Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef Paxlie het volgende:
ik word hoe langer hoe meer fan van Kennedy, die kere kan echt zowaar een nieuwe austin of Rocky worden. Hij is nog zo jong in de industrie
Idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:30 schreef BigFire het volgende:
waarom moet dat telkens gezegt worden?![]()
alsof het een geheim is.. en als je een beetje hersens hebt snap je dat meteen.
O rly? Ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Idd.
Wessiej, die avatar gebruik ik ook op forums en msn
zoiets?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O rly? Ik ook(wil hem alleen nog als een gif maken samen met die van ajax maar dat kan ik niet
Finlay lult ze alle 2 eruitquote:Op zondag 15 juli 2007 15:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Finlay vs Marc Mero op Fox bij Nacy Bitch Grace (:r)
http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=186505370
Finlay![]()
Jij kijk nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wan is Kennedy weer fit ?
Klopt ik vind TNA ook geen fuck aanquote:Op maandag 16 juli 2007 10:12 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja vind TNA echt geen zak aan, klopt helemaal niks van de Storylines en sommige beslissingen die ze nemen lijken echt op WCW2000
gewoon niet kijk danquote:Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Klopt ik vind TNA ook geen fuck aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20:30 onze tijd dus. Ben benieuwd.quote:Breaking: Benoit Toxicology Reports Tomorrow
Story posted by Ryan Clark on July 16, 2007
The following is from the Associated Press:
The results of toxicology tests conducted on the body of former pro wrestler Chris Benoit will be revealed at a press conference Tuesday at 2:30 p.m., Georgia Bureau of Investigation spokesman John Bankhead said.
aaah okeej danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:03 schreef kidkash19 het volgende:
Kwam tevoorschijn op de show van King Booker zn federatie waar de Dudleys ook waren die worstelden tegen Booker en een partner en na de wedstrijd kwam Umaga naar buiten om iedereen de ring uit te meppentoen pakte hij dus de TNA tag title
worstelen ja, niet met die belt lopenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef kidkash19 het volgende:
ach naar buiten toe bestaat TNA niet maar geloof me dat ze binnen in de kantoren TNA echt wel met 1 oog in de gaten houden (al zal het ze op dit moment nog weinig boeien). Als Vince er niet blij mee is dan is dat heel vreemd want hij heeft hem (en King Booker) toestemming gegeven om te worstelen op een show waar TNA sterren waren.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-07-2007 16:37:21 ]
ik zeg niet dat WWE TNA als echt gevaar ziet, het verschil is nog veel te groot, maar het boeit ze wel natuurlijk. TNA! chants worden altijd gemute en wrestlers moeten altijd 90 dagen wachten na het eind van hun contract zodat ze niet elders op tv opduiken(oftewel: TNA). ook wordt TNA nooit genoemd of vermeld bij het verleden van een wrestler. ze doen er alles aan om te doen of TNA niet bestaat(bekende taktiek).. dus zo'n recente foto van een main eventer met TNA belt is dan absoluut niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
ow ja ..... en jij denkt dat ze niet weten dat die kans erin zit?....ik denk dat het ze absoluut niet boeit wat er gebeurt is omdat TNA nog geen stofje op de radar is van de WWE. Misschien is Vince er van binnen wel gelukkig mee aangezien hij zonder concurrentie ook maar voort blift ploeteren. Hij stak niet voor niets geld in het oude ECW in de jaren 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |