Welke vraag stelde ze dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHAH Nadia is top! N: Is mijn vraag niet zo in de smaak gevallen? Hha , ze hoeft maar een vraag te stellen en ze hebben al ruzie
Meesterlijke move van Nadia. Ik heb niet zoveel tegen Brian, maar hij laat zich hier wel enorm kennen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Conjo etc, I fucking hate you
Binnen vraagt Naad: is mijn vraag niet in zulke goede aarde gevallen??
[afbeelding]
Breenless hoeft alleen maar te zeggen dat Amanda haar mening ook niet heeft gegevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:06 schreef grazygirl het volgende:
Go Amanda laat je neit plat lullen door Rat![]()
Grrrr. Ik ook. Ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef grazygirl het volgende:
In deze modus vindt ik Amanda weer leuk haha misschien omdat ik zo een bloedjehekel aan rat heb ?alleen jammer dat Amanda elke keer weer in zijn mooie praatjes trapt
Ik wacht nog steeds op de dag dat ze helemaal klaar is met vieze onderkruipsel genaamd RAT
Pfft...tuurlijk is het fake. Maar laten we maar effe doen alsof het echt is, anders kunnen we net zo goed helemaal niet meer gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb toch echt het idee dat die ruzie tussen Amanda en Brian zo fake is ......
Uhh... wat, en wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:09 schreef Borga het volgende:
Nadia stelt de vraag...En wat een fantastisch antwoord geeft Amanda
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:08 schreef Day het volgende:
OMG Amanda, wat ben je dom!
Ik ben bang dat Amanda daar de enige is die geen rol speelt en gewoon zichzelf is, dus een fake ruzie lijkt me iets te hoog gegrepen voor Amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Pfft...tuurlijk is het fake. Maar laten we maar effe doen alsof het echt is, anders kunnen we net zo goed helemaal niet meer gaan kijken
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Meesterlijke move van Nadia. Ik heb niet zoveel tegen Brian, maar hij laat zich hier wel enorm kennen!
Dat vraagt om een beeldende toelichting:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia zit in het midden en Amanda en Brian maken ruzie![]()
Nee Amanda is lekker slim bezigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
deze keer is rat toch echt de domste
![]()
hahahahhaahaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Nadia![]()
Brain: Is het niet een beetje vreemd dat je met zn 3tjes in bed wil slapen ?
Nadia: Ik wil niet met jullie naar bed of zo
ik zeg toppertje!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
WAHahahah die nadia loopt echt te rellen zeg
Die kan echt niet tegen vrouwen die zelfbewust en verbaal sterk zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef agter het volgende:
oef brainless is nu wel echt speechless.
Lees je inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, alle acties tégen rat zijn SLIM![]()
ze flirt ook flink met Amanda. haha!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik schaam me erg diep, maar ik geniet zo van Nadia![]()
zo vals, zo stoken...............................![]()
Hij draaikont omdat hij Nadia graag in zijn bed wil, maar het niet als eerste wil zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Hij wou rekening houden met wat Amanda er van vond
WAAAT!! (ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Die opdracht heeft Dennis ook gekregen denk ik. Alleen is Nadia er 'iets' beter in.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef noltje het volgende:
Nadia moet gaan stoken van de redaktie dat is wel duidelijk.![]()
Medio 2073??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef BuffyJan het volgende:
Denniks denkt echt dat ie Huub zn positie kan innemen...Uiteindelijk
Dat is waar, maar als hij dat gezegd had was ie helemaal de lulquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij draaikont omdat hij Nadia graag in zijn bed wil, maar het niet als eerste wil zeggen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dacht ook alquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda: "Ik heb een week niet gedronken na deze avond"![]()
iets is een understatementquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef Meganog het volgende:
Die opdracht heeft Dennis ook gekregen denk ik. Alleen is Nadia er 'iets' beter in.
Man (oke, eend), ik vrees dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als hij dat gezegd had was ie helemaal de lul![]()
quote:
Straks gaat Dennis weer bij Natasia vertellen hoe hij Huub voor schut heeft gezet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef riri het volgende:
prachtig zoals huub denniks neerzet
Ja ik zit hier ook te genietenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef riri het volgende:
prachtig zoals huub denniks neerzet
Hij leest zn script niet goed door of hij haalt misschien steeds z'n scriptteksten uit z'n zakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
iets is een understatement
Ben trouwens benieuwd wanneer Dennis eens een telefoontje krijgt met "Dennis wil je aub je handen eens uit je broekzakken halen?". Dit kan toch niet de bedoeling zijn van de redaktie?
Laten we het maar diplomatiek noemenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Man (oke, eend), ik vrees dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.
Zullen we eerst maar eens een weekje gaan wachten voordat we die conclusie gaan trekken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind Nadia wel de normaalste bewoner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |