abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50963883
Dit is een vervolg op Duidelijke foto's van vreemd object met onbekende taal

Sinds een maand of 2 worden er in o.m. California vreemde objecten waargenomen.

Het gaat om de volgende objecten:

Eerste sighting

Foto's genomen door 'Chad':

Chad meldde de sighting bij coasttocoastam.com en gaf daarbij de volgende omschrijving:

"I hope someone can help identify this... First of all, I see this thing VERY often. Since it first appeared, I have probably seen this thing maybe 8 different times since the first appearance. My friend and I went out the next day after I first saw it to get the photos, but it was not there. Then we tried again the next day, and we found it within like 30 minutes and followed it for a while. Most of the time I see it out of windows in my house, in the distance. but I would say almost half of the hikes I have gone on in my area, I have seen it very close. It is very easy to photograph and...many neighbors aside from my friend have also seen it.

It is almost totally silent but not quite. It makes kind of "crackling" noises. It's hard to describe them but they are only intermittent and not very loud, but you can notice them. Sometimes there is a very slight hum that sounds kind of mechanical, almost like when you are near very large power lines. But it is nothing loud like a jet engine, it is very quiet for the most part.

It moves almost like an insect. If you have ever seen a bug on a pond, it is kind of like that. It is VERY smooth and slow most of the time, but then every now and then it will rotate very quickly and go VERY fast into another direction, then stop, and repeat the process all over again. There is just something very unnatural about the way it moves.

Also, I have had maybe 4 headaches in the last week, and I am normally not the kind of person who really ever gets them. Also my wife has been tired and fatigued lately. She is about a month pregnant, and the doctor said fatigue is normal around this time, but I worry that it is a lot. Basically what I'm worried is that this "craft" has got some kind of radiation or something. Like I said, it sounds like power lines if you get close enough to it. Obviously I am worried for our health, especially with a baby on the way. I dont know if they are related, but again, this is why I really hope someone can answer these questions!

--Chad"

Tweede sighting

Ongeveer een week later komt ene rajman1977 met de volgende foto's:

Bij de foto's horende e-mail van rajman1977:

"This week I was visting my fiance’s parents in Capitola (we were actually there to tell them about our engagement, in fact). We were eating dinner on the back porch when we

noticed this “object” sort of hovering in the sky. The camera was still out from earlier so Igrabbed it and tried to get some clear shots of it. It took off over the roof shortly after, so I ran into the street in front of the house to follow, trying to get more shots without wobbling around too much (which was harder than it sounds). It then came in lower over a telephone pole, where I was able to get a few more pictures, before it finally took off into the distance pretty fast. I thought it was gone but noticed it was still visible, so I grabbed a few more pictures.

At one point a car stopped to look as well. No one had any idea what this thing was, but everyone in the car was visibly freaked out by it. Once it was gone they told me to call the news and drove off. I’m not sure who else saw it in the neighborhood since I don’t live down there, but I’m sure at least a few others must have noticed it. It was way too werid and way too close to go unnoticed. Once it was gone and I caught my breath I could barely stop my hands from shaking for the next hour or so. Needless to say, this is all we talked about for the rest of the night. None of us can figure out what it was (and that's saying something, because my fiance’s dad is a mechanical engineer).

We sent a copy of the photos to their newspaper but haven't heard back yet. I dunno how long that kind of thing takes.

There’s also some writing on this thing, which I didn't recognize (and I read both English and Hindi). You can see it in a few of the pictures.

Anyway, I created this Flickr account for the best of these pictures. I have no clue what this thing is so I'm putting it out there to see if anyone else saw it."

Nog een sighting

Big Basin CA, foto's:

Onderzoek

Na deze sightings was het voor Linda Moulton Howe van Earthfiles.com tijd om onderzoek te gaan doen.
Lees haar artikelen en bevindingen:

Verzameling artikelen over de 'Drones' van LMH

Ook Whitley Strieber van Unknowncountry.com ging zich er mee bemoeien:

The Mystery of the Drones

Hoax of echt?

Als klap op de vuurpijl komt ene 'Isaac X' met een mogelijke verklaring over deze Drones en hun afkomst.

The C.A.R.E.T. program

Als het een hoax is...WAAROM ZOVEEL MOEITE DOEN?
Als het echt is. ....

Een Google search op "drones caret" geeft inmiddels al 20.000 resultaten

Grenswetenschap.nl heeft er ook een artikel aan gewijd:

Mysterieus toestel op de kiek

[ Bericht 1% gewijzigd door DonGorgon op 29-06-2007 12:40:23 ]
pi_50964064
Hoax of niet, het ziet er wel vet uit.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:33:49 #3
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_50964342
Mooi gemaakt.
Yeasayer - Wait for the Summer
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:39:52 #4
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_50964547
Ik hoop stiekem dat ze echt zijn
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_50964631
Tch vreemd dat alle foto's eerst door photoshop zijn gehaald

Adobe Photoshop CS2 Macintosh 2007:05:21 10:29:59
Adobe Photoshop Elements 2.0 2007:05:06 17:18:22
Adobe Photoshop Elements 2.0 2007:05:06 17:20:08
Adobe Photoshop Elements 2.0 2007:05:07 20:46:19

en ga zo maar door

Simpele zielen vergeten nameljk altijd dat ALLE informatie van een edit in het foto bestand wordt opgeslagen. Pas als ik een foto zie waar ipv PHOTOSHOP een camera naam zie staan ga ik nadenken over de echtheid
pi_50964756
deze heb ik al eens gezien en dat was geen 2 maanden geleden!!!!!
pi_50964925
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Tch vreemd dat alle foto's eerst door photoshop zijn gehaald

Adobe Photoshop CS2 Macintosh 2007:05:21 10:29:59
Adobe Photoshop Elements 2.0 2007:05:06 17:18:22
Adobe Photoshop Elements 2.0 2007:05:06 17:20:08
Adobe Photoshop Elements 2.0 2007:05:07 20:46:19

en ga zo maar door

Simpele zielen vergeten nameljk altijd dat ALLE informatie van een edit in het foto bestand wordt opgeslagen. Pas als ik een foto zie waar ipv PHOTOSHOP een camera naam zie staan ga ik nadenken over de echtheid
Stel dat jij een 8.1 Megapixel camera hebt he. Die maakt foto's op een resolutie van wat? Iets van 4000 x 3000 pixels? Foto's per stuk zijn 3 - 6 MB. Die zijn niet te verwerken op het web. Dus wat doe je dan? juist je 'cropt' ze in een foto programma zodat ze op normale 17 en 19 inch beeldschermen goed te zien zijn en via het web sneller laden.
pi_50964965
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef bacoman het volgende:
deze heb ik al eens gezien en dat was geen 2 maanden geleden!!!!!
Eerste sighting dateert van 6 mei 2007 ... OK nog nét geen 2 maanden dan
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:55:28 #9
72820 3st
immer besser
pi_50965097
ziet er wel realistisch uit ben benieuwd
A dirty mind is a joy forever
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:56:56 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_50965156
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:55 schreef 3st het volgende:
ziet er wel realistisch uit ben benieuwd
ik anders ook wel
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_50965248
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Stel dat jij een 8.1 Megapixel camera hebt he. Die maakt foto's op een resolutie van wat? Iets van 4000 x 3000 pixels? Foto's per stuk zijn 3 - 6 MB. Die zijn niet te verwerken op het web. Dus wat doe je dan? juist je 'cropt' ze in een foto programma zodat ze op normale 17 en 19 inch beeldschermen goed te zien zijn en via het web sneller laden.
Ja en als het echt waar zou zijn had hij de originele foto's in een zip bestand kunnen meeposten. Zonder dat is en blijft het hoogst twijfelachtig. Feit is en blijft dat ze eerst door Photoshop zijn gehaald. Buiten dat klopt in de meeste gevallen de shaduw niet met de natuurlijke shaduw op de meeste photo's
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:00:43 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50965300
quote:

[..]

Precies, als ik foto's maak dan gooi ik ze standaard door photshop > save for web > klaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:03:35 #13
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_50965426
nette OP. Er is inmiddels een nieuwe sighting gerapporteerd, zonder fotos dit keer.

http://earthfiles.com/news.php?ID=1279&category=Environment
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:03:57 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50965446
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ja en als het echt waar zou zijn had hij de originele foto's in een zip bestand kunnen meeposten. Zonder dat is en blijft het hoogst twijfelachtig. Feit is en blijft dat ze eerst door Photoshop zijn gehaald. Buiten dat klopt in de meeste gevallen de shaduw niet met de natuurlijke shaduw op de meeste photo's
Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens, maar ik ben dan net zo'n 'expert'als jij dus tja . Zo op het eerste gezicht zie ik geen rare dingen met de schaduw's. Ze lijken in ieder geval wel te kloppen met elkaar. Als ik thuis ben zal ik kijken of ik het duidelijk kan maken wat ik bedoel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50965475
quote:

[..]

8.1 Megapixel iets van 4000 x 3000? Moeilijk he, rekenen...

Logischer zou zijn als je had gezegd dat ze van Raw naar JPEG geconverteerd zijn, dan heb je een converter nodig, en veel mensen hebben die plugin in photoshop. Maar de meeste mensen schieten gewoon JPEG, en dan hoef je alleen maar te verkleinen... en om dat met photoshop te doen...

Feit blijft, eerst gewoon eens een plain foto zien uit een camera, dan wordt het iets geloofwaardiger... nu niet!
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_50965614
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Logischer zou zijn als je had gezegd dat ze van Raw naar JPEG geconverteerd zijn, dan heb je een converter nodig, en veel mensen hebben die plugin in photoshop. Maar de meeste mensen schieten gewoon JPEG, en dan hoef je alleen maar te verkleinen... en om dat met photoshop te doen...

Feit blijft, eerst gewoon eens een plain foto zien uit een camera, dan wordt het iets geloofwaardiger... nu niet!
In sommige gevallen start photoshop automatisch op waarneer je de camara via USB aansluit.
pi_50965759
Maar die meneer Chad die zal de foto's toch nog wel in zn camera hebben staan denk ik of niet?

Ik weet niet waar hij op internet de eerste melding ervan gemaakt heeft, maar zijn er op die site of forum geen mensen die vragen om de originele foto zonder compressie of wat dan ook? En wat zegt die Chad daarop dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50965822
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:08 schreef Nee het volgende:

[..]

In sommige gevallen start photoshop automatisch op waarneer je de camara via USB aansluit.
Dat kan, maar Photoshop zal nooit je bestanden op je geheugenkaart van je camera wijzigen. Met andere woorden, je ruwe materiaal blijft bestaan. En als nu eens iemand geloofwaardig wil overkomen, post dan dat ruwe materiaal... maar nee, dat doen ze niet.... waarom niet? Nou, waarschijnlijk omdat dat niet bestaat.... ja, mooie foto's van een blauwe lucht, en hoogspanningskabeltjes...
pi_50965911
Ik kan me voorstellen dat jan met de pet niet eens weet dat er info opgeslagen word in het bestand als hij ze met "het standaardprogramma wat altijd opstart" de foto's verkleint.

Wellicht weet hij het niet eens. Ik ben wel benieuwd naar of er een site is waar Chad (en die andere) zelf op posten en wat ze daar dan zeggen als iemand vraagt om de originele camerafoto's?
vosss is de naam,
pi_50965937
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

3264x2448
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:18:00 #21
44699 err
pi_50965967
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:12 schreef vosss het volgende:
Maar die meneer Chad die zal de foto's toch nog wel in zn camera hebben staan denk ik of niet?

Ik weet niet waar hij op internet de eerste melding ervan gemaakt heeft, maar zijn er op die site of forum geen mensen die vragen om de originele foto zonder compressie of wat dan ook? En wat zegt die Chad daarop dan?
Da's uiteraard het eerste waar iedereen om vraagr, maar van Chad is nooit meer iets vernomen. De maker van de 2e set fotos, Rajman77 heeft zich nadat er contact met hem is gezocht gemeld op een forum maar hield het na een aantal posts voor gezien (hij kreeg nachtelijke telefoontjes en had er genoeg van - zie ie). Hij zou highres versies opsturen van zijn foto's, maar voordat hij dat deed zijn z'n foto's al highres ontdekt op flickr.com (iemand upgrade zijn account naar een pro-account, waardoor de foto's automatsich in de originele grootte verschijnen)

Overigens mis ik in de OP nog deze foto's:

pi_50966136
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef err het volgende:

[..]

Overigens mis ik in de OP nog deze foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Door wie zijn deze gemaakt, en is er een inleidende tekst beschikbaar? Dan voeg ik ze toe..
pi_50966319
Dacht eerst dat het een UAV was, maar dan zou er waarschijnlijk een rotor in het gat moeten zitten.
Ziet er mooi uit en ik hoop dat het echt is
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:28:44 #24
44699 err
pi_50966364
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Door wie zijn deze gemaakt, en is er een inleidende tekst beschikbaar? Dan voeg ik ze toe..
http://earthfiles.com/news.php?ID=1270&category=Environment

deze staan bekend als de Ty / Big Basin fotos
pi_50966374
quote:
Hij zou highres versies opsturen van zijn foto's, maar voordat hij dat deed zijn z'n foto's al highres ontdekt op flickr.com (iemand upgrade zijn account naar een pro-account, waardoor de foto's automatsich in de originele grootte verschijnen)
En die highres foto's zijn ook eerst door photoshop gehaald of wat?
vosss is de naam,
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:33:35 #26
44699 err
pi_50966555
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef vosss het volgende:

[..]

En die highres foto's zijn ook eerst door photoshop gehaald of wat?
Als ik het goed herinner was de exif data consistent met zijn type camera. Hoewel dat ook niets zegt want dat is handmatig toe te voegen. Zijn originele flick account is een tijd geleden gehackt (rond dezelfde tijd dat hij claimde te worden lastig gevallen) en die pagina is inmiddels verdwenen.
pi_50966849
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:33 schreef err het volgende:

[..]

Als ik het goed herinner was de exif data consistent met zijn type camera. Hoewel dat ook niets zegt want dat is handmatig toe te voegen. Zijn originele flick account is een tijd geleden gehackt (rond dezelfde tijd dat hij claimde te worden lastig gevallen) en die pagina is inmiddels verdwenen.
Goede smoes...
pi_50966866
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef err het volgende:

[..]

http://earthfiles.com/news.php?ID=1270&category=Environment

deze staan bekend als de Ty / Big Basin fotos
Ja ik weet welke het zijn, had ze natuurlijk al gezien

Ik heb ze toegevoegd
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:59:50 #29
44699 err
pi_50967490
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Goede smoes...
goede smoes waarvoor? Tegen de tijd dat die pagina werd gehackt was alles overal al lang en breed gebackupt..
pi_50969817
Stel dat het nep zou zijn hoeveel werk zou het dan wel niet zijn om zo'n apparaat te ontwerpen en dat je er geen fouten in kunt ontdekken van welke hoek hij gefotografeerd is.
I am the mountain the forest and the earth.
pi_50970241
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:14 schreef faun het volgende:
Stel dat het nep zou zijn hoeveel werk zou het dan wel niet zijn om zo'n apparaat te ontwerpen en dat je er geen fouten in kunt ontdekken van welke hoek hij gefotografeerd is.
Als het door een hobbiest is gemaakt zeker een week of 2(of meer)?
Als het door een pro is gemaakt, geen idee .. 2 tot een week?
pi_50970917
Heeft iemand dit al gepost, het lijkt wel een beetje op deze taal wat er op dat materiaal staat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caret

Voor de foto's ook handig in deze post. http://www.earthfiles.com/news.php?ID=1278&category=Environment
I am the mountain the forest and the earth.
pi_50971570
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef faun het volgende:
Heeft iemand dit al gepost, het lijkt wel een beetje op deze taal wat er op dat materiaal staat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caret
Ben ik het niet mee eens. Een 'caret' is een "^" -teken..voor de rest haal ik alleen het graden tekentje er uit wat nog voorkomt in de 'taal'.

Zoals Isaac als stelde...het is geen taal taal, het is meer een soort broncode. Vergelijkbaar met wat we tegenwooridg op computers doen. C++ bijv. compile je, je build en het doet wat voor je.(programma draaien of berekeningen maken)

De 'taal' is hetzelfde als mijn C++ voorbeeld, maar dan in 'real life'. Aldus Isaac
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:26:24 #34
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50982150
teeveepeetje weer

had niet door gister dat ik het topic afsloot
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_50982420
Ik heb de hi resolutie foto's van rajman1977 en Chad dus als iemand de foto's onder de loep wil nemen (liefst met een flinke dosis photoshopkennis) stuur me ff een PM.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:37:25 #36
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50982464
En volgens die Isaac X zou het hier om een geheim regeringsproject gaan, waarbij alien technologien zijn gebruikt.

Zelf vind ik de gelijkenis met sommige graancirkeldiagrammen ook frappant!

Nog even dit plaatje, vooral die laatste!

pi_50982772
Zeer boeiend!!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:49:20 #38
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50984549
UFO's in 3D, is voor he menselijke oog waarneembaar, maar ik denk dat als er UFO's van een andere beschaving zijn dat die er niet zo "aards" uitzien.
Volgens mij zijn ze dan meer in de vorm van licht of een weefsel van licht.

't Zal wel iets zijn van de geruchten die nu op het net rondcircelen !

De aliens komen naar je toe deze zomer.........................US style !
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:52:57 #39
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50984632

Ik zie CHEMTRAILS..................op de achtergrond !
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_50986332
DIe laatsten doen me wel een beetje aan die beesten uit half life 2 denken
pi_50986961
Is het nu zo dat de ufo op de ene foto met de mast, erboven vliegt, en bij de andere (zoals die boven mijn reply) er onder... Opvallend?
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 01:39:55 #42
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_50991237
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef SikFok het volgende:
Is het nu zo dat de ufo op de ene foto met de mast, erboven vliegt, en bij de andere (zoals die boven mijn reply) er onder... Opvallend?
Daar vliegt het toch ook erboven.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zaterdag 30 juni 2007 @ 03:53:57 #43
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_50993013
raar dingen daar in amerika!

only in america

tevens tvp
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  zaterdag 30 juni 2007 @ 04:10:32 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_50993121
Nieuw topic alweer? tvp .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_50999021
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:52 schreef Moondreamer het volgende:
[afbeelding]

Ik zie CHEMTRAILS..................op de achtergrond !
lol!
Waar dan?
Bedoel je die wolken?
pi_50999445
eerlijk gezegd ziet het er uit als het "robot" voertuig dat mijn zoontje met zijn vriendjes aan het maken is in de bosjes. (van een kapotte uit elkaar gesloopte radiografisch bestuurbare auto waar nu allerlei toestanden aan bevestigd zijn. Dingen als een schenktuit van een wijnfles tot een kapot parapluframe aan toe).

Wel duidelijke foto's.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_51006063
Als het goed is is dit een soort viral voor HALO3 ..heb ik gelezen op IGN
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:54:28 #48
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_51007350
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:04 schreef InsaneM666 het volgende:
Als het goed is is dit een soort viral voor HALO3 ..heb ik gelezen op IGN
heb ik ook gelezen, maar dat lijkt me toch niet het geval te zijn.

Dat zou wel heel groots zijn opgezet, door mensen die heel goed op de hoogte zouden moeten zijn van het UFO-gebeuren. Praktisch alle bekende UFO-onderzoekers zijn hier op het moment mee bezig, getuigen zijn geinterviewd, ik kan me bijna niet voorstellen dat als het idd om een viral zou gaan, dat nog niet zou zijn ontdekt.

Als het een hoax is, is het denk ik de beste ooit.
pi_51018502
mooi gebouwd, maar ik zie er geen alien-werk in. Eerder iets van een groepje technische studenten met een beetje photoshop.
  zondag 1 juli 2007 @ 01:49:52 #50
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51018698
TVP.
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_51018712
hm het is zo klein dat wat zit er dan in?
kabouter aliens?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 juli 2007 @ 01:52:34 #52
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51018740
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
hm het is zo klein dat wat zit er dan in?
kabouter aliens?
Waarom zou er iemand in moeten zitten?

Misschien verzamelen deze 'vliegende computers' alleen maar informatie.
Dubstep FTW
pi_51018921
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:52 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Waarom zou er iemand in moeten zitten?

Misschien verzamelen deze 'vliegende computers' alleen maar informatie.

ok
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51022129
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Marietje_34 het volgende:

Als het een hoax is, is het denk ik de beste ooit.
Die van John Titor was denk ik groter. Mits dat een hoax was dan natuurlijk, maar daar komen we toch niet meer achter
vosss is de naam,
  zondag 1 juli 2007 @ 14:08:50 #55
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_51026798
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Die van John Titor was denk ik groter. Mits dat een hoax was dan natuurlijk, maar daar komen we toch niet meer achter
dat was idd ook een fantastisch verhaal
pi_51030281
Het verhaal wordt steeds gekker en gekker. Of we hebben hier te maken met een knalgoede hoax, of met iets dat werkelijk bizar is. even het verhaal op de juiste volgorde;

Ene Chad stuurt zijn verhaal (inclusief foto's) over "een vreemd toestel" naar Coast to coast AM
De foto's zijn gemaakt op 6 mei 2007

Daarna komt er bij ufocasebook ook een melding binnen van zo'n zelfde soort verschijning eveneens met foto;s

Binnen enkele weken zijn er diverse meldingen van deze "vreemde toestellen" waarvan de foto's behoorlijk duidelijk zijn. Zo duidelijk zelfs dat er vreemde tekens te lezen zijn aan de onderkant van enkele van de toestellen. ook is het bijzonder dat de meeste meldingen komen uit een gebied in california. Er is redelijk veel discussie over dit onderwerp op diverse sites maar het gaat pas echt los als een "wetenschapper" een verklaring geeft op zijn website.

Deze wetenschapper publiceert een stuk onder de naam "isaac" en legt uit wat hij denkt dat de getuigen gezien hebben.
Zo zegt hij in de jaren 80 gewerkt te hebben voor een geheim project van de Amerikaanse overheid. Doel van dit project is om verzamelde "buitenaardse technieken" uit te dokteren om de werking ervan te achterhalen. Isaac was computerwetenschapper en werkte eerst in sillicon valley. Onder hele zware bewaking kregen ze dus te maken met buitenaardse technieken en was het de bedoeling om uit te zoeken hoe deze werken.
Volgens Isaac kregen de wetenschappers (tientallen) niets te horen over ufo's of aliens (en mochten ze daar zelfs niet over praten!) maar was het enkel hun doel om de techniek te ontmantelen.

Het bizarre van alles is dat Isaac documenten mee naar huis heeft gesmokkeld en dat hij een klein deel daarvan op zijn website heeft geplaatst. Op de documenten zijn de zelfde tekens te zien als op de foto's van de vreemde vliegtuigen wat dus aangeeft dat deze gelinkt zijn aan elkaar.
Volgens Isaac werkten zij dus met apparaten die geheel onzichtbaar gemaakt kunnen worden. De reden dat sommige mensen ze wel hebben gezien (en gefotografeerd) is dat die techniek soms hapert of stoort in de buurt van elektriciteit of spanningsvelden. Ook zijn de tekens op de "vliegtuigen" geen taal maar zijn het formules om de apparatuur te laten werken. Zo zouden de aliens dus geen aparte hardware en software hebben maar werkt het bij hun als een. Ieder symbool heeft geen waarde maar werkt alleen in combinatie met andere symbolen en ze hadden er in de jaren 80 al computers voor nodig om te ontcijferen hoe het werkt. Volgens Isaac zijn de makers van het "vliegtuig" dus technisch veel en veel verder dan wij en probeert de Amerikaanse overheid om zelf de boel te laten werken.

Ik zou zeggen. lees vooral het verhaal van Isaac want het is echt super goed (ook al zou het een hoax zijn).
het bizarre van het verhaal is dat de tekens onder het toestel en op de documenen overeen komen!

Op Earthfiles is weer een melding binnen gekomen van zo'n ding. Via de podcast kun je het interview met de getuige horen.
Ook heeft de journaliste op deze site meerdere getuigen geinterviewd. Als het dus een hoax is dan is deze wel groots opgezet.
pi_51030524
Zeer, zeer interessant dit!!!!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_51037629
the timing van al deze dingen leidt wel tot een climax, elke 'sighting' lijkt er wel een schepje bovenop te doen.. doet me sterk denken aan een viral
  zondag 1 juli 2007 @ 20:51:19 #59
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51037757
Volgens mij zijn deze foto's al een paar weken eerder voorbij gekomen.
Toen was er iemand die een plaatje postte van de model die gebruikt was.. Wel erg mooi gemaakt iig, maar dus wel nep.
-
pi_51037851
Zeer duidelijk een photoshop hoax. Waarschijnlijk inderdaad een viral om iets te verkopen.
pi_51041968
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Zeer duidelijk een photoshop hoax. Waarschijnlijk inderdaad een viral om iets te verkopen.
Het kan best een hoax of een viral zijn maar kun je ook met bewijs komen dat het nep is? Als je de foto's opent in photoshop zou je dat toch moeten kunnen aantonen lijkt me. Ben benieuwd naar je speurwerk! Dan zitten trouwens meerdere getuigen in het complot want er roepen ook mensen dat ze dit ding enkele jaren geleden al hebben gezien.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:43:53 #62
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_51044495
Mijn eerste gedachte was ook dat dit nep was. Maar het verhaal wordt nu zo groot, dat ik twijfel.

Nogmaals, als het een hoax is, is ie heel knap in elkaar gezet. Een viral lijkt me nog steeds stug, gezien ook de getuigen waar mee gesproken is, en alles wat er nog meer is bijgekomen. En die sighting waar webtv het hierboven over heeft was idd al in 1995.
pi_51047707
Van simpele rondjes tot complete graancirkelart, van vliegende schotels naar een hanglamp. Ik weet niet wat ze ons proberen te zeggen maar kunstzinnig zijn ze wel die buitenaardse studenten.
  maandag 2 juli 2007 @ 08:49:41 #64
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51049469
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef webtv het volgende:

[..]

Het kan best een hoax of een viral zijn maar kun je ook met bewijs komen dat het nep is? Als je de foto's opent in photoshop zou je dat toch moeten kunnen aantonen lijkt me. Ben benieuwd naar je speurwerk! Dan zitten trouwens meerdere getuigen in het complot want er roepen ook mensen dat ze dit ding enkele jaren geleden al hebben gezien.
Nogmaals, ik heb deze foto's al wat eerder gezien en toen werden er ook plaatjes gepost van het 3d model dat gebruikt was.
Ik kan het alleen niet meer vinden .
-
pi_51049560
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb deze foto's al wat eerder gezien en toen werden er ook plaatjes gepost van het 3d model dat gebruikt was.
Ik kan het alleen niet meer vinden .

die modellen waren naar aanleiding van de sightings nagemaakt. Om te kijken om het CGI-en op dit niveau te doen was. Bleek dus niet zo te zijn....
pi_51049872
Ze waren een maand voor de eerste waarnemingen eerst op de maan:

http://www.space.com/amazingimages/?page=homepagex&member_id=00903572&cat=s&m=0&p=0
pi_51055484
Ik geloof niet in UFO's maar deze foto's zien er wel heel spectaculair uit. En dat verhaal van Isaac + foto's doen ook de wenkbrouwen fronzen.
pi_51057377
Op dit forum is er ook een discussie te vinden over dit onderwerp. Op dit moment al 61 pagina's groot :-)

Ook zou dit weer een nieuwe foto zijn, al vind ik deze een beetje verdacht (vraag me niet waarom)

Moderator maandag 2 juli 2007 @ 14:54:45 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_51059140
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef webtv het volgende:
Op dit forum is er ook een discussie te vinden over dit onderwerp. Op dit moment al 61 pagina's groot :-)

Ook zou dit weer een nieuwe foto zijn, al vind ik deze een beetje verdacht (vraag me niet waarom)

[afbeelding]
Dat vind ik totaal niet geloofwaardig, die laatste. Het lijkt erop dat de poten van het apparaat op de rond bovenop de struiken rusten, terwijl die poten me nou juist op de grond lijken te moeten staan, maar dat is hier niet het geval.
Daarnaast lijken beide objecten ook niet echt 'aanwezig', waarbij ik dat gevoel sterker heb bij het ding op de grond.

Als dit een hoax is, dan moeten ze hier wel mee uitkijken, want of het is een promo actie die echt moet lijken, of het is een hoax die echt moet lijken, maar dit maakt het m.i. onbetrouwbaarder eigenlijk. Ik vraag me af waarom het ding op de grond niet benaderd is om er close up shots van te maken? Misschien omdat het gevaarlijk zou zijn? Dat zou op zich nog wel kunnen.

Er zijn wel al enkele foto's waarbij de fotograaf onder het vliegding heeft gestaan, en dat ging ook goed, dus zou het gevaar miscshien eerder van die 'paal' afkomen. Vooralsnog vind ik die paal er behoorlijk nep uitzien, dus ik geloof er niet in.
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 15:48:36 #70
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_51060916
Volgens mij is het allemaal nep. Zodat ze later kunnen zeggen wat een sukkels er op internet zitten die maar alles klakkeloos aannemen.
Is dat ding ooit gefilmd trouwens?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_51062329
heb er net 1 gezien en er een filmpje van gemaakt!:
http://www.disclose.tv/vi(...)_Chad_UFO_Drone_CGI/
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 16:37:17 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_51062434
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef Aasgier het volgende:
heb er net 1 gezien en er een filmpje van gemaakt!:
http://www.disclose.tv/vi(...)_Chad_UFO_Drone_CGI/
Dat filmpje heb jij niet gemaakt en is volgens mij ook al een keer eerder gepost. Tja ik weet niet hoor, ik vind het filmpje niet overtuigend. Het object lijkt niet 'echt' aanwezig te zijn vergeleken met de omgeving, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.

Daarnaat heeft het ding in de bestandsnaam al staan CGI...wat volgens mij (correct me if i'm wrong) staat voor Computer Generated Image....
pi_51062526
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat filmpje heb jij niet gemaakt en is volgens mij ook al een keer eerder gepost. Tja ik weet niet hoor, ik vind het filmpje niet overtuigend. Het object lijkt niet 'echt' aanwezig te zijn vergeleken met de omgeving, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.

Daarnaat heeft het ding in de bestandsnaam al staan CGI...wat volgens mij (correct me if i'm wrong) staat voor Computer Generated Image....
Ja klopt ik heb het niet gemaakt, van deze link:
http://www.sohpodcast.com/forum/comments.php?DiscussionID=2012

Sorry als het al eerder was gepost... (zal even het vorige deel lezen).

[ Bericht 6% gewijzigd door Aasgier op 02-07-2007 16:45:45 ]
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 16:49:58 #74
16180 crew  CoolGuy
pi_51062846
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Ja klopt ik heb het niet gemaakt, van deze link:
http://www.sohpodcast.com/forum/comments.php?DiscussionID=2012

Sorry als het al eerder was gepost... (zal even het vorige deel lezen).
Oh ik bedoelde het niet verkeerd hoor Ik had wellicht beter kunnen schrijven van "dat filmpje heb jij niet gemaakt "
  maandag 2 juli 2007 @ 16:54:14 #75
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51062957
Hier nog wat filmpjes: (weet niet of ze al eerder gepost zijn)

http://www.youtube.com/watch?v=XJiCxWUlgcY

http://www.youtube.com/watch?v=XIfr12XhrZE

http://www.youtube.com/watch?v=rBEYc5OUUtw

Maar dit is heel duidelijk CGI (Computer Generated Imaging, oftewel, Videoeffecten)

Ik denk ook dat het iets voor HALO3 is
Dubstep FTW
pi_51063056
In ieder geval zit de halve "ufogemeenschap' druk te speculeren over hoe wat wie en waar. Hieronder een greep uit een forum van ufocasobook;

A formal grammar consists of:
a finite set of terminal symbols;
a finite set of nonterminal symbols;
a finite set of production rules with a left- and a right-hand side consisting of a sequence of these symbols
a start symbol.

The START symbol may be represented by the star symbol, if you look at the diagram you will see that
the "code" starts with this symbol.

Ook bij Ufoplaza gaan ze los
pi_51063143
Filmpje is nep. is gemaakt door 'Saladfingers' van het www.openminds.com forum.

Hij maakte het om te laten zien hoe 'makkelijk' het al dan niet is om zoiets te maken ....
  maandag 2 juli 2007 @ 17:01:22 #78
60601 Shake
the big one
pi_51063185
Ik heb dat verhaal van 'isaac' gelezen en het klinkt vrij geloofwaardig. Uit het stukje waar ie de 'taal' uitlegt blijkt dat de autheur op zijn minst HBO informatica heeft gedaan. Maar dan die foto's die ie plaatst. Die schreeuwen gewoon render De egale achtergrond, overdreven glans, diffuus schaduwtje eronder. De manier waarop de objecten gewoon op een (perfect egale) ondergrond liggen zonder steunpunten (in deze foto bijvoorbeeld

renders ter vergelijking:
http://img239.imageshack.us/img239/4629/render1stolerondexf6.jpg
http://www.baroba.be/images/GREYrender.jpg
http://www.3dmodelworks.c(...)NAL%20RENDER%20A.jpg
http://www.planetfortress(...)s/glock17render4.jpg

mijn conclusie: leuk stukje fictie maar te mooi om waar te zijn.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:04:22 #79
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51063248
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:57 schreef webtv het volgende:

Ook bij Ufoplaza gaan ze los
Ufoplaza, dan noem je ook wat:
quote:
Het object kan men bestempelen als buitenaardse 'satelliet' (iets dat ons onbekend is ) of ufo .
De foto is niet getrukeerd .
Het heeft als doel het doel (technische?) verkennigsgegevens te verzamelen , die niet voor ons aardsen dient maar voor het universum in te sturen (another dimension), waar andere kulturen ons bestuderen en ons leren kennen .
Het is geen fysiek tuig in zodanige vorm die wij ons gewoon zijn (vaste materie).
Het kan opduiken /verdwijnen volgens noodzaak.
Afstanden zijn voor bepaalde kulturen geen probleem ,maar wel hun aanwezigheid hier ,en het materialiseren van hun verblijf hier vraaagt enorm veel energie , iets wat zulke tuigen probleemloos kunnen .Het onderscheppen van zulke tuigen behoort tot de mogelijkheden .Maar indien ze overbodig zijn kunnen ze evensnel in niets veranderen
Ze zijn geprogrammeerd over grote afstand op een manier waar wij nog niet bij kunnen ttz een aand de aardse bewoner onbekende technologie .
Je zou het kunnen vergelijken met iets 'een plan' wat wij op onze beeldschermen maken en dan de wereld insturen , om zich te manifesteren , via frekwenties .
De controle over de werking ervan vraagt voortdurende opvolging en het transport van het gecreerde is niet gebonden aan tijd en ruimte omdat het niet iets materieel betreft.
Het vervoer ervan gebeurt via een golflengte , en kan een beetje vergeleken met 'laser' geprojecteerde voorstellingen .Wanneer de controle verloren wordt over het observatietuig dan zal het eerst stuurloos worden om dan in fijne stof te verdwijnen .Het toestel moet konstant gevoed worden via impulsen via een zendapparatuur en een storing daarin kan ontaardingen ten gevolg hebben .
Het geheel wordt opgevolgd ddor een zendstation dat op grote afstand van de aarde konstant aanwezig is , te vergelijken met een moederschip.
Ook deze moederschepen zijn niet te vergelijken met de ons bekende 'fysieke materie'.
Het is dus geen fysieke besturing door ruimtewezens .,daarom moet het 'gevoed' worden vanuit de 'oerbron'
De beturingsmodule (rond de aarde) kan op zijn beurt weer specifieke verkenningsmodules maken maar wel in een plan dat vooraf bepaald is.
Bij verstoring verdwijnen de verkennigstuigen in het niets (zoals de vroegere bollen , waren ook verkenners ) ze vielen ineen in poeders, en/of explodeerden .Men kan dus zeggen : vorm is dus nu anders , maar het principe bestaat al lang .

(deze info is tot stand gekomen door channeling van iemand .)
Vooral dat laatste zinnetje, OMG
Dubstep FTW
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 19:44:42 #80
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_51068860
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:54 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Hier nog wat filmpjes: (weet niet of ze al eerder gepost zijn)

http://www.youtube.com/watch?v=XJiCxWUlgcY

http://www.youtube.com/watch?v=XIfr12XhrZE

http://www.youtube.com/watch?v=rBEYc5OUUtw

Maar dit is heel duidelijk CGI (Computer Generated Imaging, oftewel, Videoeffecten)

Ik denk ook dat het iets voor HALO3 is
Dat heeft ie knap gedaan! Ik zou haast geloven dat het echt was. Maar als die filmpjes al nep zijn dan zullen die foto's ook wel nep zijn.

Toch wel jammer eigenlijk.
Is dit niet gewoon een manier van 'debunken' ? (of hoe dat ook heet)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 2 juli 2007 @ 21:09:15 #81
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_51072379
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:59 schreef DonGorgon het volgende:
Filmpje is nep. is gemaakt door 'Saladfingers' van het www.openminds.com forum.

Hij maakte het om te laten zien hoe 'makkelijk' het al dan niet is om zoiets te maken ....
Precies

Overigens wordt van de laatste 'nieuwe' foto die webtv plaats ook op meerdere fora gedacht dat deze nep is.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:12:28 #82
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_51072557
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef DonGorgon het volgende:
Ze waren een maand voor de eerste waarnemingen eerst op de maan:

http://www.space.com/amazingimages/?page=homepagex&member_id=00903572&cat=s&m=0&p=0
! Hoe heb je dit gevonden als ik vragen mag, en zijn dit echte foto's? Alhoewel de plaatjes vaag zijn, lijken ze idd erg op deze rare dronedingen!
pi_51076321
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:12 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

! Hoe heb je dit gevonden als ik vragen mag, en zijn dit echte foto's? Alhoewel de plaatjes vaag zijn, lijken ze idd erg op deze rare dronedingen!
Ja die foto's zijn wel bijzonder idd. Vraag me af wie die nu weer gemaakt heeft. Hij heeft het ook over videoopnamen die die aan nasa heeft laten zien. Wij willen ze op youtube!
pi_51078533
In Frankrijk zijn ze ook druk bezig;

-= Hier de link =-
pi_51083748
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:12 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb het van een post van openminds.com.

Vreemde is dat de foto's door ene 'lenard' gemaakt zijn en dat onderstaande trailer/film van iemand anders is...

http://www.interstellar-themovie.com/
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:19:57 #86
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_51084231
Heftige trailer...

Maar ze kunnen de naam maar beter snel veranderen, want Spielberg komt in 2009 ook met een film genaamd Interstellar.

Hoewel, misschien is het slechts viral marketing.

[ Bericht 44% gewijzigd door deGVR op 03-07-2007 10:15:42 ]
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 09:21:27 #87
16180 crew  CoolGuy
pi_51084251
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:19 schreef deGVR het volgende:
Heftige trailer...
Ik probeer em ook te kijken maar hij stopt steeds
pi_51084290
Oh nee! De attack of de flying plafondventilatoren!! !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51085520
Hier een overzicht van de sighting tot nu toe;

Isaac - 1984

Northridge, CA - Robert Mariotti
Sighting - Horsehoe crab drone 1994

Birmingham, Alabama - Mr. Smith
Photo - May 2006

Tahoe, NV - Tahoe woman
photo - May 5

Central California - Chad
photo -May 6th

Capitola, CA - Rajman photo
photo - May 15

Sequoia National Park, California
Sighting - May 25

Big Basin, California - Ty
photo - June 5

Big Basin, California - Stephen
photo - June 6

JMontgomery, Alambama - Maxwell AFB
Sighting - June 25
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:37:36 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_51087782
Kunnen mensen ophouden met bullshit dat het Halo 3 of transformers spul is.
Dat is dan nog wel de grootste lulkoek.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_51089438
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:37 schreef Ticker het volgende:
Kunnen mensen ophouden met bullshit dat het Halo 3 of transformers spul is.
Dat is dan nog wel de grootste lulkoek.
Waarom, dat is een stuk meer aannemelijk dan iets buitenaards....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:36:24 #92
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_51089792
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waarom, dat is een stuk meer aannemelijk dan iets buitenaards....
Iets graag voor waar nemen, en realistisch kijken naar de feiten zijn 2 verschillende dingen.

Ok nu zeg jij weer 'bohhh aliens alsof die bestaan' , maar wat voor reden heb je om te roepen dat het uit Halo 3 komt? Wijst er iets op microsoft? Of Steven Spielberg dan? Nee, behalve dan dat iemand 'iets' op IGN heeft gelezen. IGN is ook niet bepaald zo'n super bron in dit geval.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:01:05 #93
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_51090646
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:58 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

die modellen waren naar aanleiding van de sightings nagemaakt. Om te kijken om het CGI-en op dit niveau te doen was. Bleek dus niet zo te zijn....
Dus omdat jeroentje van om de hoek het niet kan in Blender is het onmogelijk

Sorry, maar die drones zijn echt niet moeilijk om te maken voor iemand met ervaring in Maya ofzo.
zzz
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:03:43 #94
31101 _Led_
pi_51090721
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef webtv het volgende:
In Frankrijk zijn ze ook druk bezig;

[afbeelding]

-= Hier de link =-
Ik vond de parodie ook wel leuk stiekum
zzz
pi_51091033
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:36 schreef Ticker het volgende:

[..]

Iets graag voor waar nemen, en realistisch kijken naar de feiten zijn 2 verschillende dingen.

Ok nu zeg jij weer 'bohhh aliens alsof die bestaan' , maar wat voor reden heb je om te roepen dat het uit Halo 3 komt? Wijst er iets op microsoft? Of Steven Spielberg dan? Nee, behalve dan dat iemand 'iets' op IGN heeft gelezen. IGN is ook niet bepaald zo'n super bron in dit geval.
De kans dat het iets aards in plaats van iets buitenaards is simpelweg ontelbaar keer groter. Het is dus logisch om aan te nemen dat het hier om een reclamestunt of iets ander aards zou gaan.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:34:08 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_51091753
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 08:44 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Ik heb het van een post van openminds.com.

Vreemde is dat de foto's door ene 'lenard' gemaakt zijn en dat onderstaande trailer/film van iemand anders is...

http://www.interstellar-themovie.com/
Ja, haske leuk maar wat ik er van moet maken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 14:03:22 #97
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_51092842
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Oh nee! De attack of de flying plafondventilatoren!! !
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:56:28 #98
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_51094615
Zat nog even op die franse site te kijken. Mijn frans stelt niks voor dus ik begrijp geen ruk van wat er staat. Wel snap ik het volgende plaatje:

Het kan zijn dat het ook al op de site zelf staat. Maar deze aan name is fout. Er is ten eerste niet recht gemeten of rekening gehouden met een schuine hoek waardoor het iets afwijkt. Als ik hier met een meetlat (a4 papiertje) nakijk klopt het wel gewoon.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:41:09 #99
31101 _Led_
pi_51096124
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef Ticker het volgende:
Zat nog even op die franse site te kijken. Mijn frans stelt niks voor dus ik begrijp geen ruk van wat er staat. Wel snap ik het volgende plaatje:

[afbeelding]
Het kan zijn dat het ook al op de site zelf staat. Maar deze aan name is fout. Er is ten eerste niet recht gemeten of rekening gehouden met een schuine hoek waardoor het iets afwijkt. Als ik hier met een meetlat (a4 papiertje) nakijk klopt het wel gewoon.
De bedenker van "centers do not match" houdt ook geen rekening met perspectief-correctie, lens-vervorming etc.
En die meting is inderdaad lekker onnauwkeurig zo op die foto, je kan die lijnen ook wel laten matchen en dan lijkt het of het wel klopt.
zzz
pi_51096846
Iemand al wat meer info over de gebruikte symbolen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')