Klopt, dat heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Vannacht was ie toch uren niet te zien? Of ben ik nu gek? Ik dacht dat ie naar de febo was geweest.
of het is een acteur of een inbewaringstelling is op zijn plaats.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:35 schreef eeff het volgende:
Jaap pakt een schaar en kijkt naar z'n pols???????????
Nou idd, het lijkt nu wel erg op dikke nepquote:Op zondag 1 juli 2007 16:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of het is een acteur of een inbewaringstelling is op zijn plaats.
Dat mag niet.... maar ik denk dat ze soms wel eens wat mogen lezen..quote:Op zondag 1 juli 2007 16:36 schreef JohnFoK het volgende:
zal die niet soms mee lezen in dit topic? of is dat verboden?
Is strikt verbodenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:36 schreef JohnFoK het volgende:
zal die niet soms mee lezen in dit topic? of is dat verboden?
offtopic: Ik doe volgende week zondag ook een sjaaltje aanquote:
Blowen bij the bulldog... gekkenhuis...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: Toen stond ik achter het CS te wachten op Nena
Jquote:Op zondag 1 juli 2007 16:36 schreef eeff het volgende:
[..]
Nou idd, het lijkt nu wel erg op dikke nep
goed gespot BQ hartelijk dank voor de moeitequote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Met dank aan VOL, het bewuste Jaapfragment.
http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/
Maak je geen zorgen hij is al aangemeld voor mijn kliniek en moet nog even wachten tot er een plaatsje vrijkomtquote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
J
Jaap moet zich realiseren dat hij gezien wordt ..............met die gekke borderlinetrekjes.
Dit zou amusement moeten zijn en anders gaat hij lekker naar huis
Ik heb nu 2 minuten gezien, maar komt heel erg gespeeld over.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Hij zei: "iedereen heeft er gedronken of gesnoven"quote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef pony_pak het volgende:
Huub: 'gedronken en gesnoven, iedereen komt op je af'
Of iets in die richting zei ie
ach Huub is gewoon een showmannetje dat moet je allemaal niet te letterlijk nemen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:42 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij zei: "iedereen heeft er gedronken of gesnoven"Niet dat het niet zou kunnen dat hij hetzelfde had gedaan hoor
ben je ook helemaal van de pot gerukt, hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
Heel veel Surinamers kwamen op Huub af, om zich te verontschuldigen voor Natasia.![]()
off topic:quote:Op zondag 1 juli 2007 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
offtopic: Ik doe volgende week zondag ook een sjaaltje aan
Huub stond achter het centraal station van Amsterdam te wachten op Nena, in die week dat hij de kooi uit was.
Houd dit vast, Huub.![]()
Het is leuker buiten DGK dan erin.![]()
Vreemder is: Cora breekt, mooi. En dat 3 of 4 maal. Waar slaat dat nou op?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Opvallende zin: ""Hoe kan die dat nou denken, Fucking Hell!""
Of zal hij met 'die' gewoon Cora bedoelen?
Zou het niet zo zijn dat ook Cora een vrijgezellenparty had, en dat dáár iets is gebeurd?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Opvallende zin: ""Hoe kan die dat nou denken, Fucking Hell!""
Of zal hij met 'die' gewoon Cora bedoelen?
Heel goed gevondenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ja, mij ook. Dank, BQ.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 minuten gezien, maar komt heel erg gespeeld over.
Dat geschreeuw op het eind klinkt toch behoorlijk heftig, maar goed, het blijft Jaap.quote:
Het komt echt allemaal erg nep op me over. Allemaal onlogische reacties wat mij betreft. Ook dat huilen op het eind (buiten beeld) klonk erg nep.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemder is: Cora breekt, mooi. En dat 3 of 4 maal. Waar slaat dat nou op?
Dat was ook wat Bart zo kwaad maakte destikjds. Dat ze zijn verdriet willen uitbuiten. Misschien wilden ze dat ook met Cora doen. Het klinkt echt alsof Cora de bruiloft heeft afgeblazen. We zullen het wel snel horen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:46 schreef Houtspeer het volgende:
Volgens mij heeft Jaap het over de redactie. Met klootzakken dus.
"Hoe kunnen ze haar nou zo gebruiken"
Toch zo duidelijk dat hij het over De Gouden Kooi heeft?
It's anyone's guess.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien is ze buiten het huis in elkaar geslagen door "fans"?
Ja ik snap het echt niet
Beequeen bedankt voor de link!
Ze weten het wel... want het is zeker dat Natasia, Huub, Lieke en later Brian in de keuken bij Jaap waren. Later kwamen ook favoriet en polo erbij.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef BarryK het volgende:
Hebben Lieke en Huub er al iets over gezegd? of weten ze het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |