Kane komt nu in aanmerking denk ik.. =(quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Brownietje het volgende:
Ik vind het nu juist heel erg meevallen met dat je steeds dezelfde namen hebt, sinds de draft is alles veranderd (zeker op RAW). Je hebt daar nu heel wat mannen die voor de titel gaan, itt eerder waar alleen Umaga, Shawn en Khali achter Cena aan gingen.
Op Smackdown is het nu een beetje open, nu Batista niet meer tegen Edge kan.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kane komt nu in aanmerking denk ik.. =(
Ik vind Kane absoluut geen main eventer.. dus ik ben er absoluut niet blij meequote:
Dan zou ik de komende jaren maar geen WWE meer kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef kidkash19 het volgende:
MVP brengen ze rustig naar de main event zoals het hoort....en dan nog...het wordt wat lastig een heel-heel feud...die werken meestal alleen als ze HEEL goed opgezet worden.
Rey mag wel even wegblijven nog...daar heb ik niks mee en hoop ook niet dat hij ooit de titel nog wint
Denk dat de WWE die berichten ook leest en ondertussen heeft O.G genoeg tijd om het bewijs te vernietigenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef kidkash19 het volgende:
Rey wint de titel toch niet meer als je de nieuwsberichten mag geloven
Dirty player zoals Edge, MVPquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:35 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een heel trouwens?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk dat de WWE die berichten ook leest en ondertussen heeft O.G genoeg tijd om het bewijs te vernietigen(als hij het is, en als hij teveel krijgt dan)
quote:Ice T - O.g. Original Gangster Lyrics
Ten years ago
I used to listen to rappers flow
Talkin' bout the way
They rocked the mic at the disco
I liked how that shit was goin' down
With my own sound
So I tried to write rhymes
Somethin' like them my boys said
"That ain't you Ice
That shit sounds like them."
So I sat back thought up a new track
Didn'T fantasize kicked the pure
Facts. Motherfuckers got scared
Cause they weas unprepaired
who would tell it how it relly was?
Who dared?
A motherfucker from the West Coast
L.A. South Central fool
Where the Crips and the Bloods play
When I wrote about parties
It didn't fit
Six in the Mornin'
That was the real shit
CHORUS
O.G. Original Gangster
When I wrote about parties
Someone always died
When I tried to write happy
Yo I knew I lied, I lived a life of crime
Why play ya blind?
A simple look
and anyone with two cents
would know I'm
A hardcore player fromhe streets
Rappin' bout hardcore topics
Over hardcore drum beats
a little different
Than the average though
Jet you thru the fast lane
Drop ya on death row
Cause anybody who's been there
Knows that life ain't sho lovely
On the blood-soaked fast track
That invincible shit don't work
Throw ya in a joint
You'll be comin' out feet first
So I blst the mic with my style
Sometimes I'm ill
The other times buck wild
But the science is always there
I'd be a true sucker
If I acted like I didn'T care
I rap for brothers just like myself
Dazed by the game
In a quest for extreme wealth
But I kick it to you hard and real
One wrong move, and you caps peeled
I ain't no super hero
I ain't no Marvel Comic
But when it comes to game I'm atomic
At droppin' it straight
Point blank and untwisted
No imagination needed, cause I lived it
This ain't no fuckin' joke
This shit is real to me
I'm Ice-T
O.G.
Two weeks ago I was out at the disco
Two brothers stepped up to me
And said
"Hey yo, Ice
We don't think you're down
What set ya claimin'?"
E drew the Glock, yo my set's aimin'!
Dumb motherfucker
Try to roll on me, please!
I'm protected by a thousand emcees
and hoodlums and hustlers
And bangers with Jeri curls
we won't even count the girls
Cause they got my back
And I got theirs too
Fight for the streets
When I'm on Oprah or Donahue
They try to sweat a nigga
But they just didn'T figure
What my wit's as quick as a hair trigger
"He's not your everyday-type
Prankster."
I'm Ice-T, the original gangster
So step to me
If you think that you're ready to
Got on your bullet proof?
Well mine's goin' right thru
This ain't no game to me
It's hollow fame to me
Without respect frome streets
So I don't claim be
The hardest motherfucker on earth
Catch me slippin, I can even get worked
But I don'T slip that often
there's a coffin
Waitin' for the brother
Who comes off soft when
The real fuckin' shit goes down
Take a look around
all them pussies can be found
they talk a mean fight
But fight like hoes
I'm from South Central, fool
Where everything goes
Snatch you out your car so fast
You'll get whiplash
Numbers on your roof top
For when the copters pass
Gang bangers
Don't carry no switch blades
Every kid's got a Tec 9 or a
Hand grenade
Thirty-seven killed
Last week in a crack war
Hostges tied up
And shot in a liquor store
Nobody gives a fuck
"The children have to go to school."
Well, moms, good luck
Cause the shit's fucked up bad
I use my pad and pen
And my lyrics break out mad
I try to write about fun
andthe goodtimes
But the pen yanks away and explodes
And destroys the rhyme
Maybe it's just cause of where I'm from
L.A. that was a shot gun!
CHORUS
Ik vond de benaming gewoon grappig, ik weet dat al die Cena matches zowat hetzelfde eindigen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:24 schreef roepdeman het volgende:
*MrSASO wordt wakker :p en bekijkt de afgelopen 10 Cena matches*
Oscar Gutierrez of Ice T? Als ik die Lyrics zo mag geloven dan weet ik wel wie hier de echte badguy is oftewel de Heel
Vroeger had je gewoon toppers die voor de titel gingen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Brownietje het volgende:
Ik vind het nu juist heel erg meevallen met dat je steeds dezelfde namen hebt, sinds de draft is alles veranderd (zeker op RAW). Je hebt daar nu heel wat mannen die voor de titel gaan, itt eerder waar alleen Umaga, Shawn en Khali achter Cena aan gingen.
Op Smackdown is het nu een beetje open, nu Batista niet meer tegen Edge kan.
Download jij altijd de 350 mb versie dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nog even wat surfen, dan TNA kijken en dan is Smackdown daarna ook klaar dus dan lekker Smackdown kijken
Nee, BTZone heeft de hele Smackdown al op vrijdag. (Uit Australie komt die, daar is het nu zaterdag)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Download jij altijd de 350 mb versie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-07-2007 15:41:57 ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee, BTZone heeft de hele Smackdown al op vrijdag. (Uit Australie komt die, daar is het nu zaterdag)
TNA:Heb je nog een invite voor BTZoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
.....Kennedy
Ik ben moderator dus die heb ik altijdquote:
Ik upload wel, maar ik vind het altijd irritant als je moet wachten totdat je download, ik houd het wel bij xwt en pwtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik ben moderator dus die heb ik altijd![]()
Maar ik heb al 2 keer eerder invites uitgegeven en die stopte allebei met actief zijn, dus ben ik er wat voorzichter mee. BTZone is heel streng op kwaliteit enzo. Dus je begint als User en dan kan je geen WWE downloaden, dat kan pas als je member bent.
Member ben je na 3 dagen en 2GB geupload. Dus je moet wat anders downloaden en uploaden om member te worden. Is genoeg verder dus is geen probleem. Dit is natuurlijk om hit & runners tegen te houden. Snelheid op BTZone is dan altijd erg goed. En de kwaliteit van alles ook.
Je krijgt ook seed bonus voor elk uur wat je seed, en dat kan je inruilen tegen upload GB. En ook op IRC krijg je een bonus.
Als je een invite wilt, (weet niet of reg open is of niet eigenlijk) moet je wel serieus uploaden en actief zijn anders krijg ik het op me dak
XWTquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik upload wel, maar ik vind het altijd irritant als je moet wachten totdat je download, ik houd het wel bij xwt en pwt
Boeit mij niet, als ik maar de shows kan kijken toch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
XWTdie jat alles van ons. En is verder ook een schijt tracker met een idiote eigenaar. PWT werkt samen met ons zon beetje, een bevriende tracker zeg maar.
Ik Smackdown kijken
wat een onzin..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
XWTdie jat alles van ons. En is verder ook een schijt tracker met een idiote eigenaar. PWT werkt samen met ons zon beetje, een bevriende tracker zeg maar.
Onzin? XWT hernoemt steeds onze releases en doen net alsof dat hun eigen zijn. En dat hebben ze zelf toegegeven. Is ook genoeg bewijs van. En die eigenaar heeft mij zelfs gebanned omdat ik Cena een wigger noemde toen. Sinds toen ben ik naar BTZone gegaan en het is daar echt 10 keer beter zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
En die signs bij Edge
[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-07-2007 19:44:00 ]
Haha dan zal dat wel zo zijn hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Onzin? XWT hernoemt steeds onze releases en doen net alsof dat hun eigen zijn. En dat hebben ze zelf toegegeven. Is ook genoeg bewijs van. En die eigenaar heeft mij zelfs gebanned omdat ik Cena een wigger noemde toen. Sinds toen ben ik naar BTZone gegaan en het is daar echt 10 keer beter zeg.
Eigenlijk maar goed dat ik van die schijt tracker ben gebanned toen.
Mag alles zijn ja. En je krijgt standaard al 1GB heh, dus je hoeft maar 1GB te uploaden. En volgens mij ben jij al gedelete wegens inactiviteit. Je staat niet meer op mijn profiel iigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Brahma, wat moet ik in vredesnaam uploaden om aan de 2gb te komen? Moet het nu perse met wrestling te maken hebben, of kan het ook gewoon een film zijn?
Ik wil namelijk graag gebruik maken van jou invite, maar ben er niet aan toe gekomen laatste tijd om het helemaal uit te zoeken.
Dus nog bedankt voor je invite, en ik zal er gebruik van maken zodra ik weet hoe ik member kan worden![]()
verplicht eerst iets uploaden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Mag alles zijn ja. En je krijgt standaard al 1GB heh, dus je hoeft maar 1GB te uploaden. En volgens mij ben jij al gedelete wegens inactiviteit. Je staat niet meer op mijn profiel iig
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef roepdeman het volgende:
Nu Mr. Kennedy op RAW zit gok ik helemaal op hem. Ik denk dat hij de nieuwe "SCSA" zal worden.
quote:Stone Cold Steve Austin's unofficial protege has become Mr. Kennedy. According to reports, Kennedy speaks to Austin nearly every week, and gets advance from the former WWE champion.
Kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:18 schreef BigFire het volgende:
[..]
verplicht eerst iets uploaden?
verwijderd vanwege inactiviteit binnen een dag?
klinkt als een schijt tracker![]()
Ja....dus?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kan je niet lezen?
Je moet eerst iets DOWNLOADEN + UPLOADEN voordat je WWE mag downloaden. Dus je kan verder van alles downloaden. Dit is om Hit & Runners tegen te gaan. Wat een enorm goeie regel is vindt ik.
En Meneermuis had zich al MAANDEN geleden aangemeld. Daarom dus gedelete. Lezen is zo moeilijk heh
Edit: Kijk net op irc, en rara wat nu:
[20:42] <Lampard92> damn gyus at xwt rename the BTZone to VNM morrons
We hadden express onze Smackdown WWE.Friday.Night.Smackdown.07.06.07.SDTV.XviD-BTZonE genoemd en XWT hernoemd het weer naar VNM.
Ik denk dat de feiten voor zich spreken.
Wat maakt dat ''ons'' de kijkers uit, wij willen gewoon SmackDown zien, en er gaat niemand op letten of er achter VNM of BTZone staat neem ik aanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus stelen ze weer van ons, zoals altijd. Maar goed, zo zijn ze daar nu eenmaal.
Voor de kijkers niks, maar de jongen die het capt/convert/reclames eruit haalt/upload midden in de nacht iedere vrijdag (voor hem) is het toch leuk als zijn naam er bij staat. En hun jatten het iedere keer. En zeggen dat ze het zelf doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat maakt dat ''ons'' de kijkers uit, wij willen gewoon SmackDown zien, en er gaat niemand op letten of er achter VNM of BTZone staat neem ik aan
Mijn excuses dan, heb er de laatste tijd aan gedacht vanwege de drukte. In ieder geval nog bedanktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Mag alles zijn ja. En je krijgt standaard al 1GB heh, dus je hoeft maar 1GB te uploaden. En volgens mij ben jij al gedelete wegens inactiviteit. Je staat niet meer op mijn profiel iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:16 schreef PirE het volgende:
Hij staat ook al in a.b.pro-wrestling voor de mensen die geen gezeik met upload willen en met een beetje newsserver trek je hem gewoon full-speed binnen![]()
.
WWE.Friday.Night.Smackdown.07.06.07.SDTV.XviD-BTZonE VNM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |