Je bent daar zeker van?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
de realiteit dat de mensheid het klimaat beïnvloedt en dat dat gevolgen heeft
Schapelijk, zelfs.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
In geld gerekend ben ik dan weer heel schappelijk.
Evolutie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
*kuch*een rammelaar is het mannetjesdier*kuch*
Ok.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Er bestaat nochtans geen wetenschappelijke consensus over.
Lam.quote:
schaapelijk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
In geld gerekend ben ik dan weer heel schappelijk.
Vind je dan ook dat Co2-reductie de enige (of in ieder geval een noodzakelijke) manier is om de wereld tegen klimaatverandering te wapenen?quote:
Ik ben beter van je gewend.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef Apropos het volgende:
Met z'n vliegreizen.
quote:'Haltepalen Veolia ook met sticker ongeldig'
ANP
DEN HAAG - Ook als busmaatschappij Veolia alle 3500 haltepalen bij bushaltes in Limburg voorziet van grote stickers, blijven ze ongeldig. Dat liet het ministerie van Verkeer en Waterstaat zaterdag weten.
De palen bij de bushaltes van Veolia voldoen niet aan de richtlijnen. Volgens de wet moeten haltes worden aangegeven met rechthoekige blauwgele bordjes. Veolia koos echter voor compacte, ronde haltepalen met een doorlopend venster. De politie stelde eerder dat dit gevaar kan opleveren voor het verkeer. Zo zou het recht op voorrang van wegrijdende bussen vervallen omdat de palen niet aan de verkeerswetgeving voldoen. Veolia kondigde daarop aan blauwe stickers met een zwarte bus op de palen te plakken om alsnog aan de wetgeving te voldoen.
Nee, hoor. Je kunt ook niets tegen de uitstoot doen, maar dan zul je met zwaardere stormen, etcetera, rekening moeten houden dan wanneer je er nu wel wat aan doet. Ik denk dat het in ieder geval verstandig is om de uitstoot van broeikasgassen, die de atmosfeer opwarmen, te reduceren, ja, maar hoe je dat dan gaat doen... hé, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Vind je dan ook dat Co2-reductie de enige (of in ieder geval een noodzakelijke) manier is om de wereld tegen klimaatverandering te wapenen?
Onder die etcetera viel ook oorlog, was het niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je kunt ook niets tegen de uitstoot doen, maar dan zul je met zwaardere stormen, etcetera, rekening moeten houden dan wanneer je er nu wel wat aan doet. Ik denk dat het in ieder geval verstandig is om de uitstoot van broeikasgassen, die de atmosfeer opwarmen, te reduceren, ja, maar hoe je dat dan gaat doen... hé, dat weet ik niet.
quote:
Wel, dat is een consequentie. Geen directe. Directe gevolgen van klimaatverandering zijn meer droogte, zwaardere stormen, dat met name eigenlijk. Conflicten kunnen zeer gemakkelijk ontstaan als landbouwgronden, of dergelijke, te lijden hebben onder de droogte. Het is niet onvermijdelijk, natuurlijk. Het conflict, die oorlog, is een keuze, de droogte niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Onder die etcetera viel ook oorlog, was het niet?
En tvlxd, de waarheid en Montov.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb Al Gore nog naast me,.
Doodsverwensingen zijn nu ook al een uiting van een bezwaard gemoedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
Apropos, zeg het eens [afbeelding]. Wat zit je dwars?
Ik vraag het jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn nu ook al een uiting van een bezwaard gemoed?
Hij is van zijn ..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:59 schreef kLowJow het volgende:
Zit je iets dwars Apropos?
De smileys zijn aanstekelijk, net zoals gapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef sigme het volgende:
Sidekick, daar moest ik zowaar van gnuiven.
En ''potverdikkie'',quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De smileys zijn aanstekelijk, net zoals gapen.
Ik had het er eerst bijstaan, of het misschien de oubolligheid van de titel was die jou lafjes maakt. Maar dat leek me sturend, dus liet ik het weg.quote:
Lafjes?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had het er eerst bijstaan, of het misschien de oubolligheid van de titel was die jou lafjes maakt. Maar dat leek me sturend, dus liet ik het weg.
quote:As we dug deep to uncover the numbers, we found surprisingly few inaccuracies in the film
(...)
Moore says that the U.S. spends more of its gross domestic product on health care than any other country.
Again, that's true. The United States spends more than 15 percent of its GDP on health care -- no other nation even comes close to that number. France spends about 11 percent, and Canadians spend 10 percent.
(...)
So, if Americans are paying so much and they're not getting as good or as much care, where is all the money going? "Overhead for most private health insurance plans range between 10 percent to 30 percent," says Deloitte health-care analyst Paul Keckley. Overhead includes profit and administrative costs.
"Compare that to Medicare, which only has an overhead rate of 1 percent. Medicare is an extremely efficient health-care delivery system," says Mark Meaney, a health-care ethicist for the National Institute for Patient Rights.
http://www.cnn.com/2007/HEALTH/06/28/sicko.fact.check/index.html
Je kent het woord toch wel? Zouteloos.quote:
Ja, maar waarom ben ik dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kent het woord toch wel? Zouteloos.
De vraag is dan, welk mechanism zorgt ervoor dat de private verzekeringsmaatschappijen dermate inefficient kunnen werken? Werkt het marktmechaniame in de sector niet goed, en zoja, is dat dan inherent aan de sector, of kan dat veranderen, bijvoorbeeld door institutionele aanpassingen?quote:
Je weet toch wel beter dan waarom-vragen aan *mij* te stellen ?quote:
Nee, ik doe het zelfs nogmaals.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je weet toch wel beter dan waarom-vragen aan *mij* te stellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |