en was het gisteravond toch nog gezellig, of heb je spijt dat je geweest bent ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe eens iets aan je spelling.
Hoe bedoel je die?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef Andyvie het volgende:
Ik merkte ineens dat ik mijn leven op ging hangen aan mijn werk en dat hoort niet.
Ik ging allerlei keuzes die ik in mijn leven moet nemen (onder andere de vraag waar ga ik wonen) laten afhangen van mijn toekomstige werk. Dat hoeft niet per definitie verkeerd te zien, maar ik liet er zoveel vanaf hangen dat ik daardoor geen keus meer kon maken of ik die baan hebben wilde of niet.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef Andyvie het volgende:
Ik ging allerlei keuzes die ik in mijn leven moet nemen (onder andere de vraag waar ga ik wonen) laten afhangen van mijn toekomstige werk. Dat hoeft niet per definitie verkeerd te zien, maar ik liet er zoveel vanaf hangen dat ik daardoor geen keus meer kon maken of ik die baan hebben wilde of niet.
Dus nu ga ik eerst die andere keuzes kiezen voor ik weer op werkjacht ga.
Ja nou ja, ik weet op zich niet of dit een verstandige zet was. Maar toen ik deze beslissing had genomen was ik wel enorm opgelucht, dus voor mij is het wel een goede zet geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Daar zit wel wat verstandigs in, ja.
Successss!
*kuch*quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik weet op zich niet of dit een verstandige zet was. Maar toen ik deze beslissing had genomen was ik wel enorm opgelucht, dus voor mij is het wel een goede zet geweest
en daarbij was het geboden salaris zo laag, dat ik er eigenlijk absoluut niet mee tevreden was....6 uur per week meer werken, van een MBO naar een HBO-functie en er bruto maar 75 euro per maand bij krijgen, dat vond ik echt te weinig
Ik vind dat ik een goed doel hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef error het volgende:
[..]
En wat is jouw doel in het leven? (retorisch, hoor)
Niets zo erg als iemand die zijn doelen te laag stelt. Neem dan op zijn minst nog wat snobbistischer spiritualien!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
Bier.
Champagne!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef error het volgende:
Niets zo erg als iemand die zijn doelen te laag stelt. Neem dan op zijn minst nog wat snobbistischer spiritualien!
'k Heb nog slechts *gok* twee glazen wijn in huis. Dus wederom wordt het vanavond een strijd tussen mijn drankzucht en mijn luiheid. *naar donkere lucht kijk*quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef error het volgende:
Niets zo erg als iemand die zijn doelen te laag stelt. Neem dan op zijn minst nog wat snobbistischer spiritualien!
www.albert.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb nog slechts *gok* twee glazen wijn in huis. Dus wederom wordt het vanavond een strijd tussen mijn drankzucht en mijn luiheid. *naar donkere lucht kijk*
Je kunt altijd nog even in het gootsteenkastje kijken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb nog slechts *gok* twee glazen wijn in huis. Dus wederom wordt het vanavond een strijd tussen mijn drankzucht en mijn luiheid. *naar donkere lucht kijk*
Azijn, brrrr. Zulke slechte wijn drink ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef error het volgende:
Je kunt altijd nog even in het gootsteenkastje kijken!
quote:
gefeliciteerd manquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben door
![]()
![]()
van de 15 mochten er 11 door, deze mensen mogen de opleiding af maken
in het 2de en 3de jaar geen afvallers meer
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben door
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
ik ben door
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |