Ik heb uit betrouwbare bron dat het aantal van rond de 100 kandidaten klopt, benieuwd wat dit gaat inhouden voor het uiteindelijke programma en uitzending.quote:Wij hebben van een aantal mensen vernomen dat er maar liefst 75 tot 100 kandidaten aan de start staan van Expeditie Robinson 2007. Volgens vele mensen stonden er 30 juni 2007 op het vliegveld niet de gebruikelijke 16 of 18 kandidaten maar maar liefst 100. Wat dit gaat betekenen voor het verdere verloop van de Expeditie is nog maar afwachten. Zou er dan toch een vaste groep Robinsons gekozen zijn, en dat er een ander gedeelte met een speciale opdracht meegaan. Of starten er gewoon vanaf begin af aan 100 mensen aan de expeditie en vallen er meteen na een paar dagen al 84 kandidaten of meer of minder af. Vooralsnog zijn het maar geruchten. Nu nog maar afwachten tot September en we zullen het weten.
die zie ik heel vaak, woont in Franeker en gaat vaak met de trein naar Leeuwardenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:33 schreef Subbu het volgende:
Ik zag vorige week Douwe uit een van de vorige expedities!!
Lijkt me juist tof.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfff.. 100 mensen. Dat lijkt me echt niets.
Idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef Ziewoarut het volgende:
Top programma!Jammer dat het door mensen die alleen maar ff langs zappen op één stapel wordt gegooid met big brother en die andere crap!
Ze moeten het gewoon wat harder maken. Stomme eetspelletjes, of slapen in een keiduurhotel.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd.
Al moet ik wel zeggen dat bij mij de interesse na 2 of 3 Robinsons ook wel wat is weggezakt.
Alles beter dan die Lenny.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef X_Cybermaster het volgende:
Misschien een beetje een kick, maar ik wil ff op ER terugkomen
Vorig seizoen ER viel me zwaar tegen. Hopelijk dit jaar weer een echt overlevingskamp. Met tenminste een terechte winnaar, ipv zo'n dom blondje wijfie, wat wint door haar uiterlijk en niet door haar overlevingskwaliteiten.
Heb je niet het stuk gezien waarop zij in 'r eentje op een eiland zit? Dat leek mij 't meest overleven van het hele ER van afgelopen jaar.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef X_Cybermaster het volgende:
Vorig seizoen ER viel me zwaar tegen. Hopelijk dit jaar weer een echt overlevingskamp. Met tenminste een terechte winnaar, ipv zo'n dom blondje wijfie, wat wint door haar uiterlijk en niet door haar overlevingskwaliteiten.
Olga wist zich wel lekker onder de Robinsonproeven uit te schijten zo, en dat vind ik toch een wezelijk onderdeel van ER.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef Rocho het volgende:
[..]
Heb je niet het stuk gezien waarop zij in 'r eentje op een eiland zit? Dat leek mij 't meest overleven van het hele ER van afgelopen jaar.
Dat zij eruit gestemt werd, kon zij niets aan doen. De beproeving die er voor haar daarop volgde (in 'r eentje) deed ze best goed. Ze stortte niet zo enorm in, zoals we andere mensen hebben zien doen toen ze in hun eentje op een eiland zaten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Madine het volgende:
[..]
Olga wist zich wel lekker onder de Robinsonproeven uit te schijten zo, en dat vind ik toch een wezelijk onderdeel van ER.
Eigenlijk niks. De winnaars van de eerste drie/vier series wonnen ook dankzij een complot. Volgens mij is het 'not done' geworden toen de 'sneaky' Matthias in de finale verloor van allemansvriend Frank. In de series daarna kreeg je volgens mij ook nog allemaal scenario's waarin afvallers een tweede kans kregen, waardoor ze eerder 'in opstand' konden komen tegen de mensen die een complot maakten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het toch altijd zo lomp dat bij ER er zo ongeveer de doodstraf op staat om een complot te maken. Heeft iemand enig idee wat daar nou op tegen is?
Nee, op RTL 7 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Vale17 het volgende:
Zie er wel naar uit eigenlijk.. Vorig jaar niet gezien.. Wordt het weer op Tien uitgezonden?
Daar heb ik me ook altijd over verbaasd. Bij sommigen is er een totaal gebrek aan voorbereiding zichtbaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Kreator het volgende:
Het domste vind ik altijd wel dat de deelnemers zich helemaal niet beseffen waar ze in terecht komen. Ze kunnen geen vuurtje stoken of wat dan ook. Dat wéét je toch als je ook maar 1 aflevering hebt gezien...
Daar selecteren ze ook een beetje op natuurlijk, logisch, een beetje diversiteit maakt het programma alleen maar leuker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:42 schreef Ziewoarut het volgende:
Het grappige i dat je eigenlijk elk jaar dezelfde typetjes hebt maar dan gewoon andere mensen zo heb je altijd wel:
- de sportieve jonge knappe man
- de eikel
- het knappe jonge meisje
- de bitch
- het natuurmens
- de allemansvriend
- de grapjas
Een heel groepje eikels/ eigenheimers lijkt me anders ook wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Daar selecteren ze ook een beetje op natuurlijk, logisch, een beetje diversiteit maakt het programma alleen maar leuker.
Mo de Belg. Die won toen elke proef, maar moest toch weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:47 schreef Ziewoarut het volgende:
En ook elk jaar wel de excuus-allochtoon...
Geen idee, hij had wel iets doms gedaan ja, daarom moest ie er ook uit. Heb trouwens het laatste seizoen niet gezien, nu maar wel weer volgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:05 schreef Madine het volgende:
Die was toch het slachtoffer van zijn eigen complotten?
Die ging toch zelf weg nadat de mensen die waren weggestemd (oa. Klaar) opeens terugkwamen op het eiland?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mo de Belg. Die won toen elke proef, maar moest toch weg.
Douwequote:Op zondag 1 juli 2007 10:33 schreef Subbu het volgende:
Ik zag vorige week Douwe uit een van de vorige expedities!!
Mohammed Bouziane 29 Turnhout ploegbaas bouwbedrijf vertrokken (psychische problemen), tiendequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Die ging toch zelf weg nadat de mensen die waren weggestemd (oa. Klaar) opeens terugkwamen op het eiland?
Douwe is een held, die luie Fries die zogenaamd een boot kon bouwen.quote:
Dat seizoen ging zowat iedereen die niet de top-8 haalde, vrijwillig weg of vroegen ze om weggestemd te worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mohammed Bouziane 29 Turnhout ploegbaas bouwbedrijf vertrokken (psychische problemen), tiende
Hmm, hij was na die paar jaar toch anders onthouden gebleven.
Is dat niet Richard? Al heb ik dat seizoen nooit gezien, Frank lijkt geloof ik best wel op hem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef sitting_elfling het volgende:
mijn inziens is het programma toch wel wat ingekakt. Heb alleen de eerste 2 seizoenen gevolgd. Echt elke aflevering. Daarna soms.
De enige echte robinson voor mij was die ene die heel lang in een mijn had gewerkt en waardeloze longen had. Uithoudings conditie niet heel goed dus, maar voor de rest, eten vangen, koken, kokosnoten, wat wel, wat niet te eten was hij heer en meester. sinds dien heeft het me niet meer geraaakt helaasch : (
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef Madine het volgende:
RTL5 gaat het ook weer op zondag uitzenden.
Vanaf half/eind september elke zondag tussen 2130 en 2230.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef Madine het volgende:
RTL5 gaat het ook weer op zondag uitzenden.
Zijn er nou echt in eerste instantie 100 deelnemers? Ik vraag me af hoe je zoiets filmt, of eigenlijk begrijpelijk voor de kijker monteert.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Hunter het volgende:
De eerste uitzending is op 30 september op RTL 5 (21.30 u)
Zoals ik het begrepen heb zijn zijn er groepsgewijs deelnemers afgevallen. Veel van hen zijn zwaar teleurgesteld (ook al omdat ze zelf 750 euro moesten bijdragen om mee te doen)
Deze week krijgen de laatse survivors nog familiebezoek en over een dag of tien zijn de opnames afgelopen.
Ja die herinner ik me ook nog, hij zag er ook echt uit als een ''robinson'' (wel een beetje oud) die was echt cool!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef sitting_elfling het volgende:
mijn inziens is het programma toch wel wat ingekakt. Heb alleen de eerste 2 seizoenen gevolgd. Echt elke aflevering. Daarna soms.
De enige echte robinson voor mij was die ene die heel lang in een mijn had gewerkt en waardeloze longen had. Uithoudings conditie niet heel goed dus, maar voor de rest, eten vangen, koken, kokosnoten, wat wel, wat niet te eten was hij heer en meester. sinds dien heeft het me niet meer geraaakt helaasch : (
mmmh lijkt me moeilijk te volgen omdat je niet echt op de persoonlijkheden van mensen in kkunt gaan. juist de interactie maakt het vaak leuk. Maar goed als ze met veel mensen starten zitten er wellicht ook wel wat extreme ergernisopwekkende types tussen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Hunter het volgende:
De eerste uitzending is op 30 september op RTL 5 (21.30 u)
Zoals ik het begrepen heb zijn zijn er groepsgewijs deelnemers afgevallen. Veel van hen zijn zwaar teleurgesteld (ook al omdat ze zelf 750 euro moesten bijdragen om mee te doen)
Deze week krijgen de laatse survivors nog familiebezoek en over een dag of tien zijn de opnames afgelopen.
30 september, 21.30 op RTL 5 en evt. ook een HH op RTL8.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:57 schreef Ziewoarut het volgende:
Intussen al een datum bekend van wanneer het uitgezonden zal gaan worden?
Ik vind Survivor eigenlijk meer ingekakt dan ER. Bij Survivor gaat het alleen nog maar om het wegstemmen van mensen. Het begint steeds meer hetzelfde riedeltje te worden en de winnaars zijn vaak al vrij snel duidelijk (m.n. in het vorige seizoen).quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Survivor (Amerikaanse ER) is inderdaad veel toffer dan ER. De enige reden dat ik ER kijk, is dat ik toch blijf hopen dat het meer trekjes krijgt van Survivor. Ze beginnen in september met het 15e seizoen uitzenden.
Dat was deze keer dus ook het probleem, ze werden met z'n honderd via vlotten op het eiland gedumpt, en zoek het maar uit, en gingen dus uiteindelijk in verschillende groepjes hun eigen weg. Sommige groepen hebben de eerste week zelfs geen camera gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn er nou echt in eerste instantie 100 deelnemers? Ik vraag me af hoe je zoiets filmt, of eigenlijk begrijpelijk voor de kijker monteert.
quote:Overbevolking in negende Expeditie Robinson
12 September 2007 08:13: Herman Roggeveen
Expeditie Robinson, van oorsprong een Zweeds programma gebaseerd op eilandbewoner Robinson Crusoe. Maandenlang moest hij zichzelf alleen vermaken en bovendien zien te overleven. Van die gedachte lijkt weinig meer over in de negende Nederlandse versie, vanaf 30 september te zien bij RTL 5. Anders dan voorgaande jaren hebben de makers niet een stuk of 16 maar wel 100 kandidaten toegelaten voor het programma. En dan wordt het wel heel druk, op het Maleise eilandje Sribuat.
Televizier bericht over de omstandigheden op Sribuat. Het blijkt dat veel deelnemers nogal pissed off zijn dat er zoveel concurrentie is. De groep krijgt allerlei opdrachten, maar lang niet iedereen is bereid daaraan mee te werken. Sommigen overwegen naar huis te keren, sommigen weigeren de opdrachten uit te voeren en luieren aan het strand, tot frustratie van de actieve kandidaten.
Ik vind het een meesterzet van de makers om met zo'n vernieuwende opzet te komen. Het spel blijft daardoor fris en aantrekkelijk. Al zal het wel lastig zijn om alle kandidaten te leren kennen als kijker. Ik verwacht dat een snelle downsize naar een kleiner koppel niet lang op zich zal laten wachten.
Ik zou het eens aan die vriend van me moeten vragen, of hij een GPS locatie weet van het eiland waar hij zat, maar denk het niet, ze mochten absoluut niets meenemen,en werden daar streng op gecontroleerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef rene90 het volgende:
niemand een google earth plaatje van het eilandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |