Senseo hieroquote:Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar hoe lang houdt de koffiekan het uit?
Mijn teren zieltje wat doe jequote:Op zondag 1 juli 2007 01:47 schreef Sitethief het volgende:
Wat je allemaal niet op youtube kunt vinden: http://www.youtube.com/watch?v=UKmJgdhBJ08
Wat is daar "crap" aan?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Oh crap.. ik zie dat ik in Rotterdam tig huisjes zou kunnen kopen!![]()
![]()
Goed zo. binnenkort een topic in K&W dus?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, 't is meer dat ik het geweldig vind!
Hehe.. who knows. Binnenkort eerst eens een afspraak maken met m'n vaste adviseur van de RVS.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zo. binnenkort een topic in K&W dus?
Dank u. Mag ik u hetzelfde terugwensen?quote:
dat mag u inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dank u. Mag ik u hetzelfde terugwensen?
bij deze dan.quote:
Mooi CDP!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hola! Slovenië en vooral Ljubljana was echt orto cool. Oppa!
Ik heb zoveel indrukken, gebeurtenissen en vrienden gemaakt.. het is echt even bijkomen...
200 foto'squote:
hmm... voordat je daarmee klaar bent... Dan ga ik in de tussentijd mijn bed opzoeken.. zie het morgen welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
200 foto's?
En verslagen..wow geen idee hoe ik al deze dagen ga beschrijven haha.
ik ga ook...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmm... voordat je daarmee klaar bent... Dan ga ik in de tussentijd mijn bed opzoeken.. zie het morgen wel
welterusten allemaal!
Word je huisjesmelker?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Oh crap.. ik zie dat ik in Rotterdam tig huisjes zou kunnen kopen!![]()
![]()
i.d.d. een prachtig land, vol met aardige mensen...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hola! Slovenië en vooral Ljubljana was echt orto cool. Oppa!
Ik heb zoveel indrukken, gebeurtenissen en vrienden gemaakt.. het is echt even bijkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |