Als ik het goed herinner was de exif data consistent met zijn type camera. Hoewel dat ook niets zegt want dat is handmatig toe te voegen. Zijn originele flick account is een tijd geleden gehackt (rond dezelfde tijd dat hij claimde te worden lastig gevallen) en die pagina is inmiddels verdwenen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
En die highres foto's zijn ook eerst door photoshop gehaald of wat?
Goede smoes...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:33 schreef err het volgende:
[..]
Als ik het goed herinner was de exif data consistent met zijn type camera. Hoewel dat ook niets zegt want dat is handmatig toe te voegen. Zijn originele flick account is een tijd geleden gehackt (rond dezelfde tijd dat hij claimde te worden lastig gevallen) en die pagina is inmiddels verdwenen.
Ja ik weet welke het zijn, had ze natuurlijk al gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef err het volgende:
[..]
http://earthfiles.com/news.php?ID=1270&category=Environment
deze staan bekend als de Ty / Big Basin fotos
goede smoes waarvoor? Tegen de tijd dat die pagina werd gehackt was alles overal al lang en breed gebackupt..quote:
Als het door een hobbiest is gemaakt zeker een week of 2(of meer)?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:14 schreef faun het volgende:
Stel dat het nep zou zijn hoeveel werk zou het dan wel niet zijn om zo'n apparaat te ontwerpen en dat je er geen fouten in kunt ontdekken van welke hoek hij gefotografeerd is.
Ben ik het niet mee eens. Een 'caret' is een "^" -teken..voor de rest haal ik alleen het graden tekentje er uit wat nog voorkomt in de 'taal'.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:49 schreef faun het volgende:
Heeft iemand dit al gepost, het lijkt wel een beetje op deze taal wat er op dat materiaal staat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caret
Daar vliegt het toch ook erboven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef SikFok het volgende:
Is het nu zo dat de ufo op de ene foto met de mast, erboven vliegt, en bij de andere (zoals die boven mijn reply) er onder... Opvallend?
lol!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:52 schreef Moondreamer het volgende:
[afbeelding]
Ik zie CHEMTRAILS..................op de achtergrond !![]()
heb ik ook gelezen, maar dat lijkt me toch niet het geval te zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:04 schreef InsaneM666 het volgende:
Als het goed is is dit een soort viral voor HALO3 ..heb ik gelezen op IGN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |