alles.. nou
Hiermee ben ik het helemaal eens accepteer de consequentie van jouw keuze en handel ernaarquote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef riri het volgende:
maar wat maakt het uit...ze waren toch van plan de bruiloft echt over te doen na de kooi....in de kooi was alleen maar voor het plaatje...de vriend van jaap had het er giste ook over....
jaap wil natuurlijk zelf in de gouden kooi...hij moet hierin ook zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en niet alles afschuiven op anderen.
Hij zit er gewoon voor het GELD...en als hij van plan is daar zijn relatie door kapot te laten gaan dan moet hij er ook niet over zeuren.
Als cora belangrijker is voor hem kan hij nu meteen de kooi uitstappen...dus jaap...neem je eigen verantwoordelijkheid en leg het niet bij anderen neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |