quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss' emotieposts![]()
![]()
![]()
![]()
Om jullie pijn in woorden onder te proberen te brengen... een lied:
Het was maar een kroeg
In 't wit en 't zwart
Het was maar een kroeg
Maar toch is het hard
Ik lachte en sprong
In 't felgele licht
Maar ondanks mijn lach
Ging de deur zomaar dicht!
De herinnering blijft
Aan die kroeg met die tong
Waar ik zoveel beleefde
En uit volle borst zong
Iedereen kent de pijn
Van mijn grote verdriet
'k Zal die kroeg nooit vergeten
Eeuwig mijn favoriet![]()
Sterkte allen.
Als ik wat op heb word m'n typvaardigheid ook wat minderquote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die opeens heel slecht typen als ze dronken zijn.
wordT!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik wat op heb word m'n typvaardigheid ook wat minder. Gewoon je coördinatie he
.
Oh ja. Wordt.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
wordT!
Whehe, ik moet nu denken aan dat 'ene momentje' van jou.
Ging je allemaal lieve dingen over mij zeggen.
Die opmerkingen van jou waren echt briljant.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja. Wordt..
Die lieve dingen over jou kan ik me niet meer herinneren.
Hehe. Hou dat maar zo.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou waren echt briljant.
Waarom kan ik ze niet meer vinden!
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dizer :d/. Die heeft in elke onderboek een DVD zitten. Ofzo. Toch??
Ach ja, Dizer. Wat moet ik ervan vinde. Niet veel eigenlijk. Mag dat?
Maar weet jue, Sven, als jij mij meet, denk jij ook, hoe tof, dfe BVO!!!!!!
Pure poëzie.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:14 schreef BVO het volgende:
Weet je Boepa. Ik ben een beetje door mijn vuilnishoop aan gedachtes heen. Dat is met drank he. Je aegt gewoon wat je wil, wat je denkt. Dan gooi je die hele vuilnishoop leeg, die je opbouwt in je periode zonder drank. Maar.... op een gegeven moment is dat zo'n smerige hoop geworden. Zo eentje waar vligen opkomen. En je weet: als er vliegen opkomen, is het al te laat. Vliegen zijn het teken van verderf. Gedachtes die er te lang liggen. Spui ze uit. Into the world!!
Leeg die vuilnishoop. Morgenochtend is mijn vuilnisbelt een mooi opgeveegd pleintje. Zo een waar kinderen op spelen. Wat een goede daad verricht ik dus, Dankzij mij kunnen die kinderen morgen lekker spelen. Op de plek waar mijn vuilnis lag. Vaker drinken dus BVO!!! Des te meer speelvreugde voor kinderen en minder criminaliteit. Mag iedereen hier blijven. Weg dus met Rita!!!! Als ik blijf drinken is Rita niet nodig. Want dan is er plek zat.
Snap je hem?.
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:18 schreef BVO het volgende:
Poe BVO, dit is best briljant. Hier moet ik wat mee doen. Een boek schrijven. Met Heleen. Die van Ton. die van Van Rooijen dus. Die krullebol. Zou zij ook krullen hbben. Daar... Wacht, dit is niet netjes. Deze gedachtes mogen best blijven liggen op mijn vuilnisbelt.
Maar wel goed verstopt, helemaal kies zijn ze natuurlijk niet. Maar dat is niemand. Zelfs Boepatih niet denk ik. Steiekem is dat best een ondeugende jongen. Maar dat mag niemand merken. Ach Bupa, fuck it, spui het uit. Lucht op. Nu dan. Morgen, wanneer mijn vuilnisbelt een speelplein is, hoe zal ik er dan op neer kijken? Geniten van de spelende kinderen, of vol heimwee naar mijn vuilnis? Het is toch iets van jezelf he, die troep. Als het weg is mis je het. Maaer is het het waard........ we will find out
![]()
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:21 schreef BVO het volgende:
Rookt Heleen? Ze heeft zo'n aparte stem. Zo eentje waar een hele schoorsteen doorheen is gegaan. Zou Ton daar van onder een schoorsteen hebbe? Stoute Heleen. Dat is het. Daar komt die stem van.
Ja, dat is het. Ach Ton, das ook zo'n goorlel. Geef mij dan maar Boepatih, daar zie je je dochter toch liever mee thuis komen dan met Ton van Rooijen. Wat moet Heleen eigenlijk met hem? Of is zij toch niet zo schattig als ze lijkt?
Typisch vrouwen he. Lijken engeltjes, maar blijken duivelse slechterikkken. Gaan ze opeens met Ton.
Ton!!!
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:55 schreef BVO het volgende:
Wat kan ik dom lullen zeg.
Tja, dat is best... schaamteloosquote:Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Red Room #1000! Zónder drama.
Hier begint het in XFA.
[..]
[..]
Pure poëzie.
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef BVO het volgende:
Buppppppppppatih.
Of is het nou Buuuuuuuuuuuuupatih.
Of maakt ht niet uit?
Ach, weet je, iedereen geeft daar zijn eigen invulling aan. Das nou ook zo mooi. Da iedereen daat zijn eigen gevoel bij heb. Leven en laten leven!!! Kom op Buup, niet zo moeilijk doen. Het leven is al zo kort. Ik noem je zoals ik dat wil.
Mag toch wel?
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Boepatih. Kijk., dat bedoel ik nou.
LEEF EN LAAT LEVEN. Ik noem je oals ik dat wil. Mag toch?!?!?!
Ik noem je Boepaaaaaaaatih. Dat vind ik hip. Nou dan. Laat me dan verdomme.
Bupa, je bent best tof, weet je dat. Soms dan. Maar ach, je kan niet altijd hip zijn. Dat bedoel ik nu, grijp je moment!!!!
Dus Sven, sla je slag![]()
![]()
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:44 schreef BVO het volgende:
BOEPA!
Ik vind jou best tof, weet je dat?
Zo positief altijd. ZO vriendelijk. Zelfs tegen die vervelende buurman ben jij nog vriendelijk. Zo iemand ben jij. Ik ka dat niet. Als ieand mij niet aanstaat, merkt degene dat. Bij jou niet. Ik wil ook zo zijn.
Maar niet te vaak, dan word ik moe van mezelf. Te lief zijn is ook niet tof. Dan ben je zo'n slijmbal. Bah, slijmballen!!!
Volgens mij kan heel FOK! met zussen van haar voorzien worden.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:34 schreef Bupatih het volgende:
BVO, heb je al kennis gemaakt met de zus van Yolanthe?![]()
Na afloop kan het beginnen te irriteren. Maar dan heb je wel elk gaatje geneukt natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef BVO het volgende:
Maareh... niet verkeerd. Tikkeltje ordi, maar daar hoef je niks van te voelen he
.
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:18 schreef Zhenar het volgende:
Het tofste van MissBliss is wel dat ze nog zo dronken kan zijn, maar ze gebruikt toch nog PI's![]()
Jij bent niet online anders... Of begrip ik je nu verkeerd?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef Dizer het volgende:
Kollere, anders open je msn of zo.
Het was maar een kroeg en het was maar de Black & White.
Psst... heeft iemand nog geprobeerd die lamp die door iedereen verkracht is mee te nemen?![]()
![]()
Ben je nog steeds dronken of zo? Want je begrijpt mijn humor niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent niet online anders... Of begrip ik je nu verkeerd?
Ik ben niet meer dronkenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je nog steeds dronken of zo? Want je begrijpt mijn humor niet.
Ik doe alsof ik het meen maar in het klein heb ik toch wel verdriet.
Gaat een beetje moeilijk als je blijkt al een afspraak te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet meer dronken![]()
Wel halfblinden ik heb vannacht een bloedneus gehad
En je had gewoon moeten komen!![]()
Dan nam je die persoon meequote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als je blijkt al een afspraak te hebben
Een man van 42 en een man van 72quote:Op zondag 1 juli 2007 19:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan nam je die persoon mee
Naja, er is nog een filmpje van
Dat had helemaal niet opgevallenquote:
Die staat er maar 2 keer op ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Als er een zeker persoon op staat hoef ik ze niet te zien
Is goedquote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 keer teveelmeld anders maar op welk nr dan klik ik die voorbij zonder te kijken
Ok, dan nietquote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor zo'n drama is t ook niet
just kidding
quote:
Nee, alleen die 2 van Chaja en Bodje dus. Maar ik ga zo effe douchen en daarna gaan we aan de slagquote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Sanne het volgende:
Kan ik ergens al een gedeelte bewonderen MB?
Gevoelig? ben dr al lang overheen en helemaal klaar meequote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dan niet
Ik weet ook niet hóe gevoelig het ligt enzo
Hopelijk vanavond de foto's af![]()
[..]
![]()
I think we've...quote:
TE LAAT KLOOTZAK!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.
Bonjour!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:45 schreef drs_Kiwi het volgende:
Allô
Nu ben ik misselijkquote:
NEE!quote:
Ditoquote:
Je maakt me baaaaang!!!!quote:
Waar bemoei jij je mee?!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef drs_Kiwi het volgende:
Zijn er hier soms nog mensen met een ruggegraat te vinden? *zucht*![]()
Hai.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef drs_Kiwi het volgende:
Zijn er hier soms nog mensen met een ruggegraat te vinden? *zucht*![]()
Snap het nu pas...quote:
Oh, je had een nieuwe trui gekocht dusquote:Op maandag 2 juli 2007 13:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Snap het nu pas...
Mijn post stond los van jullie posts(werkfrustraties...)
Wie dat schrijft ookquote:Op maandag 2 juli 2007 13:50 schreef Bupatih het volgende:
ʞǝb sı ʇsǝǝ1 ʇıp ǝıʍ
Dat koste me twee stappen om te ontcijferen!quote:
OMG dan ben je door het sufste deel heen en wordt het vanaf nu alleen maar toffer!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Re het volgende:
een hallo vanuit zonnig Amsterdam
We zijn door LOST 1&2 heen, alleen nog de extra's...
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat koste me twee stappen om te ontcijferen!![]()
Ik schreef het op zijn Schoklands, maar die aloude schrijfwijze is aan jou duidelijk niet besteedquote:
Is seizoen 3 nou al afgelopen in Amerika? Zo ja, heb ik wat te downloadenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG dan ben je door het sufste deel heen en wordt het vanaf nu alleen maar toffer!![]()
![]()
![]()
Afgelopen seizoen was Lost echt de beste serie van allemaal![]()
![]()
![]()
Ik vond die cliff juist best freakyquote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is seizoen 3 nou al afgelopen in Amerika? Zo ja, heb ik wat te downloaden
Ik vond de cliff van seizoen 2 maar suf trouwens
Schokland, Schmokland. Je praat gewoon poep!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik schreef het op zijn Schoklands, maar die aloude schrijfwijze is aan jou duidelijk niet besteed![]()
Gedoe met die knopquote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond die cliff juist best freakyMaar hij is wel een beetje over the top ja
![]()
Anywayz, seizoen 3 is inderdaad al afgelopen... binnenkort komt de dvd uit, maar downen kun je natuurlijk nu al!![]()
Ik heb overigens alle eps nog op mijn compu staan geloof ik![]()
The Button was juist tof!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gedoe met die knop! Nee, dat hoefde van mij niet
*Bitlord opstart*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
The Button was juist tof!![]()
Alleen duurde het gedoe daarmee veeuuuls te lang
Dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
In seizoen 3 is het tempo veel beterquote:
jemig, dat zou toch zomaar kunnen kloppenquote:What color is your soul painted?
Black
Your soul is painted the color black, which embodies the characteristics of modernity, formality, power, sophistication, elegance, wealth, mystery, style, anger, sadness, remorse, rebellion, loss, discord, confusion, and absorbing negativity. Black falls under the element of Earth, and symbolizes outer space and the universe, and in some cultures black represents fertility and wisdom.
TSJAKKA!quote:Your soul is painted the color yellow, which embodies the characteristics of joy, happiness, optimism, idealism, gold, hope, liberalism, sociability, friendship, death, courage, intellect, confidence, communication, travel, movement, attraction, persuasion, and charm. Yellow is the color of the element Air, and symbolizes the sun, grain, and the power of thought.
Ja, en wat betekent dat?quote:
Nou, daar klopt dus echt geen ene fuck van hequote:Your soul is painted the color blue, which embodies the characteristics of peace, patience, understanding, health, tranquility, protection, spiritual awareness, unity, harmony, calmness, coolness, confidence, dependability, loyalty, idealism, tackiness, and wisdom. Blue is the color of the element Water, and is symbolic of the ocean, sleep, twilight, and the sky.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Makelaars zijn vermoeiend en glad volk
Maar we hebben een optie!
Ik vul hem nog een keer in en ik benquote:
Paars was iig heel zweverig.quote:Blue
Your soul is painted the color blue, which embodies the characteristics of peace, patience, understanding, health, tranquility, protection, spiritual awareness, unity, harmony, calmness, coolness, confidence, dependability, loyalty, idealism, tackiness, and wisdom. Blue is the color of the element Water, and is symbolic of the ocean, sleep, twilight, and the sky.
OMG wanneer gaan we meetenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik schijn ook blauwig te zijn...
nou idd!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, daar klopt dus echt geen ene fuck van he
Exactquote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou idd!
volgens mij kun jij ook wel een vleugje zwart gebruiken
Blauwe meetingquote:
Je negeert de vraagquote:
Dat klinkt tofquote:
Sowieso, bláuwe kiwi'squote:
tsss die háált het niet bij de zwarte meeting....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:06 schreef Zhenar het volgende:
Maar natuurlijk niet zo tof als de gele meeting![]()
Zwart is ook wel gaaf jaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss die háált het niet bij de zwarte meeting....
al heb ik nog niemand om mee te meeten![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Dizer het volgende:
Orange
Your soul is painted the color orange, which embodies the characteristics of balance, heat, enthusiasm, flamboyance, playfulness, aggression,over-emotion, danger, desire, strengthens the ability to concentrate, attraction, adaptability, and stimulation. Orange falls under the element of Fire, and symbolizes glory and fruits of the earth.
In het verleden wel. Nu niet meer. Jullie boeien me allemaal niet meer. Al zie ik jullie zwerven in Amsterdam vragen om een euro zodat je weer een grammetje crack kan halen... dan nog boeit het me niet. Stelletje zwervende stinkzwijnenquote:
In je nieuwe huis natuurlijk (dus als dat rond is)quote:
Dizerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
In het verleden wel. Nu niet meer. Jullie boeien me allemaal niet meer. Al zie ik jullie zwerven in Amsterdam vragen om een euro zodat je weer een grammetje crack kan halen... dan nog boeit het me niet. Stelletje zwervende stinkzwijnen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
In het verleden wel. Nu niet meer. Jullie boeien me allemaal niet meer. Al zie ik jullie zwerven in Amsterdam vragen om een euro zodat je weer een grammetje crack kan halen... dan nog boeit het me niet. Stelletje zwervende stinkzwijnen.
nee joh gekkie, ik bedoelde dat je voordrong met je post, waardoor mijn reply 'n beetje vreemd uitvielquote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef drs_Kiwi het volgende:
In je nieuwe huis natuurlijk (dus als dat rond is)
Maar begreep dat Babette21 eerst is
Je wil me niet meer meeten?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie, ik bedoelde dat je voordrong met je post, waardoor mijn reply 'n beetje vreemd uitviel
quote:
dat dacht ik ook meteen!!!quote:Ik heb zo'n idee dat de ziel van MissBliss ook wel zwart is![]()
painted blackquote:En anders doe ik gewoon wat de Stones suggereren om toch bij die meet te mogen zijn![]()
Kroeg... klinkt altijd goedquote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie, ik bedoelde dat je voordrong met je post, waardoor mijn reply 'n beetje vreemd uitviel
ik meet niet bij Fokkers thuis, enkel in de kroeg
Same here...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef Dizer het volgende:
Are You Suited for Heaven or Hell?
My Results:
[[url=http://www.make-a-quiz.com/quiz_images/full_409942811.jpg]afbeelding][/url]
A New Being
You are nowhere near an angelic status, yet you are not quite evil. You know right from wrong, but alternate between purity and demonic in your daily life. Your fate is undeterminable.
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef Dizer het volgende:
Are You Suited for Heaven or Hell?
My Results:
[afbeelding,link]
A New Being
You are nowhere near an angelic status, yet you are not quite evil. You know right from wrong, but alternate between purity and demonic in your daily life. Your fate is undeterminable.
Ik ook. Suffe testquote:
Als 't nou wat wordt met m'n huisje dan heb ik een woonkamer van 36 m2 in de aanbiedingquote:
tsss geen pret zonder Babette....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als 't nou wat wordt met m'n huisje dan heb ik een woonkamer van 36 m2 in de aanbieding
Dan blijft babette maar weg
Wat een kuttests.quote:the Truth.
We are all one, and you seem to know it. Shine on, brother.
okay dan...... what's next?!quote:What would you die for?
the Truth.
We are all one, and you seem to know it. Shine on, brother.
Donequote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Dizer het volgende:
Zeg, jullie komen wel allemaal hier posten he?
Strandhuisje
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik zit nu in een identiteitscrisis...
idd, wie verwacht er nou een tomaat?!??quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, die laatste zin klopt dus aardig.
Ik vind tomaten anders ook heel onvoorspelbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef babette21 het volgende:
ik zie overigens weinig overeenkomst tussen de omschrijvingen en 't fruit
quote:
http://www.bupaworld.com/ ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
OMG er is zelfs een BUPA Personality Test
dan doe je die test morgen maar, ik neem geen enkel risico!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vást een zwarte zieldus ik kom op de zwarte meet, maar ik heb geen zin om die test te doen
![]()
Ook 20 keer geklikt? Of geen 1 keer?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik nou al 20 keer voorbij zien komen.
Geen 1 keer.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook 20 keer geklikt? Of geen 1 keer?
Mijn televisiedebuut, wat doe je?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen 1 keer.
2 KEER!!![afbeelding]
![]()
![]()
ROFL!!11!1!!!!
![]()
[afbeelding]
Ik ookquote:
Hoe verrassend.quote:Andijvie
Oh, jij. Jij bent geniaal. Mijn muze. Ik wil je. Onvoorwaardelijk. Andijvie. Laat me van jou zijn.
Wie ben jij?quote:
Dekollerequote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
http://www.totallycrap.co(...)ars_was_still_hot/NL
Potverdriedubbeltjes. [afbeelding]
Nou, vooruit.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Dizer het volgende:
Zeg, jullie komen wel allemaal hier posten he?
Strandhuisje
Niet kunnen slapen is kut.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:23 schreef MissBliss het volgende:
Aaaargh, ik kan niet slapen
Tweede avond achter elkaar al
Lang niet zo tof als je hier geweest bent en ook wat hebt lopen posten: Strandhuisjequote:
Ik heb dat forum echt niks te meldenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lang niet zo tof als je hier geweest bent en ook wat hebt lopen posten: Strandhuisje
Wie ben jij?quote:
Er is ook een topic voor mensen die niet gaanquote:
Ik ga wel op vakantie. Twee keer. Maar dan nog heb ik dat forum niks te melden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Er is ook een topic voor mensen die niet gaan.
Waar gaan we heen deze zomer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga wel op vakantie. Twee keer. Maar dan nog heb ik dat forum niks te melden.
Ja en dan vertel ik anderen dat ik twee keer naar Spanje ga. Boeiend.quote:
Ja... maar das toch met alles zo op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en dan vertel ik anderen dat ik twee keer naar Spanje ga. Boeiend.
Wat heb ik er aan als anderen weten waar ik heenga deze vakantie?
Ja, kijk. Dát is wat anders. Ik wil best hier in ShowChat vertellen waar ik naar toe ga. En ik vind het ook leuk om van andere ShowChatters te horen waar ze zich zullen ophouden deze zomer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja... maar das toch met alles zo op FOK!.
Ik wil bijvoorbeeld best weten waar in Spanje je gaat.
Oh. Ja. Daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik postte ook met name om à la Arcee ook dit forum in m'n archief te hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, kijk. Dát is wat anders. Ik wil best hier in ShowChat vertellen waar ik naar toe ga. En ik vind het ook leuk om van andere ShowChatters te horen waar ze zich zullen ophouden deze zomer.
Maar van andere FOK!kers boeit me dat gewoon écht niet.
Maar euh... Tossa en Malgrat.
Dat had ik gelezen, ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh. Ja. Daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik postte ook met name om à la Arcee ook dit forum in m'n archief te hebben. Maar eh, Bupatih, deze FOK!ker houdt zich deze zomer op in Egypte en in Suriname. Maar niet tegelijkertijd, hè, dat dan weer niet.
Ik ben nog nooit in Marokko geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, ja. [afbeelding]
Maar Suriname is toch niks voor jou?Ik had je eerder -weer- in Marokka verwacht.
Ik was heel ShowChat vergetenquote:
ATBquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.
Daar gaat je theoriequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die hoi zeggen leggen het topic stil.
Hoi!quote:
Is ZOM niet een beetje hetzelfde als TRV?quote:
We zijn zo blij dat je er bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:34 schreef Bupatih het volgende:
Weer maar eens het bewijs dat Bupatih ShowChat tot leven brengt.
Correct.quote:
Ja en neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is ZOM niet een beetje hetzelfde als TRV?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
We zijn zo blij dat je er bent. Je hebt ons leven gered
.
quote:
Ah... duidelijkquote:
Ja, dat kan je goed uit de namen opmakenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
TRV is meer reizen, en ZOM is meer zomer.
Nou ja, de helft van de toics komen uit TRVquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat kan je goed uit de namen opmaken
Vraag me alleen af of de topics niet erg overeen gaan komen, maar goed, dat zien we vanzelf
Ah.. dan had ik toch een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ja, de helft van de toics komen uit TRV
Jouw teruglezen doet mijn pantalon krapper zittenquote:
Jij hebt toch altijd gelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah.. dan had ik toch een beetje gelijk.
Dat zeg ik ook altijd ja!quote:
ik 58 dagenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef Re het volgende:
whehe ik hoef nog maar 54 dagen te werken dit jaar
Wiezo nog zo weinig?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef Re het volgende:
whehe ik hoef nog maar 54 dagen te werken dit jaar
Alsof ik elk moment in slaap kan kukelen.quote:
Dat was geen grap. Ik had je reactie niet gezien.quote:
Heb ik ook!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof ik elk moment in slaap kan kukelen.![]()
[..]
Werkt Windows DVD Maker niet dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:16 schreef Svensational het volgende:
Dizer, ik heb een DVD-menu gemaakt met een programma, daar heb ik nu een psd-file van. Weet jij een makkelijk programma waarmee ik nu met dat al gemaakte menu een DVD kan maken en branden?
Ik heb alleen moviemaker, geen DVD maker.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Werkt Windows DVD Maker niet dan?
Edit: voordat je negatieve kritiek hebt, je vraagt het wel aan de enige persoon op aarde die nooit een dvd kopieërt.
Kletskoppenquote:
Svensational (Redactie FP / Bosmongool)quote:
Ze ging wel even miauwen bij de prikjes en bij het chippen bloeden maar die naald was ook echt evilquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze ging wel even miauwen bij de prikjes en bij het chippen bloeden maar die naald was ook echt evilverder is ze kerngezond
goed gewicht en alles
Geluksvogelquote:
Uhuhquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Maar hij heeft ook zn checkup en prikjes weer gehad
Toch niet op de plek waar ik altijd zit he?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef MissBliss het volgende:
Lucky heeft vrijdag nog geplast in de auto, uit angst [afbeelding]
Auto van mn moederquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toch niet op de plek waar ik altijd zit he?.
Waar doel je op?quote:
Lees je inquote:
Buiten ShowChat inlezen?! Wat denk je zelf?quote:
Nee, erinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Buiten ShowChat inlezen?! Wat denk je zelf?![]()
![]()
Zeur niet, bosmongoolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, erin
Maar dat heb je dus gedaan, dus je bent gewoon blind
Jij begint, blinde trekpopquote:
Waar bemoei jij je mee, aftandse navelpluissnuiver?!quote:
Zo gaan wij hier met elkaar omquote:
verveel mequote:
Zeg ga lekker hand in hand lopen op de reguliersdwarsstraat ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, aftandse navelpluissnuiver?!![]()
quote:
Wanneer ga je naar de nieuwe Black, Sanne?quote:
Sla niet zulke taal tegen Sanne aan tepelhaarbeffer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, aftandse navelpluissnuiver?!![]()
quote:
Ik kan nooit zulke creatieve scheldwoorden verzinnen.quote:
ik heb donderdag een afspraak, maar heb er een heel dubbel gevoel bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar de nieuwe Black, Sanne?
Ik kan juist bijna niet wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik heb donderdag een afspraak, maar heb er een heel dubbel gevoel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |