Améliequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik wil nog 'ns een mooie film zien,
Nog iemand aanraders (wat betreft arthouse films)?
Yayquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amélie
Dogville
Y tu mama tambien
Cloaca
Elephant
Eternal sushine of the spotless mind
Lola rennt
das experiment
Le temps qui reste
Un longe dimanche de fiancailles
Happiness
Les invasion barbares
etc
etc etc
Hm, 't is lastig te zien. Maar het idee is duidelijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg net een kadootje van Dennis en Francois.
Ik ben er erg blij mee! (voor de duidelijkheid, that's me, on stage)
Heeeeeey schoonheid! *springt in je nek*quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Jerruh het volgende:
nieuwe demo is af!!!!!!
Ja dat was ook de bedoeling. Beetje een absracte foto. Zwart paars (mijn slaapkamer is paars). Vind die spot wel cool! (en iedereen herkent me altijd aan die witte streep in m'n haren)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, 't is lastig te zien. Maar het idee is duidelijk...
Als ik in de buurt ben van (waar?) dan laat ik het weten!quote:Ik zou je wel 'ns in actie willen zien, zeg maar
angelus!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeeey schoonheid! *springt in je nek*
http://www.imdb.com/chart/independentquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:58 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik wil nog 'ns een mooie film zien,
Nog iemand aanraders (wat betreft arthouse films)?
Heeee, had jij niet een afspraak op / onder * een bureau?quote:
Elaborate, pleasequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeee, had jij niet een afspraak op / onder * een bureau?
*doorhalen wat niet van toepassing is
Hable con ellaquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yay
Daarvan ken ik het gros niet
Dank je wel, Ang3l
Ach als de regen nog even aanhoudt dan lijkt het hier ook een groot bubbelbadquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik zit nu midden in Le Marais (homowijk van Parijs), precies tegenover de Pompiers, in een hotelkamer met bubbelbad en gratis wifi. Woeiii!
Jij welquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik zit nu midden in Le Marais (homowijk van Parijs), precies tegenover de Pompiers, in een hotelkamer met bubbelbad en gratis wifi. Woeiii!
Mja, zoiets was helaas ook te zien in Spidey 3...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
Tobey Maguire is vandaag 32 jaar geworden.
Hiep hiep.
Wat bestaan er toch een unieke mensenquote:http://gay.nl/Ballonnenjongen
Ik word helemaal geil van Ballonnen ben er ook vaak mee bezig.
Het lekkerst vind ik dat aan het pijpen ben en tegelijkertijd een ballon aan het neuken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |