Feyenoord zoekt spelers in de categorie A, dus waarom die spelers in verband met Feyenoord worden gebracht snap ik sowieso al niet. Laten we daar eens mee beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Alleen ik word wel moe dat telkens al die Ajacieden genoemd worden. Lindenbergh, Pienaar, Perez en nu weer Maduro. Kom op zeg!Overigens mag Maduro natuurlijk nooit komen, alleen al vanwege de 3-2 in De Kuip twee seizoenen terug.
Niet getreurd.. Feyenoord heeft nog genoeg drugsgeld over.. wie weet..quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
Alleen ik word wel moe dat telkens al die Ajacieden genoemd worden. Lindenbergh, Pienaar, Perez en nu weer Maduro. Kom op zeg!Overigens mag Maduro natuurlijk nooit komen, alleen al vanwege de 3-2 in De Kuip twee seizoenen terug.
quote:Welke club wordt kampioen van Nederland
O (Feyenoord)
O (AZ Alkmaar)
O (PSV Eindhoven)
O (Anders...)
De plek van debiele josti in een debiel kostuum kan hij krijgen. Achter de kraam van kotsbrugge. Die zoeken vast nog wel een mascotte.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:46 schreef Grulez het volgende:
Maduro zou er wel tussen passen. Kan hij mooi op de plek van Gio.
Ik vind deze mooier..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef Malibu-06 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zot69BCVvxU![]()
![]()
Die mag er ook wezen jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier..
http://www.youtube.com/watch?v=EHuMf_s3uPI&mode=related&search=
Ben je gestoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:46 schreef Grulez het volgende:
Maduro zou er wel tussen passen. Kan hij mooi op de plek van Gio.
Is bij Ajax ook niet echt nodig vooralsnog...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Nu nog zien alleen wat Ajax, AZ en PSV binnenslepen he...die zijn verdacht stil. Alleen Bakircioglu (die ik errug goed vind trouwens) en voor de rest nog niet echt vuurwerk he.
AZ dom bezig? Pocognoli en Ari schijnen echt niet de minsten te zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Is bij Ajax ook niet echt nodig vooralsnog...
AZ en PSV zijn gewoon DOM bezig...
Maar wel de jongsten... En dat terwijl het beetje ervaring dat ze hadden de deur uitgejaagt wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
AZ dom bezig? Pocognoli en Ari schijnen echt niet de minsten te zijn.
Sneijder is onhoudbaar (zou ook goed voor zijn ontwikkeling zijn) en Huntelaar zie ik ook nog wel vertrekken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Is bij Ajax ook niet echt nodig vooralsnog...
Zoals iemand hierboven zegt: Pocognoli. Vind ik ook goed. Was ik vergeten.quote:AZ en PSV zijn gewoon DOM bezig...
Welke ervaren spelers hebben ze nog? Hun elftal heeft straks een gemiddelde leeftijd van 17.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik zie v. Gaal alweer klagen als ze dit seizoen wéér alles mislopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke ervaren spelers hebben ze nog? Hun elftal heeft straks een gemiddelde leeftijd van 17.
Van de top3 vind ik Feyenoord wel de mooiste club, maar ik heb er verder geen zwak voor oid.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zie je overigens best vaak posten hier (positief), heb je ook een zwak voor Feyenoord?
AZ lijkt me idd wel goed bezig. En tsja PSV heeft een Koeman, daar valt niet meer van te verwachten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
Didulica (als hij weer speelt), Opdam, Koevermans, dat valt inderdaad erg tegen. Maar ze hebben gewoon een hele goede trainer die daar goed mee om kan gaan. Het zou me niet verbazen als ze kampioen wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke ervaren spelers hebben ze nog? Hun elftal heeft straks een gemiddelde leeftijd van 17.
Okquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van de top3 vind ik Feyenoord wel de mooiste club, maar ik heb er verder geen zwak voor oid.
Volgend seizoen hoop ik dat ze het goed gaan doen, maar voornamelijk omdat v.Bronchhorst (waar ik wel een zwak voor heb) weer bij Feyenoord speelt.![]()
En Makaay is een speler die ik graag zie voetballen, echte killer.
Als het draait maken ze een goede kans, maar zodra er 1 schakel uitvalt is er niemand in de ploeg die kan opstaan heb ik het idee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Didulica (als hij weer speelt), Opdam, Koevermans, dat valt inderdaad erg tegen. Maar ze hebben gewoon een hele goede trainer die daar goed mee om kan gaan. Het zou me niet verbazen als ze kampioen worden![]()
Didulica haalt Waterman NOOIT meer in (mits blessure) dus eigenlijk alleen maar Opdam, want Koevermans vertrekt. Zo'n speler kun je niet tegen z'n zin bij het team houden. Verkloot alleen maar de sfeer...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Didulica (als hij weer speelt), Opdam, Koevermans, dat valt inderdaad erg tegen.
Mogen wij dan nu Suarez komen ophalen met wat korting?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van de top3 vind ik Feyenoord wel de mooiste club, maar ik heb er verder geen zwak voor oid.
Volgend seizoen hoop ik dat ze het goed gaan doen, maar voornamelijk omdat v.Bronchhorst (waar ik wel een zwak voor heb) weer bij Feyenoord speelt.![]()
En Makaay is een speler die ik graag zie voetballen, echte killer.
2 seizoenen wonnen we nog 2 keer in de reguliere competitie, weet je nog.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:00 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Feyenoord..krijgen we eindelijk krakers in de kuip . Want het was afgelopen seizoen echt niet leuk
Lijkt me geen goed koppel met Makaay. Ze hebben beide een (balvaste) spits naast zich nodig als bliksemafleider.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mogen wij dan nu Suarez komen ophalen met wat korting?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mogen wij dan nu Suarez komen ophalen met wat korting?
Heb ik dan gezegd dat Suarez de laatste aankoop word?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed koppel met Makaay. Ze hebben beide een (balvaste) spits naast zich nodig als bliksemafleider.
Oja en ze passen beide niet in een 4-3-3.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat Suarez de laatste aankoop word?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ergens heb ik ook nog de angst dat ze het gaan proberen nu Koevermans niet komt.
Maar Suarez zal niet goedkoop zijn, helemaal niet als hij straks ook nog wat gaat presteren op het WK20 in Canada.
Met overtuigingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
2 seizoenen wonnen we nog 2 keer in de reguliere competitie, weet je nog.
Buttargumenten...
Kijk eens naar de datum boven dat Duitse bericht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
http://www.sportal.de/rumor/index_rumor1471.html
[..]
(Al de 2e die ik het heb horen zeggen op voetbalsites)
Ongelovelijk dat we dit gerucht niet maanden eerder ontdekt hadden, dit zou toch wel een lichtpuntje zijn in het donkere gat waar we in waren gevallen.
Hij heeft een contract tot 2011, wordt een duur grapjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat Suarez de laatste aankoop word?
Weet ik, maar de laatste dagen worden de geruchten steeds sterker dat hij vertrekt, dus leek het me aardig om 't alsnog een keer erbij te zetten. Interesse in een speler verdwijnt vaak niet van de ene op de andere dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum boven dat Duitse bericht.
7 mei 2007.
Wie zegt dat we 4-3-3 spelen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja en ze passen beide niet in een 4-3-3.
We hebben ook bankzitters nodigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja en ze passen beide niet in een 4-3-3.
Inderdaad, alles wijst er toch op dat het 4-4-2 of een variant (4-5-1) wordt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie zegt dat we 4-3-3 spelen?
Dus? Winst is winst. Ik dacht dat jullie onderhand wel zouden weten wat 1 doelpunt verschil teweeg kan brengen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? Winst is winst. Ik dacht dat jullie onderhand wel zouden weten wat 1 doelpunt verschil teweeg kan brengen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? Winst is winst. Ik dacht dat jullie onderhand wel zouden weten wat 1 doelpunt verschil teweeg kan brengen.
Touché !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoord fanshop, vaak hebben die sportwinkels volgens mij die middelen ook wel. Ik heb tenminste ooit m'n Feyenoord shirt laten bedrukken bij Sports World (met Bosvelt eropquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:14 schreef Malibu-06 het volgende:
Offtopic : weet iemand waar ik voetbalshirts kan laten bedrukken? Heb via een vriend van me die bij de sport2000 werkt geregeld dat ik het 1e Feyenoord-shirt van het nieuwe seizoen krijg, maar ik wil wel graag de naam van Makaay er achterop
kun je gewoon in de fanshop kopen, zijn al voorbedrukt geloof ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:14 schreef Malibu-06 het volgende:
Offtopic : weet iemand waar ik voetbalshirts kan laten bedrukken? Heb via een vriend van me die bij de sport2000 werkt geregeld dat ik het 1e Feyenoord-shirt van het nieuwe seizoen krijg, maar ik wil wel graag de naam van Makaay er achterop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |