Juistem, dat ook. Misschien is het een optie om dus in dit topic op de datum zelf en erna hier een lijstje te maken met bijzondere gebeurtenissen rond die datum. Maar alleen als het te relateren is aan het onderwerp in de topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:36 schreef ThE_ED het volgende:
Misschien leuk om te kijken wat er dan uit is gekomen.
Niet alleen op de dag zelf, maar ook wat er later over die datum bekend werd?
Ik zocht eigenlijk 74quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:51 schreef jogy het volgende:
Ben je verdwaald, echo? misschien zocht je 49?
TRU lezen is leuk jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk 74![]()
Verder was het niet meer dan een uit de hand gelopen tvp![]()
Ben me de laatste tijd een beetje aan het inlezen in de topics in TRU en BNW. Ik discussieer niet echt actief mee maar de topics zijn leuk om mee te lezen. Vandaar dat ik af en toe wat TVP's strooi
Droevig genoeg, zie ik dat wel gebeuren. Mocht er niets gaan gebeuren. Anyway, de topic zelf hebben plaats genoeg om je serieuze spuisels te herbergen, deze kunnen we beter gebruiken om topics/websites te plaatsen die een bepaalde datum aanduiden alszijnde bijzonder wat betreft gebeurtenissen met een grootse uitwerking op de wereldbevolking.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op 23 december 2012 plegen massa's mensen zelfmoord [onzin]
Misschien leuk wanneer je er even een plaatje op schaal bij post van de melkweg en Plutoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef jogy het volgende:
Data, als in datum meervoud dus.
Het 2012 Topic - 2e Editie 23-12-2012, duurt nog een tijd maar in oktober 2007 komt pluto ook even langszeilen langs het meridiaan van de melkweg met alle gevolgen van dien, we weten niet wat er precies gaat gebeuren maar dat merken we vanzelf wel, of niet.
Figuren als jij zullen de eersten zijn die luid jankend in zichzelf gaan snijden omdat ze het niet kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Misschien leuk wanneer je er even een plaatje op schaal bij post van de melkweg en Pluto
Alvast een 'artist impression' :
[afbeelding]
De pijl wijst naar Pluto ... Op de achtergrond 200 tot 400 miljard (1 miljard is 1000 miljoen) sterren zoals onze zon.
We weten nog niet wat er precies gaat gebeuren
... nou, misschien stoot ik mijn teen, maar geen garanties
En figuren zoals jij zullen hun hele leven blijven wachten op iets wat niet komt en er nooit is geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Figuren als jij zullen de eersten zijn die luid jankend in zichzelf gaan snijden omdat ze het niet kunnen begrijpen.
Dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
En figuren zoals jij zullen hun hele leven blijven wachten op iets wat niet komt en er nooit is geweest.
Maar laten we niet off-topic gaan
Er kan zoveel gebeuren en bedankt voor het plaatje, ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Misschien leuk wanneer je er even een plaatje op schaal bij post van de melkweg en Pluto
Alvast een 'artist impression' :
[afbeelding]
De pijl wijst naar Pluto ... Op de achtergrond 200 tot 400 miljard (1 miljard is 1000 miljoen) sterren zoals onze zon.
We weten nog niet wat er precies gaat gebeuren
... nou, misschien stoot ik mijn teen, maar geen garanties
en voor hen is het idd het einde van de wereldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op 23 december 2012 plegen massa's mensen zelfmoord omdat niburu besloten heeft zijn heil ergens anders te zoeken en iederee na de kerstvakantie gewoon weer aan het werk moet.
Als je de berichtjes eronder leest dan zie je uiteindelijk ook een site die zegt dat je gerust je meditatie kan doen en dat het goed zal komen. Ik gooi mijn intentie in ieder geval niet naar het helen van de aarde maar gewoon naar de wezens erop, daar komt het beter tot zijn rechtquote:Op zondag 15 juli 2007 22:02 schreef MNR het volgende:
Wauw.. mooi verhaal over haar en haar zoon zeg. Pfff.. Impressive. Het wordt een beetje lastig voor me op me op mijn afstudeerstage een uur mediterend door te brengen, maar ik zal rond dat tijdstip proberen om zoveel mogelijk van mijn energie te sturen (het toeval wil dat ik dinsdag misschien een dag vrij neem omdat ik een dag naar zee ga, dan doe ik t wel).
Vind die post van Blackgirl dan wel weer verontrustend..
True. Ach man, je hebt ook gewoon helemaal gelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef jogy het volgende:
Als je de berichtjes eronder leest dan zie je uiteindelijk ook een site die zegt dat je gerust je meditatie kan doen en dat het goed zal komen. Ik gooi mijn intentie in ieder geval niet naar het helen van de aarde maar gewoon naar de wezens erop, daar komt het beter tot zijn recht.
Precies, er is niemand die jouw kracht kan kapen, dus komt het altijd terecht op de plek waar jij dat wenst. Dus geef het niet over maar stuur het naar je eigen doel en alles is ok.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
True. Ach man, je hebt ook gewoon helemaal gelijk
Vertrouw er gewoon op dat het goed komt. En vertrouwen is 10x sterker dan al het andere.
en, is er wat (merkbaars) gebeurt?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef jogy het volgende:
Fire the Grid - 17-7-2007 (13.11 Nederlandse tijd) 17-07-2007 om 13:11. Iedereen even een uurtje positief zijn ter wille van alles wat goed is natuurlijk.
Ik was om 14:00 uur wakker, heb de bus gemist dus. Maar wel heerlijk geslapen, kán geen toeval zijnquote:
Nope, dat kan inderdaad geen toeval zijn, dat is voorbeschreven en direct een gevolg van!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was om 14:00 uur wakker, heb de bus gemist dus. Maar wel heerlijk geslapen, kán geen toeval zijn.
Zal ik trouwens in het vervolg doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:13 schreef L.Denninger het volgende:
Is het niet mogelijk om elke datum toe te voegen in de OP ?
Dan is het wat makkelijker om elke dag te checken of 'vandaag' een bijzondere dag zou moeten zijn !
Nope. Heb gewoon zitten programmeren op mijn afstudeerstagequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
en, is er wat (merkbaars) gebeurt?
idd 18 augustus....lijkt een zeer belangrijke dag te zijn. Vele graanpictogrammen die in de maanden juli en augustus gevonden zijn, lijken na bestudering van de symboliek ervan, allen te verwijzen naar 18 augustus 2007...Veel lijkt te maken te hebben met zonneactiviteit en het op een lijn liggen van wat planeetjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:27 schreef jogy het volgende:
Update gedaan ( 18 augustus )
`quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:50 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
idd 18 augustus....lijkt een zeer belangrijke dag te zijn. Vele graanpictogrammen die in de maanden juli en augustus gevonden zijn, lijken na bestudering van de symboliek ervan, allen te verwijzen naar 18 augustus 2007...Veel lijkt te maken te hebben met zonneactiviteit en het op een lijn liggen van wat planeetjes.
Zie ook de verslagen onder http://www.cropcircleconnector.com/2007/stanton/stanton2007.html
Zeer interessant materiaal....
zaterdag dus... ben benieuwd! dan ga ik lekker de stad in om de laatste inkomen voor de vakantie te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:50 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
idd 18 augustus....lijkt een zeer belangrijke dag te zijn. Vele graanpictogrammen die in de maanden juli en augustus gevonden zijn, lijken na bestudering van de symboliek ervan, allen te verwijzen naar 18 augustus 2007...Veel lijkt te maken te hebben met zonneactiviteit en het op een lijn liggen van wat planeetjes.
Zie ook de verslagen onderhttp://www.cropcircleconnector.com/2007/stanton/stanton2007.html
Zeer interessant materiaal....
Ik weet het niet meer....door de vele berichtgevingen uit veel hoeken en gaten over op hande zijnde veranderingen, zowel uit wetenschappelijke kringen, alswel uit spirituele/ paranormale kringen, allemaal spotten ze veranderingen en voorspellen dat deze 'eerdaags' toch een keer tot uiting zullen moeten komen.... of misschien ook niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:18 schreef jogy het volgende:
En weet je al wat meer over 19 september of moeten we maar gewoon afwachten?.
Deze twee dagen zijn gekomen en gegaan, zonder merkbare invloed...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:48 schreef jogy het volgende:
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/LMHGrCirEastField07a.htm ( pagina 2 )
Het is een topic over graancirkels en daar komt, volgens de schrijver 18 augustus 2007 naar voren als belangrijke datum. waarom? Al sla je me dood. Maar de datum komt snel genoeg dus wie weet.
[False flag] E.T. is coming to you this august! US Style! In de openingspost kwam er iemand naar voren die te melden had dat eind juli begin augustus een fals flag operation zou beginnen met betrekking tot buitenaardse wezens. De VS staat hier aan het roer, volgens de ts van dat topic dan. Het topic is als hoax afgedaan, ook op aandringen van de gebruiker maar daar is niet iedereen het mee eens, uiteraard.
De maand is nog niet voorbijquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Deze twee dagen zijn gekomen en gegaan, zonder merkbare invloed...
Kunnen ze nu dan van de lijst?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij. Maar de over de 18de is vooralsnog niet echt bijzonder geweest inderdaad. Maar wie weet wat er de komende dagen over 18 augustus bekend gaat worden.
Ze kunnen wel op de lijst blijven zodat iedereen kan zien dat ze niet kloppenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kunnen ze nu dan van de lijst?
Ik weigerquote:Maar 27 nov mag er dan weer bij...
Ja want 20.000 valt mij ook doorgaans in mijn schoot.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef BrandX het volgende:
nou wat het ook voor data zijn, de weken tussen 20-8 en 12-9 waren voor mij zo bijzonder, ze hebben mijn wereld letterlijk op zijn kop gezet:
- iemand zeer bijzonders ontmoet waar ik van moet leren en die van mij moet leren
- ontslag ingediend per 1-2 of 1-3 (afhankelijk van een paar dingen)
- maart en april 2008 varen en vissen in australie
- en daarna met ¤ 20.000 op zak een paar maanden de rest van de wereld ontdekken!!!!
nog meer mensen die in diezelfde periode wereldveranderende beslissingen hebben genomen??
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want 20.000 valt mij ook doorgaans in mijn schoot.
Je doet zwaar werk neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
he daar ga ik wel 2 maanden me eigen de tyfus voor werken
vroeger gedaan, en die twee maanden in down under op de boot ga ik me weer het schompes werken jaquote:Opzaterdag 22 september 2007 04:59schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je doet zwaar werk neem ik aan?
Je krijgt 10k per maand netto betaald?!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
he daar ga ik wel 2 maanden me eigen de tyfus voor werken
minimaal ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:37 schreef NED het volgende:
[..]
Je krijgt 10k per maand netto betaald?!
Ik ben niet bang voor een eventuele dood maar ik kan mijn nieuwsgierigheid wel in bedwang houden dus verwacht ik gewoon dat ik rond de tachtig word. Zo slecht is het leven niet over het algemeen soms is het gewoon een kwestie van eigen perceptie.quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef Lord_of_the_String het volgende:
7 november 2008, de dag dat ik een eind aan mijn leven maak als het aankomende jaar net zo kut gaat als de afgelopen jaren..
echt.. er is meer na dit leven en ik ben er klaar voor, al een paar jaar.
Uhuh, je kan er ook gewoon zelf even verandering in brengen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef Lord_of_the_String het volgende:
7 november 2008, de dag dat ik een eind aan mijn leven maak als het aankomende jaar net zo kut gaat als de afgelopen jaren..
echt.. er is meer na dit leven en ik ben er klaar voor, al een paar jaar.
Mwoah, een commercial van the History channel. Zal wel loslopenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:
Weer een nieuwe belangrijke datum : 25 mei Staat er iets groots te gebeuren! Buitenaards bezoek ?!?!
Geen idee.quote:Ps. Ik heb het niet bijgehouden maar heeft Lord_of_the_String nou echt zelfmoord gepleegd ? Hij heeft niet meer gepost na 25 mei 2008
Heiligschennis!!! Ketter !!!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, een commercial van the History channel. Zal wel loslopen
Zal je altijd houden. En een self-fulfilling prophecy is goed mogelijk inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef Mefistoteles het volgende:
Het erge is dat iedereen in 2012 een jaar lang te tijd heeft om alles met 2012 te verbinden.
Er zal dat jaar vast wel een erge ramp komen.
En de paranoide pavlov reactie is dan."2012!!!"
Ik zou zeggen, stuur hem een mailtje. Mailadres staat in zijn profiel.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:
Ps. Ik heb het niet bijgehouden maar heeft Lord_of_the_String nou echt zelfmoord gepleegd ? Hij heeft niet meer gepost na 25 mei 2008
Eerlijk is eerlijk, het is inderdaad leuk om dezelfde datum te zien bijverschillende bronnen op verschillende manieren van berekening. Ik geef toe dat de timemonks eventueel die datum hebben kunnen achterhalen door middel van teksten op het internet enzo maar om 26 oktober te zien in de timewave software bijvoorbeeld is heel bijzonder, niemand voorspeld de richting van de lijn, het gaat via een formule. als 26 oktober doomsday is voor de dollar geef ik timewave een stuk meer krediet, en de timemonks ook maar die bekijk ik ook niet voor specifieke dingen, meer voor de tendens van een emotie, ik zou niet verrast zijn als 26 oktober de dag zou zijn van het begin van de volgende stap van de vernietiging van de dollar, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:09 schreef Neutrino het volgende:
Volgens mijn bronnen worden september en oktober 2009 de ergste maanden. (Economisch)
Dus het is wel leuk om het in dit Allu hoedje topic te lezen.
Of je hoort de voorspellingen door het kijken naar je net gedraaide drol of je laat er een wiskundige analyse op los. Het is en blijft koffiedik kijken. Net als met de lotto kan je maar beter leven dan wachten op die miljoenen.
Ik zit mooi veilig in Nijmegen dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:06 schreef Bastard het volgende:
17-19 Nov zijn we weggespoeld, http://www.geenstijl.nl/m(...)aan_weer_allema.html mag er ook bij voor het gemak
Dat zegt nog niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:49 schreef Elcadarn het volgende:
en de dollar staat ondertussen al op E 1,00 = USD 1.50
Ze hebben de waarschuwing weer ingetrokken nadat het nogal het gesprek van de dag werd op javaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:34 schreef Sp00k13 het volgende:
The BMG (Indonesian analogue to USGS) [http://www.bmg.go.id/depan.bmkg] has issued a rather specific warning for this coming Saturday, of a quake in the 8-8.5 range. Don't know how much stock I personally put in such a warning, but I will load up on supplies and stay at ground level for the weekend.
I guess we will all know the results come Monday...if the rest of the world doesn't fall apart by then.
Sampai jumpa,
klopt staat op de site als waarschuwing.
benieuwd hoe ze deze denken te kunne voorspellen, ik dacht dat aardbevingen niet pin point te voorspellen waren.
Spannnnuuuunnnnndquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren jongens en meisjes.
Wil nog geen reet zeggen (gelukkig).quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er in ieder geval al goed uit
Hopelijk blijft dat zo! Ik zit hier op stage bij de bank dus als er iets gebeurt zal het hier snel genoeg gemeld wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wil nog geen reet zeggen (gelukkig).
Dus....quote:'Wereld vergaat pas in 2208' AMSTERDAM - De profetie dat de wereld in december 2012 vergaat is gebaseerd op een rekenfout. Als de onheilstijding al werkelijkheid wordt, zal dat pas in 2208 zijn. Dat zeggen wetenschappers in het novembernummer van het tijdschrift NWT Natuurwetenschap& Techniek.
Wie op Google 2012 intikt krijgt 189 miljoen hits, waarvan de meeste gaan over het einde der tijden of over het aanbreken van een nieuw spiritueel tijdperk. De onheilsprofeten en newage-aanhangers baseren zich op de Mayakalender. Die zou aflopen op 21 december 2012. De zwartkijkers gaan er van uit dat onze tijd er dan op zit en de wereld vergaat.
Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt. De kalender van de Maya's loopt pas twee eeuwen later af, aldus NWT.
Het komt erop neer dat een zekere Andreas Fuls een kleine drie jaar geleden is gepromoveerd op een proefschrift waarin hij hard maakt dat de zogenaamde GMT correlatie (de "gelijktrekking" van de Maya kalender met onze westerse kalender) niet klopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:
Je bent me net voor
Maar zetten we alvast 2208 in de agenda.
Wat een vaag verhaal dit, waar baseren ze zich dan op vraag ik mij af.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef _Led_ het volgende:
Vandaag 20 janurari schijnt er iets heel belangrijks te gebeuren : Morgen, 20 januari wereldschokkende gebeurtenis
Ok, voordeel van de twijfel danquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey. hey, de dag is nog niet om hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |