Nope, Lieke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging toch over Amanda de hele tijd.
Brian hebben ze laten zitten? Dat is de grootste strontvlieg die ze ziet vliegen. Misschien moeten ze de kindjes van God eruit zetten voor wat frisse lucht! Dan gaan de overige vliegen meteen mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:33 schreef De_Moester het volgende:
het hele huis is vergeven van de vliegen ondanks dat rentokil is geweest![]()
Zal niet voor niks zijn..
Ik dacht toch echt Amanda. Ze vertelde ook dat Amanda's ondergoed grijs was omdat Amanda kleur bij wit deed. En dat haar Gaultier (?) jurk niet mooi meer is nadat ze hem aan Amanda had uitgeleend. En dat Amanda lichtblauw bij wit deed, zoals Natasia's witte bh's, en dat Natasia Amanda toen verbood aan haar was te zitten.quote:
......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt Amanda. Ze vertelde ook dat Amanda's ondergoed grijs was omdat Amanda kleur bij wit deed. En dat haar Gaultier (?) jurk niet mooi meer is nadat ze hem aan Amanda had uitgeleend. En dat Amanda lichtblauw bij wit deed, zoals Natasia's witte bh's, en dat Natasia Amanda toen verbood aan haar was te zitten.
Nee, het ging echt over Lieke. Amanda weet niet eens hoe de wasmachine werkt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt Amanda. Ze vertelde ook dat Amanda's ondergoed grijs was omdat Amanda kleur bij wit deed. En dat haar Gaultier (?) jurk niet mooi meer is nadat ze hem aan Amanda had uitgeleend. En dat Amanda lichtblauw bij wit deed, zoals Natasia's witte bh's, en dat Natasia Amanda toen verbood aan haar was te zitten.
er zit zon bobbel onder... niet te missenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
God, wat is die rechterborst van Natasia toch lelijk geworden.
Zo close had ik ze nog niet gezien, wat ziet dat er smerig uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja toont haar borsten aan Nadia.
Natasja is allergies voor iedereen die iets doet in haar huis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Bee, het ging echt over Amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ging echt over Lieke. Amanda weet niet eens hoe de wasmachine werkt.
Zou Tas dan zelf niet in de gaten hebben dat haar Clavannetjes lelijk zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
ze hangen nu al weer? En die ene is toch echt een stuk groter dan de andere. Vreemd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ja hoor, daar zijn ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergis ik me nu zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry Bee, het ging echt over Amanda
Doet me denken aan een eerdere avatar van ''oud fruit''quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ja hoor, daar zijn ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat merkt ze pas als die tepels er af vallen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou Tas dan zelf niet in de gaten hebben dat haar Clavannetjes lelijk zijn![]()
Blij dat ik stream 4 zat te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef kissa het volgende:
Gatver!! Ik zet de streams aan, heeft Nastasia het over haar tepels die eraf zijn gehaalden heb ik die hangtieten vol in beeld
![]()
![]()
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry Bee, het ging echt over Amanda
Ok, poep in mijn oren, denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.
Ja, en die tepel hangt bijna aan de onderkant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef patist het volgende:
[..]
er zit zon bobbel onder... niet te missen
Absoluut, en niet alleen met haar benen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:50 schreef patist het volgende:
zit nadia Brian nou te verleiden? met haar benen?
oh ja? ik heb namelijk alleen beeld en geen geluid.... (kutwerk)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, en niet alleen met haar benen.
Ja, bijna de hele tijd over Amanda en aan het eind 'n opmerking over Liekequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.
Dat schoonmaken en koken van Tas stelt de laatste tijd ook niks meer voor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja is allergies voor iedereen die iets doet in haar huis.
Alleen zij kan koken, kan wassen, weet hoe je iets schoon moet maken en schoon moet houden....... en ondertussen komt de grootste troep haar binnenste uit.
eeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Natasia zal het wel heerlijk vinden een nieuw luisterend oor te hebben waaraan ze haar superioriteit t.o.v. de anderen kwijt kan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, bijna de hele tijd over Amanda en aan het eind 'n opmerking over Lieke
Daar ging ik dus in de fout.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ok my badquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was Naatje al toen ze binnen kwam, dat werd binnen een paar uur duidelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Je wordt hier toch binnen de kortste tijd ranzig, denk ik"
ja ik vond ze al eng uit de verte, maar van zo dichtbij is 't echt scary; ik word er onpasselijk vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
SorryIk heb een perverse fascinatie met die enge dingen.
Offtopicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Best handig om de TT mee te kunnen kijken op stream 4.
Nee, maar het stoort nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand Dennix al gehoord of gezien?![]()
hij doet het bij mij gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Offtopic
Ik heb m er weer afgehaalt hoor, maar je kunt hem krijgen met de +
(hij start in een speler die gestopt is en anders s2)
Mijn beeld is altijd blijven steken op dat 'tepels eraf en er weer op naaien'. Dat is zo eng en goor dat ik naar de andere kant moest inslaan en er dus altijd op letquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ja ik vond ze al eng uit de verte, maar van zo dichtbij is 't echt scary; ik word er onpasselijk van![]()
Idd, zo irritant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo krijgen we de streams binnen:
[afbeelding]
En zo ziet het er normaler uit:
[afbeelding]
Ik baal nog steeds van die foute aspect-ratio van de streams.
Die lege nietszeggende ogen van dat wijf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi, kan ik stream 4 weer aan zettenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Offtopic
Ik heb m er weer afgehaalt hoor, maar je kunt hem krijgen met de +
(hij start in een speler die gestopt is en anders s2)
Het is echt verschrikkelijk jammer dat ze de streams zo verkrachten. TIEN heeft maar heel weinig respect voor klanten die voor de streams betalen. Diep triest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet welke speler jij gebruikt maar ik krijg gewoon die 16:9 beelden, ligt er gewoon aan op welk formaat de speler in de pagina zit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ook... ik heb m'n PC doorgelust naar de TV en daarop is het dezelfde ellende....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Versie 11.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke speler jij gebruikt maar ik krijg gewoon die 16:9 beelden, ligt er gewoon aan op welk formaat de speler in de pagina zit.
Maar af en toe gebruiken ze 4:3 beelden idd
Soms heb ik de indruk dat ze heel vaak 4:3 beeld hebben. Het is ontstaan na de verbouwing. Rond die tijd zijn ze begonnen te rommelen met beeldformaten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke speler jij gebruikt maar ik krijg gewoon die 16:9 beelden, ligt er gewoon aan op welk formaat de speler in de pagina zit.
Maar af en toe gebruiken ze 4:3 beelden idd
De reden dat 10 naar de kloten is met groot verlies, is dat ze totaal niet begrijpen hoe met klanten ( eindverbruikers ) om te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk jammer dat ze de streams zo verkrachten. TIEN heeft maar heel weinig respect voor klanten die voor de streams betalen. Diep triest.
Je bent jaloers.....Het is het knapste wijf tot nu toe......zet Lieke ernaast en je weet wat ik bedoel....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die lege nietszeggende ogen van dat wijf.![]()
![]()
Ja idd, het is een tijdje goed geweestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms heb ik de indruk dat ze heel vaak 4:3 beeld hebben. Het is ontstaan na de verbouwing. Rond die tijd zijn ze begonnen te rommelen met beeldformaten.
Lieke is een frisse, sprankelende, intelligente, sportieve verschijning, niet zo n zwoele poes met een geraffineerd stemmetje. Dus ik zeg go lieke! Lieke representeert dat wat ik in vrouwen bewonder kracht en doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:05 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je bent jaloers.....Het is het knapste wijf tot nu toe......zet Lieke ernaast en je weet wat ik bedoel....![]()
ben je iets aan het verkopen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lieke is een frisse, sprankelende, intelligente, sportieve verschijning, niet zo n zwoele poes met een geraffineerd stemmetje. Dus ik zeg go lieke! Lieke representeert dat wat ik in vrouwen bewonder kracht en doorzettingsvermogen
Ja, het is daar aardedonker en je ziet geen hand voor de ogenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef tonythewiseguy het volgende:
is ze zich nou in t donker op aan t maken???
Okay ik ben eruit... Nadia is m'n nieuwe favoriet....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lieke is een frisse, sprankelende, intelligente, sportieve verschijning, niet zo n zwoele poes met een geraffineerd stemmetje. Dus ik zeg go lieke! Lieke representeert dat wat ik in vrouwen bewonder kracht en doorzettingsvermogen
Totally mee eens!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor Lieke verkoopt zichzelf ........dit was een ode aan de zwaar ondergewaardeerde Lieke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:08 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
ben je iets aan het verkopen?
Nou, van mij mag het smal blijven hoor, anders krijg je dit zeker :quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms heb ik de indruk dat ze heel vaak 4:3 beeld hebben. Het is ontstaan na de verbouwing. Rond die tijd zijn ze begonnen te rommelen met beeldformaten.
Ik moet alle caps van 1 en 3 bewerken idd. Zéér storend.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sprankelend ? Fris ? Hou alstjeblieft op..... ik vnd het een boerin 1e klasse.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sprankelend ? Fris ? Hou alstjeblieft op..... ik vnd het een boerin 1e klasse.....
![]()
magquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sprankelend ? Fris ? Hou alstjeblieft op..... ik vnd het een boerin 1e klasse.....
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Valt je ook op dat Natasia het wel even allemaal gaat regelen en meteen weer een smoes heeft om een tijdje naar 'achter' te kunnen gaan. Je ziet haar zo vaak dat doen, iedere kans aangrijpen om even 'achter' te gaan buurten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Nadia heeft een hele mand vol bij zich wat afgeplakt moet worden. Make-up enzo.
Van wie nou nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:16 schreef Gigageil het volgende:
Natasia loopt ook al te druipen van die nieuwe.......![]()
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef ericahysterica het volgende:
gaat nadia zich opmaken voor het douchen?![]()
ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies ze is nog maar net 13 uur binnen. Wat ik tot nu toe gezien heb is dat ze een vriendelijke dame is en een gesprek kan voeren. De eerste clash zal meer duidelijk maken. En dat gezeik over lichamelijke kenmerken vind ik al helemaal geen reden om iemand af te branden.
Huub en Lieke zijn Suske & Wiske , wil iemand een Schannulleke opsturen naar Lieke?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
Ze wil gaan paardrijden geloof ik... en daarna gaat ze dan douchen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef De_Moester het volgende:
denk dat een frisse douchebeurt er voor nadia niet meer inzit als ze haar parfum al opspuit...Of heb ik de douche gemist? (was effe wat anders aan het doen)
Niks mis meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Nadia praat echt met zo'n high society stem. Super bekakt.
Dat is een prestatie ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef tonythewiseguy het volgende:
wo ze heeft alleen makeup van chanel![]()
Ik vind het niet bekakt, ik vind het gemaakt. Mij lijkt dat ze spraaklessen heeft gehad voor haar werk als stewardess... het is echt zo'n nietszeggend agressie-voorkomend toontje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat is een minpuntje ja.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
dat heb ik ook. Altijd als ik die dingen zie moet ik daar aan denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn beeld is altijd blijven steken op dat 'tepels eraf en er weer op naaien'. Dat is zo eng en goor dat ik naar de andere kant moest inslaan en er dus altijd op let![]()
Och, een beetje contrast als Amanda of Natasia weer eens van de viswijf-scheldpartijen hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
hahaha ik vroeg me al heel de tijd af op wie Huub nu lijkt met z'n fantastische kapsel, het is inderdaad Suskequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn Suske & Wiske , wil iemand een Schannulleke opsturen naar Lieke?![]()
Dat jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet bekakt, ik vind het gemaakt. Mij lijkt dat ze spraaklessen heeft gehad voor haar werk als stewardess... het is echt zo'n nietszeggend agressie-voorkomend toontje.
En dan sla je je handen voor je eigen borsten in een afwerend gebaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat heb ik ook. Altijd als ik die dingen zie moet ik daar aan denken
Het wekt bij mij juist agressie opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet bekakt, ik vind het gemaakt. Mij lijkt dat ze spraaklessen heeft gehad voor haar werk als stewardess... het is echt zo'n nietszeggend agressie-voorkomend toontje.
ben benieuwd hoe nadia zich uit in ruziesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Och, een beetje contrast als Amanda of Natasia weer eens van de viswijf-scheldpartijen hebben
Krijg jij bij vrouwen die zo praten (achter de balie bijvoorbeeld) ook zo'n kriebelig gevoel dat vraagt 'en waar ben je zelf?'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wekt bij mij juist agressie op![]()
"Potverdikkie, wil je niet zulke nare dingetjes zeggen"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe nadia zich uit in ruzies![]()
Dan roept ze : "Dames en Heren, we naderen een gebied met onrustige lucht. Wilt U Uw riemen vastmaken en de stoelleuningen rechtop zetten"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe nadia zich uit in ruzies![]()
ik dacht dat alleen Ellie de paardenpijpster zoiets deedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef demins het volgende:
Ze heeft zih opgemaakt voor Fries???
lijkt me lachen als ze dat zegt als aankondiging van een uitbarsting van Nastyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan roept ze : "Dames en Heren, we naderen een gebied met onrustige lucht. Wilt U Uw riemen vastmaken en de stoelleuningen rechtop zetten"
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou eindelijk die tieten eens zien ?![]()
dat wordt rellen met Dellie in de kapsalonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Deze overtreft alles en iedereen qua bezig zijn met haar uiterlijk.
sja fries is veeleisend geworden na elly de paardenpijpsterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef demins het volgende:
Ze heeft zih opgemaakt voor Fries???
Zijn vannacht al vastgelegd, een oudere COS begint ermee (ze zijn ECHT).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou eindelijk die tieten eens zien ?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:26 schreef De_Moester het volgende:
[..]
sja fries is veeleisend geworden na elly de paardenpijpster![]()
Dat lijkt mij heel normaal dan deden ze allemaal als ze nieuw zijn moeten ze wennen aan de camera,s.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef wolferl het volgende:
Ze kijkt teveel in de camera's
Ik ben waarschijnlijk heel lastig, maar waarom is het een pluspunt dat ze alleen make-up van Chanel heeft?quote:
Maar zij poseerde er vanmorgen ook erg mooi bij. Handje onder haar kin enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef maril het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel normaal dan deden ze allemaal als ze nieuw zijn moeten ze wennen aan de camera,s.
ben je een man?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel lastig, maar waarom is het een pluspunt dat ze alleen make-up van Chanel heeft?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zij poseerde er vanmorgen ook erg mooi bij. Handje onder haar kin enzo.
Wat mij betreft zou het een pluspunt zijn als iemand GEEN make up heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel lastig, maar waarom is het een pluspunt dat ze alleen make-up van Chanel heeft?![]()
omdat Hema make up alleen voor gewone mensen is en zij is tenslotte toch heul speciaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, hier op het forum zijn we anders ook al een tijdje bezig met haar uiterlijk...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Deze overtreft alles en iedereen qua bezig zijn met haar uiterlijk.
gelukkig is brian geen tieten-manquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja, thanks.......valt een beetje tegen he.....![]()
o my godquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en ook als vrouw zie ik het pluspunterige van Chanel make-up niet.![]()
Op zo'n nachtcamera beeld valt het niet goed te zien. We wachten geduldig op betere capsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo m'n best gedaan bij het maken van de caps ....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg dan maar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:31 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
o my god- meer heb ik niet te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |