en moet je nu hard afkicken met deze troosteloze hollandse "zomer" na je uitstapje naar Slovenië ?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Heee, you're back! En heb je nog foto's?quote:
Waarom willen jullie bij zo'n beetje elke functie een verklaring van gedrag hebben?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Vlarp het volgende:
Mên wat een drukte hier!
Trouwens, we hebben echt een probleem. Er staan voor bijna 35 FTE's vacatures open bij ons. Da's bijna een kwart van alle arbeidsplaatsen
![]()
.
Als je weet voor hoeveel euro's er in ons magazijn ligt snap je dat wel. En er is in het verleden door "betrouwbare" mensen zo ontzettend veel gejat dat het een hele normale eis is imho.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom willen jullie bij zo'n beetje elke functie een verklaring van gedrag hebben?
Ik dacht dat jij juist wel tieten had.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef wonderer het volgende:
Krijg nou tieten. Ik wilde net gaan vragen of iemand wist waar Ang3l was...
Jij betrekt uitroepen altijd op jezelf dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist wel tieten had..
Ik wist niet dat dat langer dan een dag duurde.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik was op Rock Werchter, bij Pearl jam en Metallica en Tori Amos en The killers en Björk en John Legend en zo
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef Ang3l het volgende:
NeeIk ben kei verbrand man!
Heerlijk in de zon gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |