Ik ook jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:15 schreef BVO het volgende:
Ik ben bang dat het nu een beetje over is.
Hint: www.wimbledon.orgquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:15 schreef alki het volgende:
Dat word nog meer op de f5 knop rammen komende uur
Onzin, loopt precies gelijk. Ik hou het al een tijdje in de gaten en het klopt preciesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef alki het volgende:
[..]
loopt 5 min achter... dat noem ik geen live scores
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef alki het volgende:
[..]
loopt 5 min achter... dat noem ik geen live scores
Mooi. Kan ik straks de laatste set op TV zien. Ik word dat scorebord zat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
En het regent dus...
Sneller dan de tvquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Bij jou misschien maar http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html lijkt me zo goed als live..
maar ze heeft wel talent en de weg naar de roem helemaal aan haarzelf te danken!quote:
Ja, vroeg ik me ook al af...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
"er spelen wat andere belangen mee....." waar heeft Jan het over?
Ze heeft zich idd nie omhoog hoeven te pijpen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef Ceriel het volgende:
[..]
maar ze heeft wel talent en de weg naar de roem helemaal aan haarzelf te danken!![]()
Maar, wel een reactie vanavond he...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk heeft iig 1 uur en 8 minuten op Wimbledon gestaan, 5 seconden in beeld.
Nouja, de eerste game pakt ze wel prima van de derde set...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooie partij zeg, vrouwentennis kan soms leuk zijn om naar te kijken. Het gaat op details aankomen in set 3. Kraai pakt wat te weinig door op de belangrijke momenten, dus ik vrees een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |