Leukleuk! Appartement Pelagos in Kos-stad (natuurlijkquote:
Ik neem aan dat je deze bestemmingen al op je lijstje hebt staan?quote:
Lauca en de watervallen wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bestemmingen al op je lijstje hebt staan?
Nationaal Park Lauca
Lago Pehoe - Torres
Petrohue Falls ( mooiste waterval die je ooit zult zien )
Ik hoop voor je dat als je de Lauca watervallen gaat bezichtigen de berg op de achtergond niet in bewolking is gehuld. Er gaat dan een behoorlijk effect verloren... Moet je echt bezoeken op een goede, heldere dag...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Lauca en de watervallen wel.![]()
Lago Pehoe niet.. we komen niet zuidelijker dan Puerto Montt..
Ja, als je 'maar' 3 weken gaat moet je keuzes maken...![]()
Volgende keer gaan we niet noordelijker dan Puerto Montt...![]()
Zodra je aanmeert in Istanbul kun je van sjacheraars videocamera's en fotocamera's kopen die van andere toeristen gejat zijn... Vertelde een vriend van me toen ie terugkwam met een canon camcorder..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:38 schreef renz0r het volgende:
Cruise Turkije en Griekeland!
Eerst 2 dagen Istabul, daar stappen we op de boot waarna we elke dag een andere turkse stad aandoen. Daarna nog 2 griekse eilanden en stappen we weer van boord in Griekenland.
Nog nooit gecruised, ben benieuwd!
De reisschema staat al vast, dus daar is helaas niets aan te doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat als je de Lauca watervallen gaat bezichtigen de berg op de achtergond niet in bewolking is gehuld. Er gaat dan een behoorlijk effect verloren... Moet je echt bezoeken op een goede, heldere dag...
We meren niet aan in istabul, is de opstapplek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zodra je aanmeert in Istanbul kun je van sjacheraars videocamera's en fotocamera's kopen die van andere toeristen gejat zijn... Vertelde een vriend van me toen ie terugkwam met een canon camcorder..
Moet je voor de gein eens naar Napels gaan, dat is gewoon niet leuk meer...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
We meren niet aan in istabul, is de opstapplek.
Omdat ik nog nooit in die stad geweest ben, maar er wel goede verhalen over heb gehoord, willen wij 2 dagen eerder heengaan om zo ook die stad te zien.
Straatverkopers met (gejatte) goederen kom je tegenwoordig overal tegen
Erg hequote:
Waar ergensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:16 schreef klark het volgende:
marokko
hangt er vanaf waar en watvoor weer het daar isquote:
hehequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef justmattie het volgende:
ik ga voor het eerst in een tent, samen met mn vriendin. En het zal wel tevens de laatste x zijn want kamperen lijkt me niks![]()
we blijven wel in NL, gaan gewoon met de auto naar het zuiden, misschien belgie ofzo en dan kijken naar een campingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef saaw het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar en watvoor weer het daar is
maar in principe wel hoor
ik hou echt van kamperen. afgelopen zomer een maand interrail met mn vriend, ook met een tentje. was super!
waaauw!!! daar wil ik ook wel heenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef Blue_ei het volgende:
Het eiland van Marlon Brando '' Tahiti ''
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn vakantie's Wie is hier wel eens geweest.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:49 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
waaauw!!! daar wil ik ook wel heenziet er alleen wel uit alsof het erg duur is
![]()
Och...quote:groepsrondreis naar Frans-Polynesië
21 dagen voor 3995 euro
kosta palace, ook appartementenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Leukleuk! Appartement Pelagos in Kos-stad (natuurlijk). Waar zit jij?
Volgens mij zit iedereen in Kosta Palace. Nou, misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kosta palace, ook appartementen
ook natuurlijk in Kos stad
Trier is heel fijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Vakanties van mij en dinnetje vallen helaas niet samen dus we houden het dit jaar op een weekje Trier. Lekker dichtbij, dus veel tijd ter plekke. Dagjes Luxemburg en Frankrijk en zo doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |