Leef jij ook nog?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Cazman het volgende:
Oh jij kutastronaut!!
Zo'n saaie stageplek, dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef MisterO het volgende:
Hallooooooooooooooo![]()
zucht, ik ben moe, val bijna in slaap op stage
Whatsup there?
Ah, dat verklaart vast ook waarom je er 700 topics naast zit.quote:
woopsquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart vast ook waarom je er 700 topics naast zit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef Cazman het volgende:
Ik ga er maar weer vlug vandoor. School wacht op mij. Adios
Ik ken het niet, maar het enthousiasme waarmee je het post geeft aan dat het vast cool is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef Jerruh het volgende:
oeh er zit een kans dat ik op latin brutality kan draaien!!
nou ja, het is een groot latin versus electro feest in de effenaar in eindhoven. in de grote zaal, waar zon 1000 man ik kan! met gregor salto en defected (platenlabel met grote namen zoals roger sanchez) dus als ik erbij kan staan vind ik dat best geweldig hahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het enthousiasme waarmee je het post geeft aan dat het vast cool is.
Whoo das stoerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, het is een groot latin versus electro feest in de effenaar in eindhoven. in de grote zaal, waar zon 1000 man ik kan! met gregor salto en defected (platenlabel met grote namen zoals roger sanchez) dus als ik erbij kan staan vind ik dat best geweldig hahaha!
Ik gok o.a. Latin!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whoo das stoer![]()
Wat is jou artiestennaam? Wat voor muziek draai je?
ik draai vooral house, en dan latin house, electrohouse, techhouse, met een beetje invloeden van minimal, electro, tribal etcquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whoo das stoer![]()
Wat is jou artiestennaam? Wat voor muziek draai je?
Heb je een onlineset waar ik naar kan luisteren? Me like electrohouse, minimal enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik draai vooral house, en dan latin house, electrohouse, techhouse, met een beetje invloeden van minimal, electro, tribal etc.
and jerry frisky is tha name.
k heb wel een demo maar dat is vooral sneakerzhouse. vanmiddag ga ik als het goed is een nieuwe demo makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je een onlineset waar ik naar kan luisteren? Me like electrohouse, minimal enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |