Die kan echt niet tegen vrouwen die zelfbewust en verbaal sterk zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef agter het volgende:
oef brainless is nu wel echt speechless.
Lees je inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, alle acties tégen rat zijn SLIM![]()
ze flirt ook flink met Amanda. haha!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik schaam me erg diep, maar ik geniet zo van Nadia![]()
zo vals, zo stoken...............................![]()
Hij draaikont omdat hij Nadia graag in zijn bed wil, maar het niet als eerste wil zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Hij wou rekening houden met wat Amanda er van vond
WAAAT!! (ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Die opdracht heeft Dennis ook gekregen denk ik. Alleen is Nadia er 'iets' beter in.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef noltje het volgende:
Nadia moet gaan stoken van de redaktie dat is wel duidelijk.![]()
Medio 2073??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef BuffyJan het volgende:
Denniks denkt echt dat ie Huub zn positie kan innemen...Uiteindelijk
Dat is waar, maar als hij dat gezegd had was ie helemaal de lulquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij draaikont omdat hij Nadia graag in zijn bed wil, maar het niet als eerste wil zeggen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dacht ook alquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda: "Ik heb een week niet gedronken na deze avond"![]()
iets is een understatementquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef Meganog het volgende:
Die opdracht heeft Dennis ook gekregen denk ik. Alleen is Nadia er 'iets' beter in.
Man (oke, eend), ik vrees dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als hij dat gezegd had was ie helemaal de lul![]()
quote:
Straks gaat Dennis weer bij Natasia vertellen hoe hij Huub voor schut heeft gezet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef riri het volgende:
prachtig zoals huub denniks neerzet
Ja ik zit hier ook te genietenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef riri het volgende:
prachtig zoals huub denniks neerzet
Hij leest zn script niet goed door of hij haalt misschien steeds z'n scriptteksten uit z'n zakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
iets is een understatement
Ben trouwens benieuwd wanneer Dennis eens een telefoontje krijgt met "Dennis wil je aub je handen eens uit je broekzakken halen?". Dit kan toch niet de bedoeling zijn van de redaktie?
Laten we het maar diplomatiek noemenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Man (oke, eend), ik vrees dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |