30 september, 21.30 op RTL 5 en evt. ook een HH op RTL8.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:57 schreef Ziewoarut het volgende:
Intussen al een datum bekend van wanneer het uitgezonden zal gaan worden?
Ik vind Survivor eigenlijk meer ingekakt dan ER. Bij Survivor gaat het alleen nog maar om het wegstemmen van mensen. Het begint steeds meer hetzelfde riedeltje te worden en de winnaars zijn vaak al vrij snel duidelijk (m.n. in het vorige seizoen).quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Survivor (Amerikaanse ER) is inderdaad veel toffer dan ER. De enige reden dat ik ER kijk, is dat ik toch blijf hopen dat het meer trekjes krijgt van Survivor. Ze beginnen in september met het 15e seizoen uitzenden.
Dat was deze keer dus ook het probleem, ze werden met z'n honderd via vlotten op het eiland gedumpt, en zoek het maar uit, en gingen dus uiteindelijk in verschillende groepjes hun eigen weg. Sommige groepen hebben de eerste week zelfs geen camera gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn er nou echt in eerste instantie 100 deelnemers? Ik vraag me af hoe je zoiets filmt, of eigenlijk begrijpelijk voor de kijker monteert.
quote:Overbevolking in negende Expeditie Robinson
12 September 2007 08:13: Herman Roggeveen
Expeditie Robinson, van oorsprong een Zweeds programma gebaseerd op eilandbewoner Robinson Crusoe. Maandenlang moest hij zichzelf alleen vermaken en bovendien zien te overleven. Van die gedachte lijkt weinig meer over in de negende Nederlandse versie, vanaf 30 september te zien bij RTL 5. Anders dan voorgaande jaren hebben de makers niet een stuk of 16 maar wel 100 kandidaten toegelaten voor het programma. En dan wordt het wel heel druk, op het Maleise eilandje Sribuat.
Televizier bericht over de omstandigheden op Sribuat. Het blijkt dat veel deelnemers nogal pissed off zijn dat er zoveel concurrentie is. De groep krijgt allerlei opdrachten, maar lang niet iedereen is bereid daaraan mee te werken. Sommigen overwegen naar huis te keren, sommigen weigeren de opdrachten uit te voeren en luieren aan het strand, tot frustratie van de actieve kandidaten.
Ik vind het een meesterzet van de makers om met zo'n vernieuwende opzet te komen. Het spel blijft daardoor fris en aantrekkelijk. Al zal het wel lastig zijn om alle kandidaten te leren kennen als kijker. Ik verwacht dat een snelle downsize naar een kleiner koppel niet lang op zich zal laten wachten.
Ik zou het eens aan die vriend van me moeten vragen, of hij een GPS locatie weet van het eiland waar hij zat, maar denk het niet, ze mochten absoluut niets meenemen,en werden daar streng op gecontroleerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef rene90 het volgende:
niemand een google earth plaatje van het eilandje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |