quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:26 schreef De_Moester het volgende:
[..]
sja fries is veeleisend geworden na elly de paardenpijpster![]()
Dat lijkt mij heel normaal dan deden ze allemaal als ze nieuw zijn moeten ze wennen aan de camera,s.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef wolferl het volgende:
Ze kijkt teveel in de camera's
Ik ben waarschijnlijk heel lastig, maar waarom is het een pluspunt dat ze alleen make-up van Chanel heeft?quote:
Maar zij poseerde er vanmorgen ook erg mooi bij. Handje onder haar kin enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef maril het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel normaal dan deden ze allemaal als ze nieuw zijn moeten ze wennen aan de camera,s.
ben je een man?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel lastig, maar waarom is het een pluspunt dat ze alleen make-up van Chanel heeft?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zij poseerde er vanmorgen ook erg mooi bij. Handje onder haar kin enzo.
Wat mij betreft zou het een pluspunt zijn als iemand GEEN make up heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk heel lastig, maar waarom is het een pluspunt dat ze alleen make-up van Chanel heeft?![]()
omdat Hema make up alleen voor gewone mensen is en zij is tenslotte toch heul speciaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, hier op het forum zijn we anders ook al een tijdje bezig met haar uiterlijk...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Deze overtreft alles en iedereen qua bezig zijn met haar uiterlijk.
gelukkig is brian geen tieten-manquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja, thanks.......valt een beetje tegen he.....![]()
o my godquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en ook als vrouw zie ik het pluspunterige van Chanel make-up niet.![]()
Op zo'n nachtcamera beeld valt het niet goed te zien. We wachten geduldig op betere capsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo m'n best gedaan bij het maken van de caps ....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg dan maar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:31 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
o my god- meer heb ik niet te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |