Ok, poep in mijn oren, denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.
Ja, en die tepel hangt bijna aan de onderkant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef patist het volgende:
[..]
er zit zon bobbel onder... niet te missen
Absoluut, en niet alleen met haar benen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:50 schreef patist het volgende:
zit nadia Brian nou te verleiden? met haar benen?
oh ja? ik heb namelijk alleen beeld en geen geluid.... (kutwerk)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, en niet alleen met haar benen.
Ja, bijna de hele tijd over Amanda en aan het eind 'n opmerking over Liekequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.
Dat schoonmaken en koken van Tas stelt de laatste tijd ook niks meer voor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja is allergies voor iedereen die iets doet in haar huis.
Alleen zij kan koken, kan wassen, weet hoe je iets schoon moet maken en schoon moet houden....... en ondertussen komt de grootste troep haar binnenste uit.
eeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
God, wat is die rechterborst van Natasia toch lelijk geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Natasia zal het wel heerlijk vinden een nieuw luisterend oor te hebben waaraan ze haar superioriteit t.o.v. de anderen kwijt kan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, bijna de hele tijd over Amanda en aan het eind 'n opmerking over Lieke
Daar ging ik dus in de fout.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ok my badquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was Naatje al toen ze binnen kwam, dat werd binnen een paar uur duidelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Je wordt hier toch binnen de kortste tijd ranzig, denk ik"
ja ik vond ze al eng uit de verte, maar van zo dichtbij is 't echt scary; ik word er onpasselijk vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
SorryIk heb een perverse fascinatie met die enge dingen.
Offtopicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Best handig om de TT mee te kunnen kijken op stream 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |