Ze heeft zich idd nie omhoog hoeven te pijpen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef Ceriel het volgende:
[..]
maar ze heeft wel talent en de weg naar de roem helemaal aan haarzelf te danken!![]()
Maar, wel een reactie vanavond he...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Verkerk heeft iig 1 uur en 8 minuten op Wimbledon gestaan, 5 seconden in beeld.
Nouja, de eerste game pakt ze wel prima van de derde set...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mooie partij zeg, vrouwentennis kan soms leuk zijn om naar te kijken. Het gaat op details aankomen in set 3. Kraai pakt wat te weinig door op de belangrijke momenten, dus ik vrees een beetje.
Ik vind het stoerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind het er niet uitzien!
Ik vind wa tofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Kunnen we het ondertussen mooi even over dat haar van Krajicek hebben. Ik vind het er niet uitzien!
Als jouw vriendin op een dag met zo'n kapsel aankomt, zal je het volgens mij minder tof vinden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind het kapsel zelf meer wat voor Barbara Barend, om het zo maar even te zeggen...
Zó slecht is het nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind het kapsel zelf meer wat voor Barbara Barend, om het zo maar even te zeggen...
Omdat ze een pot is en Krajicek een pottenkapsel heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Je zit aardig warmquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat ze een pot is en Krajicek een pottenkapsel heeft?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat ze een pot is en Krajicek een pottenkapsel heeft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |