Ik heb hem vanmiddag al gedownload hoor! Straks ga ik ernaar luisteren. Na House. Ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef Jerruh het volgende:
nou, ik vind mlc er nog het knapste van het stel. victoria is net een samengebundeld pakketje tandenstokers met een groot piepschuimen bolletje erop.
en maar ruzie maken hier en niemand die mijn demo checkt. foei!!!
Loop voor de gein eens naar buiten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Weemz het volgende:
Pfff... Er is zeker iets bijzonders ergens bovenin de flat... Er staan allemaal mensen vanaf de overkant naar boven te kijken en er kwam allemaal politie enzo voorbij...
Naja, 't is blijkbaar alweer over
Hmmm, nou hoor ik weer de hele tijd iemand door een megafoon tetteren... Zou er iemand op 't punt staan te springen?...
Dat deed ik net, althans ik keek even naar buiten, en de politie/brandweer (die echt met ontzettend heel veel zijn) hebben alles afgezet, dus ik denk dat het niet de bedoeling is dat ik naar buiten ga...quote:
Ik vindt 't nochtans erg 'gewoontjes', om het zo maar te zeggen; erg clichematig, erg saai.quote:
Haha. Ach, heeft wat mij betreft niks met jou te maken. Of je foto's post moet je zelf weten, maar ik dacht ik vraag het gewoon. En dat impliceert niet meteen dat soort interesse.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef MisterO het volgende:
Ah gossie, er wordt ruzie gemaakt mede dankzij mijSorry, maar voorlopig post ik geen foto, maybe binnekort, zul je moeten afwachten, maar dat je het weet: Ik val niet op ouwere kerels
![]()
we zijn hier gewoon heul nieuwsgierig, vandaar ook altijd de vraag aan nieuwe mensen om direct bij binnenkomst het lijstje uit de OP in te vullenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haha. Ach, heeft wat mij betreft niks met jou te maken. Of je foto's post moet je zelf weten, maar ik dacht ik vraag het gewoon. En dat impliceert niet meteen dat soort interesse.
die ballonnenjongen wellicht?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef NathaN het volgende:
Ok, wie heeft gay.nl gesloopt?
kevin heeft vast zijn nieuwste column geplaatstquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef NathaN het volgende:
Ok, wie heeft gay.nl gesloopt?
Daar ben je snel achter!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:07 schreef NathaN het volgende:
Wow, journalistieke integriteit bestaat nog!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6VdNcCcweL0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik dat in de gaten houd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef Twoflower het volgende:
Daar ben je snel achter!Nieuwslezeres weigert Paris Hilton-nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |