Ik vind die afwerking bij de kraag en de mouwen zo ontzettend lelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
Shirt van afgelopen seizoen vind ik eigenlijk het mooist. Geen rare fratsen.
[afbeelding]
Precies, net alsof het niet af is...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vind die afwerking bij de kraag en de mouwen zo ontzettend lelijk.
Mwhaha das nou echt een collectors-item ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, net alsof het niet af is...
Overigens:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Mooi, zo'n rode baan door het midden.quote:
Koop ze nooit nieuw. Jaartje later zijn ze voor bijna niks te krijgen. Koop eigenlijk pas sinds een jaar de wat oudere shirts in. Daarvoor eigenlijk nooit wat verzameld van Feijenoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Koop normaal eigenlijk (geen) shirts meer, maar als ze straks het shirt in het jubilieumjaar mooi is, dan ga ik het toch overwegen!
Dat weet ik ook wel. Maar Tomasso wilde Suarez en Makaay samen in de spits en dat lijkt mij geen goede combi (en dus ook niet met nog een 3e -balvaste- spits erbij).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie zegt dat we 4-3-3 spelen?
Wel een goede middenvelder, bij Glasgow Rangers (op CL niveau) kende hij zijn beste periode uit zijn loopbaan, als middenvelder.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ja, het zou raar zijn als Gio komt na het aantrekken van De Cler. Die kan immers maar op 1 positie uit de voeten. Bovendien is Gio mede gekomen omdat hij zo graag weer op het middenveld wilde spelen. En als middenvelder vrees ik 'm eigenlijk niet, het is nooit een briljante middenvelder geweest.
Stadionverboden denk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop ze nooit nieuw. Jaartje later zijn ze voor bijna niks te krijgen. Koop eigenlijk pas sinds een jaar de wat oudere shirts in. Daarvoor eigenlijk nooit wat verzameld van Feijenoord.
Ik heb hem zelfs dit seizoen nog veel aangehad hoor, schijt aan die sukkelsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef dvdfreak het volgende:
iedereen durft weer met een f-shirt te lopen![]()
Zozo, jij zit zeker op bij de harde kern of niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik deed 'm juist telkens na een nederlaag aan.Dan wist ik tenminste wie er Ajacieden waren en dan verfrommelde ik de krant van diegene. (Was krantenbezorger.)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik deed 'm juist telkens na een nederlaag aan.Dan wist ik tenminste wie er Ajacieden waren en dan verfrommelde ik de krant van diegene. (Was krantenbezorger.)
wanneer niet dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef dvdfreak het volgende:
iedereen durft weer met een f-shirt te lopen![]()
Ik ben harder dan de hele kern van Ajax bijelkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zozo, jij zit zeker op bij de harde kern of niet?
PHP scriptje met een paar plaatjes eraan gekoppeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dat elke keer bij een refresh je avatar veranderd?
Mmm mij teveel gedoequote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
PHP scriptje met een paar plaatjes eraan gekoppeld.
Je kan het gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mmm mij teveel gedoe
Alleen klote dat als ik een animated gif maak en m'n JPEG's omzet, de kwaliteit helemaal verloren gaat
Hmm, dus in principe kun je ook een hele film afspelen in je avatar? Als je elk plaatje maar voor 1/24e van een seconde laat langskomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
PHP scriptje met een paar plaatjes eraan gekoppeld.
i.c.m. Imageready inderdaad. Daarmee kan je alles gewoon naar wens maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef Chivu het volgende:
Photoshop?
nee, hij pakt een willekeurige afbeelding die in dezelfde map staat als het PHP bestandquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, dus in principe kun je ook een hele film afspelen in je avatar? Als je elk plaatje maar voor 1/24e van een seconde laat langskomen.
Feit dat hier Smolarek niet (meer) bij staat, zou kunnen betekenen dat dat van de baan is...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
Overigens is Feyenoord nog niet uitgewinkeld. De club hoopt in de komende weken nog enkele versterken binnen te halen en zou daarbij denken aan Karim El Ahmadi (FC Twente), Hedwiges Maduro (Ajax), Eidur Gudjohnson (FC Barcelona), Danny Koevermans (AZ), Georgios Samaras (Manchester City) en Steven Pienaar (Borussia Dortmund).
Alleen Maduro in die lijst..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:14 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Feit dat hier Smolarek niet (meer) bij staat, zou kunnen betekenen dat dat van de baan is...
Iemand ongetwijfeld in een enorme vlaag van verstandsverbijstering....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen Maduro in die lijst..
Welke gek verzint dat nou weer dan..
quote:De belangstelling van Paris Saint-Germain in Romeo Castelen lijkt weer geconcretiseerd te worden. Volgens L’Equipe heeft de Franse club bij Feyenoord navraag over de 24-jarige buitenspeler gedaan. De tienvoudig international staat in Rotterdam nog tot medio 2008 onder contract.
Vorige maand hengelden de Parijzenaren al naar diensten van Castelen, alleen zwakte de interesse daarna weer af. PSG wil nu voornamelijk bekijken hoe het met de fysieke gesteldheid van de speler is gesteld. Afgelopen seizoen kampte hij met een hardnekkige enkelblessure.
De geboren Surinamer, die ook nog op het wensenlijstje van Middlesbrough voorkwam, moet waarschijnlijk drie miljoen euro voor Feyenoord opleveren.
Halverwege juni reageerde Peter Vogelzang, interim-manager van Feyenoord, als volgt op de situatie rondom Castelen: “Romeo tekent nu bij, of hij vertrekt een jaar voor het aflopen van zijn contract zodat Feyenoord een vergoedingssom krijgt. De kans op een vertrek is veruit het grootst”, liet Vogelzang destijds tegenover het Algemeen Dagblad weten.
Gudjohnsen.quote:
Gudjohnsen, Samaras kandidaat bij Feyenoord
Door: Mike Boeschoten
30/06/2007 19:00
Feyenoord is nog altijd niet klaar met inkopen. De Rotterdammers haalden al vier spelers van formaat (Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en Roy Makaay) en willen er nog een spits bij. Voor die positie zijn Georgios Samaras (Manchester City) en Eidur Gudjohnsen (FC Barcelona) kandidaat. Dat meldt Dagblad De Pers.
Samaras is ook in beeld bij zijn oud-werkgever SC Heerenveen, mocht Afonso Alves daadwerkelijk vertrekken. De Griek kon in Engeland nog niet overtuigen sinds zijn vertrek uit Friesland.
Gudjohnsen is bij Barcelona op een zijspoor beland na de komst van Arsenal-spits Thierry Henry en zou derhalve weg willen bij de ploeg van trainer Frank Rijkaard.
Als hij komt worden we wel heel erg verwend. Ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo blij ben geweest met aan- en verkopen van Feyenoordquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed dat er werk wordt gemaakt van Castelen. Die kan hier gewoon niet gratis weglopen.
[..]
Gudjohnsen.![]()
![]()
Het komt van ELF, wel betrouwbaar...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed dat er werk wordt gemaakt van Castelen. Die kan hier gewoon niet gratis weglopen.
[..]
Gudjohnsen.![]()
![]()
Het zou op zich wel logisch zijn dat er een extra aanvaller komt, met het vertrek van Charisteas en Castelen in zicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:39 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als hij komt worden we wel heel erg verwend. Ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo blij ben geweest met aan- en verkopen van Feyenoord![]()
Maar wel wéér een oude(re) speler die je niet kunt verkopen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het zou op zich wel logisch zijn dat er een extra aanvaller komt, met het vertrek van Charisteas en Castelen in zicht.
Een voorhoede met Roy Makaay en Eidur Gudjohnsen... *fapfapfap*
Dat is op zich waar. Maar goed, ik heb liever Gudjohnsen dan Samaras.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar wel wéér een oude(re) speler die je niet kunt verkopen...
ach ja koevermans is ook die leeftijd en die zie ik liever komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar wel weer een speler die gewoon never nooit gaat komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoorde hetzelfde over Makaay en Gio.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar wel weer een speler die gewoon never nooit gaat komen.
Hehe net zoals gio en roy zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar wel weer een speler die gewoon never nooit gaat komen.
Makaay en Gio wilden terug naar Nederland. Gudjohnson heeft verder, behalve een grijs PSV verleden, niks met Nederland denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoorde hetzelfde over Makaay en Gio.
Gio is een ras-Feyenoorder, en Makaay is een Nederlander die af komt bouwen. Gudjohnsson heeft helemaal niets met Nederland en kan voor elke Premiership club tekenen mocht 'ie willen vertrekken bij Barcelona.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoorde hetzelfde over Makaay en Gio.
Gudjohnsson heeft ook in Nederland gevoetbald toch? Daarnaast speelt zijn maat, Van Bronckhorst, ook bij Feyenoord. De kans dat hij komt schat ik in als redelijk groot.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Chivu het volgende:
[..]
Gio is een ras-Feyenoorder, en Makaay is een Nederlander die af komt bouwen. Gudjohnsson heeft helemaal niets met Nederland en kan voor elke Premiership club tekenen mocht 'ie willen vertrekken bij Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |