Volgens mij niet en zou Nena dat ook niet willenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:53 schreef Day het volgende:
Huub heeft het met Nena gedaan? Wanneer?!
deed ze het maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian tegen Amanda: "je gooit shit in mijn mond!"![]()
OMG, het is besmettelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:57 schreef agter het volgende:
A: "Maar zij vraagt een vraag."
Nog eentje en ze zit aan een dubbele hattrick.quote:
Ik weet niet wat het precies betekent maar Brian loopt weg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:00 schreef agter het volgende:
amanda scheldt brian uit voor een Lieke-kind...???
Alleen omdat Nadia vroeg of ze met hun mocht slapenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Waardoor kregen Amanda en Brian nou ruzie snap er niets van
Het zal wel weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Alleen omdat Nadia vroeg of ze met hun mocht slapen
Eerst de zuurgraad van Naatje meten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
Nou heeft Brian het al over lesbische seks. En ik maar denken dat het alleen om een slaapplaats ging.
Hij wil Amanda vast niet als ex in die kooi hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Briaaaaaaaaaaan wil gewoon die Nadiaaaaaaaa ik zweer het
hij wilt gewoon ruzie met amanda
Huub vroeg haar na een kwartiertje al of ze klaar kwam, zo ja hoe en hoe vaak etc.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:48 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat huub nog antwoordt geeft.
nadia heeft alleen een 5 minuten compilatie op tv gezien en denkt alles te weten en ook alle recht te hebben om huub uit te horen.
waar bemoeit ze zich mee.
voor huub en lieke is ze een totaal vreemde die ze net 2 uur kennen.
weird....bizarrrr
Hoe verschrikkelijk dom zijn die twee zeg . Echt......... dat ze zelfstandig kunnen ademenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:03 schreef wie.. het volgende:
Brian lult zich vast.
Naat heeft het echt wel door...ze is ook gewoon een teasertje, maar dan anders dan Aman.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Conjo etc, I fucking hate you
Binnen vraagt Naad: is mijn vraag niet in zulke goede aarde gevallen??
[afbeelding]
Ook met een big smilequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHAH Nadia is top! N: Is mijn vraag niet zo in de smaak gevallen? Hha , ze hoeft maar een vraag te stellen om ze hebben al ruzie
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog eentje en ze zit aan een dubbele hattrick.![]()
en nadia ligt straks lekker bij natas in bed als ze binnenkomenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef wie.. het volgende:
hahaha daar gaan ze weer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |