abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:08:16 #251
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50908835
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:10:02 #252
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50914347
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50916450
En nu zou hij ze zoontje dus wel met ze handen hebben vermoord.

ABC News and CNN are reporting that they talked with District Attourney Scott Ballard, and he said that investigators believe Chris Benoit killed his seven-year-old son, Daniel, with a wrestling choke hold.

Daniel was found face down on his bed, but authorities said they do not know whether he was sleeping when he was killed. Ballard said authorities believe the child was asphyxiated using a choke hold. The DA didn't offer anymore details.

Wat is dit onderzoek een lachertje zeg. Dagen verkeerd, tijden verkeerd, manier waarop verkeerd. Whats next
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:22:03 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50917648
nou ja als ze blauwe plekken hebben gevonden op zn nek heeft ie het met zn handen gedaan, blauwe plekken hoeven trouwens niet meteen zichtbaar te zijn
Luck is for losers
pi_50917915
Ook interessant:

But Christopher Nowinski, a former professional wrestler who worked with Mr. Benoit, and who was forced to quit because of head injuries, said he believed that repeated, untreated concussions might have caused his friend to snap.

“He was one of the only guys who would take a chair shot to the back of the head,” Mr. Nowinski said, “which is stupid.”

Mr. Nowinski has written a book called “Head Games: Football’s Concussion Crisis” (Drummond Publishing Group, 2006), about chronic traumatic encephalopathy, a condition that can cause memory loss, depression and “bizarre, paranoid behavior.”

Mr. Nowinski said that he had been trying to persuade the coroner examining Mr. Benoit to allow a brain exam to look for the telltale neurofibrillary tangles in the brain’s cortex, but that he had thus far been rebuffed.

“Part of me hopes there was something wrong with his brain,” Mr. Nowinski said. “The Chris Benoit I knew was always more concerned about everybody else’s well-being than his own.”

Waarom negeren ze zijn verzoek? Het heeft er veel mee te maken.
pi_50919870
quote:
Professional wrestler Chris Benoit met with his personal physician hours before he allegedly killed his wife and son and then hanged himself in his basement, the doctor said Wednesday.

"He was in my office on Friday to stop by just to see my staff," said Dr. Phil Astin of metro Atlanta. "He certainly didn't show any signs of any distress or rage or anything."

Astin, who said he was Benoit's longtime friend and physician, said he had prescribed testosterone to Benoit because he suffered from low amounts of the hormone. He said the condition likely originated from previous steroid use. He would not say what, if any, medications he prescribed the day of the meeting.

"I'm still very surprised and shocked, especially with his child Daniel involved," said Benoit. "He worshipped his child."

"I don't know what he confronted when he went back into the house," he said. "No one really knows that. We'll have to see. Clearly this issue of the son was a stressor on both of their relationships for some time."

District Attorney Scott Ballard said the autopsy indicated that there were no bruise marks on his neck, so authorities are now assuming he could have been killed using a choke hold. "It's a process of elimination," he said.
Wie weet wat ze vrouw wel niet heeft gedaan toen hij daarvan terugkwam. Er blijven steeds maar nieuwe dingen komen, ik hoop echt dat er uiteindelijk, op het einde van alles toch iets heel anders blijkt.
  woensdag 27 juni 2007 @ 23:12:20 #257
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_50920212
Not good:
Stone Cold” Steve Austin’s ex-wife Debra Williams spoke on the FOX 31 web site about the Benoit family tragedy. “Domestic and drug abuse is out of hand in the WWE and something needs to be done about it,” commented Williams, who also claimed that she witnessed Austin use steroids. “If only I had spoken up sooner, maybe Nancy and her little boy would be alive today ... That's why I'm going public now. Something has to change!” A victim of domestic violence in 2002 by Austin, Williams told the web site that she filed for a restraining order from Austin after a third incident between the couple. Williams alleged in the web site that Austin forced her to write a letter to the courts, ending the restraining order. Williams later consented to a gag order regarding the matter.

Bret Hart has offered comments once again to the Calgary Sun regarding the Benoit tragedy. “I can't begin to even understand what could drive somebody to do this,” Hart said. . “The sad thing about it is I never saw Chris lose his composure and I never saw him get angry. He was always a very solid, sound, logical kind of guy. It’s totally the last thing you'd ever expect to come out of Chris Benoit. I think that's why everyone's having such a hard time coming to terms with this.” Hart’s family helped train Benoit to become a professional wrestling.

Two days before he and his family were found dead in an apparent murder-suicide, pro wrestler Chris Benoit told co-workers his wife and son had food poisoning and were throwing up, according to World Wrestling Entertainment.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_50924956
ECW heeft een dikke 1.8 gescoord. Dat is erg hoog voor ECW, zaten normaal zo rond de 1.4 tot de 1.6.

Gelukkig is het bij CNN van de main page af (althans het main artikel), en meld de BBC er ook niks meer over.
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:22:29 #259
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50927216
Nu alles een beetje bezonken is komen de meningen naar boven van velen...hier een compilatie
quote:
Scott Hudson: the fourth victim.

Not a human victim. As the beautiful Nancy and the young Daniel lay dead and dying in their new home, Chris was slowly suffocating another victim as he ended his own life. He killed what shred of innocence was left in wrestling. I know that’s akin to lamenting the loss of integrity in the legal profession - but there was a little bit left.

The innocence was found in the locker room, in a backstage handshake and embrace between two athletes, in ribbing among the members of the fraternity. As kayfabe went the way of the dinosaur, the wall of insulation constructed from the inside out by those in the business grew higher. One knew that any casual hotel lobby conversation with a fan or radio show guest shot would be on the internet in mere minutes. Nothing wrong with that. But we knew that the only people you could trust - albeit very little - were those in the locker room with you. They knew. They understood. The pain. The travel. The pain. The loneliness. The pain. The frustration. That common thread linked everyone. They knew you and you knew them. Maybe not personally - but you just knew. Everyone around you began in small buildings with even smaller pay-offs and much larger aches and bruises. We were all on the same team - no matter what.

Suicide is an awful thing. Whether it’s the coward’s way out is a matter for the bumper sticker writers. That person is still just as dead. Wrestling has had its share of intentional and unintentional suicides. Insert the word murder in place of suicide and that statement rings just as true. But murder/suicide? Of a child? Like he has so often - Chris Benoit raised the bar.

Double-crosses occur in every profession without exception. Salesmen, attorneys, entertainers, bureaucrats - makes no difference. Wrestlers included. But like the old saw dictates regarding families, “We may fight among ourselves but God help the outsider that fights one of us. You fight one of us - you fight all of us.” That was a strong bond among wrestlers. That was part of the innocence.

The biggest marks in the building are backstage. We believed that we knew - as much as we reasonably expect - those in there with us. We put our lives in each others hands and trusted them not to injure us. We believed. We knew.

George Carlin noted, “People say ‘sometimes you just don’t know.’ That’s not true. Sometimes you do know. You just don’t want to say it out loud.” Now we know. The guy you’re in the ring with; the man you’re working out spots with; the guy next to you in the rental car - he could kill his family. What? That won’t happen? You just know it couldn’t happen. How do you know that?

Nancy and Daniel will be forever mourned as the victims of a mad man and a madman. Their memorial service will be tearful pageant celebrating their lives. As well it should be. The man who killed them was working out spots with Elijah Burke three nights previously.

We can no longer assume that just because we’re in the same biz and have paid the same dues that we are all hard-wired the same way. We are not. Chris, the son of a bitch, killed that, too.
quote:
Jillian Hall
Time to Speak

Well, by now the whole world knows of the horrible news that took place this week. With all of the comments and messages from people saying how sorry they are for our loss, I figured I would speak in general. I am 100% in agreeance with WWE and Mr. McMahon on completely erasing all tributes to Chris Benoit. While he had always been nice and polite to me and most of the WWE talent, what he did is completely disgusting and unforgiveable! This man who could have been a legend has demolished his reputation. My heart goes out to Nancy and the adorable Daniel and the family and friends they left behind!
quote:
Lex Luger weighed in on the Benoit situation with CBS's Tampa Bay affiliate. Luger said he believes it is possible steroid use played a part in the Benoit family tragedy. "Obviously, they were in his home. Let's face it. There's a pretty good chance he was on them and to discount that they didn't play a role, as far as with his temperament, I'd be lying if I said there wasn't that possibility," Luger said
Luck is for losers
pi_50941095
King Booker heeft mooie woorden
quote:
Houston, Texas' KHOU interviewed World Wrestling Entertainment's King Booker regarding the Benoit family tragedy today at Booker's wrestling school. Booker said it was something "the wrestling family, the wrestling world" would never suspect would happen and it's the first time something of this nature has happened in the business.

Booker noted that he knew Benoit personally (a feud for the WCW TV title against Benoit put Booker on the map as a singles star) and he never saw that side of Benoit. He said that he knew Benoit's wife and all of his children and what happened was completely "out of the norm and unexplainable."

He noted that he wrestled Benoit 75-100 times and they had spoken just a few weeks ago for about 30 minutes about the wrestling business and never saw that side of him. "We're all tired at certain points, we work a lot of hours, but I never saw this side of Chris. I've never seen Chris mad. I've never seen Chris angry. He was always the guy with a lot of positive energy, always pushing the guys."

Booker told the story of a student that came to his school to be trained, arriving from Illinois with $800 in his pocket with "no way to go back" who carried a photo of Benoit and Eddie Guerrero as he was inspired by them to get into the business. "That was just the type of person he was, always encouraging people. He didn't even know this guy, but that's the type of person he was."

When the idea of "roid rage" was brought up, Booker remarked, "The media is going to put a spin on it, you know. We know that. WWE knows that. Did the guy last week who murders his wife and kid last week have any form of roid rage? He was a cop. This happens in any form of life. I feel like the human life is a delicate piece of equipment and everyone has their breaking point. We don't know what his breaking point was. You don't know what my point is, I don't know what your point is. We're all human. I just think it was a huge malfunction and whatever it was, we may never know. It's not for us to know. It's out of our hands and with God now."

Booker said the wrestling industry is a huge family and he's cried and wanted to pull his hair out over this. He said he loved Chris and he is mad to see him "go out like this. I'm pissed at him in certain ways. I wish I could just hold him for a second, but it's out of our hands. I'll be there at the funeral and tell him goodbye and hopefully see him on the other side. Hopefully, I'll find out what happened one day."
http://www.khou.com/video/news-index.html?nvid=154648
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50941153
Vince op de Today Show:
quote:
Vince McMahon appeared in the first segment after the news on The Today Show this morning. He was interviewed by Meredith Vierra after a recap of the Chris Benoit tragedy, where they mentioned that anabolic steroids were one of the focal points of the investigation. They showed a short clip with Lex Luger, who told them that mixing alcohol and steroid use is a bad combination. They mentioned the death of Eddie Guerrero in 2005 and linked it to steroids. They showed Curt Hennig and said his father blamed his son's death on drug and steroid use.

Vince was then interviewed and was very somber. He was asked about WWE's role in alerting authorities to a potential problem at the Benoit home. Vince said that Chris missed a house show on Saturday in Beamont, TX, which is very unlike him. He said that the office then contacted Chris to rearrange his travel to get him to the PPV. When he didn't show up on Sunday, they knew something was drastically wrong. Vince said that Benoit was a consummate professional from a business perspective so they knew there had to be a problem. Vince said that he heard that Benoit contacted his friends early Sunday morning with strange text messages. He said that they decided to contact the authorities.

He was asked if he contacted police. He said he didn't. He oversaw how WWE handled it.

He was asked about the steroids found in the home. Vierra mentioned that the police said they didn't know if steroids played a part in the tragedy and then mentioned that WWE almost immediately released a statement after the press conference saying that steroids were not related to the death. She asked Vince how they could possibly know that since the toxicology reports hadn't come in yet. Vince said they didn't say that. Vierra countered by saying she had just read the exact quote, which made Vince look bad.

He said, "I understand" and then went on to say that their reaction was to the hysteria of the media. Vierra again asked how they could say that steroids "were not and could not be related to the cause of death" when they have no way of proving that. Vince said that they were referring to steroid rage when they wrote that. He said that the crime happened over three days so it wasn't steroid rage. He added that it's all speculation until the toxicology reports come back.

Since Vince was ignoring her question, she flat out asked why they were so defensive about steroid involvement being linked to the crime. She mentioned steroids were found in the home and pointed to the 2003 protection order that Nancy Benoit filed to show that Benoit had a history of violence. She mentioned that steroid use also causes depression and paranoia. Vince agreed and pointed to the other medications found in the house and mentioned that there could have been other factors.

He said he hoped they could find out why it happened and was basically saying he wasn't jumping to any conclusion. He said that the whole thing goes against what WWE does. They are entertainers who bring smiles to people's faces. He didn't want this to "taint and smear" his company. He compared what Benoit did to a postal worker who commits a crime, saying it wasn't the Post Office's fault and that you still use them for your mail. He said that Benoit does not represent what WWE is about and he doesn't know why Benoit turned into a "monster". He said WWE wants to know what happened as well and whether steroids played a part in it in any way. He said it could have been the pressures of his son's illness that caused the tragedy.

Vierra said that steroid use has always been suspected among wrestlers. She asked Vince how he deals with it. He said that now they have implemented the Wellness Program. He talked about it and said it was a blood and urine test, plus cardiovascular tests to check their hearts. He said Benoit was tested in April and it came back negative. He added, "That doesn't mean he wasn't taking prescription medication and perhaps even steroids when this happened, we don't know." He added that it will be determined by the authorities.

Vierra then came back to how Vince said his business was tainted by this. She used that as a segue to talk about early deaths in wrestling, saying it was "almost an occupational hazard". She read the early death stats that always make their way out to the media (and you all probably know how I feel about those stats by now). She asked Vince what his responsibility was to the people who he makes so much money from. He said that they have had five people who were under contract to them pass away. He said he can't comment on the others and didn't even know if the stats were accurate. He told Vierra, "nor do you". Vince appeared to be getting agitated at this point.

She rolled her eyes and said, "It's disingenuous to say that you don't believe there is suspected steroid use within the wrestling community." Vince said he never said that. He said that he can only speak about the five people under contract to WWE that died on his watch. He mentioned that Benoit's death was a suicide, Owen Hart was an accident and said that the other three died of heart failure.

Vierra asked if steroids are found to have been in Benoit's system, what impact will it have on wrestling and him in particular. Vince again mentioned the Wellness Program and said how effective it is. He said that if you ask his performers, they would tell you the same thing. He said all WWE can do is establish the program and do what they can to help the wrestlers. He was asked if Benoit had steroids in his body, will it do anything to make him change his approach. Vince said he thinks people are rushing to judgment here and they won't know what is what until the toxicology reports come back.

He said that WWE is not trying to hide from the fact that Benoit was a part of their organization. "Unfortunately, he was," Vince said. He said, "There was no way of telling this man was a monster." He mentioned Benoit never gave off any signs of this kind of behavior. Vierra asked if the business creates monsters and Vince said no. He said they are well adjusted people and performers. He said that he and his company need to move on as best as they can for themselves and their fans.

They shook hands and that ended a very fair interview where Vince came off pretty well.
Media blijft maar ingaan over steroids zeg, elke vraag die die slet stelt gaat erover. En daar vangt ze 10 miljoen per jaar voor
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:17:22 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50941466
Zei ik toch? dat is het enige beeld wat ze van het worstelen hebben daar. De rapporten van het bloedonderzoek zijn er niet eens, als dan blijkt dat hij daadwerkelijk Steroids heeft gebruikt die tijd dan kan het nog leuk worden
Luck is for losers
pi_50943441
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:17 schreef kidkash19 het volgende:
Zei ik toch? dat is het enige beeld wat ze van het worstelen hebben daar. De rapporten van het bloedonderzoek zijn er niet eens, als dan blijkt dat hij daadwerkelijk Steroids heeft gebruikt die tijd dan kan het nog leuk worden
Ach komop zeg. Ze zijn 300 van de 365 dagen on the road, heel erg veel onderweg, erg onregelmatig leven. Kijk naar de bouw van de gemiddelde worstelaar en elk mens snapt dat daar zeker gevallen tussen zitten die dat uiterlijk niet alleen door simpel aan gewichten te hangen hebben gekregen. De bouw en opbouw van sommige sterren wijzen duidelijk op steroidgebruik. En het lijkt me gewoon ook bijna onmogelijk om nog zoveel te trainen voor zo'n natuurlijk gespierd uiterlijk, als je zoveel onderweg bent.

Er zijn onderzoeken gedaan naar een online shop die roids verkocht (in 2003). Op de klanten lijst stonden Benoit, Orton, Edge, Mysterio en anderen. Dus het is al duidelijk dat hij een gebruiker is/was. Zijn doktor zei ook al dat hij hem steroids voorschreef omdat zijn testosteron waarde heel erg laag was. En hij zei erbij dat dit zeer waarschijnlijk het gevolg was van jarenlang steroids gebruiken.

En je kunt natuurlijk ook nog kijken naar de verslaving aan zware pijnstillers die misschien geen uitzondering is. Het is simpelweg niet mogelijk om jarenlang je lichaam zoveel te laten verduren zonder daar flinke gevolgen van te ondervinden. Dit word nog eens versterkt door het feit dat ze zo verschrikkelijk vaak worstelen, hele jaar on-onderbroken eigenlijk, zonder tijd om het lichaam goed te laten genezen.

En natuurlijk is Vince bang. Als duidelijk bewezen word dat enkele main-eventers inderdaad jarenlang steroids of veel pijnstillers gebruiken dan heeft hij een probleem. Dan zou je bijna kunnen zeggen dat het een voorwaarde was om echt succesvol te zijn. Je moet een erg goed lichaam hebben (steroids) en je moet vrijwel het hele jaar doorgaan (pijnstillers). Dat het beide dus een gevolg is van de werk- en denkwijze van de WWE.

Het is voor mijzelf iig wel duidelijk dat er een heel erg groot probleem is met steroids en pijnstillers in de pro-wrestling wereld. Je moet wel heel goedgelovig zijn als je denk dat iedereen clean is en alles volgens de regeltjes doet. Er is een grens van wat een menselijk lichaam aankan.
pi_50943559
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Ach komop zeg. Ze zijn 300 van de 365 dagen on the road, heel erg veel onderweg, erg onregelmatig leven. Kijk naar de bouw van de gemiddelde worstelaar en elk mens snapt dat daar zeker gevallen tussen zitten die dat uiterlijk niet alleen door simpel aan gewichten te hangen hebben gekregen. De bouw en opbouw van sommige sterren wijzen duidelijk op steroidgebruik. En het lijkt me gewoon ook bijna onmogelijk om nog zoveel te trainen voor zo'n natuurlijk gespierd uiterlijk, als je zoveel onderweg bent.

Er zijn onderzoeken gedaan naar een online shop die roids verkocht (in 2003). Op de klanten lijst stonden Benoit, Orton en anderen. Dus het is al duidelijk dat hij een gebruiker is/was. Zijn doktor zei ook al dat hij hem steroids voorschreef omdat zijn testosteron waarde heel erg laag was. En hij zei erbij dat dit zeer waarschijnlijk het gevolg was van jarenlang steroids gebruiken.

En je kunt natuurlijk ook nog kijken naar de verslaving aan zware pijnstillers die misschien geen uitzondering is. Het is simpelweg niet mogelijk om jarenlang je lichaam zoveel te laten verduren zonder daar flinke gevolgen van te ondervinden. Dit word nog eens versterkt door het feit dat ze zo verschrikkelijk vaak worstelen, hele jaar on-onderbroken eigenlijk, zonder tijd om het lichaam goed te laten genezen.

En natuurlijk is Vince bang. Als duidelijk bewezen word dat enkele main-eventers inderdaad jarenlang steroids of veel pijnstillers gebruiken dan heeft hij een probleem. Dan zou je bijna kunnen zeggen dat het een voorwaarde was om echt succesvol te zijn. Je moet een erg goed lichaam hebben (steroids) en je moet vrijwel het hele jaar doorgaan (pijnstillers). Dat het beide dus een gevolg is van de werk- en denkwijze van de WWE.

Het is voor mijzelf iig wel duidelijk dat er een heel erg groot probleem is met steroids en pijnstillers in de pro-wrestling wereld. Je moet wel heel goedgelovig zijn als je denk dat iedereen clean is en alles volgens de regeltjes doet. Er is een grens van wat een menselijk lichaam aankan.
En wat is nu je punt? Alles wat Benoit had was legaal hoor. Kan je wel een leuk verhaaltje schrijven met algemene kennis maar daar schiet je weinig mee op.

Het interview met Vince staat nu op wwe.com. En hij zegt hoe het is.
pi_50944223
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En wat is nu je punt? Alles wat Benoit had was legaal hoor. Kan je wel een leuk verhaaltje schrijven met algemene kennis maar daar schiet je weinig mee op.

Het interview met Vince staat nu op wwe.com. En hij zegt hoe het is.
Mijn punt is dat er meerdere ex worstelaar hebben aangegeven dat het gebruik van steroids normaal was in het pro-wrestling. Ook is er verschillende keren gezegd dat de WWE/WWF die zelfs verstrekte achter de schermen. Uit onderzoeken is ook bekend dat langdurig gebruik van steroids gevolgen als paranoïde, depressies etc kan hebben.

En dan hebben we Vince die als eerste krampachtig meld voordat er ook maar iets bekend is: Steroids were not and could not be related to the cause of death.

Oja, steroids zijn illegaal in de VS. Alleen op doktersvoorschrift met een medische oorzaak. Benoit kreeg ze omdat zijn testosteron waarden laag waren, zeer waarschijnlijk als gevolg van jarenlang steroïden gebruik.

En dan vind jij het vreemd dat de pers daar verder naar gaat vragen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Unstoppable op 28-06-2007 17:45:22 ]
pi_50944317
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:40 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Mijn punt is dat er meerdere ex worstelaar hebben aangegeven dat het gebruik van steroids normaal was in het pro-wrestling. Ook is er verschillende keren gezegd dat de WWE/WWF die zelfs verstrekte achter de schermen. Uit onderzoeken is ook bekend dat langdurig gebruik van steroids gevolgen als paranoïde, depressies etc kan hebben.

En dan hebben we Vince die als eerste krampachtig meld voordat er ook maar iets bekend is: Steroids were not and could not be related to the cause of death.

En dan vind jij het vreemd dat de pers daar verder naar gaat vragen?
Je zegt het zelf al, let op het woord: vroeger. De side effects van steroids zijn sterk overdreven ook. Ik heb er wat over gelezen gister en dit kan er nooit voor gezorgd hebben. Zoals Vince al zei, "roid rage" duurt geen 3 dagen. Dat bedoelt Vince.

Het is niet vreemd dat de pers daar over vraagt, die zoeken sensatie, wat er niet is.
pi_50944420
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, let op het woord: vroeger. De side effects van steroids zijn sterk overdreven ook. Ik heb er wat over gelezen gister en dit kan er nooit voor gezorgd hebben. Zoals Vince al zei, "roid rage" duurt geen 3 dagen. Dat bedoelt Vince.

Het is niet vreemd dat de pers daar over vraagt, die zoeken sensatie, wat er niet is.
Roid rage niet, depressie of paranoïde kan er zeer wel mee te maken hebben.

En een gedeelte van de steroïden kan niet op worden getest of kan makkelijk worden gemaskeerd door andere wel legale middelen. Die hele test policy is een joke, en alleen mensen die niet weten wat ze doen worden positief getest.

[ Bericht 15% gewijzigd door Unstoppable op 28-06-2007 17:52:53 ]
pi_50944578
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:46 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Roid rage niet, depressie of paranoïde kan er zeer wel mee te maken hebben.
En bij Benoit spelen er nog veel meer factoren die daaraan bijdragen. Zoals kidkash al een lijstje had gemaakt, waarom zijn hersenschuddingen, veel voor de WWE over hebben en daarom veel klappen op ze hoofd incasseert (flying headbut zelf en bv als die een knie tegen ze kop aan krijgt als hij die doet, suicide dives tegen anounce table/barier aan, stoel klappen op ze hoofd) zijn historie van painkillers en steroids, zijn zoontje die dus eigenlijk een mongooltje is, dat hij geheim hield voor de wereld, vrouw wilt dat hij meer thuis is.

Mee te maken, waarschijnlijk. Hoofd reden niet.
pi_50944738
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En bij Benoit spelen er nog veel meer factoren die daaraan bijdragen. Zoals kidkash al een lijstje had gemaakt, waarom zijn hersenschuddingen, veel voor de WWE over hebben en daarom veel klappen op ze hoofd incasseert (flying headbut zelf en bv als die een knie tegen ze kop aan krijgt als hij die doet, suicide dives tegen anounce table/barier aan, stoel klappen op ze hoofd) zijn historie van painkillers en steroids, zijn zoontje die dus eigenlijk een mongooltje is, dat hij geheim hield voor de wereld, vrouw wilt dat hij meer thuis is.

Mee te maken, waarschijnlijk. Hoofd reden niet.
Het zal niet enige reden zijn geweest, maar het kan wel een kettingreactie ofzo hebben veroorzaakt. En omdat meteen als eerste statement simpelweg te roepen dat steroids geen enkele rol kunnnen of hebben gespeeld vind ik belachelijk. Dat is simpelweg proberen je eigen reputatie te redden en te voorkomen dat er ook maar iets negatiefs over de WWE in het nieuws komt. Hier hebben ze zich echt belachelijk mee gemaakt.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:00:30 #270
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50944858
En je weet ook dat Benoit al vanaf zn vroege jeugd geinteresseerd was in geweld en vechten? en dat hij een ceontrol freak was en dat hij een perfectionist was.

Ik snap ook je punt niet...Al waren het steroids...het is niet zo dat de worstelwereld ze verplicht heeft gesteld...Wie steroids doet kiest daar zelf voor en niemand anders. Steroids worden veelal gebruikt om blessures sneller te laten helen, ter informatie.....in het ziekenhuis na bepaalde operaties of aandoeningen krijg je ze ook (bv na kanker of spieraandoeningen). Denk je dat dit alleen in de worstelwereld gebeurt? dit gebeurt in ongeveer iedere grote sport (zelfs kleine) ...zoals gezegd werd door iemand....Worstelaars nemen al vanaf de jaren 60 Steroids....dit is de 1e keer dat er zoiets gebeurt, er is nooit wat in dfe buurt gekomen van deze gebeurtenis. Worstelaars die Steroids hebben misbruiikt gaan dood aan het falen van organen (vaak het hart) dus ik kan en wil niet geloven dat steroids er ook maar iets mee te maken hebben als hoofdreden

Zolang je goed begeleid wordt en je de middelen niet MISbruikt kan er heel weinig gebeuren met je.

Ik heb het al vaker gezegd....de dood van Eddie heeft meer gevolgen voor hem gehad dan je denkt, Benoit heeft zelf gezegd dat Eddie de persoon was die hem in evenwicht hield en waar hij alles aan kwijt kon.

Benoit was gewoon gek, er lagen niet alleen steroids in zn huis maar vele andere medicijnen, zn vrouw wilde al een x scheiden wegens huiselijk geweld...leg alles naast elkaar en dan zul je zien dat Benoit gewoon niet normaal was
Luck is for losers
pi_50944861
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Het zal niet enige reden zijn geweest, maar het kan wel een kettingreactie ofzo hebben veroorzaakt. En omdat meteen als eerste statement simpelweg te roepen dat steroids geen enkele rol kunnnen of hebben gespeeld vind ik belachelijk. Dat is simpelweg proberen je eigen reputatie te redden en te voorkomen dat er ook maar iets negatiefs over de WWE in het nieuws komt. Hier hebben ze zich echt belachelijk mee gemaakt.
Nogmaals de WWE heeft het over roid rage. Vince geeft in dat interview enkele keren toe dat steroids best een rol kunnen hebben gespeeld.
pi_50947135
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Nogmaals de WWE heeft het over roid rage. Vince geeft in dat interview enkele keren toe dat steroids best een rol kunnen hebben gespeeld.
Nee, ze hadden het niet over roid rage, ze zeiden meteen dat steroids geen enkele rol kunnen of hebben gespeelt. Dat is heel wat anders, dat het geen roid rage was werd al snel duidelijk nadat de tijdstippen van overlijden bekend werden. Maar dat ze meteen zeggen dat steroids er op geen enkele manier ook maar een rol hebben kunnen spelen is gewoon een leugen. Ze konden geen enkel idee hebben wat wel de reden was, en om dan meteen maar te roepen dat dat het zeker niet was, geeft wel aan hoe bang ze zijn voor eventuele feiten of verhalen die publiekelijk bekend zouden kunnen worden over steroïden.

Het is natuurlijk nog helemaal niet duidelijk dat zijn leven als pro-wrestler er ook maar wat met de reden te maken heeft. Maar als je naar het hele plaatje zou het gewoon niet onlogisch zijn.
pi_50948259
quote:
Fox 5 News out of Fayetteville, Georgia is reporting that the office of Chris Benoit’s personal physician, Dr. Phil Astin was raided by Drug Enforcement Agents last night confiscating computers.

According to an article on their web site Dr. Astin had prescribed testosterone to Chris in past and he had seen him on Friday.

Drug Agents told the news station that the investigation of Dr. Astin stems from the prescription drugs found in the Benoit home with Dr. Astin’s name printed on them.

We will certainly have more on this story as it unfolds.
Lijkt me toch sterk dat ze daarmee wat vinden. Ten eerste zijn de autopsie resultaten nog niet terug, dus waar dit op slaat snap ik niet. En ten tweede, Dr. Astin kwam zelf naar buiten met het nieuws dat Benoit daar pas geweest was. Waarom denken ze iets te vinden op die computers?
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:54:40 #274
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50948347
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Lijkt me toch sterk dat ze daarmee wat vinden. Ten eerste zijn de autopsie resultaten nog niet terug, dus waar dit op slaat snap ik niet. En ten tweede, Dr. Astin kwam zelf naar buiten met het nieuws dat Benoit daar pas geweest was. Waarom denken ze iets te vinden op die computers?
ze willen gewoon bewijs hebben van wat Chris mogelijk naar binnen gewerkt zou kunnen hebben. Er is zoveel voorgeschreven vs zoveel gevonden

Alles wat mist zit in zijn lichaam hoogstwaarschijnlijk. Daar kunnen ze dan op testen, scheelt een hoop werk.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_50949087
Road Warrior zegt ook dat de media alles overhyped. En geeft een goeie kijk erop. Houdt trouwens maar niet op met praten. Reporter komt er niet tussen.

En hij zegt ook dat het wellness program van de WWE erg goed is. Dat heb ik nog niemand horen zeggen.
pi_50949486
quote:
The Fox News Channel is reporting that an investigation has been launched regarding an entry made on Wikipedia that apparently noted the death of Nancy Benoit fourteen hours before the Benoit family was discovered deceased in their Fayetteville, GA home. Investigators want to know who made that entry, and there is speculation that it could have been Chris Benoit himself. Benoit sent strange text messages to friends and John Laurinaitis prior to the wrestler taking his own life.
Had zoiets gehoord ja, erg vreemd is dat. Ik vindt dit echt met de dag vreemder worden.
pi_50950020
Statement van Bischoff
quote:
I can not begin to articulate my feelings about the tragedy in the Benoit family. It is something I am really struggling to comprehend.
I heard the news late Monday afternoon just as I was sitting down in a business meeting in Pittsburgh, I sat stunned as I listned to DDP on the other end of the phone, trying to tell me what happened. My meeting went very late into the evening and there was little new information when I went to bed.

My phone rang at 7am on Tues and the caller ID revealed a 404 area code. Assuming it was someone that I used to work with in the area, I answered the phone. It was a local sports/talk show in the Atlanta area and they wanted to get my comments. I hesitated, but since the radio personality was a friend of a friend, I decided to go ahead.

The questions started out ok...what one would normally expect in a situation like this. However they quickly turned into a "who's to blame" line of questioning and went down hill from there.

It's really impossible anymore to be honest about something as tragic and emotionally charged as this issue without sounding like I have some kind of "hidden agenda". Its clear that the media wants to blame steroids, professional wrestling, Vince McMahon, or anyone or anything else that further sensationalizes this family tragedy.

I refuse to join the choir.

I don't have enough information. I wasn't there. I am not a psychiatrist. I just can't imagine how or why this could have happened.

God bless Nancy and Daniel. God forgive Chris Benoit.
Ik vindt het mooi dat hij het opneemt voor Vince en worstelen. Zelfs na alles wat er gebeurd is met hem. Het laat je denk ik niet los als je er eenmaal inzit. Het begint nu alleen een erg groot spel te worden van wij tegen zij, worstelaars tegen de pers.

Edit:

Blijkt nu dus dat die edit uit Stampford Connecticut kwam (waar het kantoor van de WWE staat) Maar niet van hun computers, een latere edit vanaf een draadloos australisch netwerk.

Dit is ook wel opmerkelijk:
quote:
FOXNews.com also has learned, through widely posted Web reports, that former pro wrestler Sherri Martel, who was found dead on June 15, was linked to former wrestler Kevin Sullivan — ex-husband of Nancy Benoit.

Martel, who had a reputation as one of the top managers in pro wrestling, was found dead at her mother’s home in near Birmingham, Ala., on June 15. She was 49.

Investigators, who have not yet determined Martel's cause of death, say foul play is not suspected but that Martel did not die of natural causes.
pi_50955321
Dat was toch al bekend dat haar dood niet natuurlijk was? Maar goed iedereen blijft maar speculeren en niemand schiet er iets mee op. De gebeten hond: Wij fans en Zij de worstelaars & co.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_50955921
Dat was al bekend ja, maar niet (voor de meeste iig) dat zij ook gelinkt was aan dezelfde man die Benoit samen met zijn vrouw liet gaan.

www.foxnews.com

Dat van wiki denken dat het gewoon een 14 jarige debiel was, die gewoon spamde en helaas gelijk kreeg.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:35:50 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50956020
Chris Benoit uit de WWE bestaat niet meer :

WWE informed Silvervision, the U.K. provider of WWE DVDs, yesterday that they are removing all copies of the 2004 WWE DVD release, "Hard Knocks - The Chris Benoit Story," from sale in the U.S. and it will never be remade. Silvervision has followed suit and removed the Benoit DVD from the website. There are only at a few copies of the DVD available on Amazon.com, although there are nearly 100 copies available on eBay. If you ever want to purchase the DVD, eBay will probably be your only resort.

WWE has removed all articles pertaining to the Benoit family tragedy from their website as of this afternoon. WWE statements still remain on the company's corporate website, but beyond that, all mentions of Benoit, including archived news articles on his career, photo galleries and merchandise, have been pulled from WWE.com, with the exception of his name in regard to the company's championship histories. They also removed all videos of any match involving Benoit off of WWE 24/7 Online.

Some people are saying that WrestleMania 23, which was added to WWE 24/7 on Tuesday night, and the "Monday Night Wars" episode from February 3, 1997, were removed from WWE 24/7. I have WWE 24/7 on Comcast, and it wasn't removed, so this may not affect everyone. Nonetheless, it should be interesting to see if WWE edits out Chris Benoit matches from shows posted on WWE 24/7 in the future.

Jim Ross heeft een mooi blog trouwens

http://www.jrsbarbq.com/blog/2007/06/28/benoit-tragedy/

[ Bericht 6% gewijzigd door kidkash19 op 28-06-2007 23:42:11 ]
Luck is for losers
pi_50957787
Laatste nieuws:

Debra komt samen met Billy Graham op Foxnews zo.

JBL heeft een blog over alles op wwe.com. Hij heeft dus meer macht dan je zou denken, aangezien echt ALLES weg is over Benoit. En hij toch erover mag praten.

En de laatste foto van hem genomen, door een fan die ook bij die dokter was, waar hij vrijdag nog was geweest.

Fok post er weer over helaas:

Politie zoekt mogelijke getuige via wikipedia

Zal wel weer veel kortzichtige reacties opleveren.

[ Bericht 20% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 29-06-2007 01:57:21 ]
pi_50960188
Je ziet aan z'n ogen.. hij was er niet helemaal bij.. in gedachten verzonken..
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:18:06 #283
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50960436
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Je ziet aan z'n ogen.. hij was er niet helemaal bij.. in gedachten verzonken..
Zo kijk hij al een tijdje, had al een tijdje het idee dat er geen vuur meer in zijn ogen zat, magoed dat is allemaal achteraf gelul
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:36:15 #284
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50960614
wauw...heb het bijbehorende artikel gelezen...zelfs daar was hij nog rustig en aardig, hij heeft zelfs een handtekening gezet, die is nu denk ik wel wat waard net als de foto. Wat ging er op dat moment in zn hoofd om, vind niet dat hij echt vreemd kijkt, denk dat het meer verbeelding is omdat je weet wat er gebeurt is.
Luck is for losers
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:38:18 #285
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50960636
heb je een link naar dat artikel kidkash?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:22:42 #286
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50961279
Smiling Benoit Photographed Just Hours Before Murders

POSTED: 1:15 pm EDT June 28, 2007
UPDATED: 4:51 pm EDT June 28, 2007

ATLANTA -- WSB-TV Channel 2 has obtained a photograph of a a smiling Chris Benoit at his doctor's office Friday afternoon just hours before he went home and killed his wife and son and then committed suicide.

# To see the photo click here.

The picture was snapped by a wrestling fan at Dr. Phil Astin's office in Carrollton.

Federal drug agents and sheriff's officials raided that office Wednesday night in search of records and other items in a warrant.

The fan who took the picture described Benoit as soft-spoken and "nice." He signed an autograph for the woman.

Agent Chuvalo Truesdell, a spokesman for the Drug Enforcement Administration in Atlanta, said Thursday that the raid at Astin's office in Carrollton began Wednesday night and concluded early Thursday morning.

Truesdell said a search warrant obtained by the Fayette County Sheriff's Department in connection with the Benoit investigation was executed there.

He said records and other items were being sought, but he said he could not immediately be more specific. Truesdell also was unable to say what was seized. No arrests were made.

Benoit had been under the care of Astin, a longtime friend, for treatment of low testosterone levels. Astin said Wednesday the condition likely originated from previous steroid use.

Astin prescribed testosterone for Benoit in the past but would not say what, if any, medications he prescribed when Benoit visited his office on Friday.

Also Thursday, there was another bizarre twist to the case involving a posting to the online encyclopedia Wikipedia. At 12:01 a.m. Monday, about 14 hours before authorities say the bodies were found, someone updated Benoit's page on the Wikipedia site stating that the reason he missed a match Saturday night was "stemming from the death of his wife Nancy."

Over the weekend, Benoit killed his wife and son and then killed himself at their home in Fayetteville.

Anabolic steroids were found in Benoit's home, leading officials to wonder whether the drugs played a role in the slayings. Some experts believe steroids cause paranoia, depression and violent outbursts known as "roid rage."

http://www.wsbtv.com/news/13588187/detail.html
Luck is for losers
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:02:36 #287
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_50963325
Ben nog steeds onder de indruk.... bijzonder om te zien hoe geliefd Benoit was en dan tot zoiets instaat is..... heftig

Damn!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:47:08 #288
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50964807
hmmmmmmmmmmm verhaaltje die een andere kant belicht

CREDIT: http://www.edmontonsun.com/News/Cana...99746-sun.html

Chris Benoit was a "delusional juice freak" who chased the dark side and had trouble distinguishing between his fictional character and reality, says the man who started him out in professional wrestling.

"The last time I saw him he was in pretty rough shape mentally," said Bruce Hart, son of the legendary Stu Hart. "I didn't know all the details but I knew it wasn't good. I was not at all shocked (by what happened).

"If I could see and determine that in a few visits, how the hell could they (World Wrestling Entertainment) not have known something was wrong? (In my opinion) I think the WWE needs to re-evaluate what it is doing here."

Hart will not simplify the shocking murder of Benoit's wife and 7-year-old son or the eventual suicide of the wrestler by attributing it only to steroid usage. But he truly believes that steroid abuse, in combination with delusional behaviour, painkillers and failing health -- "almost all the people we started out with (who did steroids) began breaking down around 40," Hart said -- is a deadly cocktail that needs to be further examined.

"I've known too many wrestlers who couldn't separate the character they play on television from their real life," said Hart, who has wrestled professionally, promoted wrestling and trained wrestlers all his life.

"Wrestlers start believing their press clippings and what is said on television. It's like an actor leaving the set but still playing the part. There's a delusional element to this. I've seen it over and over again. Some people can't separate the character from real life, and Chris was one of those people.

"From my experience, that has been quite prevalent with wrestlers and that becomes exacerbated by steroids, drugs, painkillers and failing health."

They hadn't seen each other much over the past few years, with Hart still in Calgary and Benoit working the circuit. "We saw each other mostly at funerals," Hart said. "At my brother's (Owen), my dad's, my brother-in-law's (Davey Boy Smith). Not that long ago I was talking to Hillbilly Jim and we were reminiscing a little. I told him I was worried about Chris."

While the WWE has a drug-testing policy, Hart believes they should bring in psychologists and physicians to evaluate not only their drug-testing procedures but how they treat their athletes, deal with them, and the toll their gimmicks take on the lives of their performers.

"Imagine if Wayne Gretzky, Mario Lemieux and Mark Messier were all dead in their 40s. Imagine what the reaction would be?" Hart asked. "There would be investigations and more investigations. Wouldn't people want to know what happened and why?"

Hart was also deeply angered that the WWE aired a three-hour tribute to Benoit on Monday night.

"I kept hearing 'He was a nice guy, a great guy' and I knew him when he was a kid. But all I know now is he's a murderer," Hart said. In my opinion, "for them to do a tribute show was disgraceful."

Officials at WWE Canada refused to comment yesterday.

WWE owner Vince McMahon told NBC Today Show viewers yesterday that "steroids may or may not have had anything to do with this. It's all speculation until the toxicology reports come back."

Hart did wonder if Benoit had been given an unfavourable medical report, which may been another factor in his violent behaviour. "A lot of the steroid users start getting liver and kidney problems around the age of 40," Hart said. "There are a lot of wrestlers out there who are dead that you never heard about whose bodies broke down. I've known others who had looming health issues and went a little crazy. Maybe this caused him to go off."
Luck is for losers
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:56:16 #289
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50965129
Jericho was trouwens ook geinterviewd en het was een heel goed interview waar Jericho goed en duidelijk naar voren kwam over watvoor een persoon Benoit was en hoe de Drugstest in de WWE werkt
Luck is for losers
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:09:34 #290
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50969681
ik vind het wel weer genoeg over "Mr Benoit"

ben benieuwd hoe ze de return van Vince gaan verklaren a.s. maandag
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:47:12 #291
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_50970809
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef BigFire het volgende:
ik vind het wel weer genoeg over "Mr Benoit"

ben benieuwd hoe ze de return van Vince gaan verklaren a.s. maandag
Dat hebben ze al gedaan afgelopen RAW. Vince heeft toen verteld dat de storyline gestopt is.
World Wrestling Entertainment
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:00:55 #292
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50971258
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:47 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dat hebben ze al gedaan afgelopen RAW. Vince heeft toen verteld dat de storyline gestopt is.
ja met als excuus het overlijden van Benoit. maar nu ze daar afstand van doen kunnen ze dat niet meer aanvoeren als reden en moeten ze iets anders verzinnen. doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden zou echt triest zijn

- Edgar Davids
pi_50973103
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:00 schreef BigFire het volgende:

[..]

ja met als excuus het overlijden van Benoit. maar nu ze daar afstand van doen kunnen ze dat niet meer aanvoeren als reden en moeten ze iets anders verzinnen. doen alsof het nooit heeft plaatsgevonden zou echt triest zijn

Ik hoop dat dat sarcasme is
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:51:56 #294
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50973137
Sowieso alsof het wel genoeg is over Benoit. Het is nog geen week geleden en nog lang niet alle feiten zijn boven water in een zaak die gegarandeerd de meeste impact op de worstel-industrie heeft dan welk ander moment ook.
pi_50973256
Heb de nieuwe OP klaar staan, bijgewerkt en al met nieuwste avatars van mensen en nieuwe champions. Nieuwe titel en fok wiki bijgewerkt. Dus die kan zo gepost worden als deze vol is.

Smackdown is bij mij op 30.5% ben benieuwd.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:37:22 #296
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50974852
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat sarcasme is
dus je vind het normaal als Vince weer opkomt en ze doen alsof hij nooit dood is gegaan in de limo? ze moeten er wel een serieus einde aan breien bijv: dat het in scene gezet was door Vince omdat hij wilde zien hoe erg hij gewaardeerd zou worden als ie er niet meer zou zijn.

- Edgar Davids
pi_50974906
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef BigFire het volgende:

[..]

dus je vind het normaal als Vince weer opkomt en ze doen alsof hij nooit dood is gegaan in de limo? ze moeten er wel een serieus einde aan breien bijv: dat het in scene gezet was door Vince omdat hij wilde zien hoe erg hij gewaardeerd zou worden als ie er niet meer zou zijn.
Ik vindt dat normaal gezien de situatie ja, jij niet?
pi_50974960
Dit shirt droeg hij:

Vindt het zelf niet zo bijzonder maar goed.
quote:
According to the Nancy Grace show on CNN’s Headline News channel, Chris Benoit hung himself by setting off 240 lbs. on his weight machine.

In the room, an almost empty wine bottle was found (which confirms the People magazine report), and ten empty beer cans.

A statuette of Benoit was found near Daniel’s body.
Vreemde dingen allemaal
pi_50975246
Debra die er flink op inhakt:
quote:
Former WCW and WWE personality Debra Marshall and Superstar Graham were interviewed on Fox News' Hannity & Colmes tonight in regard to the Benoit family tragedy.

It was noted that a big part of the Benoit tragedy story now is "roid rage" and that steroids were found in Chris Benoit's home, which led to his doctor's office being raided by the DEA.

Marshall, who started the show alone, was asked how rampant steroid use was in WWE during the time period she was married to Stone Cold Steve Austin. She said, "All I can say is what I know from being married to Steve Austin and he definitely told me he used them and I've seen him do that before, but then, if you think about it, look at the record, look at the record of how many wrestlers, the record pretty much tells it all - 60 wrestlers have died in 10 years under the age of 45 and how many had enlarged hearts and all that. It's just so sad because something has to be done."

Marshall was asked if she's seen violent behavior and whether it was discussed with her by other wrestlers. Marshall responded, "No, in this business it's a very hush-hush kind of business and especially me being a wrestler, being in the business, there is sort of a code of silence. For me to talk about it now - I never talked about my domestic abuse with Steve Austin or having him arrested - it's something you just don't do."

Debra was asked if Austin was violent and if she attributed it to steroids. "I'll tell you what, I know it was attributed to steroids. I've seen his rages. I've seen him being paranoid. I've seen his panic attacks. I mean, for three times, I've seen him attack me. At work, people would know it and they'd cover the bruises on my face "

Marshall was asked if the violence she experienced made her believe that someone could be pushed to act the way Chris Benoit did. "Absolutely and I've never talked about this. The last time Steve attacked - alcohol was involved. He jumped on me with his knee in my back pounding me in the back and in the face. I thought I was going to die and I can totally understand what Nancy felt in the last few seconds of her life. I thought I was going to die."

Marshall was asked if anything was ever said to her about the bruises. "No. They're not going to rat on the top moneymaker in wrestling and everyone else knew this was going on but no one was going to stop it because Steve would make millions of dollars for Vince [McMahon]. I just knew when this happened to Nancy and her seven year old little boy. Maybe if I spoke up before, I could have saved Nancy and her boy. "

It was said that there was a cover-up by WWE of "all this domestic abuse." Debra nodded and said, "Yes. To WWE, the wrestlers, we're nothing but tools. We're moneymakers. The people that make all the most money - you don't want bad publicity on them. They're the ones that sell the T-shirts. They're the ones that make the most money. They make the draw. For to have Stone Cold Steve Austin arrested? Oh my God. They so put that under the table. They hush hushed it and had me sign a gag order on me for a year that I couldn't talk about this because I could totally bring down their top star."

WWE's statement that the Benoit murders were acts of deliberation not roid rage was read. Debra responded, "You know what I think? They're excellent at deflecting the heat on them. They're deflecting the heat and they're trying to insert another story to get people...to get it away from the steroid rage. I know it as fact that when Steve Austin, the last time he was pounding on me - his rage, his eyes were bugging out of his head, it was a rage, it was the most horrifying thing you've ever seen. When I called the cops, he ran out the door, yanked the phone lines out, unplugged the garage door openers, yanked the wires out, so I couldn't leave. There's something similar to all this."

Vince McMahon's comments on the Today Show was aired.

Former WWWF champion Superstar Graham and a former district attorney, Janine Piro. Graham was asked if he had anything to add to Marshall's comments. Graham said that WWE and Vince McMahon, "are not to blame for the alleged steroid rage any more than the San Francisco Giants would be for Barry Bonds going into an alleged steroid rage and going home and exterminating his family. Chris Benoit is an adult and Vince McMahon is not a babysitter. These grown men have to be accountable to themselves. I also submit that this is far beyond the so-called steroid rage."

Graham said he used steroids and was taking them back with Arnold Schwarzenegger in 1967 when he first arrived in the country. He said this goes beyond steroids. Graham said that the first question was whether there were steroids in the house and there were, but he'd like to know if there was prozac in the house or anti-depressants. Were there pain pills, sleeping pills, etc.

They noted Piro has dealt with domestic abuse in the past. She said she's prosecuted wrestlers, but didn't say who, She said that the person responsible was Chris Benoit. She said Vince McMahon protested too much and brought it all upon himself because when you hog-tie your son and asphyxiate your son, those are acts of rage.

The wikipedia story (which was covered on PWInsider.com in full detail) was brought up. Piro was asked what she made of that. Piro said that everyone's antennae are up about it and it's possible Benoit notified someone about the killings. She said someone may have notified WWE because Stamford, CT is their location. The fact that most of the WWE crew and all important staff would have been in Texas by that point was never mentioned. She goes back to the release, saying that WWE is defensive and they are out to protect themselves.

When Debra was asked to reply to Graham's comments, she said, "Billy's never been the one on the other end. He's admitted taking steroids but he's not the one on the other end, getting the blunt of the reaction of the steroid rage. You're out of it. Steve doesn't believe he did this stuff. You don't know what it's like being on the other end."

Graham was asked to respond. Graham said that his wife Valerie was on the other side of his past rages involved with other drugs, not steroids. He then said that we know Benoit tested negative when WWE tested him in April under their Wellness policy. It was pointed out that Benoit was found with steroids in his home. Graham said he had a stockpile and there's no question he used them. Piro said that the person really on the line is the doctor who prescribed him the steroids.
Dat vindt ik echt zo overdreven, dat is gewoon naief om haar te interviewen. Roid Rage duurt geen 3 dagen en dat weet zij best, ze wilt alleen de WWE neerhalen nu. Dat met Austin is voorbij en dat weet ze, dus probeert ze ze nu maar zo neer te halen. Begrijpbaar vanaf de media kant, want daar zitten de verhalen heh.
pi_50975338
Een pardon van de wikipedia editor:
quote:
"... Hey everyone. I am here to talk about the wikipedia comment that was left by myself. I just want to say that it was an incredible coincidence. Last weekend, I had heard about Chris Benoit no showing Vengeance because of a family emergency, and I had heard rumors about why that was. I was reading rumors and speculation about this matter online, and one of them included that his wife may have passed away, and I did the wrong thing by posting it on wikipedia to spite there being no evidence. I posted my speculation on the situation at the time and I am deeply sorry about this, and I was just as shocked as everyone when I heard that this actually would happen in real life. It is one of those things that just turned into a huge coincidence. That night I found out that what I posted, ended up actually happening, a 1 in 10,000 chance of happening, or so I thought. I was beyond wrong for posting wrongful information, and I am sorry to everyone for this. I just want everyone to know it was stupid of me, and I will never do anything like this again. I just posted something that was at that time a piece of wrong unsourced information that is typical on wikipedia, as it is done all the time.

Nonetheless, I feel incredibly bad for all the attention this got because of the fact that what I said turned out to be the truth. Like I said it was just a major coincidence, and I will never vandalize anything on wikipedia or post wrongful information. I've learned from this experience. I just can't believe what I wrote was actually the case, I've remained stunned and saddened over it.

I wish not to reveal my identity so I can keep me and my family out of this since they have nothing to do with anything. I am not connected to WWE or Benoit at all in anyway. I am from Stamford as the IP address shows, and I am just an everyday individual who posted a wrongful remark at the time that received so much attention because it turned out to actually happen. I will say again I didn't know anything about the Benoit tragedy, it was a terrible coincidence that I never saw coming.

I hope this puts an end to this speculation that someone knew about the tragedy before it was discovered. It was just a rumor that I had heard about from other people online who were speculating what the family emergency Chris was attending to. I made a big mistake by posting this comment on his page, since all we had were what we thought was going on and nothing about what actually was going on yet, and sadly what happened turned out to be my speculation at the time. I assumed wiki would edit out my information, which they did, so thats why I didn't go back to edit it out myself.

I know I keep repeating it but I feel terrible about the mainstream coverage this has received, since it was only a huge coincidence and a terrible event that should of never happened. I am not sure how to react, as hearing about my message becoming a huge part of the Benoit slayings made me feel terrible as everyone believes that it is connected to the tragedy, but it was just an awful coincidence. That is all I have to say, I will never post anything here again unless it is pure fact, no spam nothing like that. Thank you, and let this end this chapter of the Benoit story, and hopefully one day we will find out why this tragedy ever actually happened."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')