Ze zou er nooit komen toch zei je?quote:
Neen, nog niet. Door deze winst komt ze op plaats 32, maar wel een stuk dichter bij een eventuele top 30.quote:
I second thatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:37 schreef BettyR het volgende:
Misa
![]()
Good job. Maar ik sluit mij wel aan bij de TT.
Oh, omdat dat overal stond. Klopt inderdaad dat het gat met de #31 enzo erg groot was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neen, nog niet. Door deze winst komt ze op plaats 32, maar wel een stuk dichter bij een eventuele top 30.
Als het droog blijft zeker..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:38 schreef BettyR het volgende:
Oh en ik durfde nauwelijks te kijken.
Maken we nog kans op Federer-Safin vandaag?
Niet slecht om als 18-jarige relatieve nieuwkomer in dit lijstje te staan.quote:Henin
Schnyder
Hantuchova/Srebotnik
S. Williams
Jankovic
Bartoli/Peer
Hingis
Krajicek
Ivanovic
Ruano Pascual/Petrova
Vaidisova
Mauresmo
Kuznetsova
Paszek/Dementieva
V. Williams
Sharapova
Als ze tegen Hingis (of tegen Granville) wint, moet ze tegen Jankovic (of Peer/Bartoli).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:43 schreef Sawyer het volgende:
Hopen dat ze nog een keer kan stunten tegen Hingis (of Granville natuurlijk)
Ja, belachelijk hequote:
Mwa, single en dubbel kan best samen hoor. Zeker de mixed, aangezien ik daar een hele goede prestatie niet uitsluit. Zou ze zomaar eens een GS-titel kunnen pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Krajicek echt ambities heeft om ver te komen in de vrouwen singles, doet ze er verstandig aan haar verplichtingen in de vrouwen dubbel en mixed dubbel af te zeggen.
Dan mag ze lekker blijven stunten tot ze het tournooi heeft gewonnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ze tegen Hingis (of tegen Granville) wint, moet ze tegen Jankovic (of Peer/Bartoli).
Als ze Hingis en Jankovic heeft verslagen, dan moet ze tegen Henin. Veel succes is haar zeker gewenst.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:50 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Dan mag ze lekker blijven stunten tot ze het tournooi heeft gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |