Nope, Lieke.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ging toch over Amanda de hele tijd.
Brian hebben ze laten zitten? Dat is de grootste strontvlieg die ze ziet vliegen. Misschien moeten ze de kindjes van God eruit zetten voor wat frisse lucht! Dan gaan de overige vliegen meteen mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:33 schreef De_Moester het volgende:
het hele huis is vergeven van de vliegen ondanks dat rentokil is geweest![]()
Zal niet voor niks zijn..
Ik dacht toch echt Amanda. Ze vertelde ook dat Amanda's ondergoed grijs was omdat Amanda kleur bij wit deed. En dat haar Gaultier (?) jurk niet mooi meer is nadat ze hem aan Amanda had uitgeleend. En dat Amanda lichtblauw bij wit deed, zoals Natasia's witte bh's, en dat Natasia Amanda toen verbood aan haar was te zitten.quote:
......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt Amanda. Ze vertelde ook dat Amanda's ondergoed grijs was omdat Amanda kleur bij wit deed. En dat haar Gaultier (?) jurk niet mooi meer is nadat ze hem aan Amanda had uitgeleend. En dat Amanda lichtblauw bij wit deed, zoals Natasia's witte bh's, en dat Natasia Amanda toen verbood aan haar was te zitten.
Nee, het ging echt over Lieke. Amanda weet niet eens hoe de wasmachine werkt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt Amanda. Ze vertelde ook dat Amanda's ondergoed grijs was omdat Amanda kleur bij wit deed. En dat haar Gaultier (?) jurk niet mooi meer is nadat ze hem aan Amanda had uitgeleend. En dat Amanda lichtblauw bij wit deed, zoals Natasia's witte bh's, en dat Natasia Amanda toen verbood aan haar was te zitten.
er zit zon bobbel onder... niet te missenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
God, wat is die rechterborst van Natasia toch lelijk geworden.
Zo close had ik ze nog niet gezien, wat ziet dat er smerig uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja toont haar borsten aan Nadia.
Natasja is allergies voor iedereen die iets doet in haar huis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Bee, het ging echt over Amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ging echt over Lieke. Amanda weet niet eens hoe de wasmachine werkt.
Zou Tas dan zelf niet in de gaten hebben dat haar Clavannetjes lelijk zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
ze hangen nu al weer? En die ene is toch echt een stuk groter dan de andere. Vreemd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ja hoor, daar zijn ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergis ik me nu zo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry Bee, het ging echt over Amanda
Doet me denken aan een eerdere avatar van ''oud fruit''quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ja hoor, daar zijn ze weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat merkt ze pas als die tepels er af vallen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou Tas dan zelf niet in de gaten hebben dat haar Clavannetjes lelijk zijn![]()
Blij dat ik stream 4 zat te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef kissa het volgende:
Gatver!! Ik zet de streams aan, heeft Nastasia het over haar tepels die eraf zijn gehaalden heb ik die hangtieten vol in beeld
![]()
![]()
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sorry Bee, het ging echt over Amanda
Ok, poep in mijn oren, denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.
Ja, en die tepel hangt bijna aan de onderkant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef patist het volgende:
[..]
er zit zon bobbel onder... niet te missen
Absoluut, en niet alleen met haar benen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:50 schreef patist het volgende:
zit nadia Brian nou te verleiden? met haar benen?
oh ja? ik heb namelijk alleen beeld en geen geluid.... (kutwerk)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut, en niet alleen met haar benen.
Ja, bijna de hele tijd over Amanda en aan het eind 'n opmerking over Liekequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zweer ook dat het over Amanda ging.
Dat schoonmaken en koken van Tas stelt de laatste tijd ook niks meer voor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja is allergies voor iedereen die iets doet in haar huis.
Alleen zij kan koken, kan wassen, weet hoe je iets schoon moet maken en schoon moet houden....... en ondertussen komt de grootste troep haar binnenste uit.
eeeeeeeeeeeeeeeeeekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Natasia zal het wel heerlijk vinden een nieuw luisterend oor te hebben waaraan ze haar superioriteit t.o.v. de anderen kwijt kan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, bijna de hele tijd over Amanda en aan het eind 'n opmerking over Lieke
Daar ging ik dus in de fout.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ok my badquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was Naatje al toen ze binnen kwam, dat werd binnen een paar uur duidelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia: "Je wordt hier toch binnen de kortste tijd ranzig, denk ik"
ja ik vond ze al eng uit de verte, maar van zo dichtbij is 't echt scary; ik word er onpasselijk vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
SorryIk heb een perverse fascinatie met die enge dingen.
Offtopicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Best handig om de TT mee te kunnen kijken op stream 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |