abonnement Unibet Coolblue
pi_50975354
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zjin er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: John Cena


Intercontinental Champion: Santino Marella


Women's Champion: Candice Michelle


World Tag Team Champions: Lance Cade & Trevor Murdoch



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: Edge


United States Champion: MVP


Cruiserweight Champion: Chavo Guerrero


WWE Tag Team Champions: Deuce & Domino



Extreme Championsip Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: Johnny Nitro


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu nog 1 uur, maar ze zijn druk bezig met uitbreiden naar een 2 uur durende show. De enige show van TNA heeft Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:







Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die \"pure\" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een \"bloodfued\" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]


WSX is een worstelprogramma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook treden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:




Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva\'s
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
pi_50975455
Laatste nieuws over Benoit:

Shirt wat hij aanhad op de foto, die bij zijn doktor werd genomen:





Wijn en bier gevonden:
quote:
According to the Nancy Grace show on CNN’s Headline News channel, Chris Benoit hung himself by setting off 240 lbs. on his weight machine.

In the room, an almost empty wine bottle was found (which confirms the People magazine report), and ten empty beer cans.

A statuette of Benoit was found near Daniel’s body.
Debra & Billy Graham spreken:

http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=185089540

Wikipedia editor post een verontschuldiging:

http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=185132637
pi_50975962
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Vreemde dingen allemaal
Er was al eerder gezegd dat zijn kamer volhing met posters van Benoit. Zo vreemd is een actionfigure ofzo dan ook weer niet.
  Redactie Games vrijdag 29 juni 2007 @ 17:17:42 #4
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50976140
Wart is er zo vreemd aan dat shirt, er staat violence op en een gekke baardmans, hij vecht elke week, dus?
.....Kennedy
pi_50976914
hmmm... ben meer van de MMA enso... (UFC, PRIDE)
Noodles
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:56:40 #6
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50977327
vette op
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:57:57 #7
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50977360
toch ff tvp, wil het even blijven volgen
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:06:06 #8
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50977605
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
hmmm... ben meer van de MMA enso... (UFC, PRIDE)
Kijk hier anders even, zitten meer MMA fans
[Centraal] MMA topic #8 The Biggest Fights of the Summer
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:01:24 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50979121
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
hmmm... ben meer van de MMA enso... (UFC, PRIDE)
PRIDE... wat is dat?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:40:20 #10
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50980488
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
hmmm... ben meer van de MMA enso... (UFC, PRIDE)
Bas Rutten

volg het verder niet ofzo
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:55:00 #11
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50980994
Mike Awesome zelfmoord gepleegd?
in Februari al, wist ik niet eens.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:59:42 #12
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50981161
laten we MMA in het daarvoor bestemde topic houden heren. Zeker de Pride discussie valt daar beter.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_50981596
Kan het gewoon niet geloven dat Benoit tot zoiets in staat is.

Ik heb gister nog enes zijn match op ECW tegen Burke terug gekeken, zou hij het toen geweten hebben dat hij zijn vrouw en kind zou vermoorden van het weekend?
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:13:43 #14
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50981667
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:11 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Kan het gewoon niet geloven dat Benoit tot zoiets in staat is.

Ik heb gister nog enes zijn match op ECW tegen Burke terug gekeken, zou hij het toen geweten hebben dat hij zijn vrouw en kind zou vermoorden van het weekend?
lijkt me niet dat hij het echt geplant heeft
pi_50981908
Maar je kijkt nu toch met een dubbel gevoel naar die man.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_50982346
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:25:49 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50983831
TNA! TNA! TNA!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:37:33 #18
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_50986075
En ik had zo graag Chris Benoit deze Oktober willen zien in Birmingham

Het dringt nog steeds niet goed door wat er nou precies gebeurd is.
World Wrestling Entertainment
pi_50986154
Nu nog een klein uurtje TNA op eurosport kom ik net achter, normaal op zaterdag of zondag. Nu opeens vrijdag. Maar goed.
  Redactie Games vrijdag 29 juni 2007 @ 22:43:58 #20
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50986303
Wie is er trouwens nu nog geblesseerd en wanneer komen ze terug?
.....Kennedy
pi_50986924
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef Wessiej het volgende:
Wie is er trouwens nu nog geblesseerd en wanneer komen ze terug?
Undertaker gaat nog maanden duren, Triple H zo rond Summerslam dacht ik, Rey kan iedere week terug komen, HBK zo rond Survivor Series. Helms volgend jaar, Kennedy nog paar weken/maanden (bleek meer blessures te hebben). Lillian paar weken/maanden gok ik (duurt wel erg lang ) zijn er nog wel meer geloof ik maar die schieten me nu even te binnen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:02:03 #22
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50986952
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Undertaker gaat nog maanden duren, Triple H zo rond Summerslam dacht ik, Rey kan iedere week terug komen, HBK zo rond Survivor Series. Helms volgend jaar, Kennedy nog paar weken/maanden (bleek meer blessures te hebben). Lillian paar weken/maanden gok ik (duurt wel erg lang ) zijn er nog wel meer geloof ik maar die schieten me nu even te binnen.
Ongeveer alle boeiende mensjes
pi_50989531
TVP, ik volg dit al lang niet meer maar dat met Benoit is te gek voor woorden.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_50992793
TNA krijgt misschien een 2de show op Fox, en ze hebben een mobile message verstuurd dat ze dichterbij de 2 uur zijn dan ooit tevoren.

Ook doen ze steeds meer house shows en gaan zelfs naar New York en Engeland waarschijnlijk.

Gaat lekker voor TNA zo, al is een 2de show teveel denk ik. 2 uur verlopig is genoeg
pi_50993086
En wat nieuw Benoit nieuws voordat ik naar bed ga:
quote:
CNN reported that Chris Benoit had cut his WWE travel days down to 118, from 250 days annually. It was suggested on tonight’s Nancy Grace program that Nancy Benoit apparently wanted Benoit to reduce his travel schedule even more and remain home with her and their mentally retarded son.

It was also suggested on Nancy Grace that investigators are interested in a surveillance video of Chris Benoit working out his weight room, if for nothing else, to evaluate Benoit’s state of mind.

Nancy Grace will future examine the case on tomorrow night's show at 8PM ET.

Martina Benoit, the ex-wife of Chris Benoit, told The Atlanta Journal-Constitution that the wrestler "was the most loving person anyone could imagine. I love him."

Investigators seized computers believed to belong to the individual who posted a Wikipedia entry late Sunday night stating that Nancy Benoit had died some 13 hours before she was discovered deceased in her home. "It is unbelievable what a hindrance this has put on our investigation. We've got to put a lot of effort and time into working to prove or disprove that someone put up a hoax situation or that somebody was conceiving the death from out of state," Lt. Tommy Pope told ABC News.
quote:
The Drug Enforcement Administration conducted a second raid of Dr. Phil Astin's Carollton, GA office today at 5:25PM local time. Astin was the personal physician of Chris Benoit. They are seeking further information regarding the records already seized.

The DEA has taken over the investigation. A battering ram was used to enter the office. Investigators also raided the doctor's mother's home this afternoon, and are headed to a third location to search.
pi_50993133
WTF Benoit
pi_50993626
Volgens mij was die dokter niet helemaal soeps..
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:51:26 #28
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51000817
Lekker dan als je die beveilingsvideo's gaat bekijken waar Benoit zichzelf gaat ophangen

SmackDown was in mijn ogen weer saai, ze moeten eens kappen met die brands bij mekaar te gooien.
World Wrestling Entertainment
pi_51001494
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef MeneerMuis het volgende:
Lekker dan als je die beveilingsvideo's gaat bekijken waar Benoit zichzelf gaat ophangen

SmackDown was in mijn ogen weer saai, ze moeten eens kappen met die brands bij mekaar te gooien.
Saai? Was juist erg leuk, en brands bij elkaar gooien deden ze alleen maar door dit met Benoit hoor.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:28:16 #30
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51001763
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Saai? Was juist erg leuk, en brands bij elkaar gooien deden ze alleen maar door dit met Benoit hoor.
Ik vind het saai ja, en die brands bij mekaar gooien doen ze nu al maanden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger had je alleen op grote PPV's interpromotional matches, nu is het elke RAW/ECW/SD wel
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:57:39 #31
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51002542
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:51 schreef MeneerMuis het volgende:
Lekker dan als je die beveilingsvideo's gaat bekijken waar Benoit zichzelf gaat ophangen

SmackDown was in mijn ogen weer saai, ze moeten eens kappen met die brands bij mekaar te gooien.
Beveligingsvideo is van een Gym in de buurt niet van zn eigen kelder.

SD! hebben ze zo gedaan omdat ze deze week geen verhaallijnen hebben gedaan of anders minieme Angles.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51002633
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:28 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik vind het saai ja, en die brands bij mekaar gooien doen ze nu al maanden
Dan kijk jij zeker naar iets anders want ik heb dat niet gezien

Dat is een paar keer gebeurd op de 3 uur specials en Saturday Night Main Events, op dat na niet.
pi_51008221
TVP!

De komende tijd zal ik trouwens weinig aanwezig zijn aangezien ik midden in een verhuizing zit, maar ik kom terug dus wees niet bang!

Ohja en Wtf Benoit?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_51011072
Weer een 1.2 voor Impact

Dit zal alle onderhandelingen goed doen, met Fox voor een 2de show en met spike voor de 2 uur


Dronken Benoit fan gearresteerd die de buren lastig viel ofzo. Beetje vreemd verhaal:
quote:
A Georgia newspaper is reporting that 45 year old Teresa Kimbrell of South Carolina, identified by the newspaper as a Chris Benoit fan, was arrested and charged with assault and disorderly conduct this afternoon after she attempted to talk to a neighbor living near the Benoit home. The neighbor, sensing Kimbrell was intoxicated, ignored her, only to be struck with rocks that were thrown at him.


[ Bericht 51% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 01-07-2007 00:24:45 ]
pi_51018328
http://www.411mania.com/wrestling/news/56508/AP
Goed artikel wat aardig mijn gedachtes verwoord. Ik denk dat de wrestling industrie inderdaad aan zulk iets toe is, een soort union. Niet alleen betere controles op steroids, maar ook op vlakken zoals verslaving aan drugs en drank en geestelijke en lichamelijke gezondheid. En het liefst door een overkoepelende organisatie die duidelijk is in welke testen er worden gedaan en wat de voorwaarden zijn.
pi_51018848
http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=185253009

Video's van het Jericho interview, Jericho verwoordt zich erg goed en legt ook haarfijn uit waarom niemand dit ooit had kunnen denken. Ook verdedigt hij worstelen erg goed moet ik zeggen. Vooral op het laatste waar zon vent loopt te schreeuwen dat de WWE die controles niet serieus doet/neemt.
pi_51020340
Kijk eddie met zijn verslavingen vroeger
pi_51030031
quote:
Op zondag 1 juli 2007 04:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk eddie met zijn verslavingen vroeger
En dan?
  zondag 1 juli 2007 @ 16:27:13 #39
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51030530
Chis Benoit zit nog wel in de 'don't try this at home' promo. beetje slordig.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51030689
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:27 schreef BigFire het volgende:
Chis Benoit zit nog wel in de 'don't try this at home' promo. beetje slordig.
Ach, dat maakt niet zoveel uit denk ik, hij ligt daar gewond, denk niet dat ze dat erg vinden. Anders hadden ze dat allang veranderd.
  zondag 1 juli 2007 @ 17:43:04 #41
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51032469
meer nieuws

Chris became extremely paranoid after Johnny Grunge died. Johnny was a friend to both Nancy and Chris, and would often help diffuse situations between the two. Privately, he had a hard time dealing with working for the WWE during the Eddie shit, but at the same time he had no intention of leaving. Dave asked him at the time if he was going to TNA, and Chris became very paranoid, thinking that Dave had some kind of info.

-Chris took deaths harder than most.

-Benoit absoutely refused to go to Grunge's funeral. This is when he said he hated religion and would never enter a church again. He became increasingly paranoid, believing him and his family were being stalked. He would not let Nancy leave after 6 Pm, and wouldn't let Daniel or his other kids play outside.

-Around the same time, Nancy put a note in a safebox. The note said that if anything happened to her, it was Chris. The two had apparently separated recently. Dave had received a change of address label from Benoit recently. The reason given on the Observer site today, however, is that Chris had become paranoid enough to pay for an apartment just to have his mail go there.

-The marriage was so volitaile that few who knew them at home were not nearly so shocked it ended in tragedy, calling it a "tragedy waiting to happen." The one thing that no one could fathom was Chris killing Daniel.

-According to sources, including the DA and investigators in the Sheriffs office, the theory is that Nancy told Chris she was leaving for good and taking Daniel with her.

-Shane Helms said that Benoit called him on Thursday, as he had every week since Helms was injured, to check on him. Other wrestlers state that they did the same. Another WWE employee noted that they had been in contact with Nancy on Thursday, and she was distraught over the passing of Sherri, who was a close friend to Nancy.

-On thursday, Nancy called a friend, who also knew Chris well, and said she was scared to death, and also reiterated that if anything happened to her, look at Chris.

-The friend told Nancy to get out of the house immediately and hide out in an apartment, which the friend claims she has done in the past. The friend confided in another former wrestler and close friend who told her to tell Nancy to take Daniel to Nancy's parents in Florida. But for whatever reason, as scared as the friend says she was on the phone, she didn't leave.

-Nancy told her friend in what was one of her last conversations that Chris' drug usage, which she claimed escalated after Eddie's death, was awful lately and he was even more paranoid. Chris and Nancy had problems lately, and Chris had set up a bank account in Canada in the name of his ex-wife, and had taken out a new insurance policy that named his ex-wife and the kids they had together has the beneficiaries. When Nancy found out, she demanded that her and Daniel be added, and he refused. He was also paranoid about money. While it was assumed he had a WWE job for life, he told Nancy he felt as though he had been in the same territory for too long, but there was no place to go. He was also paranoid that moving to ECW meant a paycut.

-Nancy claimed that the paranoia about losing his job led to Chris raising the amount of drugs he had been taken and mixing, claiming that he had increased his steroid use, pain killer, anti depressants and high blood pressure drugs.

-Also Thursday, Nancy went to see Dr. Astin to ask how she would be able to raise Daniel on her own. She also had her own issue from a neck surgery that didn't go too well.

There is then some stuff about Benoit and wrestling, being a serious individual in the business and everything.

-Benoit saw the Dr. on Friday, and got a prescription for zoloft, another anti-depressant. The Dr said that he didn't notice anything strange about Benoit.

-Police believe that Benoit killed Nancy on Friday after an argument. There were signs of a physical struggle.

Here is where it is going to get hard to read. The descriptions here are awful to say the least.

-They believe Benoit overpowered her, bound her hands and feet, shoved her on the floor, grabbed a cable TV wire, stuck his knee in her back, wrapped the wire around her neck, and pulled up. Because they found blood under her face, they believe he smashed her face into the floor AFTER she died.

-They believe on Saturday morning, Benoit went into his sons room and strangled him to death. The belief is Benoit put his son in something approximating the crippler crossface, and killed him using his wrestling finishing hold.

-A choke hold was used to strangle the boy rather than hands, because there was no bruising consistent with using the hands.

-The police investigators were perplexed by the nature of the bruising on Daniel, until one of them watched footage of a Benoit match, saw him using the move, and in looking closely, realized the bruising patterns on Daniel matched the application of the hold. Police weren't sure if Benoit waited until his son was asleep to kill him, with the idea in doing so, he wouldn't suffer as much. That is the only explanation in waiting so long.

-There was bruising consistent with the crossface on one arm and his face. There were no bruises on his neck. The police don't believe, because of the sign difference, that the hold was applied exactly has it would be in a wrestling ring. Benoit would have been in more of a kneeling position, sort of straddling Daniel was using one leg to pull back on his arm. The reason they aren't publicizing this is because it is already enough of a circus.

We then get all the info about contacting WWE and the stuff we know about the text messages.

-Benoit used the lat pull down machine in his gym, took off the bar, put a cloth around his neck, and then tied the steel cord around his neck. He stuck a pin in a heavy amount of weight, far more than his body weight, and somehow or other, used his arms and the jumping of his body weight down to pull more than his weight down to where he hooked his legs around a heavy dumbbell. He then likely spread his legs and, without the weight of the dumbbell, the heavy stack of weight flew down, and the bastard died.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51033658
"...and the bastard died"

o k
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51034195
Wat voor een idioot heeft dat geschreven?
pi_51034625
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En dan?
Die ging dood
pi_51037071
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Die ging dood
Zo, dat meen je niet. Dat kan niet waar zijn. Zeg me dat het niet waar is.
pi_51038163
http://www.wwe.com/superstars/smackdown/kingleonidas/

Signature Move: Kicking Persian butt
Career Highlights: Killing 20,000 enemy troops at the Battle of Thermopylae, beating the ultimate immortal

Misschien red hij Smackdown nu na de draft
pi_51038702
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zo, dat meen je niet. Dat kan niet waar zijn. Zeg me dat het niet waar is.
Ik zeg het maar ivm jou en dan reactie
pi_51038813
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik zeg het maar ivm jou en dan reactie
? Wat lul je allemaal
pi_51038875
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

? Wat lul je allemaal
Jij schrijft en dan?

Ik geef daar een reactie op
En dan lul jij ook weer verder
pi_51039342
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Jij schrijft en dan?

Ik geef daar een reactie op
En dan lul jij ook weer verder
Nog nooit van sarcasme gehoord zeker
  Redactie Games zondag 1 juli 2007 @ 21:36:38 #51
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51039359
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://www.wwe.com/superstars/smackdown/kingleonidas/

Signature Move: Kicking Persian butt
Career Highlights: Killing 20,000 enemy troops at the Battle of Thermopylae, beating the ultimate immortal

Misschien red hij Smackdown nu na de draft
Is dit gewoon een slechte reclame of gaat hij echt vechten ?
.....Kennedy
pi_51040967
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:36 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Is dit gewoon een slechte reclame of gaat hij echt vechten ?
Geen idee, morgen is er een supershow, misschien weten we dan meer
  zondag 1 juli 2007 @ 22:20:59 #53
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51041238
reclame. net als dat Jack Black ook een profiel had toen Nacho Libre uitkwam.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51046657
Raw gaat misschien naar de 3 uur iedere week
  maandag 2 juli 2007 @ 09:26:05 #55
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51049885
The main event was the highlight of the night. Orton comes out first and plays off the crowd nicely; me (an Orton fan) and the section I was in get a nood and grin from Randy for the RKO chant we start. Cena comes out to his normal huge applause, although the boos from the crowd have increased since WWE was last in Baton Rouge. Great match, with Randy on the offensive for about 90% of it. I have to say this; Cena is turning into Hulk Hogan rapidly. After being beat down by Orton the whole time, Cena does the "Hogan miracle comeback" and starts to beat down Randy. After his comeback and the "5 Moves of Doom," Cena applies the STFU, but Orton reaches the ropes. He then goes for the FU, but Orton counters with a DDT. Both keep up at the count of 8, punches exchanged, Cena then bounces off the ropes and Randy lands an RKO out of no where. Cena kicks out, Orton beats him down again, and Cena reverses a move from Orton and then lands an FU for the win. After the match, Cena pumps up the crowd; he also does another Hogan-esqe move, going to each turnbuckle and seeing which side was the loudest. He then climbed the turnbuckle and showed off his belt; he did this on 3 turnbuckles, the only one he didn't climb was the one I and the group of guy I previously mentioned were chanting for Orton the whole time. He looked over at us and just waved us off, which we were perfectly content with.

I left out one part of the Orton/Cena match because I thought it was of particular interest. During the match, while Orton is beating down Cena, Orton applies the Sharpshooter. Now, I'm can't be totally sure, but I think I've seen Orton use the Sharpshooter in one match in the last 4 years, and that was at the 2004 Summerslam (although I'm sure he has used it many times before at house shows). He faced none other than Chris Benoit, defeating Chris to become the youngest World Heavyweight Champion in WWE history, which of course was his first title. Anyway, as Orton applies the Sharpshooter to Cena, he gets it locked in tightly. When Orton leans back to apply pressure, he look up toward the sky and says "Why?" I was completely shocked, and I was not the only one to notice this. A few others as well as my brother were amazed. He looked very sad and he destinctly said the word "Why"; this obviously was a reference to Benoit, and if it wasn't, it sure appeared that way. I just found this very interesting and wanted to point it out, because I don't believe everyone who wasn't as close as I was noticed this. He seemed very sincere when saying it and I don't believe it was meant to show any hate towards Chris. I wish I have video the verify my statement, but I assure you I am not making this up.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51050077
Wat een verschrikkelijk verhaal. Wordt steeds triester. Hier een tribute aan benoit, al wordt steeds duidelijker dat deze man misschien geen tribute verdient.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:54:43 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51050335
misschien?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 2 juli 2007 @ 11:01:50 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51051831
quote:
Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw gaat misschien naar de 3 uur iedere week
Ik weet niet of dat een goed idee is..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51052073
Waarom zou hij geen tribute verdienen, hij was een uitstekende worstelaar, waar nog heel veel mensen aan zullen denken in positieve zinnen ook.. Ik zelf ook, als ik aan chris denk, denk ik niet aan een koelbloedige moordenaar.. maar gewoon aan de chris uit de ring, waarom omdat ik hem al heel mijn leven zo heb gezien, natuurlijk als je hem persoonlijk kent of dichtbij hem stond, kijk je er anders tegenaan..

Ik weet heus wel wat hij heeft gedaan afschuwelijk is en nooit mag gebeuren, maar om dan iemand gelijk in de vergetenis te gooien..
  Redactie Games maandag 2 juli 2007 @ 11:51:26 #60
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51053126
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef wc-eend het volgende:
Waarom zou hij geen tribute verdienen, hij was een uitstekende worstelaar, waar nog heel veel mensen aan zullen denken in positieve zinnen ook.. Ik zelf ook, als ik aan chris denk, denk ik niet aan een koelbloedige moordenaar.. maar gewoon aan de chris uit de ring, waarom omdat ik hem al heel mijn leven zo heb gezien, natuurlijk als je hem persoonlijk kent of dichtbij hem stond, kijk je er anders tegenaan..

Ik weet heus wel wat hij heeft gedaan afschuwelijk is en nooit mag gebeuren, maar om dan iemand gelijk in de vergetenis te gooien..
Kan ik echt niet, hij heeft gewoon zijn eigen vrouw en kind vermoord en dat kan echt niet, ookal was het de president van je land, ookal was het je eigen moeder oid, het is gewoon schandalig dat dit gebeurde, daarom mag hij vergeten worden nmm.
.....Kennedy
  maandag 2 juli 2007 @ 12:16:02 #61
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51053908
Precies....zoals ik al vaker heb gezegd...alles wat hij in die 20+ jaar heeft bereikt is in 1 klap weggevaagd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51059834
Dus iedereen gaat nu ook ontkennen dat de hij bij de top 5 van beste 'technische' worstelaars allertijden hoort?

[ Bericht 7% gewijzigd door roepdeman op 02-07-2007 15:19:46 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51060854
Tribute is misschien het verkeerde woord ervoor. Maar ik respecteer hem nog altijd, ik ga hem geen moordenaar en klootzak noemen door dit.
pi_51064799


!!
  maandag 2 juli 2007 @ 19:14:16 #65
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51067600
nee hoor ontken niet dat hij top 5 was maar ik zal hem zeker ook niet "eren"
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51071814
-- Jason sent this along... Just thought you may want to know that a commercial for TNA aired on FOX during an episode of "The Loop." The commercial wasnt long at all and it only said "watch TNA wrestling" it didn't even specify a channel.

Beetje vreemd dat Fox zomaar een TNA reclame uitzend. De gesprekken zijn denk ik gelukt als ik het zo bekijk.

Edit:
quote:
Breaking News: TNA & FOX Meeting Today
Story posted by Ryan Clark on July 02, 2007

TNA President Dixie Carter was in Los Angeles earlier today negotiating with Fox for a deal that would begin this Fall. She will not be at tonight's iMPACT! tapings.

This is not for MyNetwork TV, and it is not for the Fox Sports Network either.

This deal would have TNA taping 2 to 4 hours of programming per week, and would have TNA programming on more than one FOX owned network.


En Triple H wil dat Randy Orton de titel wint van Cena, omdat hij denkt dat er dan meer mensen kijken omdat Cena de laatste tijd steeds meer word geboo'd omdat hij de champ is ! Laten we het hopen zeg.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:07:15 #67
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51072266
Ik wil Trips wel als nieuwe McMahon eigenlijk
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 2 juli 2007 @ 21:14:33 #68
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51072677
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
-- Jason sent this along... Just thought you may want to know that a commercial for TNA aired on FOX during an episode of "The Loop." The commercial wasnt long at all and it only said "watch TNA wrestling" it didn't even specify a channel.

Beetje vreemd dat Fox zomaar een TNA reclame uitzend. De gesprekken zijn denk ik gelukt als ik het zo bekijk.
Ze lieten zelfs Monty Brown (Marcus Cor Von) zien in de reclame
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51073257
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Paxlie het volgende:
Ik wil Trips wel als nieuwe McMahon eigenlijk
Dat wordt hij ook, als McMahon ermee stopt (dus als hij echt dood gaat, want stoppen doet hij niet )
  Redactie Games maandag 2 juli 2007 @ 22:06:59 #70
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51075058
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[afbeelding]

!!
Fake
.....Kennedy
pi_51075308
TNA?? op Fox? ok...das leuk nieuws
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51075327
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Fake
Officieel gereleased
  Redactie Games maandag 2 juli 2007 @ 22:14:42 #73
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51075440
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Officieel gereleased
Er staat bovenaan Entertenmaint ipv entertainment
Sowieso zal HHH er ook op staan, en meestal staan ook de brands erop.
.....Kennedy
pi_51075872
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Er staat bovenaan Entertenmaint ipv entertainment
Sowieso zal HHH er ook op staan, en meestal staan ook de brands erop.
Er zijn meestal meerdere posters, waar dus ook soms geen brands opstaan. En waarom HHH erop zetten? Is nog helemaal niet zeker dat hij dan terug komt, en als hij dat doet hoop ik dat ze dat als verassing doen.

En foutje kan altijd lijkt mij.
pi_51080103
En denk niet dat ze zomaar alle jackass leden en umaga zomaar kunnen gebruiken voor op de poster.. zal denk wel officieel zijn..
pi_51081028
Veel Benoit nieuws:
quote:
Dr. Phil Astin of Carrollton is currently awaiting arraignment and for a bond to be set in Atlanta, GA. A reporter on MSBNC described the case as a “pill mill,” as Benoit’s personal doctor is charged with improperly writing prescription medication to two of his patients listed only by their initials. There is nothing in the incitement regarding the Benoit murder-suicide case, and makes no mention of steroids.

According to DA Scott Ballard, who was interviewed on Sunday Night’s Live Audio Wrestling radio show, there was no furniture tipped over in the Benoit home and it looked like nothing had happened.

Ballard said he is under the impression they are conducting toxicology reports on Chris, Nancy and Daniel Benoit.

Ballard said he doesn’t know if the rumor of Daniel having Fragile X Syndrome is true or not. As previously reported, Nancy’s parents are disputing this claim.

There are reports that Benoit used the crossface maneuver to kill Daniel, and not a chokehold as previously described by investigators.

Dan “The Mouth” Lovranski stated that he has heard Benoit has used steroids most of his career without ever cycling off.

Reports indicate that Benoit had become paranoid and didn’t want Nancy and Daniel to leave the home and talking to other people.

Reports also suggest that Nancy may have spoken to Dr. Phil Astin about the possibility of her raising Daniel alone.

According to the Fox News Channel, Dr. Phil Astin is accused of writing a 10 month prescription for Steroids to Chris Benoit every three or four weeks for a one year period, between May 2006 to May 2007.

According to CNN, the indictment of Dr. Astin accuses the doctor of writing improper prescriptions for two patients (listed by their initials "O.G." and "M.J.") in 2004 and 2005.

A secured $125,000 bond has been set for Dr. Phil Astin, with conditions.

Dr. Astin has surrendered his medical license.

Ashin will be monitored at home, as a condition of his release.

As the on going investigation continues, additional charges against Dr. Ashin are possible.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 01:29:35 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51081905
"According to CNN, the indictment of Dr. Astin accuses the doctor of writing improper prescriptions for two patients (listed by their initials "O.G." and "M.J.") in 2004 and 2005."

wordt dit naar buiten gebracht omdat ze denken dat het ook om sporters (wrestlers) gaat of bedoelen ze het gewoon in een algemene zin??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51082012
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Tribute is misschien het verkeerde woord ervoor. Maar ik respecteer hem nog altijd, ik ga hem geen moordenaar en klootzak noemen door dit.
Open je ogen man, hij heeft zijn vrouw en kind vermoord! Wanneer noem jij dan iemand een moordenaar of klootzak?
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef Tazmaniac het volgende:
"According to CNN, the indictment of Dr. Astin accuses the doctor of writing improper prescriptions for two patients (listed by their initials "O.G." and "M.J.") in 2004 and 2005."

wordt dit naar buiten gebracht omdat ze denken dat het ook om sporters (wrestlers) gaat of bedoelen ze het gewoon in een algemene zin??
Ze kunnen ook gewoon zo in die dokter zijn documentatie voorkomen, om juist herkenning te voorkomen.
pi_51082516
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:38 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Open je ogen man, hij heeft zijn vrouw en kind vermoord! Wanneer noem jij dan iemand een moordenaar of klootzak?
Dat doe ik redelijk snel, maar Benoit had dit met zijn volle verstand nooit gedaan (meeste moordenaars niet ok), en hoewel alles er 99.9% bewijst dat hij het gedaan heeft, blijf ik hopen dat er nog wat komt dat hij het niet gedaan heeft.

En ik respecteer hem altijd voor wat hij in de ring heeft gedaan en zijn talenten en offers die hij heeft gegeven.
pi_51083642
Brahma heeft gelijk.. Ik vindt chris een gore lafaard, onder invloed of niet, wat hij heeft gedaan mag gewoon niet gebeuren. Maar dat betekent niet dat ik de man niet mag respecteren om wat hij IN, ja IN de ring heeft gedaan..

[ Bericht 3% gewijzigd door wc-eend op 03-07-2007 08:35:42 (zinsopbouw.) ]
pi_51095799
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:06:10 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51097016
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel belachelijk dat HHH, Orton als champion wil.. Cena wordt helemaal niet méér geboehh'd dan normaal en hoezo moet de man met wie hij gaat feuden bij terugkomst perse de champ zijn.. erg zwak als die berichten echt waar zijn imo! Kijk wel naar zijn terugkeer uit hoor
hoop dat ze er een ontzettende upset van maken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51101396
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens john cena = held. Een jongetje bellen om hem moed in te spreken voordat hij zn hartoperatie onderging. Topgozer!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51106199
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef Tazmaniac het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel belachelijk dat HHH, Orton als champion wil.. Cena wordt helemaal niet méér geboehh'd dan normaal en hoezo moet de man met wie hij gaat feuden bij terugkomst perse de champ zijn.. erg zwak als die berichten echt waar zijn imo! Kijk wel naar zijn terugkeer uit hoor
hoop dat ze er een ontzettende upset van maken
Cena is kut en Orton is top
Ik weet nog dat Cena naar de WWE kwam met zijn kut rappend personage en nu loopt hij te zwaaien met de lelijkste kampioenen riem ooit
Die spinner

dat hij een jongetje belt voor zijn hartoperatie is wel top, maar als worstelpersonage heb ik hem nooit gemogen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:24:12 #85
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_51108628
Wanneer is Mr. Kennedy zijn Money in the Bank kwijtgeraakt????
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_51108807
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef PirE het volgende:
Wanneer is Mr. Kennedy zijn Money in the Bank kwijtgeraakt????
Jij leeft in de steentijd ?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:30:03 #87
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_51108910
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij leeft in de steentijd ?
Ik ben vlak na WM gestopt met kijken. Dit is pas de 1e RAW die ik weer zie sinds weken.

maar enlighten me
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_51109365
Kennedy raakte geblesseerd (en is dat nogsteeds, zo te zien)

Kayfabe daagde Edge hem uit omdat hij bang zou zijn om z'n MITB kwijt te raken, ken accepteert en Edge valt hem voor de match aan en wint ook uiteindelijk.

Edge gaat naar Smackdown om daar z'n MITB in the cashen nadat UT van Batista wint in een Cage-match waarbij ook nog Mark Henry langskomt.

Toen draft, toen rare storyline McMahon dood, toen Chris Benoit dood.

zo en je bent weer bij denk ik.
pi_51109428
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik ben vlak na WM gestopt met kijken. Dit is pas de 1e RAW die ik weer zie sinds weken.

maar enlighten me
Kennedy was gewond 2 dagen voordat hij hem zou incashen tegen undertaker (die ook gewond was/is) Dus ze dachten dat hij 6 maanden weg was, dit bleek achteraf 6 weken te zijn. Dus hebben ze Edge hem laten verslaan voor de koffer, die hem op de Smackdown erna tegen Undertaker incashde nadat Undertaker net gelijk lande op de grond samen met Batista in de cage match, en nadat Mark Henry hem ook nog had aangevallen. Daarna kwam Edge dus en spearde hem 2 keer voor de titel.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:45:19 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51109601
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Cena is kut en Orton is top
Ben ik niet met je eens, Orton heeft idd de potentie om champion te zijn maar daar issie nog steeds niet..
Cena is daarom een veel geloofwaardigere champ imo, helemaal op dit moment.. al zijn ze Orton nu flink in de goede richting aant pushen!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51115887
- Recently, John Cena passed JBL in having the longest title reign this decade. JBL held the world title for 280 days.

Trieste dag in historie
  Redactie Games woensdag 4 juli 2007 @ 00:46:57 #92
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51116144
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
- Recently, John Cena passed JBL in having the longest title reign this decade. JBL held the world title for 280 days.

Trieste dag in historie
280 dagen, Cena heeft hem toch al een dag of 600+ ?
.....Kennedy
pi_51117112
...met pauzes, ja dan draagt hij dat spinnerding al 2 jaar
onafgebroken niet :p maar nu dus wel 280+ dagen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:36:50 #94
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51119381
Ach Diesel had hem volgens mij nog langer...van Survivor Series tot Survivor Series. Zo slecht is Cena niet, de schrijvers mogen wel wat meer hun best doen want de "grappen" die ze hadden bedacht maandag waren een blamage
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51128852
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ach Diesel had hem volgens mij nog langer...van Survivor Series tot Survivor Series. Zo slecht is Cena niet, de schrijvers mogen wel wat meer hun best doen want de "grappen" die ze hadden bedacht maandag waren een blamage
Het gaat over deze decade heh.

Ik moest bij de meeste grappen gister wel lachen trouwens.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:51:25 #96
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51129089
vond het ook wel grappig gisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51132842
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:51 schreef BigFire het volgende:
vond het ook wel grappig gisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Booker

ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel Benoit nieuws weer, hij had een levensverzekering afgesloten en het geld ging naar ze ex-vrouw en die 2 kinderen van haar. En Nancy was erachter gekomen en wou dat hij dat veranderde maar dat wou hij niet.

De vader van de doctor die Benoit had heeft zelfmoord gepleegd. Hij was ook een doctor en had ook al eens zijn licentie ingetrokken gehad.

Hogan zegt dat Nancy een duivel aanbidder was.

Rey Mysterio zit misschien ook bij die doctor (beetje oud nieuws) omdat zijn initialen in de computer stonden. O.C. is Oscar Guttierez en hij was close met Benoit.

Ook had hij met de buurman gesproken op zaterdag, tijdens de moorden in, en had hij uitgebreid verteld dat ze ziek waren.

Het wordt maar vreemder en vreemder.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:32:16 #98
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51133310
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het gaat over deze decade heh.

Ik moest bij de meeste grappen gister wel lachen trouwens.
Ah wist niet dat het om dit decennium ging....

bij welke moest je lachen? bij Mr Cameltoe? Mr blablabla?? de enige die ik een beetje sterk gevonden vond was Mr Kenny-G verder vond ik ze erg flauw
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51137098
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ah wist niet dat het om dit decennium ging....

bij welke moest je lachen? bij Mr Cameltoe? Mr blablabla?? de enige die ik een beetje sterk gevonden vond was Mr Kenny-G verder vond ik ze erg flauw
Ik moest meer om de bek van Cena lachen, en ik zat me in te denken hoe het zou zijn als je als Kennedy er recht in moest kijken
pi_51145405
kunnen ze raw en smackdown niet bij elkaar doen

Je hebt nu vaste namen voor de titels.
Met wat meer toppers bij elkaar is zo' n titel weer speciaal
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:14:08 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51148422
en dan met het gevolg dat de "mindere"mensen niet aan de bak komen? nee laat maar zonder de Brand Split hadden er heel veel gasten geen tijd gehad op tv die ze wel verdienen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51164182
Ik vind het nu juist heel erg meevallen met dat je steeds dezelfde namen hebt, sinds de draft is alles veranderd (zeker op RAW). Je hebt daar nu heel wat mannen die voor de titel gaan, itt eerder waar alleen Umaga, Shawn en Khali achter Cena aan gingen.

Op Smackdown is het nu een beetje open, nu Batista niet meer tegen Edge kan.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:25:30 #103
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51167162
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Brownietje het volgende:
Ik vind het nu juist heel erg meevallen met dat je steeds dezelfde namen hebt, sinds de draft is alles veranderd (zeker op RAW). Je hebt daar nu heel wat mannen die voor de titel gaan, itt eerder waar alleen Umaga, Shawn en Khali achter Cena aan gingen.

Op Smackdown is het nu een beetje open, nu Batista niet meer tegen Edge kan.
Kane komt nu in aanmerking denk ik.. =(
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 5 juli 2007 @ 14:28:29 #104
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51167277
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Kane komt nu in aanmerking denk ik.. =(
.....Kennedy
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:59:44 #105
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51168408
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:28 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik vind Kane absoluut geen main eventer.. dus ik ben er absoluut niet blij mee
Saaie wrestler is ut.. push dan MVP naar het main event..

Gelukkig is Rey snel terug, maar het echte wachten is op Taker!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:44:37 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51169947
MVP brengen ze rustig naar de main event zoals het hoort....en dan nog...het wordt wat lastig een heel-heel feud...die werken meestal alleen als ze HEEL goed opgezet worden.

Rey mag wel even wegblijven nog...daar heb ik niks mee en hoop ook niet dat hij ooit de titel nog wint
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51173361
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef kidkash19 het volgende:
MVP brengen ze rustig naar de main event zoals het hoort....en dan nog...het wordt wat lastig een heel-heel feud...die werken meestal alleen als ze HEEL goed opgezet worden.

Rey mag wel even wegblijven nog...daar heb ik niks mee en hoop ook niet dat hij ooit de titel nog wint
Dan zou ik de komende jaren maar geen WWE meer kijken
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:17:32 #108
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51174632
Rey wint de titel toch niet meer als je de nieuwsberichten mag geloven
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51174838
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef kidkash19 het volgende:
Rey wint de titel toch niet meer als je de nieuwsberichten mag geloven
Denk dat de WWE die berichten ook leest en ondertussen heeft O.G genoeg tijd om het bewijs te vernietigen (als hij het is, en als hij teveel krijgt dan)
pi_51175117
Wat is een heel trouwens?
  Redactie Games donderdag 5 juli 2007 @ 18:51:40 #111
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51175554
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:35 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een heel trouwens?
Dirty player zoals Edge, MVP
Face is een goede zoals Batista, John Cena
.....Kennedy
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:54:59 #112
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51175649
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Denk dat de WWE die berichten ook leest en ondertussen heeft O.G genoeg tijd om het bewijs te vernietigen (als hij het is, en als hij teveel krijgt dan)
quote:
Ice T - O.g. Original Gangster Lyrics


Ten years ago
I used to listen to rappers flow
Talkin' bout the way
They rocked the mic at the disco
I liked how that shit was goin' down
With my own sound
So I tried to write rhymes
Somethin' like them my boys said
"That ain't you Ice

That shit sounds like them."
So I sat back thought up a new track
Didn'T fantasize kicked the pure
Facts. Motherfuckers got scared
Cause they weas unprepaired
who would tell it how it relly was?
Who dared?
A motherfucker from the West Coast
L.A. South Central fool
Where the Crips and the Bloods play
When I wrote about parties
It didn't fit
Six in the Mornin'
That was the real shit

CHORUS
O.G. Original Gangster

When I wrote about parties
Someone always died
When I tried to write happy
Yo I knew I lied, I lived a life of crime
Why play ya blind?
A simple look
and anyone with two cents
would know I'm
A hardcore player fromhe streets
Rappin' bout hardcore topics
Over hardcore drum beats
a little different
Than the average though
Jet you thru the fast lane
Drop ya on death row
Cause anybody who's been there
Knows that life ain't sho lovely
On the blood-soaked fast track
That invincible shit don't work
Throw ya in a joint
You'll be comin' out feet first
So I blst the mic with my style
Sometimes I'm ill
The other times buck wild
But the science is always there
I'd be a true sucker
If I acted like I didn'T care
I rap for brothers just like myself
Dazed by the game
In a quest for extreme wealth
But I kick it to you hard and real
One wrong move, and you caps peeled
I ain't no super hero
I ain't no Marvel Comic
But when it comes to game I'm atomic
At droppin' it straight
Point blank and untwisted
No imagination needed, cause I lived it
This ain't no fuckin' joke
This shit is real to me
I'm Ice-T

O.G.

Two weeks ago I was out at the disco
Two brothers stepped up to me
And said
"Hey yo, Ice
We don't think you're down
What set ya claimin'?"
E drew the Glock, yo my set's aimin'!
Dumb motherfucker
Try to roll on me, please!
I'm protected by a thousand emcees
and hoodlums and hustlers
And bangers with Jeri curls
we won't even count the girls
Cause they got my back
And I got theirs too
Fight for the streets
When I'm on Oprah or Donahue
They try to sweat a nigga
But they just didn'T figure
What my wit's as quick as a hair trigger
"He's not your everyday-type
Prankster."

I'm Ice-T, the original gangster

So step to me
If you think that you're ready to
Got on your bullet proof?
Well mine's goin' right thru
This ain't no game to me
It's hollow fame to me
Without respect frome streets
So I don't claim be
The hardest motherfucker on earth
Catch me slippin, I can even get worked
But I don'T slip that often
there's a coffin
Waitin' for the brother
Who comes off soft when
The real fuckin' shit goes down
Take a look around
all them pussies can be found
they talk a mean fight
But fight like hoes
I'm from South Central, fool
Where everything goes
Snatch you out your car so fast
You'll get whiplash
Numbers on your roof top
For when the copters pass
Gang bangers
Don't carry no switch blades
Every kid's got a Tec 9 or a
Hand grenade
Thirty-seven killed
Last week in a crack war

Hostges tied up
And shot in a liquor store
Nobody gives a fuck
"The children have to go to school."
Well, moms, good luck
Cause the shit's fucked up bad
I use my pad and pen
And my lyrics break out mad
I try to write about fun
andthe goodtimes
But the pen yanks away and explodes
And destroys the rhyme
Maybe it's just cause of where I'm from
L.A. that was a shot gun!

CHORUS
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_51175704
Dus Ice zit erachter

COMPLOT!
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:15:24 #114
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_51178058
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:26 schreef kidkash19 het volgende:
the "5 Moves of Doom,"

Geweldig!
pi_51178323
*MrSASO wordt wakker :p en bekijkt de afgelopen 10 Cena matches*

Oscar Gutierrez of Ice T? Als ik die Lyrics zo mag geloven dan weet ik wel wie hier de echte badguy is oftewel de Heel
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:31:30 #116
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_51178593
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:24 schreef roepdeman het volgende:
*MrSASO wordt wakker :p en bekijkt de afgelopen 10 Cena matches*

Oscar Gutierrez of Ice T? Als ik die Lyrics zo mag geloven dan weet ik wel wie hier de echte badguy is oftewel de Heel
Ik vond de benaming gewoon grappig, ik weet dat al die Cena matches zowat hetzelfde eindigen.
pi_51179225
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Brownietje het volgende:
Ik vind het nu juist heel erg meevallen met dat je steeds dezelfde namen hebt, sinds de draft is alles veranderd (zeker op RAW). Je hebt daar nu heel wat mannen die voor de titel gaan, itt eerder waar alleen Umaga, Shawn en Khali achter Cena aan gingen.

Op Smackdown is het nu een beetje open, nu Batista niet meer tegen Edge kan.
Vroeger had je gewoon toppers die voor de titel gingen.

Nu Rey Mesterio en JBL en co...
Vind ik geen top kampioenen.

Shawn Michaels moet gewoon eens die titel krijgen, maar het lijkt alsof het niet mag
pi_51181527
Toppers moeten worden gemaakt. JBL was misschien geen topper in jouw optiek, maar bedenk wel dat mede dankzij JBL ene John Cena opkwam en ook ene Batista. Misschien geen topper wel een goede heel! Ik vond hem er toen wel niet uitzien, de papzak.
Nu Mr. Kennedy op RAW zit gok ik helemaal op hem. Ik denk dat hij de nieuwe "SCSA" zal worden. Maakt straks niet meer uit wat er zal gebeuren hij blijft altijd toegejuigd worden en maar merchandise verkopen. Of hij ook op The Rock hoogte zal komen durf ik niet te zeggen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:55:09 #119
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51184119
Batista is niet door JBL omhoog gekomen dat is pur en alleen door Triple H en Evolution verhaal geweest.

Kennedy heeft de potentie als die eens een x gezond kan blijven. Ik gok op MVP als grote ster..maar goed...Cena en Orton zijn ook nog realtief jong en dat is de HHH/Rock van dit decennium (als Orton zich maar gedraagt)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51189093
Ja deels geef ik je wel gelijk. Ik weet niet wat de deal is met Orton. Hij heeft echt de perfecte looks. Alles heeft hij gewoon mee behalve zijn gedrag backstage en dat is best jammer voor hem. Batista was al gemaakt inderdaad door Evolution en die steel cage match tegen Trips, maar geef toe JBL een Batista Bomb geven op een Trap in de ring was wel heel bruut!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51189186
Orton heeft ze backstage gedrag flink verbeterd hoor, sinds dat incident met dat hotel.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 08:42:16 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51191293
ja maar dat heeft ie al een paar x gedaan en elke keer valt hij weer terug in zn oude patroon daarom hebben ze weinig vertrouwen in hem...als hij zich al zo gedraagt zonder world title hoe gaat hij zich dan gedragen met een world title en wil je dat zo iemand het bedrijf representeert.....

Ik vond die wedstrijd van Batista/JBL maar suf en de Bomb was heel erg zacht uitgevoerd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51200522
Nog even wat surfen, dan TNA kijken en dan is Smackdown daarna ook klaar dus dan lekker Smackdown kijken
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 14:27:07 #124
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51200567
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog even wat surfen, dan TNA kijken en dan is Smackdown daarna ook klaar dus dan lekker Smackdown kijken
Download jij altijd de 350 mb versie dan?
.....Kennedy
pi_51201082
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Download jij altijd de 350 mb versie dan?
Nee, BTZone heeft de hele Smackdown al op vrijdag. (Uit Australie komt die, daar is het nu zaterdag)


TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-07-2007 15:41:57 ]
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 15:45:15 #126
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51203453
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Nee, BTZone heeft de hele Smackdown al op vrijdag. (Uit Australie komt die, daar is het nu zaterdag)


TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog een invite voor BTZone ?
.....Kennedy
pi_51204969
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Heb je nog een invite voor BTZone ?
Ik ben moderator dus die heb ik altijd

Maar ik heb al 2 keer eerder invites uitgegeven en die stopte allebei met actief zijn, dus ben ik er wat voorzichter mee. BTZone is heel streng op kwaliteit enzo. Dus je begint als User en dan kan je geen WWE downloaden, dat kan pas als je member bent.

Member ben je na 3 dagen en 2GB geupload. Dus je moet wat anders downloaden en uploaden om member te worden. Is genoeg verder dus is geen probleem. Dit is natuurlijk om hit & runners tegen te houden. Snelheid op BTZone is dan altijd erg goed. En de kwaliteit van alles ook.

Je krijgt ook seed bonus voor elk uur wat je seed, en dat kan je inruilen tegen upload GB. En ook op IRC krijg je een bonus.

Als je een invite wilt, (weet niet of reg open is of niet eigenlijk) moet je wel serieus uploaden en actief zijn anders krijg ik het op me dak
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 16:39:27 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51205413
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik ben moderator dus die heb ik altijd

Maar ik heb al 2 keer eerder invites uitgegeven en die stopte allebei met actief zijn, dus ben ik er wat voorzichter mee. BTZone is heel streng op kwaliteit enzo. Dus je begint als User en dan kan je geen WWE downloaden, dat kan pas als je member bent.

Member ben je na 3 dagen en 2GB geupload. Dus je moet wat anders downloaden en uploaden om member te worden. Is genoeg verder dus is geen probleem. Dit is natuurlijk om hit & runners tegen te houden. Snelheid op BTZone is dan altijd erg goed. En de kwaliteit van alles ook.

Je krijgt ook seed bonus voor elk uur wat je seed, en dat kan je inruilen tegen upload GB. En ook op IRC krijg je een bonus.

Als je een invite wilt, (weet niet of reg open is of niet eigenlijk) moet je wel serieus uploaden en actief zijn anders krijg ik het op me dak
Ik upload wel, maar ik vind het altijd irritant als je moet wachten totdat je download, ik houd het wel bij xwt en pwt
.....Kennedy
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:02:46 #129
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51206216
TNA

Abyss Zag er best vet uit in a strange kind-a-way!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:05:37 #130
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51206310
voor iedereen die geen lid is van een private tracker, je kan ook naar thepiratebay gaan en stonecold420 intypen

XWT en FCZ

[ Bericht 24% gewijzigd door BigFire op 06-07-2007 17:49:16 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51207102
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:39 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik upload wel, maar ik vind het altijd irritant als je moet wachten totdat je download, ik houd het wel bij xwt en pwt
XWT die jat alles van ons. En is verder ook een schijt tracker met een idiote eigenaar. PWT werkt samen met ons zon beetje, een bevriende tracker zeg maar.


Ik Smackdown kijken
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 18:15:08 #132
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51208493
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

XWT die jat alles van ons. En is verder ook een schijt tracker met een idiote eigenaar. PWT werkt samen met ons zon beetje, een bevriende tracker zeg maar.


Ik Smackdown kijken
Boeit mij niet, als ik maar de shows kan kijken toch.
.....Kennedy
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:45:13 #133
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51209296
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

XWT die jat alles van ons. En is verder ook een schijt tracker met een idiote eigenaar. PWT werkt samen met ons zon beetje, een bevriende tracker zeg maar.
wat een onzin..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51210160
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

wat een onzin..
Onzin? XWT hernoemt steeds onze releases en doen net alsof dat hun eigen zijn. En dat hebben ze zelf toegegeven. Is ook genoeg bewijs van. En die eigenaar heeft mij zelfs gebanned omdat ik Cena een wigger noemde toen. Sinds toen ben ik naar BTZone gegaan en het is daar echt 10 keer beter zeg.

Eigenlijk maar goed dat ik van die schijt tracker ben gebanned toen.
pi_51211112
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

En die signs bij Edge

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-07-2007 19:44:00 ]
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:58:40 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51211950
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Onzin? XWT hernoemt steeds onze releases en doen net alsof dat hun eigen zijn. En dat hebben ze zelf toegegeven. Is ook genoeg bewijs van. En die eigenaar heeft mij zelfs gebanned omdat ik Cena een wigger noemde toen. Sinds toen ben ik naar BTZone gegaan en het is daar echt 10 keer beter zeg.

Eigenlijk maar goed dat ik van die schijt tracker ben gebanned toen.
Haha dan zal dat wel zo zijn he
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:09:31 #137
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51212373
Brahma, wat moet ik in vredesnaam uploaden om aan de 2gb te komen? Moet het nu perse met wrestling te maken hebben, of kan het ook gewoon een film zijn?

Ik wil namelijk graag gebruik maken van jou invite, maar ben er niet aan toe gekomen laatste tijd om het helemaal uit te zoeken.

Dus nog bedankt voor je invite, en ik zal er gebruik van maken zodra ik weet hoe ik member kan worden
World Wrestling Entertainment
pi_51212470
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Brahma, wat moet ik in vredesnaam uploaden om aan de 2gb te komen? Moet het nu perse met wrestling te maken hebben, of kan het ook gewoon een film zijn?

Ik wil namelijk graag gebruik maken van jou invite, maar ben er niet aan toe gekomen laatste tijd om het helemaal uit te zoeken.

Dus nog bedankt voor je invite, en ik zal er gebruik van maken zodra ik weet hoe ik member kan worden
Mag alles zijn ja. En je krijgt standaard al 1GB heh, dus je hoeft maar 1GB te uploaden. En volgens mij ben jij al gedelete wegens inactiviteit. Je staat niet meer op mijn profiel iig
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:18:44 #139
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51212731
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Mag alles zijn ja. En je krijgt standaard al 1GB heh, dus je hoeft maar 1GB te uploaden. En volgens mij ben jij al gedelete wegens inactiviteit. Je staat niet meer op mijn profiel iig
verplicht eerst iets uploaden?
verwijderd vanwege inactiviteit binnen een dag?

klinkt als een schijt tracker
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:37:12 #140
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51213294
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef roepdeman het volgende:
Nu Mr. Kennedy op RAW zit gok ik helemaal op hem. Ik denk dat hij de nieuwe "SCSA" zal worden.
quote:
Stone Cold Steve Austin's unofficial protege has become Mr. Kennedy. According to reports, Kennedy speaks to Austin nearly every week, and gets advance from the former WWE champion.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51213564
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:18 schreef BigFire het volgende:

[..]

verplicht eerst iets uploaden?
verwijderd vanwege inactiviteit binnen een dag?

klinkt als een schijt tracker
Kan je niet lezen?

Je moet eerst iets DOWNLOADEN + UPLOADEN voordat je WWE mag downloaden. Dus je kan verder van alles downloaden. Dit is om Hit & Runners tegen te gaan. Wat een enorm goeie regel is vindt ik.

En Meneermuis had zich al MAANDEN geleden aangemeld. Daarom dus gedelete. Lezen is zo moeilijk heh


Edit: Kijk net op irc, en rara wat nu:

[20:42] <Lampard92> damn gyus at xwt rename the BTZone to VNM morrons

We hadden express onze Smackdown WWE.Friday.Night.Smackdown.07.06.07.SDTV.XviD-BTZonE genoemd en XWT hernoemd het weer naar VNM.

Ik denk dat de feiten voor zich spreken.
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 20:55:02 #142
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51213811
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Kan je niet lezen?

Je moet eerst iets DOWNLOADEN + UPLOADEN voordat je WWE mag downloaden. Dus je kan verder van alles downloaden. Dit is om Hit & Runners tegen te gaan. Wat een enorm goeie regel is vindt ik.

En Meneermuis had zich al MAANDEN geleden aangemeld. Daarom dus gedelete. Lezen is zo moeilijk heh


Edit: Kijk net op irc, en rara wat nu:

[20:42] <Lampard92> damn gyus at xwt rename the BTZone to VNM morrons

We hadden express onze Smackdown WWE.Friday.Night.Smackdown.07.06.07.SDTV.XviD-BTZonE genoemd en XWT hernoemd het weer naar VNM.

Ik denk dat de feiten voor zich spreken.
Ja....dus?
.....Kennedy
pi_51214048
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:55 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ja....dus?
Dus stelen ze weer van ons, zoals altijd. Maar goed, zo zijn ze daar nu eenmaal.
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 21:09:48 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51214267
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dus stelen ze weer van ons, zoals altijd. Maar goed, zo zijn ze daar nu eenmaal.
Wat maakt dat ''ons'' de kijkers uit, wij willen gewoon SmackDown zien, en er gaat niemand op letten of er achter VNM of BTZone staat neem ik aan
.....Kennedy
pi_51214343
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Wat maakt dat ''ons'' de kijkers uit, wij willen gewoon SmackDown zien, en er gaat niemand op letten of er achter VNM of BTZone staat neem ik aan
Voor de kijkers niks, maar de jongen die het capt/convert/reclames eruit haalt/upload midden in de nacht iedere vrijdag (voor hem) is het toch leuk als zijn naam er bij staat. En hun jatten het iedere keer. En zeggen dat ze het zelf doen.

En het is gewoon lame eerlijk gezegd.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:23:14 #146
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51214710
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Mag alles zijn ja. En je krijgt standaard al 1GB heh, dus je hoeft maar 1GB te uploaden. En volgens mij ben jij al gedelete wegens inactiviteit. Je staat niet meer op mijn profiel iig
Mijn excuses dan, heb er de laatste tijd aan gedacht vanwege de drukte. In ieder geval nog bedankt
World Wrestling Entertainment
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:16:32 #147
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_51216396
Hij staat ook al in a.b.pro-wrestling voor de mensen die geen gezeik met upload willen en met een beetje newsserver trek je hem gewoon full-speed binnen .

WWE.Friday.Night.Smackdown.07.06.07.SDTV.XviD-BTZonE
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 22:19:26 #148
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51216480
SmackDown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:31:12 #149
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51216855
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef PirE het volgende:
Hij staat ook al in a.b.pro-wrestling voor de mensen die geen gezeik met upload willen en met een beetje newsserver trek je hem gewoon full-speed binnen .

WWE.Friday.Night.Smackdown.07.06.07.SDTV.XviD-BTZonE VNM
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51216979
[22:31] <Emergency> xwt deleted the "wanna join btzone" vnm's nfo
[22:31] <Lampard92> they renamed
[22:31] <Lampard92> the torrent name
[22:31] <Lampard92> it's btzone .. they changed it to vnm...
[22:32] <morph0> LMAO xwt changed the name from BTZonE to vnm
[22:32] <Emergency> lol
[22:32] <Justin> Ofcourse, because they suck ass
[22:32] <Lampard92> yea
[22:32] <TaiLZ> lol.
[22:32] <Lampard92> they're so stupid
[22:32] <Lampard92> why would they rename
[22:32] <Lampard92> oh yeah
[22:33] <Lampard92> hate btz bacause it's way beter
[22:33] <Emergency> they still complain about the nfo lol

[22:35] <TaiLZ> X is a paying member for a stream site i used to be admin on.
[22:35] <TaiLZ> He records the nsv caps and calls it his own :p
[22:35] <Emergency> lol
[22:36] <TaiLZ> "Exclusive to XWT"

XWT

Bigfire:

VNM staat voor Venom (eigenaar van BTZone) en Morp0(hij capt Smackdown altijd) Dus snap niet waarom je het zo edit in die quote
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:58:41 #151
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51217732
deed ik sarcastich omdat ik de ruzie tussen trackers triest vind maar zogenaamd XWT support. betekenis van VNM wist ik niet.

vraag me wel af wat de WWE hiervan weet en of ze er wat tegen gaan doen.. ze zijn nogal streng wat copyright betreft. menig normale website moest al sluiten voor het gebruik van foto's van wwe.com
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51217847
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef BigFire het volgende:
deed ik sarcastich omdat ik de ruzie tussen trackers triest vind maar zogenaamd XWT support. betekenis van VNM wist ik niet.

vraag me wel af wat de WWE hiervan weet en of ze er wat tegen gaan doen.. ze zijn nogal streng wat copyright betreft. menig normale website moest al sluiten voor het gebruik van foto's van de site.
WWE heeft ons al wat mailtjes gestuurd, we zijn toen verhuisd naar waar die regels niet meer gelden voor ons. (Server verhuisd)

Ze weten er dus van. Aan de ene kant snap ik het omdat ze ook PPV's gratis beschikbaar maken, maar in veel landen (zoals wij) hebben we niet eens WWE. Wat moet ik dan doen? Die filmpjes van 2 minuten max kijken op de site iedere keer? En van Raw, ECW en Smackdown! maken ze sowiezo geen winst van ons, want ze zenden het hier niet uit. Dus of wij die shows nu downloaden of niet, voor hun maakt het niet uit want we kunnen het toch niet "legaal" kijken.
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 23:12:27 #153
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51218154
Signguy was trouwens wel weer vet, met al die signs uitdelen voor Edge
.....Kennedy
pi_51218287
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:12 schreef Wessiej het volgende:
Signguy was trouwens wel weer vet, met al die signs uitdelen voor Edge
Deed hij dat? Zag hem wel opeens weglopen, maar zag niet dat hij ze uitdeelde
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 23:19:21 #155
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51218368
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Deed hij dat? Zag hem wel opeens weglopen, maar zag niet dat hij ze uitdeelde
Hij had met precies hetzelfde handschrift, maar een andere tekst, iets van, you see edge, everybody think you suck!

Dus ik neem aan van wel.
.....Kennedy
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:22:35 #156
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51218460
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:19 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Hij had met precies hetzelfde handschrift, maar een andere tekst, iets van, you see edge, everybody think you suck!


vorige week zat ie met een zak over z'n hoofd bij een match
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 23:23:56 #157
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51218496
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:22 schreef BigFire het volgende:

[..]



vorige week zat ie met een zak over z'n hoofd bij een match
Dat was echt geweldig

'Embarressed Carlito fan''
.....Kennedy
pi_51218576
Hij was er de hele week want Raw, ECW en Smackdown werden allemaal tegelijk opgenomen, daarom ook dezelfde entrance ramp en titatron. Daarom zat hij er de hele week vooraan

Wel jammer dat niemand meer mag improviseren zoals vroeger. Edge zei alleen maar Very Cute, en toen begon hij met zijn gescripte verhaal. Hij had er zoveel meer uit kunnen halen
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 23:32:43 #159
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51218730
Ik vind het ook altijd tof als hij er is, altijd even op pauze drukken om te zien wat hij er nu weer op heeft.

Ook met MVP toen bij Vengeance

A Horseman (Ric Flair) against a Horse's Ass (MVP) en dan ook uitgebeeld, geweldig
MVP er boos heen en zijn titel laten zien

Is ook de enige fan met wie de superstars praten zeg maar, zie je altijd wel.
.....Kennedy
pi_51219377
Toen hij op Deal Or No Deal was ook hij is echt gek. Maar wel grappig.
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 23:57:30 #161
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51219404
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Toen hij op Deal Or No Deal was ook hij is echt gek. Maar wel grappig.
Die had ik ook gezien ja, met Rater RKO en John Cena ed.
Hij nam ong. heel die show over
.....Kennedy
pi_51219464
Volgens mij denkt hij ook dat het allemaal echt is, zo kwam hij tenminste over toen hij daar stond en Edge en Orton kwamen en toen Cena en Lasley erna kwamen. Misschien speelde die het, dat hoop ik dan maar

Hij had nog redelijk veel gewonnen geloof ik. Dat is wel mooi, zodat hij naar meer shows kan
pi_51222855
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef roepdeman het volgende:
Toppers moeten worden gemaakt. JBL was misschien geen topper in jouw optiek, maar bedenk wel dat mede dankzij JBL ene John Cena opkwam en ook ene Batista. Misschien geen topper wel een goede heel! Ik vond hem er toen wel niet uitzien, de papzak.
Nu Mr. Kennedy op RAW zit gok ik helemaal op hem. Ik denk dat hij de nieuwe "SCSA" zal worden. Maakt straks niet meer uit wat er zal gebeuren hij blijft altijd toegejuigd worden en maar merchandise verkopen. Of hij ook op The Rock hoogte zal komen durf ik niet te zeggen.
Tuurlijk maar JBL heeft het niet om een toekomstige topper te zijn.
pi_51222955
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Tuurlijk maar JBL heeft het niet om een toekomstige topper te zijn.
Je weet dat hij retired is heh?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:41:03 #165
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51228088
Smackdown wordt volgens mij idd gejat, maar de rest staat altijd eerder op XWT als je het mij vraagt.. maar goed jij vind BTZ beter, ik XWT en je hebt gelijk dat het mooi is voor die gast dat zijn naam er dan bij moet blijven staan!

En nog ff over JBL.. ik vind vond JBL juist wel een top heel!!
Hij is niet voor niks champion geweest lijkt me zo.. maar als commentator is hij gewoonweg briljant
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51248696
- Today's Baltimore Sun has a lengthy interview up with Chris Jericho. Jericho says he is returning to wrestling and will be returning to a full time schedule. He didn't mention whether it will be TNA or WWE.

He did say he's happy when TNA mentions his name on their broadcasts. Jericho also spoke on doing his comedy, a play in Toronto and writing his new book.

Dat kunnen we wel gebruiken zeg
pi_51252589
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 02:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Je weet dat hij retired is heh?
Het is ook nooit een topper geweest
pi_51252754
quote:
Op zondag 8 juli 2007 03:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Het is ook nooit een topper geweest
Dat is jouw mening.
pi_51253096
Hij mist de uitstraling en het show element

In zijn Bradshaw periode kwam hij wel goed tot zijn recht
  zondag 8 juli 2007 @ 11:14:04 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51255272
zn Bradshaw periode was een stuk slechter dan zn JBL periode, in zn JBL periode was ie echt vermakelijk...mic skills, humor en hij had juist die uitstraling dat het een sluwe zakenman was en zo won die ook vaak zn wedstrijden maar als het moest kon die wel vechten.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51265399
Jericho terug?

Hopelijk in de WWE. Ik zou het echt geweldig vinden als ineens, onaangekondigd, de klok weer begint af te tellen, wekenlang geteased met een terugkeer en dan tijdens een ppv met Cena die verliest omdat Y2J binnenloopt, afgeleidt enzo. Titel weg bij Cena en een mooie nieuwe feud met 2 mannen die geweldig op de mic zijn.
pi_51268193
quote:
Op zondag 8 juli 2007 18:19 schreef Brownietje het volgende:
Jericho terug?

Hopelijk in de WWE. Ik zou het echt geweldig vinden als ineens, onaangekondigd, de klok weer begint af te tellen, wekenlang geteased met een terugkeer en dan tijdens een ppv met Cena die verliest omdat Y2J binnenloopt, afgeleidt enzo. Titel weg bij Cena en een mooie nieuwe feud met 2 mannen die geweldig op de mic zijn.
Bij Jericho hoop ik dat als hij bij de WWE terugkomt ze dan dat weer doen ja, iedere week OPEENS een klok op de titatron die aftelt, en dat een paar weken totdat hij komt.

Zoals ze nu bezig zijn met Rey en HHH vindt ik echt irritant, beetje aankondigen wanneer ze terugkomen. Laat ze gewoon uit het niets komen, dat is veel leuker
pi_51269378
Idd

Bij Untertaker was dat toen wel leuk gedaan nadat kane hem had begraven samen met Mcmahon

Toen kwam hij wel weer in zijn oude stijl

Maar het heeft wel iets als Triple HHH opeens komt binnen rennen
  zondag 8 juli 2007 @ 22:24:16 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51273021
quote:
Zoals ze nu bezig zijn met Rey en HHH vindt ik echt irritant, beetje aankondigen wanneer ze terugkomen. Laat ze gewoon uit het niets komen, dat is veel leuker
Its all about the ratings!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51277293
http://www.24wrestling.com/index.php?id=extras/419

Gadverdamme wat een mega irritant kutwijf op het einde zeg
pi_51294310
vind het nog steeds jammer dat Sting niet naar de WWE wilt

wat een tijd was dat met de WCW
pi_51302241
Ik vindt het wel jammr ja, wcw-nwo was echt geweldig..
pi_51311093
quote:
Breaking: Congress To Regulate Pro Wrestling?
Story posted by Ryan Clark on July 09, 2007

Florida representative Clifford Stearns, a Republican from Ocala, FL, spoke today about a potential investigation into the drug issues in pro wrestling stemming from the double murder/suicide of Chris Benoit, wife Nancy and son Daniel.

This will be a major topic on all of the prime time news channel talk shows tonight.
Maar hopen dat dit niet fout gaat
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:08:38 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51324068
Ben ik trouwens de enige die het dom vind dat Rey gewoon terug komt terwijl hij een I quit (Smackdown) match van Chavo heeft verloren??

Of denken jullie dat er nog een storyline aan vast zal zitten??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 10 juli 2007 @ 14:17:52 #180
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51324396
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het dom vind dat Rey gewoon terug komt terwijl hij een I quit (Smackdown) match van Chavo heeft verloren??

Of denken jullie dat er nog een storyline aan vast zal zitten??
I Quit match is toch gewoon een match waarin je gewoon verliest als je dat zegt, niet dat je er helemaal mee moet stoppen toch, of zit ik fout.

Was wel een erge match, met die stoel in die ijzeren steiger of wat het ook was.
.....Kennedy
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:47:32 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51325340
was wel een Loser leaves SD match
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51331335
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:01:54 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51331793
Kennedy is nog niet gezond vandaar.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51332251
Hij mag wel vechten zo te zien, en neemt ook gewoon alle moves van Lasley, lijkt me toch gezond genoeg?

Cena, Y2K en Brett op CNN:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toxic results van Benoit, Nancy en Daniel zijn er, maar nog niet alle tests, en ze willen ook de uitslagen nog niet geven totdat alle test resultaten terug zijn.

[ Bericht 41% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-07-2007 23:29:48 ]
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:37:22 #185
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51350671
Ik heb eigenlijk maar1 ding over ECW te zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51364350
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:23:50 #187
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51364511
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:09:03 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51366122
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51409202
The Great American Bash tot nu toe:

* WWE Championship: John Cena (c) vs. Bobby Lashley
* ECW World Championship: Johnny Nitro (c) vs. CM Punk
* The Great Khali (w/ Runjin Singh) vs. Batista
* World Heavyweight Championship: Edge (c) vs. Kane
* Texas Bullrope match: Randy Orton vs. Dusty Rhodes
* WWE Women's Championship: Candice Michelle (c) vs. Melina
* WWE United States Championship: Montel Vontavious Porter (c) vs. Matt Hardy

Ziet er toch redelijk uit. Enige wat waarschijnlijk kut word is Batista/Khali en de Main Event. Maar main events werken ze meestal wel goed uit. En ik denk dat Cody wel een rol gaat spelen bij de Bullrope match
pi_51413044
Jah dusty wordt verslagen en cody blijkt opeens een superheld en die kickt orton's ass... maarja.. ik ben vanaf morgen op vakantie.. ik wil graag uitgebreide verslagen zien
pi_51414073
Hoelang blijf je weg dan?
pi_51419279
2 weken kom de 27e terug
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:18:37 #193
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51420548
wauw.....Kennedy gaat even los
quote:
Please GOD, I'm just BEGGING for someone who has actually wrestled in a WWE ring in the past decade besides Jericho, Bret Hart, John Cena, and Ted Dibiase to come forward on one of these shows and tell the world what's really going on. For these goofs, like Lanny Poffo? Ultimate
Warrior? and Marc Mero???!! to repeatedly act as "experts" and "wrestler advocates" on the current situation is like having a frustrated ex-jock who rode the pine bench throughout his high school sports career give advice to Brett Favre on how to improve his game! It's ridiculous, insane, and it really makes me sick that these so called reporters like Bill O'Reilly, Nancy Grace, and Geraldo Rivera, call upon these silly bastards who are bitter and frustrated that their careers have ended to represent the WWE which of course makes all of us look like a bunch of babbling idiots who are all addicted to steroids, drugs, alcohol, etc.

THINGS ARE MUCH DIFFERENT THAN THEY WERE FIVE OR TEN OR TWENTY YEARS AGO! Most of the "expert", frustrated ex-wrestlers that they've had on the show came from an era where everyone wrestled every day and then went out and partied like rock stars until dawn, drinking copious amounts of alcohol, smoking cigarettes and marijuana, snorting cocaine, taking fistfuls of pills, and injecting massive amounts of steroids. They would take pills to go to sleep, snort coke or take speed to get up and do this day after day after day! This would not be even remotely tolerated in today's environment.

We have a strict drug policy in place. The WWE's wellness program was designed and instituted by the same doctor who implemented the NFL and the NBA's substance abuse programs. Contrary to what somebody recently said on one of these "tabloid" shows the WWE's allowed levels are exactly the same as the NFL. (Someone, I can't recall exactly who said it, said that the WWE allowed a 10:1 Testosterone to Epitestosterone level, which is false. We have a 4:1 level exactly like the NFL and the NBA.) In fact, I knew of someone who took an over the counter supplement from GNC which he didn't know was on the banned list, which caused him to have an elevated testosterone level. This individual was suspended and fined because of it. We can't even take Ephedrine which is another legal supplement that can be bought at any gas station in the country. Since I've been with the company, I've seen the few people that did have problems with drugs either sent to rehab to try and help them overcome their addictions, (sent to one of the top rehab facilities in the country and paid for in full by the WWE) or be fired for repeat offenses.

Look at the list of wrestlers who have prematurely passed away over the years, and most of them made the decision to live their lives this way. That's right, I said "made the decision" because we have this cool thing in the United States of America called "freedom of choice". I have the choice to quit my job if I don't like it, or if I feel that I'm on the road too much. I have the right to choose whether or not I want to break the law and use drugs. I have the right to choose between eating healthy food and exercising regularly and eating fast-food three times a day, not going to the gym, and becoming obese like a good majority of the citizens in this country. When will individuals be held accountable for their own actions? Will it ever happen, or will we always try and point the finger at someone else? Unfortunately as much as I respect the man, Superstar Billy Graham is ultimately responsible for the health problems he suffers from right now because of the choices he made in his career. I find it both sad and humorous that the man who many say is largely responsible for starting the whole "steroid craze" in pro-wrestling is now pointing the finger at the industry rather than blaming himself.

I, like everyone else in the company, have the luxury of being able to go home almost every week, play with my dog, hang out with my girlfriend, sleep in my own bed, and eat good home cooked food. This wasn't the case with these frustrated ex-wrestlers who are trying to grasp on to FIVE more minutes of fame and recognition.

I hear some of these guys talking about how the WWE doesn't have any type of benefits. I heard Johnny Grunge's widow on Nancy Grace saying that wrestling leaves you with nothing, and that two weeks after her husband was released from WCW that they lost their cars and their home. It apparently wasn't obvious to Nancy Grace, who is reportedly an extremely intelligent person, that they were obviously living outside of their means, and they weren't doing something that my parents taught me to do when I was a little kid……SAVE MONEY.

This job pays well, but I know that it won't last forever. It's the same problem with pro athletes and actors in Hollywood who spend, spend, spend, like the money grows on trees and like it's always going to be there, and then falls flat on their faces when their careers are suddenly cut short. Who's fault? The team? The studio in Hollywood? I'm sorry, but I have no sympathy for people who don't save money and spend everything that they earn so they can impress everyone around them with all the NEAT THINGS that they own. As far as the having no health insurance thing goes, I've been seriously injured twice since I've been in the WWE. Every red cent has been paid for in full by the company, which is the case for any employee who is injured during a work or work-related event. Yes, I have my own supplemental insurance which is a bit expensive, but if WWE paid for it, I'm sure that, just like every other company in the country that offers health insurance to their employees, I would just be paid less, so it's a wash!

In the end, we are all responsible for our own actions. Saying that Vince McMahon is responsible for the deaths of the Benoit's is like saying that you and I are responsible for the deaths of Anna Nicole Smith and her son. The millions of people who tuned in every week to be entertained by "how funny" she was when she was all PILLED up and DRUNK, suddenly became the same people who acted SHOCKED and APALLED when she died of a drug overdose. Somebody, PLEASE, stop the insanity!!!!

KK

Credit - http://www.Ken-Kennedy.com
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:54:25 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51433167
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja en de torrent staat onder BTZ op XWT
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 13 juli 2007 @ 16:10:16 #195
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51433684
Ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie dit staan op XWT
WWE.Friday.Night.Smackdown.07.13.07.SDTV.XviD-VNM
.....Kennedy
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:11:14 #196
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51433716
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie dit staan op XWT
WWE.Friday.Night.Smackdown.07.13.07.SDTV.XviD-VNM
haha lachen, 10minuten geleden stond er BTZonE achter
Edit: Als je erop klik staat er nog steeds BTZonE
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51435892
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha lachen, 10minuten geleden stond er BTZonE achter
Edit: Als je erop klik staat er nog steeds BTZonE
Komt omdat ze hem als BTZonE hebben geupload en alleen de naam op de site hebben veranderd, dat krijg je als je er niks van snapt


Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:20:01 #198
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51437854
welke finisher gebruikt hij op Heat dan?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51440507
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:20 schreef Tazmaniac het volgende:
welke finisher gebruikt hij op Heat dan?
Een soort F5 was dat, tilde ze op en liet ze rollend heel hard vallen, zag er erg vet uit

Volgens mij is het de Yokosuka cutter


http://www.wwe.com/conten(...)62207seg1_?zone=heat

4:40

http://www.wwe.com/conten(...)60807seg1_?zone=heat

3:50

[ Bericht 12% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-07-2007 20:04:31 ]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 20:22:22 #200
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51441354
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Een soort F5 was dat, tilde ze op en liet ze rollend heel hard vallen, zag er erg vet uit

Volgens mij is het de Yokosuka cutter


http://www.wwe.com/conten(...)62207seg1_?zone=heat

4:40

http://www.wwe.com/conten(...)60807seg1_?zone=heat

3:50
Thanks!
Das ook een prima finisher ja!!
Mss dat ie deze pas gaat gebruiken als er tegenstanders van niveau zijn pad kruisen!

Edit:Op Heat noemen ze die finisher move de 'Full Throttle' en op SD! noemen ze de finisher ook 'Full Throttle' terwijl het toch echt andere moves zijn haha
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51442168
Taz:

Op zijn wiki staan er ook 2 finishers onder dezelfde naam, ik denk dat hij ze dus beide gebruikt.

Finishing and signature moves

* Full Throttle (Swinging side slam or Yokosuka cutter)

-----------------------------------------------------------------------

Reactie op TV over wat Kennedy heeft gezegd:

http://www.pwmania.com/post/specials/headlines/186353805.php

Vince, laat Kennedy aub met die gast in discussie gaan op live TV Kennedy lult hem er 20 keer onder de tafel. En zoals sommige al hadden gelezen, hij haat de media en al die ex worstelaars, en spreekt gewoon de waarheid
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:49:33 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51445954
vond die Cutter erg suf moet ik zeggen.....weinig impact voor een waardige finisher
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51450078
Net Ring Of Honor - Respect Is Earned gekeken, die eerste PPV van ze. Wat een snelheid en techniek daar zeg. Worstelen kunnen ze zeker, maar die backstage stuff is echt slecht. 1 of andere 80ies debiel die zogenaamd een bedrijf heeft met een personal trainer enzo. Erg slecht. Wat jammer is want het worstelen is echt perfect.

Kijk uit naar de 2de PPV
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:50:47 #204
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_51450492
ik word hoe langer hoe meer fan van Kennedy, die kere kan echt zowaar een nieuwe austin of Rocky worden. Hij is nog zo jong in de industrie
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_51451384
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef Paxlie het volgende:
ik word hoe langer hoe meer fan van Kennedy, die kere kan echt zowaar een nieuwe austin of Rocky worden. Hij is nog zo jong in de industrie
Ik hoop het ook

Heb zelfs een profile totaal in zijn stijl ergens heel mooi
  zaterdag 14 juli 2007 @ 03:00:23 #206
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51453552
effe dit topic omhoog halen in m'n postgeschiedenis. tvp
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51460854
Top WWE Star: WWE Is Fake/Scripted,

- During Ken Kennedy's appearance on the Fox News Channel last night, he admitted that pro wrestling is scripted and that all of WWE's match endings are pre-determined.

Deze report snap ik niet zo, dit zegt iedereen bij iedere media appearance, bij Larry King volgens mij ook. Het wordt iig vaak genoeg gezegd, maar goed. Hij was dus bij Fox News, laten we hopen dat we snel een filmpje krijgen dan
  Redactie Games zaterdag 14 juli 2007 @ 15:17:21 #208
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51461655
Kennedy
.....Kennedy
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:30:15 #209
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51461992
waarom moet dat telkens gezegt worden?
alsof het een geheim is.. en als je een beetje hersens hebt snap je dat meteen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51462021
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:30 schreef BigFire het volgende:
waarom moet dat telkens gezegt worden?
alsof het een geheim is.. en als je een beetje hersens hebt snap je dat meteen.
Idd.


Wessiej, die avatar gebruik ik ook op forums en msn
  Redactie Games zaterdag 14 juli 2007 @ 15:37:55 #211
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51462183
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Idd.


Wessiej, die avatar gebruik ik ook op forums en msn
O rly? Ik ook (wil hem alleen nog als een gif maken samen met die van ajax maar dat kan ik niet
.....Kennedy
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:23:46 #212
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51463347
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

O rly? Ik ook (wil hem alleen nog als een gif maken samen met die van ajax maar dat kan ik niet
zoiets?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games zaterdag 14 juli 2007 @ 16:25:58 #213
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51463411
Thank you!
.....Kennedy
pi_51463534
Ook wat betere kwaliteit dan die eerste die je had


Mister Kennedy op FOX:

http://www.youtube.com/watch?v=l1i6ieKm_SA

Kennelijk ziet Vince dus ook veel in Kennedy omdat iedereen een media ban van 3 weken heeft. Alleen Finlay werd eerst toegelaten, maar nu Kennedy dus ook


Gister had ik trouwens erg veel worstelen gekeken dacht ik opeens aan:

Impact - 40 minuten
Smackdown - 1 uur en 20 minuten
ROH PPV - 2 uur

En nog op youtube naar Cena vs RVD op One Night Stand 2006 gekeken. Was alleen vergeten gister Heat te kijken totaal over de 4 uur wel

[ Bericht 47% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 14-07-2007 20:23:46 ]
pi_51491141
Finlay vs Marc Mero op Fox bij Nacy Bitch Grace (:r)

http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=186505370

Finlay
  zondag 15 juli 2007 @ 16:58:59 #216
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51493582
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Finlay vs Marc Mero op Fox bij Nacy Bitch Grace (:r)

http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=186505370

Finlay
Finlay lult ze alle 2 eruit

Die vrouw heeft trouwens ook weinig verstand van de hele issue
World Wrestling Entertainment
pi_51494918
Nancy Grace is echt vreselijk. Zit sinds dat dit gebeurd is steeds van dit soort filmpjes te kijken, steeds zie je dus van die ex-worstelaars bij Nancy Grace hard de WWE de schuld geven, en die Nancy gaat daarin helemaal mee en snapt er geen kut van.

Gelukkig komt WWE met een tegenstrijd hiertegen met Cena bij Larry King op CNN, Finlay bij Nancy Grace op Fox, en Kennedy was ook al bij iemand op Fox
pi_51496196
Wan is Kennedy weer fit ?
pi_51496664
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wan is Kennedy weer fit ?
Jij kijk niet ?
pi_51496697
Laatste tijd niet

Hij had toch blessure he ?
Of vergis ik me met iemand anders
pi_51496841
Ja, maar hij is al een paar weken terug hoor.
pi_51497307
Tijd dat cena ze er eens van langs krijgt van hem
  zondag 15 juli 2007 @ 19:11:17 #223
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51497784
maar fit is hij nog niet helemaal en volgens mij duurt het ff voor hij zn push krijgt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51498902
Hij is nu alleen maar een main event jobber voor Lasley en Cena

Had beter op Smackdown kunnen blijven.

Zelfde voor Booker trouwens, die haat Raw omdat het zo politiek is, en hij vindt Smackdown daarom veel leuker.
  zondag 15 juli 2007 @ 22:45:41 #225
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51504389
als je bij RAW zit en niet in het straatje van HHH valt heb je een probleem idd
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51509165
Morgen begint er weer een heerlijke worstel week:

Maandag: TNA Victory Road PPV
Dinsdag: WWE Raw
Woensdag: WWE ECW
Donderdag: Niks
Vrijdag: TNA Impact! & WWE Smackdown!

Lekker weekje zo
pi_51512641
er is gewoon teveel worstel zooi om te kijken, daarom kijk ik alleen RAW
  maandag 16 juli 2007 @ 10:12:20 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51513836
Tsja vind TNA echt geen zak aan, klopt helemaal niks van de Storylines en sommige beslissingen die ze nemen lijken echt op WCW2000
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 16 juli 2007 @ 13:01:26 #229
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51518817
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Donderdag: Niks
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 16 juli 2007 @ 14:58:47 #230
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_51522704
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:12 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja vind TNA echt geen zak aan, klopt helemaal niks van de Storylines en sommige beslissingen die ze nemen lijken echt op WCW2000
Klopt ik vind TNA ook geen fuck aan
  maandag 16 juli 2007 @ 15:38:46 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51524175
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Klopt ik vind TNA ook geen fuck aan
gewoon niet kijk dan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 16 juli 2007 @ 16:11:01 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51525212
doe ik dus ook niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51528691
Victory Road:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 juli 2007 @ 18:32:55 #234
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_51529605
Doe ik dus niet meer
pi_51540045
Och, och...het komt wel goed met TNA ik kijk nu omdat ik heel graag de overgang wil meemaken tussen 1 uur en 2 uur. Als ze echt met bullshit komen met een 2 uurslot dan houd het gewoon op. Maar in ieder geval hebben ze een mooie roster opgebouwd als het zover is.
MCMG!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_51544882
quote:
Breaking: Benoit Toxicology Reports Tomorrow
Story posted by Ryan Clark on July 16, 2007

The following is from the Associated Press:

The results of toxicology tests conducted on the body of former pro wrestler Chris Benoit will be revealed at a press conference Tuesday at 2:30 p.m., Georgia Bureau of Investigation spokesman John Bankhead said.
20:30 onze tijd dus. Ben benieuwd.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:18:45 #237
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51548908
Joe heeft zn partner gekozen blijkbaar



opvallend trouwens hoe minder imponerend Umaga is zonder zn facepaint en zn gouden tanden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:36:54 #238
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51552355
Ik las dat deze foto recentelijk is genomen.. hoe komt Umaga aan een TNA tag team belt?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:03:45 #239
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51553210
Kwam tevoorschijn op de show van King Booker zn federatie waar de Dudleys ook waren die worstelden tegen Booker en een partner en na de wedstrijd kwam Umaga naar buiten om iedereen de ring uit te meppen toen pakte hij dus de TNA tag title
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:36:56 #240
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51554299
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:03 schreef kidkash19 het volgende:
Kwam tevoorschijn op de show van King Booker zn federatie waar de Dudleys ook waren die worstelden tegen Booker en een partner en na de wedstrijd kwam Umaga naar buiten om iedereen de ring uit te meppen toen pakte hij dus de TNA tag title
aaah okeej dan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:02:11 #241
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51555127
denk niet dat Vince daar blij mee is. voor de WWE bestaat TNA niet.. en als hij dan zo'n belt oppakt worden er natuurlijk foto's gemaakt en maakt een WWE superstar gratis reclame voor de concurrent.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:42:16 #242
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51556767
ach naar buiten toe bestaat TNA niet maar geloof me dat ze binnen in de kantoren TNA echt wel met 1 oog in de gaten houden (al zal het ze op dit moment nog weinig boeien). Als Vince er niet blij mee is dan is dat heel vreemd want hij heeft hem (en King Booker) toestemming gegeven om te worstelen op een show waar TNA sterren waren.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:22:38 #243
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51560296
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef kidkash19 het volgende:
ach naar buiten toe bestaat TNA niet maar geloof me dat ze binnen in de kantoren TNA echt wel met 1 oog in de gaten houden (al zal het ze op dit moment nog weinig boeien). Als Vince er niet blij mee is dan is dat heel vreemd want hij heeft hem (en King Booker) toestemming gegeven om te worstelen op een show waar TNA sterren waren.....
worstelen ja, niet met die belt lopen

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:12:19 #244
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51562206
ow ja ..... en jij denkt dat ze niet weten dat die kans erin zit?....ik denk dat het ze absoluut niet boeit wat er gebeurt is omdat TNA nog geen stofje op de radar is van de WWE. Misschien is Vince er van binnen wel gelukkig mee aangezien hij zonder concurrentie ook maar voort blift ploeteren. Hij stak niet voor niets geld in het oude ECW in de jaren 90
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51562711
Kan natuurlijk ook een photoshop zijn. Maar ik dat met die Booker vs TNA is denk ik eerder wat er gebeurd is.


Edit: Lees net de nieuws sites, komt dus van die show van Booker af waarschijnlijk ja.


Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-07-2007 16:37:21 ]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:39:26 #246
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51566710
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
ow ja ..... en jij denkt dat ze niet weten dat die kans erin zit?....ik denk dat het ze absoluut niet boeit wat er gebeurt is omdat TNA nog geen stofje op de radar is van de WWE. Misschien is Vince er van binnen wel gelukkig mee aangezien hij zonder concurrentie ook maar voort blift ploeteren. Hij stak niet voor niets geld in het oude ECW in de jaren 90
ik zeg niet dat WWE TNA als echt gevaar ziet, het verschil is nog veel te groot, maar het boeit ze wel natuurlijk. TNA! chants worden altijd gemute en wrestlers moeten altijd 90 dagen wachten na het eind van hun contract zodat ze niet elders op tv opduiken(oftewel: TNA). ook wordt TNA nooit genoemd of vermeld bij het verleden van een wrestler. ze doen er alles aan om te doen of TNA niet bestaat(bekende taktiek).. dus zo'n recente foto van een main eventer met TNA belt is dan absoluut niet de bedoeling.

Vince er wel blij mee ? waarom blijft ie ze dan negeren? zelfs toen TNA de confrontatie zocht met die (nogal trieste) filmpjes hoorde je niks van de WWE. alleenheerser is nog altijd het beste, die concurrentie probeert ie te creëren met de verschillende brands.

[ Bericht 7% gewijzigd door BigFire op 17-07-2007 18:45:15 ]
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:52:33 #247
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51567035
Wat was de beste tijd van de afgelopen tien jaar?? dat was toen WCW het goed deed...toeval? denk het niet. Hij reageert niet op de uitdagingen van TNA omdat hij daarin alleen maar verliest...als hij geen aandacht geeft is het niet goed want dan is hij "bang" en als hij er wel aandacht aan geeft dan wint TNA aan aandacht. Hij gaf WCW destijds ook geen aandacht totdat hij eigenlijk wel moest en die tijd is er nu nog lang niet. Worstelaars hebben dus ook al sinds de WWE-WCW oorlog in hun contract staan dat ze 90 dagen niks mogen doen dus dat heeft niks met TNA te maken.

TNA is het kleine (hele kleine) broertje van de WWE en is er dus alles mee geholpen met elk klein worstelaartje die ze kunnen pikken bij de WWE terwijl dat andersom helemaal niet zo is omdat ze hun eigen sterren wel maken.

Alleenheerser is zeker niet het beste want er is niemand die je uitdaagt en daardoor blijft je product stilstaan, vergelijk het maar met topsport, een team wordt alleen beter als er concurrentie is op alle posities daardoor blijft de druk hoog.

Zoals ik zei....een foto met een belt maakt denk ik niet zoveel uit voor ze aangezien ik denk dat het daadwerkelijk worstelen van een WWE main eventer en recente World Champion tegen de TNA tag champs "schadelijker"is dan een Umaga die een paar minuten tevoorschijn komt en de TNA belt beet heeft
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:01:51 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51567289
Als TNA nou us dat betere tijdslot krijgt kunnen we meer zeggen..
Storylines zullen beter moeten en sommige gimmicks zijn ook te dom voor woorden..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51569432
Dit ga je toch niet menen heh

Smackdown spoiler, hele erg spoiler zelfs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51570692
Benoit toxic results pers conferentie nu op www.cnn.com
pi_51571415
Nancy was misschien dus dronken, Daniel was in slaap toen het gebeurde (door pillen) en ze hebben weinig steroids gevonden in ze lichaam, alleen maar een heel klein beetje

Media is echt dissapointed allemaal vragen of ze wel zeker zijn over de steroids. Kut media.


Als Nancy in een auto zat, zat ze dus over de alcohol limit, and Benoit had helemaal geen alcohol in zijn lichaam.

De media BLIJFT maar vragen of ze zeker zijn over de steroids. Jammer heh als er geen verhaal is Die vent wordt ook gek van die vragen die steeds hetzelfde zijn

[ Bericht 36% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-07-2007 20:56:57 ]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:20:08 #252
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_51572501
Goed nieuws, de Amerikaanse media is echt verschrikkelijk en vertelt opzichtig wat conservatief Amerika wil horen.
pi_51572639
CNN en Foxnews spreken nu opeens met headlines dat hij steroids heeft gebruikt. CNN veranderde het snel naar: Daniel was sedated.

Maar Foxnews en CNN blijven wel gewoon zeggen steroids, terwijl het alleen maar een klein beetje testerone was, wat ook voor heel veel andere redenen gebruikt wordt. Alleen dat vermelden ze niet bij CNN of Foxnews
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:25:36 #254
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51575074
SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51576043
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef BigFire het volgende:
SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, ik las ergens dat het zelfs langer was. Volgens mij is het verschil in de grote of de kleine. Gok ik maar hoor.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:05:31 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51576656
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51576961
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51579162
I Can Smack A Tornado....dat is het enige waar ik nu aan denk (H)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:17:40 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51580581
Victory Road was een redelijke PPV.. zaten idd nog wat minpunten aan!!
Maar gelukkig ook heel veel goeie dingen

Ja ik loop een paar dagen achter.. shame on me
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51581187
Zit eraan te denken om naar de Smackdown house show te gaan in belgie, zijn nog eerste klas kaarten te koop, maar er zijn geen foto's van binnen dus heb niet echt een goed idee waar ik dan zou zitten. Denk er nog even over na, ook met de spoiler in gedachte, want roster op Smackdown is erg zwakjes.
pi_51581873
Dit is echt niet leuk. Dit moet een grap zijn !

De nieuwe champ:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat trouwens ook op wwe.com and zal ook op ECW gezegd worden.
  woensdag 18 juli 2007 @ 03:15:41 #262
92908 Version1
Jerichoholic
pi_51581882
Smackdown! spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  woensdag 18 juli 2007 @ 03:19:29 #263
92908 Version1
Jerichoholic
pi_51581893
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 03:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dit is echt niet leuk. Dit moet een grap zijn !

De nieuwe champ:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat trouwens ook op wwe.com and zal ook op ECW gezegd worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_51581938
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 03:19 schreef Version1 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 03:40:52 #265
92908 Version1
Jerichoholic
pi_51581966
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 03:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_51582010
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 03:40 schreef Version1 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51582314
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:45:28 #268
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51583083
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:25:53 #269
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51585376
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal toch niet he?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:36:15 #270
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51585705
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ow ja....im there in Belgium...5e rij
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:59:32 #271
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51586390
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ow ja....im there in Belgium...5e rij
nice

[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 18-07-2007 11:06:24 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:35:38 #272
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51591681
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal toch niet he?



ik denk dat ik de wekelijkse shows maar even een paar maanden links laat liggen en alleen de PPV's bekijk. heb er even genoeg van.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:45:31 #273
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51592015
ik vind de wekelijkse shows eigenlijk een stuk verbeterd sinds maanden, veel meer geworstel (veel tijd voor de matches) precies zoals een tijd geleden in het nieuws kwam.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:45:52 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51592032
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie prima RAW deze week

>
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 06:46 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thats what a call a very good statement
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:51:07 #275
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51594515
en dan verschijnt er ineens een grote ster ala Jericho ofzo op SD! terwijl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
champ is en jullie downloaden/kijken allemaal de show weer

ow ja en Cena is ongelofelijk de man en heeft een talent om te spreken in het openbaar, mij god wat heeft hij dit goed afgehandeld

http://www.youtube.com/watch?v=LbVMi9OQPt8

nogmaals : Cena

[ Bericht 36% gewijzigd door kidkash19 op 18-07-2007 16:31:52 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:15:40 #276
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51595404
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:51 schreef kidkash19 het volgende:
en dan verschijnt er ineens een grote ster ala Jericho ofzo op SD! terwijl Khali champ is en jullie downloaden/kijken allemaal de show weer

ow ja en Cena is ongelofelijk de man en heeft een talent om te spreken in het openbaar, mij god wat heeft hij dit goed afgehandeld

http://www.youtube.com/watch?v=LbVMi9OQPt8

nogmaals : Cena
Ik blijft Smackdown volgen hoor maar het besluit dat ze nu genomen hebben vind ik wel heel erg triest!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_51595764
ECW:

wtf Nitro
  Redactie Games woensdag 18 juli 2007 @ 16:25:19 #278
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51597378
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW:

wtf Nitro
Wie?
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 18 juli 2007 @ 16:26:19 #279
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51597410
Tevens Kidkash
Waarom spoil je nou weer wat iedereen tussen spoilers zet, ik wil dat gewoon nooit lezen, irritant is dat.
.....Kennedy
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:32:13 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51597575
oeps excuse me....aangepast
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 18 juli 2007 @ 16:40:47 #281
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51597819
Nu ik het toch al heb gelezen praat ik maar mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:52:03 #282
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51598190
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51598606
laat WCW maar weer terugkomen
pi_51598611
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 17:39:47 #285
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51599620
The-Brahma-Bull zou je voortaan misschien ook in de spoiler kunnen zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment
pi_51600179
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef MeneerMuis het volgende:
The-Brahma-Bull zou je voortaan misschien ook in de spoiler kunnen zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:01:12 #287
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51600197
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:05 schreef Wouter2006 het volgende:
laat WCW maar weer terugkomen
right.....en nu gaan we weer serieus doen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51600288
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:05 schreef Wouter2006 het volgende:
laat WCW maar weer terugkomen
Die is er al hoor, kijk maar eens TNA
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:15:41 #289
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_51600547
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 06:46 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dus
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:52:48 #290
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51603490
ECW

Valt niet veel over te zeggen.. het blijft slappe hap voorlopig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:48:57 #291
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51607387
:d dus er zijn serieus mensen die mensen zoals Matt Hardy, MVP, Finlay en in mindere mate Kane, Flair, Yang laten liggen omdat Khali een x champ is ....people never cease to amaze me . Ben ook erg benieuwd welk statement er geprobeerd wordt te maken eigenlijk.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51607651
Iemand al eens eerder daar naar Vorst Nationaal geweest? ZIt beetje met routeplanners te kijken en het duurt zo ongeveer 2 uur en dan ben je er geloof ik, maar is het makkelijk te vinden ook?

En als ik nu een kaartje zou kopen zit ik Fauteuil S, 18-172, wtf is een Fauteuil en is dat ver van de ring?
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:06:49 #293
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51608039
een fauteuil zal wel een stoel zijn (ouderwets woord goh ik word oud ) en ik heb geen idee waar je zou zitten, misschien kan je een vloerenplan vinden op de site
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51609222
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:06 schreef kidkash19 het volgende:
een fauteuil zal wel een stoel zijn (ouderwets woord goh ik word oud ) en ik heb geen idee waar je zou zitten, misschien kan je een vloerenplan vinden op de site
Heb wel een vloerenplan maar het is dus net achter het voorste vak, wil graag weten of het dan ook omhoog gaat, of dat je dan gewoon plat op de grond zit, want dan zie je dus niks.



Vak S dus
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:54:00 #295
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51609909
als ik naar Oberhausen kijk en naar een Raw bijvoorbeeld zijn alle oranje plaatsen grondniveau , groen een niveau hoger en geel het hoogste....volgens mij zit ik in M
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51611271
Mja dat denk ik ook, dan zit ik dus achter een groep andere mensen plat op de grond, dan zie je dus geen flikker
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:41:03 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_51611661
valt wel mee...de ring is redelijk hoog en goed te zien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_51613461
Hm, maar even kijken of ik vervoer heb of niet. Hoop dat het beetje makkelijk te vinden is. Ongeveer 2 uur rijden vanaf Den Haag.

Is er nog een redelijke kans Matt Hardy buiten tegen te komen? Hij stopt altijd voor fans dus daar krijg je nog wel wat uit denk ik.
pi_51615104
Former ECW wrestler George "John Kronus" Caiazo was found dead today at his girlfriend's apartment in New Hampshire. No other details are available at the moment. Kronus underwent a knee operation (possibly a knee replacement, which a few people said a few months that was going to have) last week.

Kronus is perhaps best known as half of the tag team "The Eliminators" with Perry Saturn in ECW, where he feuded with The Pitbulls, The Public Enemy, The Gangstas, and Rob Van Dam & Sabu. During much of 1996 and 1997, The Eliminators were pushed as "The Best Tag Team in the World." He was a 3-time ECW Tag Team Champion with Perry Saturn. He also held the title one other time with New Jack.

After a brief run in XPW, Kronus retired from wrestling in 2002. He worked the final "Hardcore Homecoming" event, "November Reign" in November 2005, losing to Balls Mahoney in what may have been the final match of his career.

hmm :/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')