Ik vind het stoerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind het er niet uitzien!
Ik vind wa tofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Kunnen we het ondertussen mooi even over dat haar van Krajicek hebben. Ik vind het er niet uitzien!
Als jouw vriendin op een dag met zo'n kapsel aankomt, zal je het volgens mij minder tof vinden.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind het kapsel zelf meer wat voor Barbara Barend, om het zo maar even te zeggen...
Zó slecht is het nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind het kapsel zelf meer wat voor Barbara Barend, om het zo maar even te zeggen...
Omdat ze een pot is en Krajicek een pottenkapsel heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Je zit aardig warmquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat ze een pot is en Krajicek een pottenkapsel heeft?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat ze een pot is en Krajicek een pottenkapsel heeft?![]()
Wat!?! Zag ze er eerst zo uit, en dan de schaar erin! Ongelofelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok ik stel m'n mening bij.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[afbeelding]
Ze wilde apart zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:44 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat!?! Zag ze er eerst zo uit, en dan de schaar erin! Ongelofelijk
Naja, apart zijn. Ze vond het een beetje te eentonig worden. Al die jonge tennisters met van die blonde staarten. Dus besloot ze dit te doen.quote:
Dan had ze in plaats van haar haar zo kort te knippen beter zwart kunnen verven. Dan was ze een emo geweest.quote:
Waarom denk je dat ze dat polsbandje om heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan had ze in plaats van haar haar zo kort te knippen beter zwart kunnen verven. Dan was ze een emo geweest.
Eeeuhh... beschuitje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan had ze in plaats van haar haar zo kort te knippen beter zwart kunnen verven. Dan was ze een emo geweest.
7 te gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:50 schreef Sawyer het volgende:
Beter maken we dit topic ff vol voordat ze weer beginnen, anders missen we nog iets
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:49 schreef kassenbouwer het volgende:
Nieuwe TT voor zometeen: Misa, laat je haar groeien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |