1990: Time For The Guru...quote:Op maandag 2 juli 2007 08:56 schreef bukgeit het volgende:
Guru Josh
MadMaster +1quote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Peter Gabriel op de A27
Haalde gisteren zelfs Teletekst...![]()
Was dat niet op Werchter?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
John Legend, Peter Gabriel, Bjork, Keane en kan ik niet opkomen.
Dat, en de 4 van Sack B., maakt de 5 compleet.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Mark het volgende:
Scissor Sisters?
Ookquote:
Damn, ja, GBH was City babies attacked by rats.quote:
Wie weet doe ik dat wel. Modfight!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:49 schreef Mark het volgende:
Geef je er toch een terug?
Ook...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Mark het volgende:
We moeten het in de punk-hoek zoeken?
Die serie is van eind jaren 90, de serie die ik zoek is van de 80'er jaren...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef schaap001 het volgende:
Doet me een beetje denken aan die serie 'Give 'em The Boot', maar of dat ook zo is...
V.w.b. die gelijkende cover heb je volgens mij gelijk (al weet ik niet welke oorspronkelijke cover het zou moeten zijn). Ik kan me die '2 fingers up'-afbeelding uit de punk-periode herinneren, omdat die destijds ook veel op buttons stond.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef ranja het volgende:
die gele lijkt op een andere cover... is het probleem dat de albumcovers te veel op bestaande covers leken?
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |