dat heb ik ook. Altijd als ik die dingen zie moet ik daar aan denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn beeld is altijd blijven steken op dat 'tepels eraf en er weer op naaien'. Dat is zo eng en goor dat ik naar de andere kant moest inslaan en er dus altijd op let![]()
Och, een beetje contrast als Amanda of Natasia weer eens van de viswijf-scheldpartijen hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Nadia praat echt met zo'n high society stem. Super bekakt.
hahaha ik vroeg me al heel de tijd af op wie Huub nu lijkt met z'n fantastische kapsel, het is inderdaad Suskequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn Suske & Wiske , wil iemand een Schannulleke opsturen naar Lieke?![]()
Dat jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet bekakt, ik vind het gemaakt. Mij lijkt dat ze spraaklessen heeft gehad voor haar werk als stewardess... het is echt zo'n nietszeggend agressie-voorkomend toontje.
En dan sla je je handen voor je eigen borsten in een afwerend gebaarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat heb ik ook. Altijd als ik die dingen zie moet ik daar aan denken
Het wekt bij mij juist agressie opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet bekakt, ik vind het gemaakt. Mij lijkt dat ze spraaklessen heeft gehad voor haar werk als stewardess... het is echt zo'n nietszeggend agressie-voorkomend toontje.
ben benieuwd hoe nadia zich uit in ruziesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Och, een beetje contrast als Amanda of Natasia weer eens van de viswijf-scheldpartijen hebben
Krijg jij bij vrouwen die zo praten (achter de balie bijvoorbeeld) ook zo'n kriebelig gevoel dat vraagt 'en waar ben je zelf?'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wekt bij mij juist agressie op![]()
"Potverdikkie, wil je niet zulke nare dingetjes zeggen"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe nadia zich uit in ruzies![]()
Dan roept ze : "Dames en Heren, we naderen een gebied met onrustige lucht. Wilt U Uw riemen vastmaken en de stoelleuningen rechtop zetten"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe nadia zich uit in ruzies![]()
ik dacht dat alleen Ellie de paardenpijpster zoiets deedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef demins het volgende:
Ze heeft zih opgemaakt voor Fries???
lijkt me lachen als ze dat zegt als aankondiging van een uitbarsting van Nastyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan roept ze : "Dames en Heren, we naderen een gebied met onrustige lucht. Wilt U Uw riemen vastmaken en de stoelleuningen rechtop zetten"
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou eindelijk die tieten eens zien ?![]()
dat wordt rellen met Dellie in de kapsalonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Deze overtreft alles en iedereen qua bezig zijn met haar uiterlijk.
sja fries is veeleisend geworden na elly de paardenpijpsterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:21 schreef demins het volgende:
Ze heeft zih opgemaakt voor Fries???
Zijn vannacht al vastgelegd, een oudere COS begint ermee (ze zijn ECHT).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef Gigageil het volgende:
Gaan we nou eindelijk die tieten eens zien ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |