Zullen we eerst maar eens een weekje gaan wachten voordat we die conclusie gaan trekken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind Nadia wel de normaalste bewoner
Kom op jongen! Knallen! En vergeet vooral niet je wenkbrauwen recht te kammenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kom op Dennis, je kunt het wel. PATS BOEM!!![]()
Nou bij Dennis wist ik al gelijk dat hij apart was hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar eens een weekje gaan wachten voordat we die conclusie gaan trekken?
Dennis krijgt een broekzak van eigen deegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat missen we dan over Dennis en Huub
De borstel ligt bij Fries Dnix, als je hem zoekt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kom op jongen! Knallen! En vergeet vooral niet je wenkbrauwen recht te kammen![]()
Je hoeft je niet te schamen hoor.. ik geniet er ook vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik schaam me erg diep, maar ik geniet zo van Nadia![]()
zo vals, zo stoken...............................![]()
tweelingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:23 schreef tonythewiseguy het volgende:
Welk sterrenbeeld is nadia??
Een paardquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:23 schreef tonythewiseguy het volgende:
Welk sterrenbeeld is nadia??
En ze heeft Jaap zo ver dat hij zich wil gaan gedragen tegenover 'één van de mooiste vrouwen die hij ooit heeft ontmoet'.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor.. ik geniet er ook van![]()
Ze is nog niet binnen of Brian en Amanda hebben al woorden, dat gaat nog wat worden![]()
Lol die foto zat ik ook net te bekijken via google...quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze heeft Jaap zo ver dat hij zich wil gaan gedragen tegenover 'één van de mooiste vrouwen die hij ooit heeft ontmoet'.![]()
![]()
Over welk topic hebben ze hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
Huub: heb je FOK gelezen? schitterend!
Verstandig van haar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Ik vind internet wel leuk maar het niet zo dat ik een eigen Hyves heb ofzo..
en meiningquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:26 schreef farceman het volgende:
Amanda heeft al 1000 keer is ook niet erg gezegd
Ja dat zeiden 3 mensen boven je ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
Huub zegt dat die FOK! heeft gelezen
ja bij de baasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
coolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
Waarom kwam Nederland in een verzuilde samenleving terecht?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Over welk topic hebben ze het?!
Brainless had het net al over dat lopen met dat tasje van A'Del.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
Dat was het enige wat hij zei. daarna ander onderwerp. Maar ze hadden het over hoe "het publiek" over huub en Wehkamp denktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Over welk topic hebben ze het?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |