Die is goed, hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:22 schreef n0r het volgende:
What's The Story Morning Glory van Oasis?
quote:His musical career spans thirty years, encompassing a range of genres from punk rock, heavy metal and industrial to blues and classical, and has influenced most notably AFI, Metallica, Rob Zombie, Frightmare, Guns N' Roses and countless others. His songs have been covered by AFI, Behemoth, My Chemical Romance, Entombed, Guns N' Roses, Metallica, NOFX and others. He has also written songs for long-time idols Johnny Cash and Roy Orbison.
De zanger noemt zichzelf Mr. Manson...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef bukgeit het volgende:
Marilyn Manson is toch niet goed?
Hij gebruikt die naam zelf ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef bukgeit het volgende:
Marilyn Manson is toch niet goed?
Maar het is ook de bandnaam...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef Berkery het volgende:
Hij gebruikt die naam zelf ook.
TSE + 1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Marilyn Manson
Fleedwood Mac
Manfred Mann's Earthband
Dave Matthews Band
Bon Jovi
Halford
Blackmore's night
Dio
Joe Jackson Band
White Zombie
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar het is ook de bandnaam...
die heb ik niet durven gebruikenquote:Emerson, Lake & Palmer
Crosby, Stills, Nash & Young
Same herequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die heb ik niet durven gebruiken![]()
Het ging toch om de naam van één van de bandleden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:02 schreef Berkery het volgende:
Zelf:
Allman Brothers band
Emerson, Lake & Palmer
Crosby, Stills, Nash & Young
Van Halen
White Stripes
The Jackson Five
Ikk bedoelde eigenlijk een of meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het ging toch om de naam van één van de bandleden?
of the kelly familyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:12 schreef Gambolputty het volgende:
Had The Corrs dan wel of niet gemogen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie of wat hebben Marilyn Manson, Rob Zombie en David Lee Roth gemeen?
Neuh, niet dat ik weet althans. Ik ben op zoek naar een persoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
komen alle 3 uit een streng christelijke familie?
Nope.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef bukgeit het volgende:
Twiggy Ramirez
Good enough.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:12 schreef knars het volgende:
Johnny 5?
n0r +1quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:22 schreef n0r het volgende:
What's The Story Morning Glory van Oasis?
Op die foto wel....quote:Op zondag 1 juli 2007 00:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Wat is ze toch lelijk...
Ik ben er volgende zondag weer voor FLA. 30 minuten treinen.....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga over anderhalve week ook weer naar Londen![]()
Neuh, dat heeft er niets mee te maken. het was ook geen hint verder.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:29 schreef peaceman het volgende:
ugly?
Nee, niet. Ik dacht dat hij het was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope.
Toch niet op de URL afgegaan?
Stayquote:Op zondag 1 juli 2007 01:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is niet een hele originele titel ofzo. Er zijn veel liedjes met deze titel, onder andere van:
-Lisa Loeb
-Shakespear's Sister
heb je gezopen of ies de eerste zin een hint?quote:Op zondag 1 juli 2007 02:43 schreef ranja het volgende:
Wat is d eoverekendkomt tussen oa.
The noisttetes
Moke
1990s
The heights
Duvel duvel
quote:Op zondag 1 juli 2007 09:52 schreef bigshadow het volgende:
Vandaag op metropolis?
Bartrid +1quote:Het complete nieuwe album van Prince, 'Planet Earth', wordt zondag gratis bij de Britse krant The Mail on Sunday gevoegd. De Amerikaanse zanger vindt het leuk zijn fans iets terug te geven, zo meldt Daily Mail. De cd ligt pas eind juli in de muziekwinkels.
Nieuw album Prince gratis bij Britse krant
Stephen Mirron, de directeur van The Daily Mail, waarvan The Mail on Sunday de zondageditie is, is trots dat hij een deal heeft kunnen sluiten met de wereldster. "Niemand heeft dit ooit eerder gedaan", vertelt hij aan de BBC. Volgens een andere Britse krant, de Telegraph, heeft The Mail on Sunday Prince ruim 750 duizend euro betaald om 'Planet Earth' te kunnen weggeven.
quote:Pop starhas been questioned by police over an alleged assault on a photographer outside a nightclub
Jeppe, al veel en veel te gevraagd, maar weinig inspiratie vandaagquote:Op zondag 1 juli 2007 12:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
madrugada ?
Nooit van gehoordquote:Op zondag 1 juli 2007 12:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Los daarvan vind ik het een geweldige band![]()
Wie maakte de muziek voor de film 'Scarface' ?
1990: Time For The Guru...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:56 schreef bukgeit het volgende:
Guru Josh
MadMaster +1quote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Peter Gabriel op de A27
Haalde gisteren zelfs Teletekst...![]()
Was dat niet op Werchter?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
John Legend, Peter Gabriel, Bjork, Keane en kan ik niet opkomen.
Dat, en de 4 van Sack B., maakt de 5 compleet.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Mark het volgende:
Scissor Sisters?
Ookquote:
Damn, ja, GBH was City babies attacked by rats.quote:
Wie weet doe ik dat wel. Modfight!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:49 schreef Mark het volgende:
Geef je er toch een terug?
Ook...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Mark het volgende:
We moeten het in de punk-hoek zoeken?
Die serie is van eind jaren 90, de serie die ik zoek is van de 80'er jaren...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef schaap001 het volgende:
Doet me een beetje denken aan die serie 'Give 'em The Boot', maar of dat ook zo is...
V.w.b. die gelijkende cover heb je volgens mij gelijk (al weet ik niet welke oorspronkelijke cover het zou moeten zijn). Ik kan me die '2 fingers up'-afbeelding uit de punk-periode herinneren, omdat die destijds ook veel op buttons stond.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef ranja het volgende:
die gele lijkt op een andere cover... is het probleem dat de albumcovers te veel op bestaande covers leken?
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Dat klopt v.w.b. de oorzaak van de consternatie.quote:
Oi! it is...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oi!??
De Oi!-beweging bestond uit punks en ook, al dan niet rechtse, skinheads, dus dat blijft een lastig onderwerp.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:51 schreef ranja het volgende:
Maar een aantal van de bands (in elk geval Toy Dolls) hebben wel extreem-rechtse fans, wat je dan weer doet afvragen over de uitgever van de compilaties
Neuh. Veel bekender.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Is het er ééntje van Tokio Hotel?
Een van die pubers van Hanson? En dat heeft iedereen hier in de kast staan?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neen, maar geen slechte gok
Hij is recentelijk 17 jaar geworden [afbeelding]![]()
Uhuhquote:Op maandag 2 juli 2007 15:18 schreef MadMaster het volgende:
De baby die op de cover van Nirvana's Nevermind staat?
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:59 schreef Mark het volgende:
Omdat ik weiger een zekere janksmoel in MUZ te bespreken
Basgitaar?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef ranja het volgende:
Wat heeft The White Stripes' album "Icky Thump" wat hun vorige 5 albums niet hebben?
ook wel bekend als 'titelsong'quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Litpho het volgende:
Een nummer met de naam van het album?
Die jaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:45 schreef ranja het volgende:
[..]
ook wel bekend als 'titelsong'
Litpho +1
Was Cobain even terug dan?quote:
Lump?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij kwam de grootste hit van POTUSA van de eerste plaat.
Peachesquote:
Die komen uit New York volgens allmusic.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef peaceman het volgende:
Fountains of wayne?
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef peaceman het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, maar ik neig te denken dat je Garbage bedoelt...
Wel een damesband, niet Brits.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:24 schreef peaceman het volgende:
Hmmm je bedoelt waarschijnlijk toch een minder leuk genre... All Saints? Neuh... die hebben minder platen uit volgens mij. Maar moeten we het wel een beetje in die hoek zoeken?
Neleos +1quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef Neleos het volgende:
Tic Tac Toe?
Hehe, da's inderdaad geen Fransman.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb geen idee, maar gezien de eerste titel gok ik op Grace Jones...
En toen stond er ineens 'Fransman'...
MadJazzMaster + 1quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Johnny Hates Jazz?
Zoals hij zegtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef Gambolputty het volgende:
Met de titel van de hit uit 1978 erbij had ik het nog niet geweten...
Die betreffende hit kennen we in Nederland allemaal vooral in de uitvoering van deze persoon....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef Gambolputty het volgende:
Met de titel van de hit uit 1978 erbij had ik het nog niet geweten...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef Berkery het volgende:
Harald Faltermeyer?
Axel F (we zien enkel de Imageshack kikker).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Om welke hit hebben we het hier, denk je dan?
Ow vandaar...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Axel F (we zien enkel de Imageshack kikker).
quote:De ode aan Limburg dievorige week uitbracht, is populair. Het 'lied vur Limburg' is sinds woensdag meer dan 17 duizend keer van de website van de band gehaald. De 25 duizend gratis singleschijfjes die werden verspreid via de kantoren en servicepunten van regionale kranten waren binnen twee dagen weg.
't Was dus Frankie Miller.quote:
Jawohl, en uit de clip van To get downquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Timo Maas - Loud
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Vanilla Ice?
Mod (also known as Modernism) is a subculture that originated in London in the late 1950s. It peaked in the early to mid 1960s. Elements include: music, fashion, and scooters.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef NJlo het volgende:
Yardbirds? (wat bedoel je met Mod?)
Muziek in kleur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
iemand van deze band omschreef de muziek van deze band ooit
als Red-with purple flashes
Ik heb ze al opgezocht, ik heb ze nog nooit op mijn radar gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
niemand?
en als ik nou eens "Painterman" ,"Biff Bang Pow" & "Making Time" zeg ?
Same here..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb ze al opgezocht, ik heb ze nog nooit op mijn radar gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |