Volgens mij niet en zou Nena dat ook niet willenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:53 schreef Day het volgende:
Huub heeft het met Nena gedaan? Wanneer?!
deed ze het maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian tegen Amanda: "je gooit shit in mijn mond!"![]()
OMG, het is besmettelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:57 schreef agter het volgende:
A: "Maar zij vraagt een vraag."
Nog eentje en ze zit aan een dubbele hattrick.quote:
Ik weet niet wat het precies betekent maar Brian loopt weg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:00 schreef agter het volgende:
amanda scheldt brian uit voor een Lieke-kind...???
Alleen omdat Nadia vroeg of ze met hun mocht slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Waardoor kregen Amanda en Brian nou ruzie snap er niets van
Het zal wel weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Alleen omdat Nadia vroeg of ze met hun mocht slapen
Eerst de zuurgraad van Naatje meten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Nou heeft Brian het al over lesbische seks. En ik maar denken dat het alleen om een slaapplaats ging.
Hij wil Amanda vast niet als ex in die kooi hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Briaaaaaaaaaaan wil gewoon die Nadiaaaaaaaa ik zweer het
hij wilt gewoon ruzie met amanda
Huub vroeg haar na een kwartiertje al of ze klaar kwam, zo ja hoe en hoe vaak etc.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:48 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat huub nog antwoordt geeft.
nadia heeft alleen een 5 minuten compilatie op tv gezien en denkt alles te weten en ook alle recht te hebben om huub uit te horen.
waar bemoeit ze zich mee.
voor huub en lieke is ze een totaal vreemde die ze net 2 uur kennen.
weird....bizarrrr
Hoe verschrikkelijk dom zijn die twee zeg . Echt......... dat ze zelfstandig kunnen ademenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:03 schreef wie.. het volgende:
Brian lult zich vast.
Naat heeft het echt wel door...ze is ook gewoon een teasertje, maar dan anders dan Aman.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Conjo etc, I fucking hate you
Binnen vraagt Naad: is mijn vraag niet in zulke goede aarde gevallen??
[afbeelding]
Ook met een big smilequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHAH Nadia is top! N: Is mijn vraag niet zo in de smaak gevallen? Hha , ze hoeft maar een vraag te stellen om ze hebben al ruzie
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog eentje en ze zit aan een dubbele hattrick.![]()
en nadia ligt straks lekker bij natas in bed als ze binnenkomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef wie.. het volgende:
hahaha daar gaan ze weer hoor
Welke vraag stelde ze dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHAH Nadia is top! N: Is mijn vraag niet zo in de smaak gevallen? Hha , ze hoeft maar een vraag te stellen en ze hebben al ruzie
Meesterlijke move van Nadia. Ik heb niet zoveel tegen Brian, maar hij laat zich hier wel enorm kennen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Conjo etc, I fucking hate you
Binnen vraagt Naad: is mijn vraag niet in zulke goede aarde gevallen??
[afbeelding]
Breenless hoeft alleen maar te zeggen dat Amanda haar mening ook niet heeft gegevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:06 schreef grazygirl het volgende:
Go Amanda laat je neit plat lullen door Rat![]()
Grrrr. Ik ook. Ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef grazygirl het volgende:
In deze modus vindt ik Amanda weer leuk haha misschien omdat ik zo een bloedjehekel aan rat heb ?alleen jammer dat Amanda elke keer weer in zijn mooie praatjes trapt
Ik wacht nog steeds op de dag dat ze helemaal klaar is met vieze onderkruipsel genaamd RAT
Pfft...tuurlijk is het fake. Maar laten we maar effe doen alsof het echt is, anders kunnen we net zo goed helemaal niet meer gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb toch echt het idee dat die ruzie tussen Amanda en Brian zo fake is ......
Uhh... wat, en wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:09 schreef Borga het volgende:
Nadia stelt de vraag...En wat een fantastisch antwoord geeft Amanda
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:08 schreef Day het volgende:
OMG Amanda, wat ben je dom!
Ik ben bang dat Amanda daar de enige is die geen rol speelt en gewoon zichzelf is, dus een fake ruzie lijkt me iets te hoog gegrepen voor Amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Pfft...tuurlijk is het fake. Maar laten we maar effe doen alsof het echt is, anders kunnen we net zo goed helemaal niet meer gaan kijken
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Meesterlijke move van Nadia. Ik heb niet zoveel tegen Brian, maar hij laat zich hier wel enorm kennen!
Dat vraagt om een beeldende toelichting:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia zit in het midden en Amanda en Brian maken ruzie![]()
Nee Amanda is lekker slim bezigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
deze keer is rat toch echt de domste
![]()
hahahahhaahaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Nadia![]()
Brain: Is het niet een beetje vreemd dat je met zn 3tjes in bed wil slapen ?
Nadia: Ik wil niet met jullie naar bed of zo
ik zeg toppertje!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
WAHahahah die nadia loopt echt te rellen zeg
Die kan echt niet tegen vrouwen die zelfbewust en verbaal sterk zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef agter het volgende:
oef brainless is nu wel echt speechless.
Lees je inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, alle acties tégen rat zijn SLIM![]()
ze flirt ook flink met Amanda. haha!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik schaam me erg diep, maar ik geniet zo van Nadia![]()
zo vals, zo stoken...............................![]()
Hij draaikont omdat hij Nadia graag in zijn bed wil, maar het niet als eerste wil zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Hij wou rekening houden met wat Amanda er van vond
WAAAT!! (ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Die opdracht heeft Dennis ook gekregen denk ik. Alleen is Nadia er 'iets' beter in.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef noltje het volgende:
Nadia moet gaan stoken van de redaktie dat is wel duidelijk.![]()
Medio 2073??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef BuffyJan het volgende:
Denniks denkt echt dat ie Huub zn positie kan innemen...Uiteindelijk
Dat is waar, maar als hij dat gezegd had was ie helemaal de lulquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij draaikont omdat hij Nadia graag in zijn bed wil, maar het niet als eerste wil zeggen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dacht ook alquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda: "Ik heb een week niet gedronken na deze avond"![]()
iets is een understatementquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef Meganog het volgende:
Die opdracht heeft Dennis ook gekregen denk ik. Alleen is Nadia er 'iets' beter in.
Man (oke, eend), ik vrees dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als hij dat gezegd had was ie helemaal de lul![]()
quote:
Straks gaat Dennis weer bij Natasia vertellen hoe hij Huub voor schut heeft gezet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef riri het volgende:
prachtig zoals huub denniks neerzet
Ja ik zit hier ook te genietenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef riri het volgende:
prachtig zoals huub denniks neerzet
Hij leest zn script niet goed door of hij haalt misschien steeds z'n scriptteksten uit z'n zakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
iets is een understatement
Ben trouwens benieuwd wanneer Dennis eens een telefoontje krijgt met "Dennis wil je aub je handen eens uit je broekzakken halen?". Dit kan toch niet de bedoeling zijn van de redaktie?
Laten we het maar diplomatiek noemenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Man (oke, eend), ik vrees dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.
Zullen we eerst maar eens een weekje gaan wachten voordat we die conclusie gaan trekken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind Nadia wel de normaalste bewoner
Kom op jongen! Knallen! En vergeet vooral niet je wenkbrauwen recht te kammenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kom op Dennis, je kunt het wel. PATS BOEM!!![]()
Nou bij Dennis wist ik al gelijk dat hij apart was hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar eens een weekje gaan wachten voordat we die conclusie gaan trekken?
Dennis krijgt een broekzak van eigen deegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat missen we dan over Dennis en Huub
De borstel ligt bij Fries Dnix, als je hem zoekt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kom op jongen! Knallen! En vergeet vooral niet je wenkbrauwen recht te kammen![]()
Je hoeft je niet te schamen hoor.. ik geniet er ook vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
tweelingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:23 schreef tonythewiseguy het volgende:
Welk sterrenbeeld is nadia??
Een paardquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:23 schreef tonythewiseguy het volgende:
Welk sterrenbeeld is nadia??
En ze heeft Jaap zo ver dat hij zich wil gaan gedragen tegenover 'één van de mooiste vrouwen die hij ooit heeft ontmoet'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor.. ik geniet er ook van![]()
Ze is nog niet binnen of Brian en Amanda hebben al woorden, dat gaat nog wat worden![]()
Lol die foto zat ik ook net te bekijken via google...quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze heeft Jaap zo ver dat hij zich wil gaan gedragen tegenover 'één van de mooiste vrouwen die hij ooit heeft ontmoet'.![]()
![]()
Over welk topic hebben ze hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
Huub: heb je FOK gelezen? schitterend!
Verstandig van haar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Ik vind internet wel leuk maar het niet zo dat ik een eigen Hyves heb ofzo..
en meiningquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:26 schreef farceman het volgende:
Amanda heeft al 1000 keer is ook niet erg gezegd
Ja dat zeiden 3 mensen boven je ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
Huub zegt dat die FOK! heeft gelezen
ja bij de baasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
coolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
Waarom kwam Nederland in een verzuilde samenleving terecht?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Over welk topic hebben ze het?!
Brainless had het net al over dat lopen met dat tasje van A'Del.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
Dat was het enige wat hij zei. daarna ander onderwerp. Maar ze hadden het over hoe "het publiek" over huub en Wehkamp denktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Over welk topic hebben ze het?!
Terwijl ik Jaap vanavond heb horen zeggen dat ze geen fora zoals FOK mogen lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat was het enige wat hij zei. daarna ander onderwerp. Maar ze hadden het over hoe "het publiek" over huub en Wehkamp denkt
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:28 schreef avonne het volgende:
ik vind het toch wel lastig dat Lieke er telkens tussendoor praat, ik kan het dan niet goed volgen
En nu zit ze al op schoot bij Jaap!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jahij wilt ineens een gentleman worden
![]()
Geen idee, als Huub zijn mond maar eens houdt..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Waar blijft het weerwoord van Dennis? Wanneer gaat hij knallen?
Lijkt me een uitstekend idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Nadia in de villa gezet is om uiteindelijk Amanda buiten de deur te zetten??
Brian, Natasia en Dennis zijn ook wel plat, maar het enorm platvloerse gedrag heeft pas een vlucht genomen sinds Amanda er zit... kan me dus voorstellen dat ze haar weg willen hebben, en zolang Amanda het vriendinnetje van Brian is krijg je haar niet weg
even? Ze lullen hem helemaal onder tafel...ik kan geen zinnig punt ontdekken wat er bij hem uitkomtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft een mooi verhaal en Dennis weet even niet wat hij moet zeggen
Ik en iemand anders vroeg het haha, bedankt voor de moeite iniedergeval!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Eerder op de avond vroeg iemand om caps van de billen van Nadia. Maar ze zal toch echt andere kleren moeten dragen.
[afbeelding]
Goed opgelet, ik was het alweer vergeten (korte termijn geheugen hè?). Maar je hebt gelijk wat betreft de kleding. Helaas vond ze Dellie té trashy, dus ik heb weinig hoop. (hierbij roep ik DGK_REDACTIE op...!)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
Eerder op de avond vroeg iemand om caps van de billen van Nadia. Maar ze zal toch echt andere kleren moeten dragen.
[afbeelding]
En dan druppelt de villa langzaam leegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Nadia in de villa gezet is om uiteindelijk Amanda buiten de deur te zetten??
Brian, Natasia en Dennis zijn ook wel plat, maar het enorm platvloerse gedrag heeft pas een vlucht genomen sinds Amanda er zit... kan me dus voorstellen dat ze haar weg willen hebben, en zolang Amanda het vriendinnetje van Brian is krijg je haar niet weg
hah ja dat was ikke idd. Ik zie het komt wel goed een dezer dagen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Het irriteert Huub ook af en toe. Dan gaat hij er door heen lullen, waarna zij weer beledigd is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:33 schreef OudFruit het volgende:
Lieke is nog de allergrootste groupie van Huub. Loopt zijn woorden constant kracht bij te zetten, en aanbid hem overduidelijk.
Ik ben bang dat ze boven die billen iets te 'mollig' is om ze goed uit te laten komen. Maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
Goed opgelet, ik was het alweer vergeten (korte termijn geheugen hè?). Maar je hebt gelijk wat betreft de kleding. Helaas vond ze Dellie té trashy, dus ik heb weinig hoop. (hierbij roep ik DGK_REDACTIE op...!)![]()
![]()
Brainless dacht TRIOTJEEEEEEEE.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:34 schreef yellowfirst het volgende:
Geeft Brian nu extra alcohol aan Amanda?![]()
amanda zei eerder op de avond dat het jurkje van nadia over de zender moest waarop nadia zei: dit is geen jurkje. A: ik draag ze als jurkje. Dus dat zal wel niet gebeurenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:35 schreef Sebi het volgende:
[..]
Goed opgelet, ik was het alweer vergeten (korte termijn geheugen hè?). Maar je hebt gelijk wat betreft de kleding. Helaas vond ze Dellie té trashy, dus ik heb weinig hoop. (hierbij roep ik DGK_REDACTIE op...!)![]()
![]()
het is jammer dat Jaap er niet bij is. Die zou het toch wel objectief beoordelen en zelf zien dat Dennis niet "knalt"?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
even? Ze lullen hem helemaal onder tafel...ik kan geen zinnig punt ontdekken wat er bij hem uitkomt![]()
Volgens mij heeft zij zelf die afspraak gemaakt met Carlos ze komt nl kilo,s aan en een van de reden was dat ze zo,n 10 glazen per dag zoop.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:33 schreef farceman het volgende:
Wat een kutredactie nu mag Amanda weer niet drinkenBrian wordt weer door achter beschermd
Ja tis jammer dat ie er niet bij isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
[..]
het is jammer dat Jaap er niet bij is. Die zou het toch wel objectief beoordelen en zelf zien dat Dennis niet "knalt"?
Nee hoor, want dan is Dennis heel anders. Dat kon je net wel zien toen Brian binnenkwamquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:37 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja tis jammer dat ie er niet bij is
Tuurlijk, dan moet ie effe de schijn ophouden door stoer te doen (lees: effe Lieke een "hoer" noemen)...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:39 schreef Ning het volgende:
Nee hoor, want dan is Dennis heel anders. Dat kon je net wel zien toen Brian binnenkwam
Ze is 22 en heeft al een liposuctie gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze boven die billen iets te 'mollig' is om ze goed uit te laten komen. Maar we zullen zien.
Ja, hoe verbazingwekkend is dat. Lieke is tussen die vrouwen het minst gehecht aan uiterlijk (vertoon).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze is 22 en heeft al een liposuctie gehad
En soms heeeeeel bekakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:41 schreef agter het volgende:
ik vind de stem van naadje hoog in haar keel zitten, bovendien praat ze steeds op dezelfde toonhoogte.
erg monotoom en schel. ik zou hier niet de hele dag naar kunnen luisteren.
Wat op een bizarre manier vreemd is, want ze is een voormalig bodybuildster, en die zijn juist op een overdreven manier met hun lichaam bezigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Ja, hoe verbazingwekkend is dat. Lieke is tussen die vrouwen het minst gehecht aan uiterlijk (vertoon).
Ze is al zes kilo afgevallen, en wil graag met Jaap samen trainen voor haar buik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:39 schreef farceman het volgende:
Ze heeft wel een paar kilootjes teveel. Niete cht strak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |