Oeh doe jij aan wekservice?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Je zou om 10 uur in je bed liggen. Moet ik je morgen weer wakker bellen?
*duck*
indien nodigquote:
Waag 't eens om om 7u te bellen want dan slaap ik nog!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! Je zou om 10 uur in je bed liggen. Moet ik je morgen weer wakker bellen?
*duck*
oooow das handigquote:
soms wel, indien gewenstquote:
't Is watquote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... zet ik net The Manchurian Candidate halverwege uit omdat ik te moe word van Denzel Washington, ga ik nog effe nalezen wat ze er op imdb.com van vinden. Tjeuh! De film krijgt er een 8.4 / 10! En huh? Speelt Frank Sinatra erin? Laurence Harvey? Angela Lansbury?! WTF?
Blijk ik dus de info bij The Manchurian Candidate te lezen ipv The Manchurian Candidate.
Ik dacht dat het een afkorting was van "Ik krijg nou tieten". En dan slaat het toch op jou?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij betrekt uitroepen altijd op jezelf dan?
Ik zou je nu kunnen bellen natuurlijk....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waag 't eens om om 7u te bellen want dan slaap ik nog!!
En ik ga nu nara bed
danku meneer! en nu moet ik ff verder werkenquote:
Hemd in de broek, nette zwarte schoenen eronder, pet af, en het is wel wat,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
Duurde ff, maar dan toch: ik in pak.
Van harte welkom Klark, u als nieuweling hier in het H topicquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef klark het volgende:
hoi
dank jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van harte welkom Klark, u als nieuweling hier in het H topic![]()
Hee een nieuweling! Welkomquote:
en moest jij niet verder met je stage ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee een nieuweling! Welkom![]()
Je hebt je net geregistreerd?
ooh...eh, jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee een nieuweling! Welkom![]()
Je hebt je net geregistreerd?
Doe eens niet zo clichéquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Hemd in de broek, nette zwarte schoenen eronder, pet af, en het is wel wat,.
de lokroep van vers vleeschquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als er nieuwelingen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |