De hoeren zullen er dan wel geen eentje voorbedrukt hebben met Vincken erop, die zal ik wel weer apart mogen bestellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kun je gewoon in de fanshop kopen, zijn al voorbedrukt geloof ik
'97/'98 toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:23 schreef Happel het volgende:
Spelers zijn passanten, waarom dan een naam erop.
Feijenoord, daar draait het om.![]()
Heb dit shirt onlnags gekocht.
Goh dus je kan tellen 1 goal verschil is wat anders dan overtuigend Feyenoord vernederen met 4-0 waar het ook 10-0 kon zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? Winst is winst. Ik dacht dat jullie onderhand wel zouden weten wat 1 doelpunt verschil teweeg kan brengen.
Had het maar 5-0 geweest hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goh dus je kan tellen 1 goal verschil is wat anders dan overtuigend Feyenoord vernederen met 4-0 waar het ook 10-0 kon zijn.
Een van de mooiste.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Happel, dat shirt is inderdaad![]()
![]()
![]()
Die had ik vroeger ook!
Uhu.quote:
Die heb ik nog in de kast liggenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:23 schreef Happel het volgende:
Feijenoord, daar draait het om.![]()
Heb dit shirt onlnags gekocht.
Welke is het uitshirt van '98/'99 ook alweer dan? Kan me niet meer herinneren. Die van '99/'00 is wel lelijk ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Een van de mooiste.
Wil het shirt van 98/99 ook nog. En koop misschien het shirt van '99/'00 binnenkort. Alleen heeft dat shirt die foeilelijke witte balk door het midden.
[..]
Uhu.
Was '98/'99 niet dat blauwe shirt? Welke was dan van '99/'00? En wanneer was dat grijze shirt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke is het uitshirt van '98/'99 ook alweer dan? Kan me niet meer herinneren. Die van '99/'00 is wel lelijk ja.
Pff dat zou ik echt een heldendaad vinden. De club waarvan de supporters je weggejaagd hebben alsnog helpen en dan ook nog eens uit de media willen blijven daarmee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
Voormalig voorzitter Jorien van den Herik herwint mogelijk enige populariteit bij de Feyenoord-aanhang. Vandaag blijkt uit een reconstructie van het Algemeen Dagblad dat de oud-preses een belangrijke rol heeft gespeeld in het realiseren van de transfers van Kevin Hofland, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst.
Van den Herik zou de invloedrijke zaakwaarnemer Rob Jansen hebben ingeschakeld om Feyenoord er weer boven op te helpen. Vervolgens ging Jansen om de tafel zitten met zijn collega Sigi Lens en technisch directeur Peter Bosz, waarna het balletje begon te rollen en Feyenoord drie toptransfers afrondde.
"Eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest", reageert Jansen. Van den Herik bevestigt: "Het is niet in het belang van de club als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd naar de club, als instituut, positief opstellen."
Over Jorien v/d Herik gesproken? Waar is deze FOK! user in godsnaam? Heeft hij een ban gekregen ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
Voormalig voorzitter Jorien van den Herik herwint mogelijk enige populariteit bij de Feyenoord-aanhang. Vandaag blijkt uit een reconstructie van het Algemeen Dagblad dat de oud-preses een belangrijke rol heeft gespeeld in het realiseren van de transfers van Kevin Hofland, Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst.
Van den Herik zou de invloedrijke zaakwaarnemer Rob Jansen hebben ingeschakeld om Feyenoord er weer boven op te helpen. Vervolgens ging Jansen om de tafel zitten met zijn collega Sigi Lens en technisch directeur Peter Bosz, waarna het balletje begon te rollen en Feyenoord drie toptransfers afrondde.
"Eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest", reageert Jansen. Van den Herik bevestigt: "Het is niet in het belang van de club als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd naar de club, als instituut, positief opstellen."
Het uitshirt was inderdaad blauw, ja. Dat grijze was toch van '96/'97 of was dat pas later in 2000?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Was '98/'99 niet dat blauwe shirt? Welke was dan van '99/'00? En wanneer was dat grijze shirt?
Omdat dan elke keer als Makaay een hattrick tegen de joden heeft gemaakt, ik nog ff rond ga lopen met dat shirt om wat extra zout in de wond te strooienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:23 schreef Happel het volgende:
Mee eens, maar zie hierboven dus...quote:Feijenoord, daar draait het om.
quote:Heb dit shirt onlnags gekocht.
Ik probeerde te bedenken welk jaar welk shirt ook alweer was, maar ik weet het niet meer. Is daar niet ergens een handige site voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Was '98/'99 niet dat blauwe shirt? Welke was dan van '99/'00? En wanneer was dat grijze shirt?
Hmm, volgens mij was het in 2000/2001 ofzo jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Het uitshirt was inderdaad blauw, ja. Dat grijze was toch van '96/'97 of was dat pas later in 2000?
Daar zit ik nu naar te zoeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij was het in 2000/2001 ofzo ja
Ik zoek ook nog een handige site hiervoor die een mooi overzicht heeft
Die zit nu populair te doen op LunaticNews.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Over Jorien v/d Herik gesproken? Waar is deze FOK! user in godsnaam? Heeft hij een ban gekregen ofzo?![]()
Moet 'ie niet naar een PSG of Anderlecht-forum?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zit nu populair te doen op LunaticNews.
Nee, Feyenoord heeft goede spelers gekocht dus is hij weer fanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet 'ie niet naar een PSG of Anderlecht-forum?
Thuisshirt ja. Uitshirt valt wel mee toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:03 schreef Happel het volgende:
Die van 98/99 ziet er afschuwelijk uit eigenlijk.
Die uitshirts van 1991/1992 en 1992-1994 danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:03 schreef Happel het volgende:
Die van 98/99 ziet er afschuwelijk uit eigenlijk.
Thuis shirt 97/98!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft goede spelers gekocht dus is hij weer fan
http://home.versatel.nl/r.demouden/feyenoordshirts.htm
Ze moeten vaker zoiets doen waarbij de stadskleuren ook naar voren komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:08 schreef Merkie het volgende:
Europese shirt van '03/'04 was ook een groot succes. Uitshirt was mooi:
[afbeelding]
Ik heb hem in m'n kast hangenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:08 schreef Merkie het volgende:
Europese shirt van '03/'04 was ook een groot succes. Uitshirt was mooi:
[afbeelding]
Ik ook. Enige shirt waarbij de letters van de sponsor er tenminste fatsoenlijk op staan.quote:
Klopt, alleen jammer dat het logo niet verandert.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Die van aankomend seizoen zijn ook aardig trouwens.
Uitshirt vind ik minder, thuisshirt ziet er wel weer aardig uit ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
2008/2009 pas.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Klopt, alleen jammer dat het logo niet verandert.
Mooie collectie zeg...quote:
Nep-supporterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
98/99 shirt heb ik ook (dat blauwe uit shirt) en het 01/02 thuisshirt (met logo in het midden) en nog een helemaal groene van een of ander jaar...
Zijn ook nog eens de shirtjes van onze laatste 2 successen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |