Ik moet alle caps van 1 en 3 bewerken idd. Zéér storend.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo krijgen we de streams binnen:
[afbeelding]
En zo ziet het er normaler uit:
[afbeelding]
Ik baal nog steeds van die foute aspect-ratio van de streams.
Sprankelend ? Fris ? Hou alstjeblieft op..... ik vnd het een boerin 1e klasse.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lieke is een frisse, sprankelende, intelligente, sportieve verschijning, niet zo n zwoele poes met een geraffineerd stemmetje. Dus ik zeg go lieke! Lieke representeert dat wat ik in vrouwen bewonder kracht en doorzettingsvermogen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sprankelend ? Fris ? Hou alstjeblieft op..... ik vnd het een boerin 1e klasse.....
![]()
magquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Sprankelend ? Fris ? Hou alstjeblieft op..... ik vnd het een boerin 1e klasse.....
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Lieke is een frisse, sprankelende, intelligente, sportieve verschijning, niet zo n zwoele poes met een geraffineerd stemmetje. Dus ik zeg go lieke! Lieke representeert dat wat ik in vrouwen bewonder kracht en doorzettingsvermogen
Valt je ook op dat Natasia het wel even allemaal gaat regelen en meteen weer een smoes heeft om een tijdje naar 'achter' te kunnen gaan. Je ziet haar zo vaak dat doen, iedere kans aangrijpen om even 'achter' te gaan buurten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Nadia heeft een hele mand vol bij zich wat afgeplakt moet worden. Make-up enzo.
Van wie nou nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:16 schreef Gigageil het volgende:
Natasia loopt ook al te druipen van die nieuwe.......![]()
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef ericahysterica het volgende:
gaat nadia zich opmaken voor het douchen?![]()
ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies ze is nog maar net 13 uur binnen. Wat ik tot nu toe gezien heb is dat ze een vriendelijke dame is en een gesprek kan voeren. De eerste clash zal meer duidelijk maken. En dat gezeik over lichamelijke kenmerken vind ik al helemaal geen reden om iemand af te branden.
Huub en Lieke zijn Suske & Wiske , wil iemand een Schannulleke opsturen naar Lieke?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
Ze wil gaan paardrijden geloof ik... en daarna gaat ze dan douchen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef De_Moester het volgende:
denk dat een frisse douchebeurt er voor nadia niet meer inzit als ze haar parfum al opspuit...Of heb ik de douche gemist? (was effe wat anders aan het doen)
Niks mis meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Nadia praat echt met zo'n high society stem. Super bekakt.
Dat is een prestatie ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef tonythewiseguy het volgende:
wo ze heeft alleen makeup van chanel![]()
Ik vind het niet bekakt, ik vind het gemaakt. Mij lijkt dat ze spraaklessen heeft gehad voor haar werk als stewardess... het is echt zo'n nietszeggend agressie-voorkomend toontje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat is een minpuntje ja.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |