Leef jij ook nog?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Cazman het volgende:
Oh jij kutastronaut!!
Zo'n saaie stageplek, dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef MisterO het volgende:
Hallooooooooooooooo![]()
zucht, ik ben moe, val bijna in slaap op stage
Whatsup there?
Ah, dat verklaart vast ook waarom je er 700 topics naast zit.quote:
woopsquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart vast ook waarom je er 700 topics naast zit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef Cazman het volgende:
Ik ga er maar weer vlug vandoor. School wacht op mij. Adios
Ik ken het niet, maar het enthousiasme waarmee je het post geeft aan dat het vast cool is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:33 schreef Jerruh het volgende:
oeh er zit een kans dat ik op latin brutality kan draaien!!
nou ja, het is een groot latin versus electro feest in de effenaar in eindhoven. in de grote zaal, waar zon 1000 man ik kan! met gregor salto en defected (platenlabel met grote namen zoals roger sanchez) dus als ik erbij kan staan vind ik dat best geweldig hahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het enthousiasme waarmee je het post geeft aan dat het vast cool is.
Whoo das stoerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, het is een groot latin versus electro feest in de effenaar in eindhoven. in de grote zaal, waar zon 1000 man ik kan! met gregor salto en defected (platenlabel met grote namen zoals roger sanchez) dus als ik erbij kan staan vind ik dat best geweldig hahaha!
Ik gok o.a. Latin!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whoo das stoer![]()
Wat is jou artiestennaam? Wat voor muziek draai je?
ik draai vooral house, en dan latin house, electrohouse, techhouse, met een beetje invloeden van minimal, electro, tribal etcquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whoo das stoer![]()
Wat is jou artiestennaam? Wat voor muziek draai je?
Heb je een onlineset waar ik naar kan luisteren? Me like electrohouse, minimal enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik draai vooral house, en dan latin house, electrohouse, techhouse, met een beetje invloeden van minimal, electro, tribal etc.
and jerry frisky is tha name.
k heb wel een demo maar dat is vooral sneakerzhouse. vanmiddag ga ik als het goed is een nieuwe demo makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je een onlineset waar ik naar kan luisteren? Me like electrohouse, minimal enzo![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef Kreator het volgende:
Zojuist nog even memories opgehaald over een meeting met jullie homo's in onder ander het Bölke..
hihi.
'k Zit hier overdag weer te veel. Tijd dus om 's te gaan solliciterenquote:Maar goed, komt DennisMoore hier nog wel es, of is die latente westerling eindelijk bezig met een leven?
als je over den duuvel spreektquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, komt DennisMoore hier nog wel es, of is die latente westerling eindelijk bezig met een leven?
Ik verdien ook ver boven modaal, ik krijg het alleen niet....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit hier overdag ook wel veel, maar ik verdien toch een bovenmodaal salaris..
Welkom alhier LoveProfusionquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ik ben ook van de familie:)
Het een sluit het ander niet uit,quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ik zit hier overdag ook wel veel, maar ik verdien toch een bovenmodaal salaris..
Dude.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
werk leuk en uitdagend
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben goed.
Niet!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Als werk leuk is is het geen werk meer maar een hobby of bezigheidstherapie, als je hobby niet leuk is, is het werk als je er voor betaald krijgt, weggegooide tijd en verspilde moeite als je er niets aan verdient.
Planet unicorn heyyy
Nee, los daarvan. Unicron zit ook niet in de film.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:06 schreef Twoflower het volgende:
Dat komt zeker doordat je de film net gezien hebt of zo?
en was het gisteravond toch nog gezellig, of heb je spijt dat je geweest bent ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe eens iets aan je spelling.
Hoe bedoel je die?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef Andyvie het volgende:
Ik merkte ineens dat ik mijn leven op ging hangen aan mijn werk en dat hoort niet.
Ik ging allerlei keuzes die ik in mijn leven moet nemen (onder andere de vraag waar ga ik wonen) laten afhangen van mijn toekomstige werk. Dat hoeft niet per definitie verkeerd te zien, maar ik liet er zoveel vanaf hangen dat ik daardoor geen keus meer kon maken of ik die baan hebben wilde of niet.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik ging allerlei keuzes die ik in mijn leven moet nemen (onder andere de vraag waar ga ik wonen) laten afhangen van mijn toekomstige werk. Dat hoeft niet per definitie verkeerd te zien, maar ik liet er zoveel vanaf hangen dat ik daardoor geen keus meer kon maken of ik die baan hebben wilde of niet.
Dus nu ga ik eerst die andere keuzes kiezen voor ik weer op werkjacht ga.
Ja nou ja, ik weet op zich niet of dit een verstandige zet was. Maar toen ik deze beslissing had genomen was ik wel enorm opgelucht, dus voor mij is het wel een goede zet geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Daar zit wel wat verstandigs in, ja.
Successss!
*kuch*quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik weet op zich niet of dit een verstandige zet was. Maar toen ik deze beslissing had genomen was ik wel enorm opgelucht, dus voor mij is het wel een goede zet geweest
en daarbij was het geboden salaris zo laag, dat ik er eigenlijk absoluut niet mee tevreden was....6 uur per week meer werken, van een MBO naar een HBO-functie en er bruto maar 75 euro per maand bij krijgen, dat vond ik echt te weinig
Ik vind dat ik een goed doel hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef error het volgende:
[..]
En wat is jouw doel in het leven? (retorisch, hoor)
Niets zo erg als iemand die zijn doelen te laag stelt. Neem dan op zijn minst nog wat snobbistischer spiritualien!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
Bier.
Champagne!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef error het volgende:
Niets zo erg als iemand die zijn doelen te laag stelt. Neem dan op zijn minst nog wat snobbistischer spiritualien!
'k Heb nog slechts *gok* twee glazen wijn in huis. Dus wederom wordt het vanavond een strijd tussen mijn drankzucht en mijn luiheid. *naar donkere lucht kijk*quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef error het volgende:
Niets zo erg als iemand die zijn doelen te laag stelt. Neem dan op zijn minst nog wat snobbistischer spiritualien!
www.albert.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb nog slechts *gok* twee glazen wijn in huis. Dus wederom wordt het vanavond een strijd tussen mijn drankzucht en mijn luiheid. *naar donkere lucht kijk*
Je kunt altijd nog even in het gootsteenkastje kijken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb nog slechts *gok* twee glazen wijn in huis. Dus wederom wordt het vanavond een strijd tussen mijn drankzucht en mijn luiheid. *naar donkere lucht kijk*
Azijn, brrrr. Zulke slechte wijn drink ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef error het volgende:
Je kunt altijd nog even in het gootsteenkastje kijken!
quote:
gefeliciteerd manquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben door
![]()
![]()
van de 15 mochten er 11 door, deze mensen mogen de opleiding af maken
in het 2de en 3de jaar geen afvallers meer
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben door
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben door
![]()
![]()
Améliequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik wil nog 'ns een mooie film zien,
Nog iemand aanraders (wat betreft arthouse films)?
Yayquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amélie
Dogville
Y tu mama tambien
Cloaca
Elephant
Eternal sushine of the spotless mind
Lola rennt
das experiment
Le temps qui reste
Un longe dimanche de fiancailles
Happiness
Les invasion barbares
etc
etc etc
Hm, 't is lastig te zien. Maar het idee is duidelijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg net een kadootje van Dennis en Francois.
Ik ben er erg blij mee! (voor de duidelijkheid, that's me, on stage)
Heeeeeey schoonheid! *springt in je nek*quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Jerruh het volgende:
nieuwe demo is af!!!!!!
Ja dat was ook de bedoeling. Beetje een absracte foto. Zwart paars (mijn slaapkamer is paars). Vind die spot wel cool! (en iedereen herkent me altijd aan die witte streep in m'n haren)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, 't is lastig te zien. Maar het idee is duidelijk...
Als ik in de buurt ben van (waar?) dan laat ik het weten!quote:Ik zou je wel 'ns in actie willen zien, zeg maar
angelus!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeeey schoonheid! *springt in je nek*
http://www.imdb.com/chart/independentquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik wil nog 'ns een mooie film zien,
Nog iemand aanraders (wat betreft arthouse films)?
Heeee, had jij niet een afspraak op / onder * een bureau?quote:
Elaborate, pleasequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeee, had jij niet een afspraak op / onder * een bureau?
*doorhalen wat niet van toepassing is
Hable con ellaquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yay
Daarvan ken ik het gros niet
Dank je wel, Ang3l
Ach als de regen nog even aanhoudt dan lijkt het hier ook een groot bubbelbadquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik zit nu midden in Le Marais (homowijk van Parijs), precies tegenover de Pompiers, in een hotelkamer met bubbelbad en gratis wifi. Woeiii!
Jij welquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik zit nu midden in Le Marais (homowijk van Parijs), precies tegenover de Pompiers, in een hotelkamer met bubbelbad en gratis wifi. Woeiii!
Mja, zoiets was helaas ook te zien in Spidey 3...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Tobey Maguire is vandaag 32 jaar geworden.
Hiep hiep.
Wat bestaan er toch een unieke mensenquote:http://gay.nl/Ballonnenjongen
Ik word helemaal geil van Ballonnen ben er ook vaak mee bezig.
Het lekkerst vind ik dat aan het pijpen ben en tegelijkertijd een ballon aan het neuken ben.
Ik neem maar aan dat het je niet om Matt Lucas gaat?quote:
Dat wijf!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat het je niet om Matt Lucas gaat?
What the....quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
http://balloonboiz.com/sample/evan!leon.html.
Jammer (nou ja, eigenlijk niet) dat het niet echt is...quote:
Dat effect hebben Bubbles en Desiree wel vaker gok ik.quote:
amaj, dat gij maar enen plezanten tijd mag gaan doorbrengen in den Belgique en volop moogt wuiven naar Toriquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou schatten, ik ga werken en dan naar Werchter!
Tot maandagavond of zo
Wat moet ik vertellen dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:09 schreef NathaN het volgende:
Wat een stilte, verder, weer, hier...
Iets leuks, iets spannends, iets over jezelf...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:24 schreef MisterO het volgende:
Wat moet ik vertellen dan?
Hmmm al het boeiende hou ik een beetje voor mijzelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Iets leuks, iets spannends, iets over jezelf...?
wat een hebbert ben jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmmm al het boeiende hou ik een beetje voor mijzelf![]()
![]()
dat ik morgen met m'n collega's een team building heb vol met beachgames op een camping te Otterlo ?quote:
Gaan jullie daar ook kamperenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ik morgen met m'n collega's een team building heb vol met beachgames op een camping te Otterlo ?![]()
met zulke weervooruitzichten wordt dat eerder creperenquote:
Ah ok, ik wist niet dat je 1 slaapzak met meerdere mensen kon delenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met zulke weervooruitzichten wordt dat eerder creperen
en nee ik heb best lieve en leuke collega's maar samen met hun in 1 slaapzak is me weer net iets te veel
Mja, daar geloven we dan weer niks van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef MisterO het volgende:
Ah ok, ik wist niet dat je 1 slaapzak met meerdere mensen kon delen![]()
en bovendien slaapt er natuurlijk niets zo lekker als het eigen bed thuisquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ok, ik wist niet dat je 1 slaapzak met meerdere mensen kon delen![]()
Is dat een hintquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bovendien slaapt er natuurlijk niets zo lekker als het eigen bed thuis![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmmm al het boeiende hou ik een beetje voor mijzelf![]()
![]()
hot stuffquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmz, hoe moeten we boeiend nu opvatten?
*mompelt iets over de heetheid die vooral in het zaad zit*quote:
Kom maar gewoon met een foto of een profiellinkje, dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:59 schreef MisterO het volgende:
Asjeblieft zeg, allebei niet. En zeker niet de laatste optie![]()
Na aquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kom maar gewoon met een foto of een profiellinkje, dan.
Na wie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef MisterO het volgende:
Na a![]()
Ik ben vrij van mn stage, op naar mn tennistoernooi, Doegjes iedereen![]()
Pff wat zijn mensen gefixeerd op een foto. Als hij het niet wil laten zien dan dont pffquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kom maar gewoon met een foto of een profiellinkje, dan.
Ja, het is zooooo vreemd dat iemand een idee wil hebben hoe een ander eruit ziet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef sammienl het volgende:
Pff wat zijn mengen gefixeerd op een foto. Als hij het niet wil laten zien dan dont pff
De tol van ouwer worden, maar ik houd nog steeds van ze.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
Ik herken ze niet eens meer...
Toen was je niet meer te reddenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:35 schreef sammienl het volgende:
de goeie ouwe tijden toen ik zelfs een roze spice girls portemonee had![]()
Ik fixeer me op niemand op dit moment en vooral niet op ouwe lullen als jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, het is zooooo vreemd dat iemand een idee wil hebben hoe een ander eruit ziet.
Ga jij je nou maar fixeren op je sletje van de week. Of dag. Of uur...
Die heet nu MelanieDDquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is er trouwens met die melenieC gebeurd![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef sammienl het volgende:
Ik fixeer me op niemand op dit moment en vooral niet op ouwe lullen als jij![]()
Hij is nog niet uit de kast en ook al was ie uit de kast, als hij het niet wil laten zien dan just don't.
Zoek iemand van je eigen leeftijd![]()
NEE ARROGANTE OUWE KWALquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens in therapie. Misschien dat je dan iemand kan krijgen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:03 schreef sammienl het volgende:
NEE ARROGANTE OUWE KWAL
doet zeer dat je geen homo's meer van in de 20 niet meer kan krijgen en dan bedoel ik in algemene zin.
En die trutjes waren wel 10 jaar jongen dan jij![]()
Yessir.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
dames doe eens rustig
Ja kunnen ze wel, hier wat lopen rellen, flamen en trollen als onze vredesang3l er niet bij is om met z'n grote vleugels iedereen weer tot kalmte te makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
dames doe eens rustig
Vlindertje is meer de Engel der Wrake af en toe hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kunnen ze wel, hier wat lopen rellen, flamen en trollen als onze vredesang3l er niet bij is om met z'n grote vleugels iedereen weer tot kalmte te maken![]()
en met een hart van peperkoek..........oh nee dat was Suske van Wiske, Ang3l ging voor de ijsblokquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vlindertje is meer de Engel der Wrake af en toe hoor
Als je nou echte muziek zou maken, zou ik wel even luisterenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef Jerruh het volgende:
nou, ik vind mlc er nog het knapste van het stel. victoria is net een samengebundeld pakketje tandenstokers met een groot piepschuimen bolletje erop.
en maar ruzie maken hier en niemand die mijn demo checkt. foei!!!
Waar is die demo dan, sweety?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef Jerruh het volgende:
nou, ik vind mlc er nog het knapste van het stel. victoria is net een samengebundeld pakketje tandenstokers met een groot piepschuimen bolletje erop.
Ik heb hem braaf gedl'd op kantoor, maar nog geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef Jerruh het volgende:
zie pagina terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waar is die demo dan, sweety?
*klikt*quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef Jerruh het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=9OFH233T
voor als iemand m wilt horen.
Ik heb hem vanmiddag al gedownload hoor! Straks ga ik ernaar luisteren. Na House. Ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef Jerruh het volgende:
Loop voor de gein eens naar buiten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Er is zeker iets bijzonders ergens bovenin de flat... Er staan allemaal mensen vanaf de overkant naar boven te kijken en er kwam allemaal politie enzo voorbij...
Naja, 't is blijkbaar alweer over
Hmmm, nou hoor ik weer de hele tijd iemand door een megafoon tetteren... Zou er iemand op 't punt staan te springen?...
Dat deed ik net, althans ik keek even naar buiten, en de politie/brandweer (die echt met ontzettend heel veel zijn) hebben alles afgezet, dus ik denk dat het niet de bedoeling is dat ik naar buiten ga...quote:
Ik vindt 't nochtans erg 'gewoontjes', om het zo maar te zeggen; erg clichematig, erg saai.quote:
Haha. Ach, heeft wat mij betreft niks met jou te maken. Of je foto's post moet je zelf weten, maar ik dacht ik vraag het gewoon. En dat impliceert niet meteen dat soort interesse.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef MisterO het volgende:
Ah gossie, er wordt ruzie gemaakt mede dankzij mijSorry, maar voorlopig post ik geen foto, maybe binnekort, zul je moeten afwachten, maar dat je het weet: Ik val niet op ouwere kerels
![]()
we zijn hier gewoon heul nieuwsgierig, vandaar ook altijd de vraag aan nieuwe mensen om direct bij binnenkomst het lijstje uit de OP in te vullenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haha. Ach, heeft wat mij betreft niks met jou te maken. Of je foto's post moet je zelf weten, maar ik dacht ik vraag het gewoon. En dat impliceert niet meteen dat soort interesse.
die ballonnenjongen wellicht?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef NathaN het volgende:
Ok, wie heeft gay.nl gesloopt?
kevin heeft vast zijn nieuwste column geplaatstquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef NathaN het volgende:
Ok, wie heeft gay.nl gesloopt?
Daar ben je snel achter!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:07 schreef NathaN het volgende:
Wow, journalistieke integriteit bestaat nog!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6VdNcCcweL0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dat in de gaten houd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef Twoflower het volgende:
Daar ben je snel achter!Nieuwslezeres weigert Paris Hilton-nieuws
Nooit te beroerd om nog eventjes wat olie op het vuur te gooien ;-)quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef sammienl het volgende:
[..]
Pff wat zijn mensen gefixeerd op een foto. Als hij het niet wil laten zien dan dont pff
Was het maar perished Hilton...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:16 schreef Sunjammer het volgende:
Paris Hilton... Paris Hilton... Ik ken wel het Amsterdam Hilton.
http://youtube.com/watch?v=6-bU-hj0aGQquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef Lightyear het volgende:
![]()
Sammienl en samjustme door elkaar gehaald...
Niet helemaal wakker geloof ik
Dat zijn dezelfde persoonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef Lightyear het volgende:
[quote]Op vrijdag 29 juni 2007 15:00 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om nog eventjes wat olie op het vuur te gooien ;-)
![]()
Sammienl en samjustme door elkaar gehaald...
Niet helemaal wakker geloof ik
Oh...Silly me!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=6-bU-hj0aGQ
Daar zouden er meer van moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:51 schreef wonderer het volgende:
In ander nieuws: http://www.nj.com/news/in(...)lacked_out_of_1.html
Check vooral de reacties. Er zijn nog lieve Amerikanen
Om dezelfde reden dat je een topic opent over je babyface?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:54 schreef Lightyear het volgende:
Oh...Silly me!!!![]()
Waarom zou je eigenlijk een clone maken van jezelf???
Ah...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je een topic opent over je babyface?
Excuus, ik zal niet meer zo met de lijm lopen knoeien...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:19 schreef NathaN het volgende:
Volgens mij is het topic nu gefixeerd...
je vergeet de (me=dennism) (/me) tagsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Steeds?.
Gewoon copy/paste van de filenaam. En 'playing:' typ ik idd met de hand.
Vroegah op irc geloof ik idd een tooltje.
Nu welquote:
quote:DEN HAAG - Staatssecretaris Cees van der Knaap van Defensie en twee generaals lopen zaterdag mee in de optocht ter gelegenheid van roze zaterdag, die dit jaar in Bergen op Zoom plaatsvindt. Zij vergezellen vijftien 'roze' militairen, zo heeft een woordvoerster van het ministerie van Defensie vrijdag gezegd.
Het is de eerste keer dat militairen in uniform meelopen in het jaarlijkse roze evenement, aldus voorzitter Peter Kees Hamstra van de Stichting Homoseksualiteit en Krijgsmacht. Hij is blij verrast door de komst van de bewindsman en de generaals.
Met hun deelname willen Van der Knaap en de generaals steun geven aan homoseksuele en lesbische militairen en aangeven dat ook zij welkom zijn bij de krijgsmacht. De generaals zijn Rob Bertholee, die de aanbevelingen tegen wangedrag binnen Defensie uitvoert, en Ton van Ede, die verantwoordelijk is voor het diversiteitsbeleid binnen Defensie.
Volgens Hamstra is het belangrijk dat Defensie laat zien dat zij een tolerante werkgever is. „En door de aanwezigheid van de staatssecretaris laat je ook aan de rest van de wereld zien dat krijgsmacht en homoseksualiteit goed samengaat.” Dat acceptatie hiervan nog een lange weg te gaan heeft, blijkt volgens Hamstra uit de negatieve reacties die vrijdag meteen binnenkwamen toen het nieuws over Van der Knaap bekend werd.
De stichting werkt nauw samen met het homonetwerk van de politie. 'Roze' politiemensen deden vorig jaar voor het eerst mee in Zwolle en zijn er dit jaar weer bij.
Plasterk is er dus ook morgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het juist cool als hetero's ook meedoen om een statement te maken. Dat ze niet "bang" zijn dat ze voor homo versleten worden enzo. Daar is toch best wel moed voor nodig soms, als je nagaat hoe schijterig anderen zijn (dat uit zich bvb in een verhaal pro-homo en dan "maar ik ben zelf 100% hetero hoor")...
einseins? euh?quote:
beetje meer in ONZ rondhangenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
einseins? euh?
Sorry, heb die post dat niet gezien... maar toch.. blijft schrikken toch?
hahaha ok...quote:
DM! Heel goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Klaus Schulze - 01 - Bayreuth Return.mp3
*echo*quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:59 schreef Weemz het volgende:
Hai!
Truste!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn bedje maar eens opzoeken denk ik...
De rest kijkt natuurlijk La Mala Educacionquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn bedje maar eens opzoeken denk ik...
deze schitterende filmquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:57 schreef Yonah het volgende:
wie?
Nou. Iedereen naar BoZ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Lekker druk hier.
Nou, dan maken we het met zijn tweetjes toch gezellig?quote:
't is wel een beetje vroeg voor wijn, maar kaas is altijd goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan maken we het met zijn tweetjes toch gezellig?
wijntje, kaasje... lekker muziekje.. komt goed hoor.
tja... ik kan me voorstellen dat je zo vroeg op de middag nog niet aan de wijn gaat. Kopje thee erbij dan maar? Of liever wat fris?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is wel een beetje vroeg voor wijn, maar kaas is altijd goed
Ik doe alsof, anders hoor ik er niet bij vanavond.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
Je bent een chick?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik doe alsof, anders hoor ik er niet bij vanavond.
tuurlijk wel. wij zijn niet seksistischquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik doe alsof, anders hoor ik er niet bij vanavond.
Ga je nu op het dak van een hoog gebouw staan?quote:
Wij zijn alweer terugquote:
dat kan niet anders dan gezellig geweest zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wij zijn alweer terug![]()
maar hebben dus wel mensen uit het L topic gezien en gesproken en zelfs mee in de kroeg gestaan![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat kan niet anders dan gezellig geweest zijn
enneh... we?
En jij durft het aan om zijn kookkunsten uit te testen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroek is aan het koken dus ik heb zijn pc gekaapt.
Ik heb al eerder bij Stroek gegetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jij durft het aan om zijn kookkunsten uit te testen?
*Sitethief dapper vindt*
Dat was ik natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb al eerder bij Stroek gegeten.
En dat was me zeer goed bekomen![]()
.
*LOL*quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
dat is nu jammer dat je dat moet zeggen... de post was wel geinig zo
uhuh. en dan moet ik geloven dat hij ook werkelijk zelf post zeker?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
. Ik heb best wel humor, vraag Stroek maar
.
Wat is BoZ?quote:
Oooow... dat had ik moeten weten denk ik he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bergen op Zoom.. Roze Zaterdag vandaag daar
Je bent geen brabander, ik vergeef het jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooow... dat had ik moeten weten denk ik he?
OOow wat een opluchtingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent geen brabander, ik vergeef het je
Dat dacht ik al hoor. Ik plaagde je maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OOow wat een opluchting
Maar ik bedoelde niet alleen BoZ, maar ook de Roze zaterdag...![]()
Hahahaha mooi is dat...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat dacht ik al hoor. Ik plaagde je maar
wat voor winkel is dat dan, als het opvalt als er minder homo's zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha mooi is dat...
Hoewel... het was vandaag wel opvallend homo-rustig bij ons in de winkel... Ik had het moeten weten
Ik wou het net vragen... Ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat voor winkel is dat dan, als het opvalt als er minder homo's zijn?
IKEA...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat voor winkel is dat dan, als het opvalt als er minder homo's zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |