Ik heb uit betrouwbare bron dat het aantal van rond de 100 kandidaten klopt, benieuwd wat dit gaat inhouden voor het uiteindelijke programma en uitzending.quote:Wij hebben van een aantal mensen vernomen dat er maar liefst 75 tot 100 kandidaten aan de start staan van Expeditie Robinson 2007. Volgens vele mensen stonden er 30 juni 2007 op het vliegveld niet de gebruikelijke 16 of 18 kandidaten maar maar liefst 100. Wat dit gaat betekenen voor het verdere verloop van de Expeditie is nog maar afwachten. Zou er dan toch een vaste groep Robinsons gekozen zijn, en dat er een ander gedeelte met een speciale opdracht meegaan. Of starten er gewoon vanaf begin af aan 100 mensen aan de expeditie en vallen er meteen na een paar dagen al 84 kandidaten of meer of minder af. Vooralsnog zijn het maar geruchten. Nu nog maar afwachten tot September en we zullen het weten.

die zie ik heel vaak, woont in Franeker en gaat vaak met de trein naar Leeuwardenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:33 schreef Subbu het volgende:
Ik zag vorige week Douwe uit een van de vorige expedities!!

Lijkt me juist tof.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfff.. 100 mensen. Dat lijkt me echt niets.

Idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:17 schreef Ziewoarut het volgende:
Top programma!Jammer dat het door mensen die alleen maar ff langs zappen op één stapel wordt gegooid met big brother en die andere crap!

Ze moeten het gewoon wat harder maken. Stomme eetspelletjes, of slapen in een keiduurhotel.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Idd.
Al moet ik wel zeggen dat bij mij de interesse na 2 of 3 Robinsons ook wel wat is weggezakt.

Alles beter dan die Lenny.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef X_Cybermaster het volgende:
Misschien een beetje een kick, maar ik wil ff op ER terugkomen
Vorig seizoen ER viel me zwaar tegen. Hopelijk dit jaar weer een echt overlevingskamp. Met tenminste een terechte winnaar, ipv zo'n dom blondje wijfie, wat wint door haar uiterlijk en niet door haar overlevingskwaliteiten.

Heb je niet het stuk gezien waarop zij in 'r eentje op een eiland zit? Dat leek mij 't meest overleven van het hele ER van afgelopen jaar.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:57 schreef X_Cybermaster het volgende:
Vorig seizoen ER viel me zwaar tegen. Hopelijk dit jaar weer een echt overlevingskamp. Met tenminste een terechte winnaar, ipv zo'n dom blondje wijfie, wat wint door haar uiterlijk en niet door haar overlevingskwaliteiten.

Olga wist zich wel lekker onder de Robinsonproeven uit te schijten zo, en dat vind ik toch een wezelijk onderdeel van ER.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef Rocho het volgende:
[..]
Heb je niet het stuk gezien waarop zij in 'r eentje op een eiland zit? Dat leek mij 't meest overleven van het hele ER van afgelopen jaar.

Dat zij eruit gestemt werd, kon zij niets aan doen. De beproeving die er voor haar daarop volgde (in 'r eentje) deed ze best goed. Ze stortte niet zo enorm in, zoals we andere mensen hebben zien doen toen ze in hun eentje op een eiland zaten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef Madine het volgende:
[..]
Olga wist zich wel lekker onder de Robinsonproeven uit te schijten zo, en dat vind ik toch een wezelijk onderdeel van ER.

Eigenlijk niks. De winnaars van de eerste drie/vier series wonnen ook dankzij een complot. Volgens mij is het 'not done' geworden toen de 'sneaky' Matthias in de finale verloor van allemansvriend Frank. In de series daarna kreeg je volgens mij ook nog allemaal scenario's waarin afvallers een tweede kans kregen, waardoor ze eerder 'in opstand' konden komen tegen de mensen die een complot maakten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het toch altijd zo lomp dat bij ER er zo ongeveer de doodstraf op staat om een complot te maken. Heeft iemand enig idee wat daar nou op tegen is?

Nee, op RTL 7 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Vale17 het volgende:
Zie er wel naar uit eigenlijk.. Vorig jaar niet gezien.. Wordt het weer op Tien uitgezonden?

Daar heb ik me ook altijd over verbaasd. Bij sommigen is er een totaal gebrek aan voorbereiding zichtbaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Kreator het volgende:
Het domste vind ik altijd wel dat de deelnemers zich helemaal niet beseffen waar ze in terecht komen. Ze kunnen geen vuurtje stoken of wat dan ook. Dat wéét je toch als je ook maar 1 aflevering hebt gezien...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |