TSJAKKA!quote:Your soul is painted the color yellow, which embodies the characteristics of joy, happiness, optimism, idealism, gold, hope, liberalism, sociability, friendship, death, courage, intellect, confidence, communication, travel, movement, attraction, persuasion, and charm. Yellow is the color of the element Air, and symbolizes the sun, grain, and the power of thought.
Ja, en wat betekent dat?quote:
Nou, daar klopt dus echt geen ene fuck van hequote:Your soul is painted the color blue, which embodies the characteristics of peace, patience, understanding, health, tranquility, protection, spiritual awareness, unity, harmony, calmness, coolness, confidence, dependability, loyalty, idealism, tackiness, and wisdom. Blue is the color of the element Water, and is symbolic of the ocean, sleep, twilight, and the sky.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Makelaars zijn vermoeiend en glad volk
Maar we hebben een optie!
Ik vul hem nog een keer in en ik benquote:
Paars was iig heel zweverig.quote:Blue
Your soul is painted the color blue, which embodies the characteristics of peace, patience, understanding, health, tranquility, protection, spiritual awareness, unity, harmony, calmness, coolness, confidence, dependability, loyalty, idealism, tackiness, and wisdom. Blue is the color of the element Water, and is symbolic of the ocean, sleep, twilight, and the sky.
OMG wanneer gaan we meetenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik schijn ook blauwig te zijn...
nou idd!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, daar klopt dus echt geen ene fuck van he
Exactquote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou idd!
volgens mij kun jij ook wel een vleugje zwart gebruiken
Blauwe meetingquote:
Je negeert de vraagquote:
Dat klinkt tofquote:
Sowieso, bláuwe kiwi'squote:
tsss die háált het niet bij de zwarte meeting....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:06 schreef Zhenar het volgende:
Maar natuurlijk niet zo tof als de gele meeting![]()
Zwart is ook wel gaaf jaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss die háált het niet bij de zwarte meeting....
al heb ik nog niemand om mee te meeten![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef Dizer het volgende:
Orange
Your soul is painted the color orange, which embodies the characteristics of balance, heat, enthusiasm, flamboyance, playfulness, aggression,over-emotion, danger, desire, strengthens the ability to concentrate, attraction, adaptability, and stimulation. Orange falls under the element of Fire, and symbolizes glory and fruits of the earth.
In het verleden wel. Nu niet meer. Jullie boeien me allemaal niet meer. Al zie ik jullie zwerven in Amsterdam vragen om een euro zodat je weer een grammetje crack kan halen... dan nog boeit het me niet. Stelletje zwervende stinkzwijnenquote:
In je nieuwe huis natuurlijk (dus als dat rond is)quote:
Dizerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
In het verleden wel. Nu niet meer. Jullie boeien me allemaal niet meer. Al zie ik jullie zwerven in Amsterdam vragen om een euro zodat je weer een grammetje crack kan halen... dan nog boeit het me niet. Stelletje zwervende stinkzwijnen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
In het verleden wel. Nu niet meer. Jullie boeien me allemaal niet meer. Al zie ik jullie zwerven in Amsterdam vragen om een euro zodat je weer een grammetje crack kan halen... dan nog boeit het me niet. Stelletje zwervende stinkzwijnen.
nee joh gekkie, ik bedoelde dat je voordrong met je post, waardoor mijn reply 'n beetje vreemd uitvielquote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef drs_Kiwi het volgende:
In je nieuwe huis natuurlijk (dus als dat rond is)
Maar begreep dat Babette21 eerst is
Je wil me niet meer meeten?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie, ik bedoelde dat je voordrong met je post, waardoor mijn reply 'n beetje vreemd uitviel
quote:
dat dacht ik ook meteen!!!quote:Ik heb zo'n idee dat de ziel van MissBliss ook wel zwart is![]()
painted blackquote:En anders doe ik gewoon wat de Stones suggereren om toch bij die meet te mogen zijn![]()
Kroeg... klinkt altijd goedquote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie, ik bedoelde dat je voordrong met je post, waardoor mijn reply 'n beetje vreemd uitviel
ik meet niet bij Fokkers thuis, enkel in de kroeg
Same here...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef Dizer het volgende:
Are You Suited for Heaven or Hell?
My Results:
[[url=http://www.make-a-quiz.com/quiz_images/full_409942811.jpg]afbeelding][/url]
A New Being
You are nowhere near an angelic status, yet you are not quite evil. You know right from wrong, but alternate between purity and demonic in your daily life. Your fate is undeterminable.
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef Dizer het volgende:
Are You Suited for Heaven or Hell?
My Results:
[afbeelding,link]
A New Being
You are nowhere near an angelic status, yet you are not quite evil. You know right from wrong, but alternate between purity and demonic in your daily life. Your fate is undeterminable.
Ik ook. Suffe testquote:
Als 't nou wat wordt met m'n huisje dan heb ik een woonkamer van 36 m2 in de aanbiedingquote:
tsss geen pret zonder Babette....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als 't nou wat wordt met m'n huisje dan heb ik een woonkamer van 36 m2 in de aanbieding
Dan blijft babette maar weg
Wat een kuttests.quote:the Truth.
We are all one, and you seem to know it. Shine on, brother.
okay dan...... what's next?!quote:What would you die for?
the Truth.
We are all one, and you seem to know it. Shine on, brother.
Donequote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Dizer het volgende:
Zeg, jullie komen wel allemaal hier posten he?
Strandhuisje
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik zit nu in een identiteitscrisis...
idd, wie verwacht er nou een tomaat?!??quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, die laatste zin klopt dus aardig.
Ik vind tomaten anders ook heel onvoorspelbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef babette21 het volgende:
ik zie overigens weinig overeenkomst tussen de omschrijvingen en 't fruit
quote:
http://www.bupaworld.com/ ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
OMG er is zelfs een BUPA Personality Test
dan doe je die test morgen maar, ik neem geen enkel risico!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vást een zwarte zieldus ik kom op de zwarte meet, maar ik heb geen zin om die test te doen
![]()
Ook 20 keer geklikt? Of geen 1 keer?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik nou al 20 keer voorbij zien komen.
Geen 1 keer.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook 20 keer geklikt? Of geen 1 keer?
Mijn televisiedebuut, wat doe je?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geen 1 keer.
2 KEER!!![afbeelding]
![]()
![]()
ROFL!!11!1!!!!
![]()
[afbeelding]
Ik ookquote:
Hoe verrassend.quote:Andijvie
Oh, jij. Jij bent geniaal. Mijn muze. Ik wil je. Onvoorwaardelijk. Andijvie. Laat me van jou zijn.
Wie ben jij?quote:
Dekollerequote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
http://www.totallycrap.co(...)ars_was_still_hot/NL
Potverdriedubbeltjes. [afbeelding]
Nou, vooruit.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Dizer het volgende:
Zeg, jullie komen wel allemaal hier posten he?
Strandhuisje
Niet kunnen slapen is kut.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:23 schreef MissBliss het volgende:
Aaaargh, ik kan niet slapen
Tweede avond achter elkaar al
Lang niet zo tof als je hier geweest bent en ook wat hebt lopen posten: Strandhuisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |