wat was daar dan!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe zou het geweest zijn in Bergen op Zoom?
Roze zaterdag. Dat weet ik zelfs en ik woon niet eens in Nederlandquote:
Niet iedereen weet dat om de een of anderen duisteren reden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Roze zaterdag. Dat weet ik zelfs en ik woon niet eens in Nederland
Maar iedereen op fok is homo! (zie TT van vorige topicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef New_Kid_in_Town het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat om de een of anderen duisteren reden.
quote:
OMGquote:Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef Sitethief het volgende:
Wat je allemaal niet op youtube kunt vinden: http://www.youtube.com/watch?v=UKmJgdhBJ08
Het was reuze gezellig,quote:Op zondag 1 juli 2007 01:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
vertel uitgebreid
*fapfapfap*quote:Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef Sitethief het volgende:
Wat je allemaal niet op youtube kunt vinden: http://www.youtube.com/watch?v=UKmJgdhBJ08
Nou lekker, die koffie is nu al wel koud huh!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 10:32 schreef Sitethief het volgende:
*koffie inschenkt en alvast kopje voor Stroek klaar zet*.
In Stroeks kopje zat nog geen koffiequote:Op zondag 1 juli 2007 11:24 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Nou lekker, die koffie is nu al wel koud huh!!!
Morguh...![]()
Senseo hieroquote:Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar hoe lang houdt de koffiekan het uit?
Mijn teren zieltje wat doe jequote:Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef Sitethief het volgende:
Wat is daar "crap" aan?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Oh crap.. ik zie dat ik in Rotterdam tig huisjes zou kunnen kopen!![]()
![]()
Goed zo. binnenkort een topic in K&W dus?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, 't is meer dat ik het geweldig vind!
Hehe.. who knows. Binnenkort eerst eens een afspraak maken met m'n vaste adviseur van de RVS.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zo. binnenkort een topic in K&W dus?
Dank u. Mag ik u hetzelfde terugwensen?quote:
dat mag u inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dank u. Mag ik u hetzelfde terugwensen?
bij deze dan.quote:
Mooi CDP!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hola! Sloveniė en vooral Ljubljana was echt orto cool. Oppa!
Ik heb zoveel indrukken, gebeurtenissen en vrienden gemaakt.. het is echt even bijkomen...
200 foto'squote:
hmm... voordat je daarmee klaar bent... Dan ga ik in de tussentijd mijn bed opzoeken.. zie het morgen welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
200 foto's?
En verslagen..wow geen idee hoe ik al deze dagen ga beschrijven haha.
ik ga ook...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmm... voordat je daarmee klaar bent... Dan ga ik in de tussentijd mijn bed opzoeken.. zie het morgen wel
welterusten allemaal!
Word je huisjesmelker?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Oh crap.. ik zie dat ik in Rotterdam tig huisjes zou kunnen kopen!![]()
![]()
i.d.d. een prachtig land, vol met aardige mensen...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hola! Sloveniė en vooral Ljubljana was echt orto cool. Oppa!
Ik heb zoveel indrukken, gebeurtenissen en vrienden gemaakt.. het is echt even bijkomen...
en moet je nu hard afkicken met deze troosteloze hollandse "zomer" na je uitstapje naar Sloveniė ?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Heee, you're back! En heb je nog foto's?quote:
Waarom willen jullie bij zo'n beetje elke functie een verklaring van gedrag hebben?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Vlarp het volgende:
Mźn wat een drukte hier!
Trouwens, we hebben echt een probleem. Er staan voor bijna 35 FTE's vacatures open bij ons. Da's bijna een kwart van alle arbeidsplaatsen
![]()
.
Als je weet voor hoeveel euro's er in ons magazijn ligt snap je dat wel. En er is in het verleden door "betrouwbare" mensen zo ontzettend veel gejat dat het een hele normale eis is imho.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom willen jullie bij zo'n beetje elke functie een verklaring van gedrag hebben?
Ik dacht dat jij juist wel tieten had.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef wonderer het volgende:
Krijg nou tieten. Ik wilde net gaan vragen of iemand wist waar Ang3l was...
Jij betrekt uitroepen altijd op jezelf dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist wel tieten had..
Ik wist niet dat dat langer dan een dag duurde.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik was op Rock Werchter, bij Pearl jam en Metallica en Tori Amos en The killers en Björk en John Legend en zo
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef Ang3l het volgende:
NeeIk ben kei verbrand man!
Heerlijk in de zon gelegen
Oeh doe jij aan wekservice?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Je zou om 10 uur in je bed liggen. Moet ik je morgen weer wakker bellen?
*duck*
indien nodigquote:
Waag 't eens om om 7u te bellen want dan slaap ik nog!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Je zou om 10 uur in je bed liggen. Moet ik je morgen weer wakker bellen?
*duck*
oooow das handigquote:
soms wel, indien gewenstquote:
't Is watquote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... zet ik net The Manchurian Candidate halverwege uit omdat ik te moe word van Denzel Washington, ga ik nog effe nalezen wat ze er op imdb.com van vinden. Tjeuh! De film krijgt er een 8.4 / 10! En huh? Speelt Frank Sinatra erin? Laurence Harvey? Angela Lansbury?! WTF?
Blijk ik dus de info bij The Manchurian Candidate te lezen ipv The Manchurian Candidate.
Ik dacht dat het een afkorting was van "Ik krijg nou tieten". En dan slaat het toch op jou?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij betrekt uitroepen altijd op jezelf dan?
Ik zou je nu kunnen bellen natuurlijk....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waag 't eens om om 7u te bellen want dan slaap ik nog!!
En ik ga nu nara bed
danku meneer! en nu moet ik ff verder werkenquote:
Hemd in de broek, nette zwarte schoenen eronder, pet af, en het is wel wat,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
Duurde ff, maar dan toch: ik in pak.
Van harte welkom Klark, u als nieuweling hier in het H topicquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef klark het volgende:
hoi
dank jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van harte welkom Klark, u als nieuweling hier in het H topic![]()
Hee een nieuweling! Welkomquote:
en moest jij niet verder met je stage ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee een nieuweling! Welkom![]()
Je hebt je net geregistreerd?
ooh...eh, jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee een nieuweling! Welkom![]()
Je hebt je net geregistreerd?
Doe eens niet zo clichéquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Hemd in de broek, nette zwarte schoenen eronder, pet af, en het is wel wat,.
de lokroep van vers vleeschquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als er nieuwelingen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |