Ik ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze weer teruggebreakt gaat worden.
Ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze weer teruggebreakt gaat worden.
Je ziet dat het dan gelijk beter gaatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:59 schreef BVO het volgende:
Ze is overgeswitcht naar het NL's.
2-0 maar nu 30-40quote:
Als Krajcek zorgt dat zij als enige breaks maakt dan wordt het 6-0quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:01 schreef Barbaaf het volgende:
ach, als ze nu elkaar blijven breaken wordt 't alsnog 6-4![]()
Af en toe is die service echt goed..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Haar service en voetenwerk is nog aan heel veel verbetering onderhevig.
Oh ja. 5/6 dubbele fouten (Wat veel en veel te veel is voor een 3-setter). En rond de 53% op de eerste servie.quote:
Voetenwerk wel, service is gelul. Oke, kan beter, maar is niet slechter dan de gemiddelde top 20-speler.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Haar service en voetenwerk is nog aan heel veel verbetering onderhevig.
Ja, maar dat doet een Williams ook gewoon hoor... het zijn geen mannen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Service is wel veel te wisselvallig, ze wisselt aces om met DF..
scherp +2quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze verdienen wel evenveel...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet een Williams ook gewoon hoor... het zijn geen mannen.
Je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef Falco het volgende:
Dubbele fout nu.
Datquote:
Normaal gesproken zijn vrouwenwedstrijden niet om aan te zien (vind ik), maar deze wedstrijd is leukquote:
40-30 we zijn te vroeg aan 't juichen, ze is er nog lang niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:11 schreef RayMania het volgende:
Dit zou een superprestatie zijn!
Heb je uberhaupt wel eens getennistquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Ze trapt er nu al voor de 100e keer in dat ze terugslaat naar die hoek.
Doet dat ertoe?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel eens getennist.
Voor 't inlevingsvermogen, zekerquote:
Zoals het er nu uitziet ga je je zin krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:13 schreef kassenbouwer het volgende:
En nu even een love-game...
Zit in de familiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
Lekker zo'n service als 'wapen'.
Veel te spannend om weg te gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef Dos37 het volgende:
Net even weggeweest kom weer thuis staat ze met 4-1 voor
Definieer "ze" even voor de mensen die niks zienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Die bal is fabelachtig, ze heeft echt de kwaliteit onmogelijke ballen te slaan zo af en toe...
Het regendequote:
Misaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Definieer "ze" even voor de mensen die niks zien![]()
Ja, precies. Serve-volley, dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek is zeer sterk aan het net. Het valt me op dat ze daar niet wat vaker gebruik van maakt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:19 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, precies. Serve-volley, dat wil ik zien!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ze hebben wel bijna dezelfde coupe
Wie weet leest ze vanavond dit nog wel even door...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]als je haar dat zou zeggen, zou ze 't dan laten groeien
?
Niks daarvan, ze moet gewoon winnen vandaag!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:25 schreef wallofdolls het volgende:
Maar toch, tegen de nummer 8 ofzo, al zou ze verliezen... leert ze weer. Wat goed is doet er toch lang over om te komen. Neem Jaap Stam...![]()
Laatstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:31 schreef kassenbouwer het volgende:
Zou dit dan zomaar de een-na-laatste game zijn?
Misschien wel de laatste...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:31 schreef kassenbouwer het volgende:
Zou dit dan zomaar de een-na-laatste game zijn?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:31 schreef kassenbouwer het volgende:
Zou dit dan zomaar de laatste game zijn?
Hingisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:33 schreef kassenbouwer het volgende:
En nu tegen wie?
Winnaar Hingis - Grandville.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:33 schreef kassenbouwer het volgende:
En nu tegen wie?
Ze zou er nooit komen toch zei je?quote:
Neen, nog niet. Door deze winst komt ze op plaats 32, maar wel een stuk dichter bij een eventuele top 30.quote:
I second thatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:37 schreef BettyR het volgende:
Misa
![]()
Good job. Maar ik sluit mij wel aan bij de TT.
Oh, omdat dat overal stond. Klopt inderdaad dat het gat met de #31 enzo erg groot was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neen, nog niet. Door deze winst komt ze op plaats 32, maar wel een stuk dichter bij een eventuele top 30.
Als het droog blijft zeker..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:38 schreef BettyR het volgende:
Oh en ik durfde nauwelijks te kijken.
Maken we nog kans op Federer-Safin vandaag?
Niet slecht om als 18-jarige relatieve nieuwkomer in dit lijstje te staan.quote:Henin
Schnyder
Hantuchova/Srebotnik
S. Williams
Jankovic
Bartoli/Peer
Hingis
Krajicek
Ivanovic
Ruano Pascual/Petrova
Vaidisova
Mauresmo
Kuznetsova
Paszek/Dementieva
V. Williams
Sharapova
Als ze tegen Hingis (of tegen Granville) wint, moet ze tegen Jankovic (of Peer/Bartoli).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef Sawyer het volgende:
Hopen dat ze nog een keer kan stunten tegen Hingis (of Granville natuurlijk)
Ja, belachelijk hequote:
Mwa, single en dubbel kan best samen hoor. Zeker de mixed, aangezien ik daar een hele goede prestatie niet uitsluit. Zou ze zomaar eens een GS-titel kunnen pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Krajicek echt ambities heeft om ver te komen in de vrouwen singles, doet ze er verstandig aan haar verplichtingen in de vrouwen dubbel en mixed dubbel af te zeggen.
Dan mag ze lekker blijven stunten tot ze het tournooi heeft gewonnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ze tegen Hingis (of tegen Granville) wint, moet ze tegen Jankovic (of Peer/Bartoli).
Als ze Hingis en Jankovic heeft verslagen, dan moet ze tegen Henin. Veel succes is haar zeker gewenst.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:50 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Dan mag ze lekker blijven stunten tot ze het tournooi heeft gewonnen
Ach ja, men zei ook dat ze kansloos onderuit zou gaan tegen Tsjakvetadze, dus alles kan nog gebeurenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ze Hingis en Jankovic heeft verslagen, dan moet ze tegen Henin. Veel succes is haar zeker gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |