Is dit gewoon een slechte reclame of gaat hij echt vechtenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
http://www.wwe.com/superstars/smackdown/kingleonidas/
Signature Move: Kicking Persian butt
Career Highlights: Killing 20,000 enemy troops at the Battle of Thermopylae, beating the ultimate immortal
Misschien red hij Smackdown nu na de draft
Geen idee, morgen is er een supershow, misschien weten we dan meerquote:Op zondag 1 juli 2007 21:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is dit gewoon een slechte reclame of gaat hij echt vechten?
Ik weet niet of dat een goed idee is..quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw gaat misschien naar de 3 uur iedere week
Kan ik echt niet, hij heeft gewoon zijn eigen vrouw en kind vermoord en dat kan echt niet, ookal was het de president van je land, ookal was het je eigen moeder oid, het is gewoon schandalig dat dit gebeurde, daarom mag hij vergeten worden nmm.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef wc-eend het volgende:
Waarom zou hij geen tribute verdienen, hij was een uitstekende worstelaar, waar nog heel veel mensen aan zullen denken in positieve zinnen ook.. Ik zelf ook, als ik aan chris denk, denk ik niet aan een koelbloedige moordenaar.. maar gewoon aan de chris uit de ring, waarom omdat ik hem al heel mijn leven zo heb gezien, natuurlijk als je hem persoonlijk kent of dichtbij hem stond, kijk je er anders tegenaan..
Ik weet heus wel wat hij heeft gedaan afschuwelijk is en nooit mag gebeuren, maar om dan iemand gelijk in de vergetenis te gooien..
quote:Breaking News: TNA & FOX Meeting Today
Story posted by Ryan Clark on July 02, 2007
TNA President Dixie Carter was in Los Angeles earlier today negotiating with Fox for a deal that would begin this Fall. She will not be at tonight's iMPACT! tapings.
This is not for MyNetwork TV, and it is not for the Fox Sports Network either.
This deal would have TNA taping 2 to 4 hours of programming per week, and would have TNA programming on more than one FOX owned network.
Ze lieten zelfs Monty Brown (Marcus Cor Von) zien in de reclamequote:Op maandag 2 juli 2007 20:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
-- Jason sent this along... Just thought you may want to know that a commercial for TNA aired on FOX during an episode of "The Loop." The commercial wasnt long at all and it only said "watch TNA wrestling" it didn't even specify a channel.
Beetje vreemd dat Fox zomaar een TNA reclame uitzend. De gesprekken zijn denk ik gelukt als ik het zo bekijk.
Dat wordt hij ook, als McMahon ermee stopt (dus als hij echt dood gaat, want stoppen doet hij nietquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef Paxlie het volgende:
Ik wil Trips wel als nieuwe McMahon eigenlijk
Er staat bovenaan Entertenmaint ipv entertainmentquote:
Er zijn meestal meerdere posters, waar dus ook soms geen brands opstaan. En waarom HHH erop zetten? Is nog helemaal niet zeker dat hij dan terug komt, en als hij dat doet hoop ik dat ze dat als verassing doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er staat bovenaan Entertenmaint ipv entertainment
Sowieso zal HHH er ook op staan, en meestal staan ook de brands erop.
quote:Dr. Phil Astin of Carrollton is currently awaiting arraignment and for a bond to be set in Atlanta, GA. A reporter on MSBNC described the case as a “pill mill,” as Benoit’s personal doctor is charged with improperly writing prescription medication to two of his patients listed only by their initials. There is nothing in the incitement regarding the Benoit murder-suicide case, and makes no mention of steroids.
According to DA Scott Ballard, who was interviewed on Sunday Night’s Live Audio Wrestling radio show, there was no furniture tipped over in the Benoit home and it looked like nothing had happened.
Ballard said he is under the impression they are conducting toxicology reports on Chris, Nancy and Daniel Benoit.
Ballard said he doesn’t know if the rumor of Daniel having Fragile X Syndrome is true or not. As previously reported, Nancy’s parents are disputing this claim.
There are reports that Benoit used the crossface maneuver to kill Daniel, and not a chokehold as previously described by investigators.
Dan “The Mouth” Lovranski stated that he has heard Benoit has used steroids most of his career without ever cycling off.
Reports indicate that Benoit had become paranoid and didn’t want Nancy and Daniel to leave the home and talking to other people.
Reports also suggest that Nancy may have spoken to Dr. Phil Astin about the possibility of her raising Daniel alone.
According to the Fox News Channel, Dr. Phil Astin is accused of writing a 10 month prescription for Steroids to Chris Benoit every three or four weeks for a one year period, between May 2006 to May 2007.
According to CNN, the indictment of Dr. Astin accuses the doctor of writing improper prescriptions for two patients (listed by their initials "O.G." and "M.J.") in 2004 and 2005.
A secured $125,000 bond has been set for Dr. Phil Astin, with conditions.
Dr. Astin has surrendered his medical license.
Ashin will be monitored at home, as a condition of his release.
As the on going investigation continues, additional charges against Dr. Ashin are possible.
Open je ogen man, hij heeft zijn vrouw en kind vermoord! Wanneer noem jij dan iemand een moordenaar of klootzak?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Tribute is misschien het verkeerde woord ervoor. Maar ik respecteer hem nog altijd, ik ga hem geen moordenaar en klootzak noemen door dit.
Ze kunnen ook gewoon zo in die dokter zijn documentatie voorkomen, om juist herkenning te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef Tazmaniac het volgende:
"According to CNN, the indictment of Dr. Astin accuses the doctor of writing improper prescriptions for two patients (listed by their initials "O.G." and "M.J.") in 2004 and 2005."
wordt dit naar buiten gebracht omdat ze denken dat het ook om sporters (wrestlers) gaat of bedoelen ze het gewoon in een algemene zin??
Dat doe ik redelijk snel, maar Benoit had dit met zijn volle verstand nooit gedaan (meeste moordenaars niet ok), en hoewel alles er 99.9% bewijst dat hij het gedaan heeft, blijf ik hopen dat er nog wat komt dat hij het niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:38 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Open je ogen man, hij heeft zijn vrouw en kind vermoord! Wanneer noem jij dan iemand een moordenaar of klootzak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel belachelijk dat HHH, Orton als champion wil.. Cena wordt helemaal niet méér geboehh'd dan normaal en hoezo moet de man met wie hij gaat feuden bij terugkomst perse de champ zijn.. erg zwak als die berichten echt waar zijn imo! Kijk wel naar zijn terugkeer uit hoor
hoop dat ze er een ontzettende upset van maken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Trouwens john cena = held. Een jongetje bellen om hem moed in te spreken voordat hij zn hartoperatie onderging. Topgozer!Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef Tazmaniac het volgende:
RAWCena is kut en Orton is topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel belachelijk dat HHH, Orton als champion wil.. Cena wordt helemaal niet méér geboehh'd dan normaal en hoezo moet de man met wie hij gaat feuden bij terugkomst perse de champ zijn.. erg zwak als die berichten echt waar zijn imo! Kijk wel naar zijn terugkeer uit hoor
hoop dat ze er een ontzettende upset van maken![]()
Ik weet nog dat Cena naar de WWE kwam met zijn kut rappend personage en nu loopt hij te zwaaien met de lelijkste kampioenen riem ooit
Die spinner
dat hij een jongetje belt voor zijn hartoperatie is wel top, maar als worstelpersonage heb ik hem nooit gemogen
Jij leeft in de steentijdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef PirE het volgende:
Wanneer is Mr. Kennedy zijn Money in the Bank kwijtgeraakt????![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vlak na WM gestopt met kijken. Dit is pas de 1e RAW die ik weer zie sinds weken.quote:
Kennedy was gewond 2 dagen voordat hij hem zou incashen tegen undertaker (die ook gewond was/is) Dus ze dachten dat hij 6 maanden weg was, dit bleek achteraf 6 weken te zijn. Dus hebben ze Edge hem laten verslaan voor de koffer, die hem op de Smackdown erna tegen Undertaker incashde nadat Undertaker net gelijk lande op de grond samen met Batista in de cage match, en nadat Mark Henry hem ook nog had aangevallen. Daarna kwam Edge dus en spearde hem 2 keer voor de titel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben vlak na WM gestopt met kijken. Dit is pas de 1e RAW die ik weer zie sinds weken.
maar enlighten me
Ben ik niet met je eens, Orton heeft idd de potentie om champion te zijn maar daar issie nog steeds niet..quote:
280 dagen, Cena heeft hem toch al een dag of 600+quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
- Recently, John Cena passed JBL in having the longest title reign this decade. JBL held the world title for 280 days.
Trieste dag in historie
Het gaat over deze decade heh.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Ach Diesel had hem volgens mij nog langer...van Survivor Series tot Survivor Series. Zo slecht is Cena niet, de schrijvers mogen wel wat meer hun best doen want de "grappen" die ze hadden bedacht maandag waren een blamage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:51 schreef BigFire het volgende:
vond het ook wel grappig gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Booker
ECW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel Benoit nieuws weer, hij had een levensverzekering afgesloten en het geld ging naar ze ex-vrouw en die 2 kinderen van haar. En Nancy was erachter gekomen en wou dat hij dat veranderde maar dat wou hij niet.
De vader van de doctor die Benoit had heeft zelfmoord gepleegd. Hij was ook een doctor en had ook al eens zijn licentie ingetrokken gehad.
Hogan zegt dat Nancy een duivel aanbidder was.
Rey Mysterio zit misschien ook bij die doctor (beetje oud nieuws) omdat zijn initialen in de computer stonden. O.C. is Oscar Guttierez en hij was close met Benoit.
Ook had hij met de buurman gesproken op zaterdag, tijdens de moorden in, en had hij uitgebreid verteld dat ze ziek waren.
Het wordt maar vreemder en vreemder.
Ah wist niet dat het om dit decennium ging....quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het gaat over deze decade heh.
Ik moest bij de meeste grappen gister wel lachen trouwens.
Ik moest meer om de bek van Cena lachen, en ik zat me in te denken hoe het zou zijn als je als Kennedy er recht in moest kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ah wist niet dat het om dit decennium ging....
bij welke moest je lachen? bij Mr Cameltoe? Mr blablabla?? de enige die ik een beetje sterk gevonden vond was Mr Kenny-G verder vond ik ze erg flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |